Τρίτη, Ιουνίου 03, 2008

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΟΥΛΕΜΑΝΣΟΝ 2008

ΟΔΗΓΙΕΣ
Οι ερωτήσεις κρίσεως βαθμολογούνται με 15 βαθμούς έκαστη ενώ οι ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής με 5. Υπενθυμίζω πως ακόμα και μια απάντηση που δεν είναι σωστή μπορεί να βαθμολογηθεί με άριστα. Στο διαγώνισμα παίρνει μέρος όποιος επιθυμεί αρκεί να γράφει έστω και ένα ψευδώνυμο ενώ όποιοι επιλέξουν να απαντήσουν στο δικό τους μπλόγκ, παρακαλώ να ενημερώσουν. Απαντήσεις μέσω mail δεν θα γίνουν δεκτές.


ΕΡΩΤΗΣΗ 1 - Κατηγορία: "Are you talking to me?"

Για να κλείσει την τριλογία καταγγελτικών επιστολών με γενικό τίτλο "Σε 'σένα μιλάω...!", ο μικρός Αλέξανδρος Ανδρικόπουλος αποφασίζει να στείλει γράμμα στον δήμαρχο της Τήλου εκφράζοντας τη γνώμη του για τον γάμο μεταξύ ατόμων ομοίου φύλου. Έχοντας σαν μπούσουλα την προηγούμενη επιστολή του, βοήθησε τον να ξεκινήσει. (15 βαθμοί)

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 - Κατηγορία: Πιο λαμπερή από ποτέ

Ερμήνευσε την φράση "Θέλω να κάνω καριέρα στη showbiz". (15 βαθμοί)

EΡΩΤΗΣΗ 3 - Κατηγορία: Σαν ερωτευμένοι λιγκουίνι

Μετά από 4 ώρες γνωριμίας, ο/η νέος/η φίλος/η σου προτείνει να πάτε δεκαπενθήμερες διακοπές στη Χάλκη. Του/ης εξηγείς με κόμψό κι ευγενικό τρόπο πως είναι λίγο νωρίς ακόμα για να κάνετε τέτοια σχέδια. Εκείνος/η ανάβει τσιγάρο, κοιτάζει έξω από το παράθυρο και με βουρκωμένα μάτια, μετά από μακρόσυρτη σιωπή σου λέει: "Τα βράδια μου τα εργένικα, τραγούδια λέω αρμένικα". Βγάλτα πέρα.(15 βαθμοί)

ΕΡΩΤΗΣΗ 4 - Κατηγορία: Έχω πράμα που σαλεύει

Παρακολούθησε το σύντομο βίντεο που ακολουθεί και γράψε μιά σύντομη αγγελία γνωριμίας για την χαριέστατη πρωταγωνίστρια. (15 βαθμοί)



ΕΡΩΤΗΣΗ 5 - Κατηγορία: Θωμά είσαι Κωλοσέο?

Τον επόμενο χειμώνα, η απόλυτη χαβανέζα ερμηνεύτρια, Άλκηστις Πρωτοψάλτη, θα συνεργαστεί με το -επίσης- απόλυτο icon της επαρχίας, Άννα Γούλα Βαρδινογιάννη. Περιμένουν ιδέες για τον τίτλο του ντουέτου τους. (15 βαθμοί)


ΕΡΩΤΗΣΗ 6 - Κατηγορία: Ι.Ε.Κ.

Η Εύα Κουμαριανού δήλωσε πως επιθυμεί να ιδρύσει...

(α) την πρώτη σχολή τρανσέξουαλ στην Ελλάδα
(β) την πρώτη σχολή οδήγησης από τα δεξιά στην Ελλάδα
(γ) την πρώτη σχολή ξεματιάσματος στην Ελλάδα
(δ) την πρώτη σχολή Eurovision στην Ελλάδα
(ε) ?
(5 βαθμοί)


ΕΡΩΤΗΣΗ 7 - Κατηγορία: Depon Aναβράζον

Ποιά από τις ακόλουθες είχε το ψευδώνυμο "Φαρμακούλα"?

(α) Η Χριστίνα Παππά
(β) Η Σοφία Αλιμπέρτη
(γ) Η Βάσια Παναγοπούλου
(δ) Η Λίλα Καφαντάρη
(ε) ?
(5 βαθμοί)

ΕΡΩΤΗΣΗ 8 - Κατηγορία: Κολυμπήθρα

Τί όνομα αναγράφεται στην ταυτότητα του εικονιζόμενου σκύλου?



