Τρίτη, Οκτωβρίου 23, 2007

5 : η άλλη όψη

Πριν λίγους μήνες, ήταν της μόδας στη μπλογκόσφαιρα το παιχνίδι με τα πέντε πράγματα που ο καθένας έπρεπε να αποκαλύψει για τον εαυτό του. Διάβαζα ξανά τα δικά μου και σκέφτηκα πως δεν είμαι τόσο καλός ή αθώος όσο φανέρωνε εκείνη η πεντάδα. Γι' αυτό θέλησα να την συνεχίσω. Δεν δίνω καμία πάσα γιατί δεν ξέρω αν θα ήθελε κάποιος να γράψει για πράγματα που -ίσως- να νιώθει μια μικρή ενοχή.

1) Νομίζω πως δεν είμαι αληθινά φιλόζωος. Οι αληθινά φιλόζωοι άνθρωποι αγαπάνε όλα τα ζώα (τα καυμένα) το ίδιο και τα βρίσκουν όλα ξεχωριστά και χαριτωμένα. Προσωπικά, μόλις βλέπω γάτα θέλω να την βάλω στο πλυντήριο στο πρόγραμμα για τις κουρτίνες – μεγάλο κι επώδυνο. Ναι, είναι χαριτωμενές. Ναι, νιάου - αλλά μακριά από εμένα. Έχω ζήσει με γάτες και αληθινά ήταν μεγάλη η μάχη που έδινα με τον εσωτερικό μου εαυτό για να παρουσιάζονται καθημερινά όλες αρτιμελείς στην πρωινή αναφορά.
Πέρα από αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχουν μικρόσωμα σκυλιά. Άντε και το πήρες το πατσαβούρι, τί θα το κάμεις? Το πολύ πολύ να του κολλήσεις ένα κοντάρι και να το κάνεις παρκετέζα. Τα μικρά σκυλιά γαβγίζουν συνέχεια, είναι ανήσυχα και από τη μέρα που θα γεννηθούν, ο εγκέφαλος τους δίνει μόνο μία εντολή: “Seek & Destroy”. Το σκυλί (κατ' εμέ) πρέπει να είναι τόσο όσο να γεμίζει την αγκαλιά σου και όχι τόσο όσο να γίνεται κασκόλ για κοντολαίμες. Άσε δε που the smaller, the pontikomourier.

2) Νομίζω ότι ως γκέϊ, έχω αποτύχει. Για να καταλάβεις, δεν αντέχω τις αδερφές. Με τίποτα! Αυτές που είναι γεμάτες τσαχπινιά, πεταριστά βλέφαρα και κάθε τους κίνηση είναι μισή χορογραφία της Σακίρα. Όλες αυτές που μιλάνε με το ‘μωρή’, έχουν για σημείο αναφοράς τις ατάκες από το «Κλάμα βγήκε από τον παράδεισο» και τη Ντένη Μαρκορά, βαφτίζουν τα σκυλάκια τους ‘Τζούντι’,’Λάϊζα’, και ‘Μπάρμπρα’, φοράνε χαμηλοκάβαλα και θέλουν να αποκτήσουν παιδί με μια φίλη τους λεσβία (P-L-E-A-S-E!). Γενικά, έχω ένα πρόβλημα με το νάζι, τα κλισέ και το μέηκαπ – όταν αυτό κρύβει τα κοψίματα από το ξύρισμα. Πιστεύω πως αν υπάρχει παράλληλο σύμπαν, η στρέϊτ εκδοχή του εαυτού μου κλωτσάει μια λιβελούλα που κάθεται μπροστά στον καθρέφτη της και τραγουδάει το ‘Vogue’ ρουφόντας τα μαγουλάκια της.
Αυτό μάλλον συμβαίνει γιατί με μπερδεύουν τα μπερδέματα. Το να γουστάρει ένας άνδρας έναν άλλον άνδρα το καταλαβαίνω (dah!). Δεν καταλαβαίνω όμως πώς μπορεί να αρέσει η ανδρική απομίμηση μιας γυναίκας ή (ακόμα χειρότερα) να θες εσύ να γίνεις αυτή η αποτυχημένη απομίμηση. Πώς γίνεται μια γυναίκα να καυλώνει με μια άλλη γυναίκα όταν αυτή αντί για θηλυκό, φτύνει στο πάτωμα και φέρεται σαν τον Μπάντ Σπένσερ?

