Τρίτη, Οκτωβρίου 09, 2007

What dreams may come

Ειλικρίνα, στα 31 χρόνια που με ξέρω δεν θυμάμαι να έχω κοιμηθεί χειρότερα από χθες βράδυ. Έβλεπα φρικτούς εφιάλτες τους οποίους, για καλή μου τύχη, τους θυμάμαι έναν προς έναν. Αν και για την ακρίβεια, ένας εφιάλτης ήταν απλά κάθε φορά που έκλεινα τα μάτια μου συνεχιζόταν. Πάντως χθες ήταν η δική μου σειρά να σηκώσω τη γειτονιά στο ποδάρι γιατί παραμιλούσα πολύ έντονα και τις τρεις φορές που ξύπνησα ήταν από τις δικές μου φωνές.
Δεν ξέρω τί συνέβη.
Για βραδυνό είχα φάει τορτελίνια και λίγες πατάτες τηγανητές κατά τις 10, οπότε ούτε αργά είχα φάει, ούτε βαριά. Ξέρεις τί νομίζω πως φταίει? Το "Constantine", αυτή η ανεκδιήγητη μαλακία με τον Κιάνου Ρηβς. Αυτή την αηδία εγώ την είχα δει στο σινεμά και δεν είχα καταλάβει τίποτα (για να καταλάβεις πόσο μονοδιάστατος είμαι δηλαδή, ούτε το Κονσταντέν δεν μπορώ να καταλάβω - πόσο μάλλον το πόνημα κάθε ιρανού αρτίστα). Και το χάζευα χτες το βράδυ πριν κοιμηθώ αλλά ενώ με κατάπιε κι αναγκάστηκα να το δω μέχρι τέλους, πάλι δεν κατάλαβα τί γινόταν. Πάντως κάτι γινόταν με τον διάβολο τον οποίο είχα και μετά guest star στ' όνειρο να μου στέλνει sms. Γελάς αλλά ήταν πολύ φρικτό γιατί δεν ήταν απλά sms.

Damn it!

Πολλά νεύρα!

Πολύ κακή διάθεση!

17 σχόλια:

kanataki είπε...

ήταν η πρώτη ταινία- αντιγραφή που είδα και ακόμα δεν έχω αποφασίσει αν είμαι με τους καλούς ή τους κακούς

υγ κακό δείγμα χαρακτήρα..
υγ αλλά να ταν μόνο αυτό!

Ανώνυμος είπε...

Να σου στείλω εγώ σμσ, να ισιώσεις. Μετά ούτε διάβολο θα σκιάζεσαι ούτε τπτ.

Idάκι είπε...

Τι έλεγαν δηλαδή τα sms? "As of this moment, your soul is mine?" Πφφφφ... πες του ΧΑ ΧΑ ΧΟΧΟ χιχιχιχι και θα γίνει σκόνη βρε... αφού η ψυχή σου ανήκει στη McCain's :PPP

Προχτές το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ γιατί έκλαιγα από τον πονοκέφαλο...Δεν θυμάμαι να σπάει το κεφάλι μου έτσι εδώ και πολλά χρόνια...

Ο ανάδρομος θάναι. Truly.

An-Lu είπε...

Έπρεπε να έβλεπες το Paycheck στο άλλο κανάλι!
Εγώ το είδα και κοιμήθηκα σαν κούτσουρο! Μια χαρά ζαχαρομπουμπού ο Μπεν ;-)

phoinix είπε...

βασικά έπρεπε να έβλεπες τους 31 δρόμους με τη κόρη Καρβέλα..θα είχες ήδη δει το χειρότερο σου εφιάλτη και οτι και αν έβλεπες στον ύπνο σου θα ήταν απλά..όνειρο!

βέβαια θα μπορούσες να δεις και ένα τηλεπαιγνίδι με το Μικρούτσικο αλλά αυτό ούτε στον εχθρό μου!

nanakos είπε...

OK! Πρέπει να σας πω ότι δεν ήταν απλά sms: ήταν μια συνεχόμενη γραμμή από λέξεις, σαν κρόουλ, που συνοδεύοταν από μια σούπερ ανατριχιαστική φωνή και απαντούσε σε κάθε σκέψη σου! Ήταν τόσο creepy που ακόμα το σκέφτομαι κι ανατριχιάζω. Βασικά με ανατριχιάζει πως με κυνηγούσε ο διάολος ενώ θα έπρεπε να ήταν the other way around.

Η απάντηση της γιαγιάς σε τέτοια όνειρα είναι πάντα : "Θα ήταν ξεσκέπαστος ο κώλος σου!" Αλλά δεν ήταν!

wahia είπε...

