Παρασκευή, Οκτωβρίου 26, 2007

Facebook Dummy


Το τελευταίο διάστημα βαρέθηκα να λαμβάνω 2 ειδών μηνύματα: την ανακοίνωση που είχα βάλει στο ασανσέρ των γειτόνων ως spam (ή chain mail - δεν ξέρω ποιό είναι το σωστό) και προσκλήσεις για το Facebook. Όπως έχουμε ξανακουβεντιάσει, πριν μερικούς μήνες έφτιαξα μια σελίδα στο myspace. Εκεί λογικά ορέπει να έχω το παγκόσμιο ρεκόρ ως ο μόνος που απέρριπτα σχεδόν όλες τις προσκλήσεις για να γίνω 'φίλος' με κάποιον. Δεν είναι πως σνομπάρω ή είμαι αντικοινωνικός αλλά το βρίσκω μάλλον απίθανο να πάω στην Αλάσκα για να συναντήσω την Μπέττυ που μπορεί να είναι συμπαθής, χρυσή και άγια αλλά, ξέρεις, ζει στην Αλάσκα και η κοντινότερη γειτόνισσα της είναι του διαόλου η μάνα. Μετά από 2 μέρες το παράτησα γιατί μου φάνηκε βαρετό.
Χθες, λοιπόν, και μετά από πολλές πιέσεις έφτιαξα έναν λογαριασμό στο Facebook. Λιγότερο από 20 ώρες μετά και το βρίσκω εξίσου βαρετό και ανούσιο με το myspace. Δεν καταλαβαίνω γιατί τρελλαίνονται όλοι με αυτά τα πράγματα. Εκτός κι αν αγνοώ κάτι θεμελιώδες - πράγμα πολύ πιθανό καθώς θα γέμιζες χιλιάδες εγκυκλοπαίδειες με όλα όσα δεν ξέρω. Γι' αυτό, αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω τον παρακαλώ να με διαφωτίσει. Σε απλά ελληνικά, αν γίνεται!

16 σχόλια:

oni είπε...

Kai o eidikos einai edw! Loipon Nanako mou, gia na leme ta syka syka kai th skafh skafh, to Facebook, einai mia blakeia. Alla gia typous argosxolous, xwris tpt na kanoun sth zwh tous, baretous, bariesthmenos, tempelhdes kai zwa, opws egw, einai mia lytrwsh! De mporeis na fantasteis tis prwtes meres pou mphka posous gnwstous apo to sxoleio mou brhka (boh8aei to oti hmaste klika toso "large" oso oi Maswnoi) kai posa diafora applications anakalypsa na balw sto profile mou. Opws elega kai sth MoodyGirl, to xw tigkarei toso pou asfyktia, opws h Assh Mpiliou se skinny jeans. Apo ta applications pou exoun fash einai to Interview, opou apantas se erwthseis gia sena kai oi alloi ma8ainoun leptomereies pou mporei na mhn hkseran, to Likeness kai Likeness Unrated me listes Top 10 se diafora 8emata pou meta sou bgazei pososto omoiothtas me tous filous sou kai ta Personality Test, Filthbook kai Define Me. Kata t alla mporeis na steileis apo leloudo mexri sakoula gia emeto (analoga to application) stous filous sou, idiws meta ta ka8e loghs pota pou mporei na sou exoun steilei aytoi. Epishs egw paizw Scrabulous me 2 filous mou pou einai sa Scrabble alla o ka8enas paizei th seira tou opote tou kapnisei/einai ston ypologisth. Genika exei endiaferouses xazomaritses gia na apasxolhsei kaneis to myaloudaki tou kai na gemisei tis wres tou gia kana 3hmero kai meta katanta eksisou bareto me th zwh tou bariesthmenou pou to dhmiourghse. My guilty pleasure einai na blepw to pou einai oi palioi mou symma8htes pleon h' to pws katanthsan (an den tous phgaina). Ennoeitai pws oloi tous einai "friends" mou ;P

Dust Road είπε...