3) «Δεν υπάρχουν χυδαίες λέξεις, μόνο χυδαία μυαλά». Αναρωτιέμαι αν έστω και ένας από αυτούς που πιστεύουν αυτή τη φράση - καραμέλα και βρίζουν ακατάσχετα είπε ποτέ στη μαμά του «Γαμάνε τα μπιζέλια σήμερα, καριολίτσα!».

4) Δεν πηγαίνω στο θέατρο. Κι αν πάω το πιθανότερο είναι να βαρεθώ. Αυτό που με ενοχλεί είναι πως οι ηθοποιοί παίζουν ψεύτικα. Δεν μιλούν φυσικά αλλά με στόμφο και γουρλωμένα μάτια. Προφανώς είμαι θεατρικά απαίδευτος αλλά σπάνια με έχει αγγίξει θεατρικό παίξιμο (παίξιμο, όχι κείμενο). Mάλλον γιατί στο δικό μου το μυαλό, σπάνια κάποιος ηθοποιός μιλάει με τρόπο απλό. Όπως δηλαδή θα έκανε αν το δράμα συνέβαινε στο σαλόνι του δικού του σπιτιού.

5) «Οι Ώρες»! Πέντε (μεγάλα) βήματα πέρα από τον Ρουβίκωνα της μανιοκατάθλιψης. Καλή ταινία αλλά μία φορά στο dvd και αυτή στο γρήγορο ήταν υπέρ αρκετή.

23 σχόλια:

Trilian είπε...

το 3 είναι όοοοοολα τα λεφτά... είσαι φοβερός...!! Στις ώρες κόντεψα να αυτοπυρποληθώ από βαρεμάρα στο σινεμα :)

Ανώνυμος είπε...

"γαμανε σημερα τα μπιζελια καριολιτσα"!!!!!!!!!!!
κι επειτα πνιγηκα στα γελια and the rest is history, καριολιτσα!

Tanila είπε...

Mα φυσικά και δε θα πει ποτέ κανείς στη μάνα του «Γαμάνε τα μπιζέλια σήμερα, καριολίτσα!».
Αυτό θα ήταν ένα κατάφωρο ψέμα διότι τα μπιζέλια είναι φριχτά. Πάντα.
Όπως και να έχουν μαγειρευτεί.
Μπλιαχ!

enteka είπε...

:( για τις γατούλες...

lol για: μπιζέλια, λιβελούλες, θεατρίνους,

:):)

An-Lu είπε...

Διακρίνω μια πλήρη ταύτιση απόψεων για το 5.
;-)

Alexandros είπε...

Είμαι περήφανος που δεν έχω δεί τις "Ώρες"! Χοχο!

kanataki είπε...

το πρόγραμμα με τις κουρτίνες δεν είναι το χειρότερο
Το πρόγραμμα για τα jean είναι το χειρότερο

υγ είχα την εντύπωσει ότι ο Λένυ γεμιζε την καρδιά σου και όχι την αγκαλία σου...
υγ άκαρδε

με απογοήτευση
η γεροντογοργόνα του θερμαικού

Ανώνυμος είπε...

Να δω τώρα που θα σε γράψουν στ' αρχίδια τους και οι θεατρόφιλοι, και οι αδερφές, και οι γατόφιλοι, και οι λεσβίες που θα το βάλεις το μπλόγκ σου!

fevis είπε...

Νανάκο μου έγραψες πάλι... Συμφωνώ και επαυξάνω σε όλα αλλά αυτό με τα μπιζέλια ήταν κορυφαίο.... Είμαι περήφανη για σένα βρε....

Wrong Guy είπε...

γαμάει το ποστ σου,πουτανάκι!

Wrong Guy είπε...

με την καλή έννοια!

dokisisofi είπε...

