Παρασκευή, Οκτωβρίου 26, 2007

Lovechild


Δεν υπάρχει τίποτα και τίποτα δεν συγκρίνεται με την χαρά αυτών που αγαπάς.
Μετά από καιρό
και προσπάθεια
και προσμόνή
κι ελπίδα...
επιτέλους,
η παρέα
μεγαλώνει!
Η ωραιότερη είδηση του 2007 ήρθε σήμερα, ανήμερα του Αγίου Δημητρίου.
Oύτε δουλειές, ούτε αξιώματα, ούτε έρωτες τίποτα δεν συγκρίνεται με την κοιλίτσα της που λίγο λίγο θα φουσκώνει.
Σε λίγους μήνες θα γεννηθεί το πιο όμορφο μωρό του κόσμου.
Το μωρό που φέρνει μιά πολύ πολύ μεγάλη αγάπη.
Μια πολυαγαπημένη μου φίλη περιμένει παιδί.
Μόλις το έμαθα.
Και αν γυρίσεις ανάποδα τις τσέπες μου, μόνο ελπίδα και χαρά θα βρεις.

Δεν υπάρχει πιο μεγάλη 'Καλημέρα'!

6 σχόλια:

Idάκι είπε...

Δεν υπάρχει, στ'αλήθεια!

Εύχομαι να το ποτίσεις με γέλιο και χιούμορ από μικρό :))

Chrisa είπε...

Βλέπω πως όλοι οι Έλληνες έχουν βαλθεί να πατάξουν την υπογεννητικότητα της χώρας!!! Μπράβο με το καλό να 'ρθει το καινούργιο μέλος της παρέας!!!

Ρε γαμώτι θέλω και εγώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

egoistaki είπε...

kalimera!!!!

panta tetoies kalimeres :))))))))

kanataki είπε...

κατάφερες να με συγκινήσεις παλιοαλήτη!

με πεταρίσματα χαράς στα μάτια
η γεροντογοργόνα του θερμαικού

υγ λέω να το κρατήσω για πάντα

Loucretia είπε...

Να υποθεσω οτι το μωρακι αυτο θα εχει εσενα νονο;; Ποιος τη χαρη του!!

Τις καλυτερες ευχες μου στους φιλους σου :-)))

patsiouri είπε...

Ρε σύ, μέχρι εδώ μύρισε ευτυχία!!!!

Myspace και μαλακίες...

Αυτά είναι! Τις ευχές μου στα φιλαράκια σου!