Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2007

Bluetooth

Δεν είναι λίγο τρομακτικό το ότι πλέον στο δρόμο όλοι παραμιλάνε? Τα παλιά τα χρόνια (πριν μερικούς μήνες δηλαδή), οι τρελλοί απαντούσαν στις φωνές που άκουγαν στο κεφάλι τους και οι υπόλοιποι μιλούσαν στο κινητό (και απαντούσαν στις φωνές όταν ήταν μόνοι τους). Τώρα όλοι ακούμε φωνές. Και παραμιλάμε. Γιατί αλλιώς το κινητό θα τηγανίσει τον εγκέφαλο μας! It sucks!



Το μόνο καλό είναι πως πλέον στο τραίνο μπορώ να μιλάω σε όλους τους imaginary φίλους μου χωρίς να με παρεξηγεί κανείς.

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι δεν ακούω φωνές και δεν παραμιλάω παρά μόνο για να βρίσω ετεροχρονισμένα, ξέρετε για να ξεστομίσω τις βρισιές που έπρεπε να είχα πει πριν από κανένα μισάωρο περίπου ή και λιγότερο, τι να κάνω; α ναι για να προσθέσω πληγή στην προσβολή κανένας από τους φανταστικούς μου φιλούς δεν μου μιλάει πια, κάθονται αμίλητοι και με κοιτάνε με οίκτο!
συμπέρασμα; υπάρχουν και χειρότερα

Ανώνυμος είπε...

Είσαι όντως gay ή κάνεις πλάκα;

Patrick είπε...

Τις τελευταίες μέρες έμαθα πως...
7)... υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που πιστεύουν πως αυτό το μπλόγκ είναι str8!
Προφητικός...

nanakos είπε...

Ανώνυμε #1, καλά να μην σου μιλάει η μαμά σου και οι γείτονες αλλά να μη σου μιλάνε και οι φανταστικοί σου φίλοι? Πώς το κατάφερες αυτό? Είναι τόσο στεναχωρηματικό όσο ακούγεται?

Ανώνυμε #2, πλάκα κάνω.

Πάτρικ, ε τί να απαντήσω δηλαδή?! (πολύ διαβασμένο σε βρίσκω!)

snikolas είπε...

δεν μας είπες που πήγες όμως και μπήκες στο τρένο!

Ανώνυμος είπε...

αρκεί να μη σου ξεφύγει καμιά ατάκα, "αφού με βλέπεις, το εννοώ!"

irrelevant

Trilian είπε...

εμενα ο imaginary friend μου με εγκατελειψε μετα το bluetooth... λες να τον πείραξε;

phoinix είπε...

φίλος μου με ρωτάει.
φοινιξ τι έχουν αυτοι που μιλάνε μόνοι τους στο δρόμο?

handsfree!

έλα μη με δουλεύεις.

καλά μερικοί έχουν bluetooth!

τουλάχιστον με αυτό τον τρόπο δεν είμαστε ρατσιστές με αυτούς που μιλάνε μόνοι στο δρόμο!
φεύγει η πίεση απο τους τρελούς και τρελενόμαστε όλοι!

(ο ανώνυμος γιατί ρωτάει αν είσαι όντως gay? είναι str8 το θέμα?)

πως λένε τον φαντααστικό σου φίλο?

phoinix είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
nanakos είπε...

Phoinix, έχω δύο imaginary friends: την Πόπη που είναι καθαρίστρια και τον Κάρολο που είναι σερίφης!
Θα σας μιλήσω κάποια μέρα αναλυτικά!

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω, δεν είμαι και σίγουρος, ότι αν ήταν όντως gay θα διάλεγε έναν πως να το πω? ποιό παρουσιάσιμο άντρα για τη φωτογραφία του πόστινγκ, αν και περί ορέξεως ποτέ δεν ξέρεις.

Ανώνυμος είπε...

ποιόν αλήθεια?

Ανώνυμος είπε...

"Το μόνο καλό είναι πως πλέον στο τραίνο μπορώ να μιλάω σε όλους τους imaginary φίλους μου χωρίς να με παρεξηγεί κανείς."

Δε θέλω να σε στενοχωρήσω αλλά δεν θα έλεγα πως ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα. Δηλαδή σ' αυτό το τρένο όπως και στο μετρό, όσες φορές έχω δει τύπους να μιλούν από handsfree στον "αέρα", ανταλάσσω ματιές κατανόησης με άτομα που δεν έχουν πέσει σ' αυτό το τρυπάκι και δεν έχουμε αποτρελαθεί ακόμη.

Αυτό που θέλω να σου πω είναι πως ναι, σε παρεξηγούν, αλλά εσύ δεν το βλέπεις, πια. Λυπάμαι πολύ....