Μια μικρή συμπλήρωση με τα δικό μου "πεντάλογο μιας γύφτισσας"(μέρας)

1)Εγώ δεν καταλαβαίνω τους φιλόζωους που πάνε βόλτα τα σκυλιά και κρατάνε βέργα. Γενικά αντιπαθώ όλα τα μη διασταυρωμένα, χτενισμένα και βουλωμένα σκυλιά που πουλάνε μούρη και είναι πιο όμορφα από εμένα

2)Αυτό με τους γκέϋ το σκέφτηκα πολλές φορές. Τους κατανοώ απόλυτα που αντιπαθούν τις γυναίκες (κι εγώ τις σιχαίνομαι) αλλά γιατί να έλκονται από άντρες ντυμένες σαν γυναίκες? Αυτό είναι ένα μείζον οντολογικό ζήτημα.

3)Κι όμως..διαφωνώ μαζί σου κε Νάσο. Αυτή που δε βρίζουν είναι αυτοί που έχουν απωθημένες στο μυαλό τους τις αναπαραστάσεις των βρισιών. Ενώ για τους αθυρόστομους οι βρισιές έχουν μια συμβολική έννοια και εκφραστική δυνατότητα.

4)Μ'αρέσει η αμηχανία των ηθοποιών, εκείνο το μετέωρο βλέμμα στο βάθος του θεάτρου όταν λέει τις ατάκες του κάποιος άλλος. Αλήθεια τί σκέφτονται? Π

5)Μιλάμε Η ταινία. Την είδα (σε ντιβιντι τετράκις αλλά έκανα τη βλακεία να τη δανείσω σε μια φίλη πουριτανή και μάλλον νόμισε ότι της την έπεφτα, γιατί μου την επέστρεψε άρον-άρον και είπε πως δεν την είδε :PPPPP

Loucretia είπε...

Συμφωνω απολυτα με το ποστ σου, προς στιγμην ξεχαστηκα και νομιζα οτι το ειχα γραψει εγω! :-Ρ

Αλλωστε στο εχω πει και κατ'ιδιαν, πιστευω οτι εγινες γκεη απο βαρεμαρα, αλλη εξηγηση δεν μπορω να δωσω :-ΡΡ

BLUEPRINTS είπε...

αν εξαιρέσεις ότι ψόφησα στα γέλια (και συμφώνησα με τα περισσότερα), δεν μας είπες: εσύ - ίσως -νιώθεις ενοχή για κάποιο(α) από τα 5;

Ανώνυμος είπε...

great post nan,
το χεις
αλλά οι ωρες είναι ταινιάρα, δεν ξέρω αν πρέπει να νιώθεις την παραμικρή ενοχή για όλα αυτά, Thats you, εκτός απο την αποστροφή σου στους gay που φωνάζει απο μακριά. δεν είναι ωραίο που τους ακυρώνεις έτσι για τον ίδιο λόγο που δεν θα ήταν ωραίο να ενοχλείται ένας straight με την δική σου παρουσία.
αλλά και πάλι δεν πρέπει να νιώθεις ενοχή, βασίζεται ήδη σε μια δική σου ενοχή οτι είσαι gay, το θεωρείς ακραίο και επιλέγεις το μέτρο για να έρθει η ισοροπία και να το αποδεχτείς.
καλά μαρι έγινα μέγαλη ψυχολόγα η πουτάνα.
γεια σου nan, ελπίζω να μην σπαστηκες.
;)))

nanakos είπε...

Γεροντογοργόνα, έχω πολλά να σου απαντήσω αλλά 8α σου τα πω μαζεμένα σε 8 μέρες που θα τελειώσει το εμπάργκο που μου κάνεις

υγ νόμιζα πως είχες πάθει ηλεκτροπληξία και νοσηλεύοσουν από την Κυριακή. Damn it!

Blueprints, έχω ενοχές για τις γάτες και για το θέατρο. Ειδικά αναφορικά με το θέατρο νομίζω πως πρόκειται όχι για ενοχή αλλά προσωπική αναπηρία αντίληψης.

Λουκρητία έχουμε πει πολλά - κάποια από τα οποία θα δημοσιεύσω όταν θα βγάλω καινούριο διαβατήριο.

