Τρίτη, Οκτωβρίου 30, 2007

Beauty and the Beast


- "Πασκάλη μου, πολύ χαίρομαι που θα τραγουδήσεις μαζί μου για 20 παραστάσεις"
- "Κι εγώ Μπέγκυ μου, χαίρομαι που στην αφίσα φαίνεσαι σα να είσαι η μάνα μου"
- " Το κόνσερτ της φωτογράφησης είναι 'η πεντάμορφη και το τέρας', Πασκάλη μου"
- "Όχι, Μπέγκυ μου. Το κόνσερτ είναι 'ο μπαντανέος και η πικραγγουριά'"
- "Εγώ ποιά είμαι?"
- "Ο δάκος που τρώει την πικραγγουριά"
- "Κι εσύ?"
- "Εγώ, Μπέγκυ μου, είμαι ο εαυτός μου, το 1982"
- "Πολύ σε θαυμάζω, Πασκάλη μου"
- "Κι εγώ Μπέγκυ μου σε θαυμάζω και κάνω ό,τι μπορώ για να μη σου μοιάσει η κόρη μου".

15 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Νανάκος σε πολλά κέφια!!!!
Τισ καλημέρες μου.

Ανώνυμος είπε...

να σαι καλα ρε φιλε, γραψε κανα σήριαλ να μας φύγει το σκαρπέλο απο το γελιο. δεν ξέρω τι δουλειά κάνεις, αλλα παράτα την.

An-Lu είπε...

Ερώτηση χαζής γοργόνας: Πόσα κιλά concealer & makeup foundation χρειάστηκαν γι αυτήν τη φωτογράφιση;

Alexandros είπε...

Μα τον Τουτατή, αν ήμουν ο Τερζής θα απαιτούσα το κεφάλι του γραφίστα που τον έκανε να μοιάζει με λουκουμά επί πίνακι!

[Μήνυμα προς το γραφίστα που έκανε το αποτυχημένο ρετούς:
ΔΕΝ χρησιμοποιούμε το airbrush με χρώμα όταν κάνουμε ρετούς προσώπου χρυσό μου, γιατί το αποτέλεσμα δεν θα δείχνει φυσικό ποτέ!
Καλύτερα να διορθώνεις χρωματικά τις διάφορες περιοχές που χρειάζονται επέμβαση και μετά να χρησιμοποιείς είτε το cloning stamp ή το healing brush για να διορθώνεις τις ατέλειες!

:-PPPPP

Τέλος μηνύματος προς το γραφίστα που έκανε το αποτυχημένο ρετούς]

snikolas είπε...

Νανακό σκέψου το. Θα μας κάνεις ευτυχισμένους με ένα σίριαλ. Ημερολόγιο χωρισμένων πότε θα έχει πάλι; Εκείνη την ιστορία με τον Σανσονόπουλο θα την αναρτήσεις ποτέ;

Ανώνυμος είπε...

Ναιιιιιι βρε νανακο, γραψε τα ωραια αυτα κειμενα που δεν μας εμενε αντερο... pleaseeeee μη βαριεσαι, αντε καλο μου.Περιμενουμε!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Νανακε μας....μηπως μπορεις να βαλεις το " ο ηλιος καιει σα Μπουστης" ?.....

Β

BLUEPRINTS είπε...

εντελώς απαράδεκτο από γραφιστικής πλευράς, εντελώς αποδεκτό από τραγελαφικής περιγραφής Νανάκου
Υ.Γ: Αλέξανδρε μην λες τέτοιες κακές λέξεις (cloning stamp, healing brush, etc), να τα περιγράφεις με σχεδιάκια τα εργαλεία του Photoshop γιατί έτσι αποκλείεται να τα καταλάβει ο μέγας γραφίστας της αφίσας

Ανώνυμος είπε...

sorry kiolas
αλλά ως άσχετος, δεν καταλαβαίνω, δηλ ποια η διαφορά αυτής της αφίσας από αφίσες άλλων νυχτερινών κέντρων ή περιοδικών?Δηλ οι άλλες είναι πιο αληθινές?

kanataki είπε...

nanake
καταρχήν στον απο πάνω μου μην μπεις καν στον κόπο να απαντήσεις
εκτός αν τώρα που στο είπα,γίνει ο καλύτερος σου φίλος...

κατα τ αλλα
ο δάκος που τρώει την πικραγγουριά????????

αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

η πεσμένη από τα γέλια

γεροντογοργόνα του θερμαικού


υγ τι θα γίνει με την καραντίνα που σ έχωσα?θα βγεις επιτέλους????

YO!Reeka's είπε...

χμ χμ αρχίσαμε να σχολιάζουμε αφίσες;;;! χμ χμ χμ

Ανώνυμος είπε...

tsaperdona σόρρυ κιολας αλλά δεν κατάλαβα..γιατί να μη μπεί στον κόπο να μου απαντήσει?είπα κάτι που σε πείραξε? μου τη σπάει το ύφος αυτό που υποβιβάζει την άποψη των άλλων..
απλά την γνώμη μας εκφράζουμε..
ο ανώνυμος "ο από πάνω"

Ανώνυμος είπε...

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!

nanakos είπε...

Ανώνυμε, δεν έχω να σκοπό να υπερασπιστώ την Ταπερ-Ντόνα αλλά νομίζω πως κάνει χιούμορ! Δεν κυκλοφορούν αγενείς εδώ μέσα!
Θα έπρεπε να της είχες απαντήσει πως και η δική της γνώμη δεν μετράει γιατί έχει 64 δόντια!

:-)

Ανώνυμος είπε...

ok λοιπόν της απαντώ:
η δική σου γνώμη δε μετράει ταπερ-ντόνα γιατί έχεις 64 δόντια!
άντε και τώρα έγινα "φερέφωνο του εαυτού σου"!
ο από πάνω ανώνυμος