Και εγώ δηλώνω αργόσχολος fan... λες καμιά βλακεία με τους φίλους σου και γλυτώνεις και την έξοδο. που να τραβιέσαι τώρα έξω;

fevis είπε...

Και εγώ έχω ανοίξει έναν λογαριασμό στο facebook... Και μου έστειλαν δυό ούζα... και σιχαίνομαι το ούζο, εκτός από όταν έχω πονόδοντο, δηλαδή σπάνια, διότι έχω τέλεια δόντια... Θέλεις να γίνουμε φίλοι?

[Germanos] είπε...

Tο ιδο ισχυει και για το hi-5 ...εντελως κενα περιεχομενου γεματα με φωτογραφιες και βιντεάκια
(ηλικιες 20 - )

dokisisofi είπε...

to skitso einai pol parastatiko.
einai moutza, sfaliara, xeira voithias i enas protoporiakos tropos na sou skalisei kapoios allos ti miti/prosopiki zoi/katantia sou?
exei simasia?

Ανώνυμος είπε...

εγώ θα ήθελα να κάνω φίλο το σκύλο σου, αν δεν σε πειράζει..
Επίσης μου αρέσει που μπορείς να πετάς πρόβατα (! μα πρόβατα;!) στους φίλους σου και απολαμβάνω πολύ να το κάνω ως διάλειμμα από τη δουλειά. Επίσης γνωρίζεις άλλους σκύλους (και τους πετάς κοτόπουλα, που τα εκτιμάνε περισσότερο)

nanakos είπε...

Dusty, είσαι σούπερ σλάκερ/ λούζερ! Καμιά μέρα θα βρούμε το σάπιο κουφάρι σου στον καναπέ και το μόνο που θα έχει μείνει θα είναι το κρεμμύδι από το σουβλάκι στο στόμα! Και πότε πήγαμε εμείς στις Αντίλλες??

Ανώνυμε, ο Λέννυ μπορεί να χαρεί πάρα πολύ με το νέο του μενού (πρόβατα / κοτόπουλα). Θα χαρεί να γίνει φίλος με τον σκύλο σου και να οργανώσουν συμμορίες.

Fevis, σ' έκανα ήδη φίλη μου!! Sad, veeery saaad!!

Oni, είναι απίθανος ο ενθουσιασμός σου που καταλήγει στην κατατονία. Απορώ με το κουράγιο σου! Για τον κόπο σου και μόνο διάβασα το τεράστιο μήνυμα σου αλλά είμαι σχεδόν βέβαιος πως δεν θα βρω ούτε τα μισά απ' όσα περιγράφεις! Άσε δε που έκανα προχτές ένα τεστ για το Dirty Dancing και πήρα μόλις 23% και ρεζιλεύτηκα!! Πάντως σ' ευχαριστώ για όλες τις διαφωτιστικές πληροφορίες!!!

Γερμανέ, το hi-5 απορρίπτεται από το όνομα και μόνο γιατί μου φέρνει στη μνήμη το αγαπημένο μου συγκρότημα και πώς βούλιαξε άδοξα στον απόπατο της σόου...μπζ!

Dokis., είσαι μόνιμα ένα βήμα μπροστά!!

kanataki είπε...

ε,λοιπόν το παραδέχομαι
το μόνο καλό στο facebook είναι η φωτογραφία μου

υγ την οποία έχω και στο μπλόγκ μου,που δεν αλλαζω με τιποτα
υγ κατα τ αλλα ειναι μια μαλακία
υγ και μισή

με αγανακτηση
η γεροντογοργονα του θερμαικούx

jg είπε...

και γω αυτα ακριβως σκεφτομουν προχθες. το facebook μια φορα τη μερα θα το τσεκαρω, αλλα οντως μετα απο 2 βδομαδες το βαριεσαι κ αυτο. εκτος αν βαζεις συνεχεια φοτος που και αυτο μετα απο 2 βδομαδες το βαριεσαι. ουφ, θελω μια επανασταση

An-Lu είπε...