Wrong Guy, με την καλή έννοια - οπωσδήποτε!

Ντανίλα, να υποθέσω πως έχεις την ίδια γνώμη και για τα ροβύθια!

Dokisisofi, πώς γίνεται ένας σκύλος να είναι πιο όμορφος από εσένα??? (Εκτός κι αν είσαι γκριφόν οπότε κλείνω το pc και φωνάζω τον Τριανταφυλλόπουλο)
"Αυτή που δε βρίζουν είναι αυτοί που έχουν απωθημένες στο μυαλό τους τις αναπαραστάσεις των βρισιών. Ενώ για τους αθυρόστομους οι βρισιές έχουν μια συμβολική έννοια και εκφραστική δυνατότητα".
Κοίτα, κάτι πήγα να καταλάβω για μιά στιγμή αλλά μου μίλησε ο Λέννυ, αφαιρέθηκα και το 'χασα! :-(
ΠΕΘΑΝΑ ομώς με τα συμπληρώματα σου στο θέατρο και τις Ώρες! Πέθανα!

Αλέξανδρε, να μη νιώθεις περήφανος αλλά πολύ τυχερός! Προτείνω λοττο!

ΑΣΜΜ, αποστροφή είναι μια πολύ βαριά κουβέντα που δεν συνηθίζω. Και δεν εκδηλώνω αυτό το συναίσθημα για κανέναν απολύτως άνθρωπο. και φυσικά όχι για τους γκέϊ, εν γένει. Απλά ένας συγκεκριμένος τύπος γκέϊ δεν μου ταιριάζει και μου φαίνεται κι εντελώς αντιαισθητικός και κλισέ. Θέλω να πιστεύω πως δεν έχω καμία ενοχή για τη σεξουαλικότητα μου. Νομίζω πως ποτέ δεν είχα. Αν κάνω λάθος τότε τα λεφτά της ψυχοθεραπεύτριας πήγαν κατευθείαν στο σιφόνι της ντουαλέτας!

υγ δεν σπάζομαι γι αυτό κι έχω ανοιχτά τα σχόλια ;-)

Fevis μου, είσαι το μόνιμο αραξοβόλι κατανόησης μου!! je t' aime!

snikolas είπε...

Nanako στο πρόγραμμα για τις κουρτίνες θα τις έβαζες τις γάτες, αλλά δεν μας είπες αν θα τις σιδέρωνες!!!

Απολλώνια είπε...

εχμ...

ξεμπρόστιασμα:

Για τους γκέι θα συμγωνήσω απόλυτα.

Για τις γάτες στο μισό, έχουν πλάκα, στεγνές και βρεγμένες (όχι στίψιμο, δεν θα μείνει για αύριο)

Για το θέατρο επίσης θα συμφωνήσω... Άσε που νιώθω καμμένη όταν δεν συμμερίζομαι τον ενθουσιασμό των διπλανών μου και με καταπίνει το κάθισμα (πολύ άβολα τα καθίσματα στην πλειοψηφία τους)

Με εκνευρίζουν εκείνοι που βρίζουν ακατάσχετα γιατί ...είναι κολητικό. (σε μένα τουλάχιστον, ναι είμαι κατάπτυστη, το ξέρω...)

Είδα τις Ώρες αλλά εκεί που πραγματικά ήθελα να αυτομαστιγωθώ είναι στο dogville...

Για όλα τα παραπάνω είμαι εξαιρετικά συγκινημένη... σνιφ σνιφ!
Εύγε!
;)

Ανώνυμος είπε...

