Πέμπτη, Οκτωβρίου 11, 2007

Η γάτα

Τη γνώμη μου για το Φεστιβάλ τραγουδιού της Θεσαλονίκης την ξέρετε ή τουλάχιστον μπορείτε να την φανταστείτε: πέσε πλήξη να σε φάω! Κάθε χρόνο, τα τραγούδια είναι τα ίδια και τα ίδια, σκοτεινά, βαρετά ως επί το πλείστον συνώνυμα της έκφρασης "μπουνιά στο στομάχι".
Ένα πρωινό πρίν από δύο εβδομάδες, παρακολουθούσα την - beyond boredom! - παρουσίαση των τραγουδιών. Από όλα τα κομμάτια που παίχτηκαν περισσότερο μου άρεσε "Η γάτα" σε μουσική και στίχους του Μάριου Τσικνή με ερμηνεύτρια την Ασπασία Θεοφίλου. Μου άρεσε γιατί ήταν το μοναδικό ευχάριστο, λίγο παιχνιδιάρικο, λίγο θεατρικό και καθόλου μονότονο κομμάτι. Με λίγα λόγια, το μοναδικό τραγούδι που θα ακούσω με μεγάλη ευχαρίστηση στο σπίτι, στο αυτοκίνητο και σίγουρα θα θελήσω να αγοράσω. Η δε Ασπασία, είναι μια όμορφη κοπέλα που δεν θυμίζει σε τίποτε survivor κατατονικού ολοκαυτώματος με χόμπι την εντατική ψυχοθεραπεία! Aκούστε το και αγαπήστε το!

25 σχόλια:

kanataki είπε...

αποφάσισα να σου κρατήσω μούτρα για μια μπλογκοβδομάδα
υγ και χέστηκα και για το κωλοτράγουγο
υγ βρωμοκωλοσκατονανάκε!

kanataki είπε...

αποφάσισα να σου κρατήσω μούτρα για μια μπλογκοβδομάδα
υγ και χέστηκα και για το κωλοτράγουγο
υγ βρωμοκωλοσκατονανάκε!

kanataki είπε...

υγ ακούυυυυυυυυυυυς???????

nanakos είπε...

Εγώ ακούω!

Εσύ είσαι η γριά βασίλισσα που κάνεις την νιά και παντανιά!

Γεροντογοργόνα του Θερμαικού!

kanataki είπε...

εγώ αγάπη μου θα τη φάω την σαπουτζάκη με τα αιώνια νιάτα μου
υγ εσύ να δουμε πως θα την παλέψεις με τους γείτονες που έχεις

nanakos είπε...

υγ τουλάχιστον μένω σε ορίτζιναλ ερωτική γειτονιά

υγ οχι σε ντεμέκ ερωτική πόλη!

kanataki είπε...

μόλις έκανα update την ποινή σε δύο βδομάδες

υγ στην κόκκινη κάρτα αποβάλλεσαι από την σκέψη μου
υγ το link θα το αφήσω γιατί είμαι ανώτερος άνθρωπος

nanakos είπε...

Δεν είσαι ανώτερος άνθρωπος: είσαι 1,64!

υγ βγάλε τη μάσκα επιτέλους

υγ ...και τον αναπνευστήρα!

YO!Reeka's είπε...

Λοιπόν το ρεφρέν είναι κλεμμένο! Το θυμήθηκα με το που το άκουσα!

είναι από μια παλιά καλή ελληνική ταινία, με τον κωνσταντίνου και την καλογεροπούλου, που γνωρίζονται απόκριες εκείνη καλόγρια εκείνος ρωμαίος, παντρεύονται, σκοτώνονται κλπ
η μελωδία αυτή παίζει 200 φορές μέσα στην ταινία!!!

Ανώνυμος είπε...

Πωπω, τις καημενες τις γυναικες, τι τραβανε με τη χειραφετηση τους...

alienlover είπε...

να αφήσεις την εντατική ψυχανάλυση στην άκρη! που θα μου τα ισοπεδώσεις όλα!!

sikia είπε...

Παναγιά μου σκιάχτηκα!

dokisisofi είπε...

H Anna Panayotara ston ipno tis

phoinix είπε...

εκείνη η φάση της ηρεμίας μετά απο τόσο παιγνίδισμα με κοιμίζει!
και αντε να μαθεις και τους στίχους για να το τραγουδάς!
ούτε το "me and my monkey" τέτοιο κακό!
η Ευσταθία με το "χωρίς εσένα η ζωη θα είναι ζαμπόν δίχως λιπαρά" μια χαρά μου είχε φανεί!

Ανώνυμος είπε...

kalytero to zampon?
no comment! :I

nanakos είπε...

H αλήθεια είναι πως κι εμένα μου άρεσε το ζαμπόν! Και η Ευσταθία γενικότερα πριν πάρει μέρος στο διαγωνισμό!

gay super hero είπε...

Παναγιά μου!! Η Βουγιουκλάκη βρυκολάκιασε. Το νιάου νιάου βρε γατούλα των '00s :-)

BLUEPRINTS είπε...

νανάκο και τσαπερδόνα γιατί ο σκοτωμός καλά μου για την ερωτικότερη πόλη; όπου και να ζουν τέτοια υπέροχα πλάσματα αρκούν για να την κάνουν ερωτική κι ας μην είναι (πάντως όντως όλο και πιο ξενέρωτος ο διαγωνισμός)
ειδικά προς ΥΟ!Reeka: πως σου ήρθε τώρα αυτό; α εσύ είσαι πιο μεγάλος απ'ότι φανταζόμουν

patsiouri είπε...

Μαμά μου! Εκείνο με την πρωτοψάλτη που σιδέρωνε και κύλαγε ο ατμός στο λαιμό της πώς πήγαινε????

Ανώνυμος είπε...

emena auto m'arese polu...exei mia tsaxpinia,mia xaritwmenia,ena kati bre aderfe!!!oso gia to zampon htan ena plhgma...tragiko 8a elega... :-D

nanakos είπε...

Πέραν της Τάπερ-Ντόνας (η οποία είναι γνωστό τοις πάσι πως είναι τρελλή για το τρελλοκομείο), θα πρέπει να σας υπενθυμίσω κάτι: το παρόν μπλόγκ ΔΕΝ είναι δημοκρατικό! Συνεπώς, το τραγούδι αρέσει σε ΟΛΟΥΣ και το θέμα κλείνει εδώ!

Ευχαριστώ πολύ για τη συνεργασία!

Suspect είπε...

γλυκο-συμπαθητικουλι!

YO!Reeka's είπε...

ΝΑ ΒΡΕ! να δείτε να μην με αμισβητείτε. Ακολουθείστε τη διεύθυνση και ακούστε τα πρώτα 10 δευτερόλεπτα

http://video.google.com/videoplay?docid=-505804062592413152

nanakos είπε...

Eχέμ! Χμ! Οκ! Μπορεί και να μην έχεις και πολύ άδικο!

Ανώνυμος είπε...

poly kalo alla o nanakos einai o kalyteros!!!!!!!!!!!!o bilakos o filos sou apo ta xena