Κι όμως...έχει πλάκα!

Sousou Delatroba είπε...

Αγαπητέ Νανάκε,

Τις προάλλες συνάντησα μεταξύ άλλων μια φίλη μου. Μου λέει, "δεν θα φανταστείς τί μέηλ έλαβα σήμερα. Κάποιος έγραψε το εξής μήνυμα και το κόλλησε στο ασανσέρ. Θεός ο τύπος".

Μεσιέ, είστε φέημους! Σας υποβάλλω τα σέβη μου,
Σουσού

xipasmenos είπε...

Jesus ποτε ξεφυτρώνουν όλα αυτα;
Παιρνω και γω κατι μειλια προσκλησεις να με κάνουν φίλο τους , ηδη φίλοι μου..... Myspace το χω συνδεσει μονο με μουσική και έτσι πρέπει.
Blogspot και παλι Blogspot.

nanakos είπε...

Aγαπητή Μαντάμ Σουσού,

μακάρι τον δικό σας ενθουσιασμό να ασπάζονταν και μερικοί φίλοι οι οποίοι όταν έλαβαν το εν λόγω μήνυμα με πήραν έξαλλοι τηλέφωνο να μου πουν πόσο πολύ ντρέπονται για λογαριασμό μου:-(

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΓΚΡΟΥΠ ΑΡΓΟΣΧΟΛΩΝ (ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΑΝΗΚΕΙΣ ΝΑΝΑΚΕ) ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ "ΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ", ΞΥΠΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΝΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΜΕΡΑ. ΒΕΒΑΙΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΠΩΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Η ΖΩΗ... ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ "ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ ΜΥΑΛΑ". ΑΥΤΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΙ ΜΑΓΚΕΣ (...ΚΑΛΗ ΩΡΑ ΝΑΝΑΚΕ) ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ. ΑΝ ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΘΟΡΥΒΟ, ΠΩΣ ΓΑΜΙΟΥΝΤΑΙ, ΑΝ ΤΣΑΚΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ. ΓΡΑΦΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΑ ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΧΑΡΤΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΑΡΓΟΣΧΟΛΟΙ ΤΟ ΕΡΝΟΥΝ ΣΤΑ EMAIL ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ. ΤΟ 'ΛΑΒΑ ΚΙ ΕΓΩ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΗΚΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΞΥΠΝΟ. ΚΑΙ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΓΙΑΤΙ. ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΘΟΡΥΒΩΔΗΣ ΣΤΟ ΣΕΞ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΠΟΙΟΙ (ΠΟΥ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ "ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ" ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ή ΑΠΛΑ ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ) ΝΑ ΜΕ ΚΑΝΟΥΝ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΠΩΣ ΕΝΟΧΛΩ. ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΗΝΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΥΤΙ ΜΗΠΩΣ ΜΑΘΕΙΣ ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΙ ΣΩΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΤΑΜΙΑ ΤΗΣ ΜΑΛΑΚΙΑΣ ΠΟΥ ΑΡΑΔΙΑΖΕΙΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ?

nanakos είπε...

Aνώνυμε, μπορεί και να έχεις δίκιο σε όλα πλην της συχνότητας που κάνω σεξ. Θα πρέπει όμως να σου υπενθυμίσω πως όσο πιο θορυβώδης είσαι στο σεξ, τόσο το χειρότερο για τον άλλον. Δεν το λέω εγώ, ο Ρόμπ Ράινερ το έδειξε.

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ βρήκα καινούργια γκόμενα το Σάββατο.. μα δεν το κάνω και δημόσιο θέμα (υποτίθεται :)

Tespa, σημειώνω μόνο και μόνο επειδή μ άρεσε το αρχικό post και η μακρόσυρτη απάντηση.. aek pare tin koupa!