νανάκο μου, έχεις πλάκα.
άκου λοιπον:
1. οι γάτες ήταν το ιερό ζώω των αρχαίων Αιγυπτίων! σύμπτωση? για ψάξε το λίγο καλύτερα!
2. αδερφές! αδερφές! είναι παντού σαν τις κατσαρίδες. ακόμα ξαι μέσα στο σπίτι μας χαχαχαχα!!!!! βέβαια το κακό τους το έκανε ο καθ' όλα γλυκύτατος Jean Paul Gaultier που εγώ εκτιμώ και αγαπώ βαθύτατα με τη σειρά make up για άντρες που λανσαρε πτιν 5 χρόνια. αλλά τι να πει κανείς(!) μύγεσ υπάρχουν πολλές!!!!!
3. το να πει κανείς στην μανα του κάτι τέτοιο δεν είναι χυδαίο. μάλον είναι αθυροστομία.
4. πρόσεξε το θέμα του θεάτρου περισσότερο. για να αποκτήσεις άποψη, θα πρέπει να δεις πάρα πολλέσ παραστάσεις. πρέπει να λιώσεισ παντελόνια. μήπως να σταματήσεις για λίγο το cinema? ψάξτω λίγο περισσότερο please(!). μην με απογοητεύσεις εδώ.
5. the hours? τι είναι αυτό? μία που έβγαζε από το στόμα της χνώτα σαν τα άλογα? μία ξανθιά πλυμένη σκύλα? χαχαχαχαχα
keep going
vassilis

patsiouri είπε...

1: Νομίζω πως είσαι αληθινά φιλόζωος αλλιώς η σουβλακερί της τότε γειτονιάς σου θα σέρβιρε πιτόγατα...(σου μιλαει κάποια που αρνείται να κατανοήσει γιατί υπάρχουν αδύνατα σκυλιά στον πλανήτη...)

2: Το πιό νορμάλ πράγμα του κόσμου είναι να μή γουστάρεις όχι τους γκέι, ή ομοφυλόφιλους, ή αδερφές, ή ....αλλά τις ΚΡΑΓΜΕΝΕΣ οι οποίες δέν ανήκουν σε κανένα φύλο...η μάλλον υπάρχουν σε όλα και κυκλοφορούν σε πολλές βερσιόν, ΚΑΤΙΝΑΡΑ, ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ, ΨΩΝΑΡΑ...

3: Δέ μπορώ να σχολιάσω, θα κάνω ρυτίδες έκφρασης και θα φταίς εσύ καθίκι!

4: Συμφωνώ, κι εγώ βαριέμαι στο θέατρο...ένα μικρό μου μυστικό όμως είναι πως παρακολουθώ καλά κρυμμένη πίσω του το Στάθη Ψάλτη. Και δέν αστειεύομαι...

5:Τί πίπα θεέ μου...
(Το dogville όμως που λέγατε παραπάνω μου άρεσε, ούτε εγώ έχω καταλάβει γιατί, καληνυχτούδια!)

Sadie είπε...

"Dogs are prose - cats are poems".

:P

Ανώνυμος είπε...

Μέσα σε μία θάλασσα του μετρίου και του γλυκερού, με ανώνυμους μπλογκερς να πασχίζουν να αυξήσουν την επισκεψιμότητά τους παριστάνοντας τον αβραμόπουλο που είναι ολυμπικαός και υποστηρίζει τον παναθηναϊκό, ένας ήδη διάσημος μπλόγκερ, ο νανάκος αποφασίζει να πει την αλήθεια για τον εαυτό του με κίνδυνο να χάσει ένα μέρος από το αναγνωστικό του κοινό. ΕΥΓΕ! Η μόνη παρατήρησή μου είναι ως προς το κριτήριο του ετεροπροσδιορισμού, κατά πόσο δηλαδή το θέμα είναι να μην είσαι αυτό που είναι οι Άλλοι. Δεν είναι κακό αλλά είναι ένα βήμα πριν από το να είσαι αυτό που είσαι άσχετα με το τι είναι οι άλλοι.
Στο κάτω κάτω όπως μας λένε τα φύλλα δεν υπάρχουν, μόνο κακοπαιγμένοι ρόλοι, συχνά με καλό σενάριο. Οπότε καλά κάνεις και δεν γουστάρεις τις γάτες, τις αδελφές, τους έλληνες ηθοποιούς στο σανίδι και τις ώρες. Είναι προφανες ότι μιλάμε για ΤΗΝ πόζα. ΕΛΕΟΣ. Συγχαρητήρια κύριε και εις ανώτερα!

georgethebeast είπε...

looool gia to ores!!!
kapoios eprepe na to thapsei....