Πωπω καλά λένε ότι τα κινητά είναι του διαβόλου.

enteka είπε...

απιστευτο!?

[το constantine είχα αναγκαστεί να το δω για να γράψω κριτική του. καλύτερα να είχα γράψει μια ψεύτικη χωρίς να το δω καν]

fevis είπε...

Λοιπόν... Πρώτον πας τρέχοντας στο video club και νοικιάζεις ένα DVD με καρτούν, το music and lyrics και το Alter Ego... Και τα βλέπεις το ένα μετά το άλο, καπάκι... Στην συνέχεια ετοιμάζεις μια διπλή μερίδα πατάτες τηγανητές και τις τρώς μέχρι τελευταίας...Αν μετά από αυτά νοιώθεις ακόμα κακόκεφος, βγάλε εισητήριο το βράδυ για τον Ρατατούη και το No Reservations, επίσης καπάκι... Μετά θα κοιμηθείς σαν πουλάκι, ή έστω με έναν ελαφρύ αλλά γλυκό πονοκέφαλο από τις πολλές ταινίες...Φιλιά...

snikolas είπε...

Χάθηκε να δεις κανένα ντοκιμαντέρ στο ΣΚΑΙ; Τρώγοντας και βλέποντας το ντοκιμαντέρ θα νόμιζες πως είσαι σε πικ νικ. Super δηλαδή!

30aris είπε...

Που να διάβαζες το «Σμήνος» και να είχες φάει και σάντουιτς στις 12.30 σαν εμένα!

Άσε δράμα! Έβλεπα τις φάλαινες και τις μέδουσες να με κυνηγάνε!

the ibt είπε...

Χτύπα δύο τρεις κρέπες και θα στανιάρεις.

BLUEPRINTS είπε...

και δεν έβλεπες βρε την κόρη της απόλυτης να ξεραθείς στο γέλιο στον ύπνο σου που κάθησες να δεις θρίλερ (ας πούμε) μεταμεσονύκτια;

dokisisofi είπε...

prepei pleon na arxsioume na anisixoume...ego epatha to idio me ta email kai ta chat. Epefta na koimitho, evlepa ta sinnefakia tou google apo to messenger kai ksipnaga na pao na do an eixa minima.
Kai to pio anatrixiastiko einai oti eixa.
Mia fili mou apo Georgia mou eipe oti ena potiri nero dipla apo to krevati (sto patoma) dioxnei ta kaka pnevmata, voitha otan thes na tsalavoutas tis daxtiles sou mesa gia na ksipniseis pio efkola. To zitima einai pos to vriskeis ston ipno sou.
Kalinixta
kai btw, o waht dreams may come einai teleia tainia. Afto pou tin psaxnei stin kolasi kai tsalapata kefales allon, korifeo!

[Germanos] είπε...

Η λυση ειναι μια : γαλλικό σινεμά δεκαετίας 70. Ουτε ονειρα ουτε διαβολέοι ουτε τιποτα
Ξερός λέμε

Ανώνυμος είπε...

κι εγώ τις προάλλες ξύπνησα από τις φωνές μου, έβλεπα φοβερό εφιάλτη ότι λέει με γαργαλούσαν! τι διάβολος και πράσσειν' άλογα.. ;)

όνειρα γλυκά και τριανταφυλλένια σήμερα νανάκε ... :)

nanakos είπε...

Fevis, καπάκι στο καπάκι θα μου έχει γίνει ο εγκέφαλος πελτές και δεν θα έχει χώρο να μπούνε όνειρα! Αν και η αλήθεια είναι πως κι εμένα μου αρέσει αυτό το μαραθώνιο του σινεμά! Ειδικά με τσίζμπεργκερ στις τσέπες!

Δοκισίσοφη, κι εγώ έχω έναν φίλο από τη Γεωργία. Εκεί κάπου δεν πέφτει η Κολχίδα? Από εκείνα τα μέρη δεν ήταν και η Μήδεια??? Υπάρχει λόγος να συνεχίσω??!!
Πάντως κι εμένα μου άρεσε η ταινία!!

Γερμανέ, δεν μπορώ να δω το Κλουβί με τις τρελλές μέσα στη νύχτα: όλο το βράδυ θα καταπίνω πίπουλα από τα πολλά μποά!

Και μια τελευταία φορά: δεν μπορώ να δω το σίριαλ με την Απόλυτη junior: νομίζω πως κάνω βουτιά στα '80ς και βλέπω βιντεοκλίπ της Απόλυτης διάρκειας '45! Χωρίς την υγρασία της περμανάντ! Τέλος!