(α) Λέννιν
(β) Λέννυ
(γ) Ελένη
(δ) Λίζα Πετροβασίλη
(ε) ?
(5 βαθμοί)

ΕΡΩΤΗΣΗ 9 - Κατηγορία: Μπεγιονσέ στα κάρβουνα

Η Πόπη Μαλιωτάκη έχει γίνει...:

(α) γραμματόσημο
(β) αφίσα - κάρτα - κορνίζα
(γ) τηλεκάρτα
(δ) διπλά πλατινένια
(ε) ?
(5 βαθμοί)

ΕΡΩΤΗΣΗ 10 - Κατηγορία: Ποιός νύχτα σ' έκλεψε?

Ποιός από τους παρακάτω έπεσε φέτος θύμα ληστείας?

(α) Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ληστευθέντων
(β) Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων της Έφης Σαρρή
(γ) Ο πρόεδρος του Συλλόγου Σουρινάμι
(δ) Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων των "Wendy's"
(ε) ?
(5 βαθμοί)


ΕΡΩΤΗΣΗ BONUS

Σε πρόσφατη εξομολόγηση της, η Αλεξία που παλαιότερα ονομαζόταν Γιώργος, δήλωσε πως το αγαπημένο της επάγγελμα ήταν...

(α) το ψωνιστήρι
(β) exotic dancer
(γ) η επετεία στην Ομόνοια αγκαλιά με δανεικό μωρό από τους τσιγγάνους
(δ) λαχειοπώλης
(ε) ?


Κ Α Λ Η _ _ _ Ε Π Ι Τ Υ Χ Ι Α !

37 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Aggouria fetos ta 8emata! Provlepw katakoryfi ptwsi twn vasewn!

patsiouri είπε...

Χα χα, κοίτα να δεις που ενώ δε συμμετέχω τη βάση την πιάνω στάνταρ!!!

Tanila είπε...

1.Σε σένα μιλάω, δήμαρχε της Τήλου!
Μετά από 2 επιστολές καταπέλτες, είμαι πλέον ένας διάσημος καταπέλτης κι αν δε μ’ακούσεις θα τον φας εσύ τον καταπέλτη στις επόμενες δημαρχιακές. Αγόρασα πλέον μοντέρνο τούρμπο καλάμι και το παρκάρω όπου θέλω. Σήμερα θα ταράξω τα νερά και θ’ασχοληθώ με τα εχέγγυα του θεσμού του γάμου όπως αναλώνεται στους ομοφυλοφίλους.
2. Βασικά, κάνω ότι να’ναι τραγουδάω, χορεύω, πλένω πιάτα, κάνω καφέ, κάνω τον κλόουν, αρκεί να με παίρνει η κάμερα.
3. Του εξηγώ ότι δεν μπορώ να πάω διακοπές με έναν ξένο άντρα. Αν θέλει ας με ζητήσει πρώτα από τους γονείς μου.
4. Επειδή δε μπορώ να δω βίδεα, θα υπάρξουν διευκρινίσεις; Η πρωταγωνίστρια είναι με το κόκκινο ή με το μαύρο;
5. Γαργάλα τα γαργάλα τα, τα στήθια με τα γάλατα.
6. γ
7. ε. Η θεία Μάρω, πασίγνωστη για τις φαρμακερές ατάκες της σε όλη την Ηλεία
8. α. Λέννιν
9. ε. Ονομάζεται έτσι μπριζολοδημιουργία σε πασίγνωστη συνοικιακή ταβέρνα που αυτή τη στιγμή δε θυμάμαι πως τη λένε.
10. ε. Η θειά μου η μαμμή
11. γ.

xasodikis είπε...

Πού 'σαι, δάσκαλε, πας ένα χρόνο πίσω. Δύοχιλιάδεεςοκτώ έχουμε...

nanakos είπε...

Αμάν ρε Χασοδίκη, ούτε ένα copy/paste δεν μπορώ να κάνω με την ησυχία μου! Ορίστε το διόρθωσα!

Πατσιούρι, είσαι πολύ τεμπελοπατσιούρι!

Ντανίλα, μιλάμε για την κυρία με το μαύρο!

Tanila είπε...

4.Ψηλοχόντρουλη αεράτη δεσποινίς ετών 39, γλυκύτατη, ευείδης, ξανθιά, μορφωμένη, εξαιρετικά ήπιου χαρακτήρα, επιθυμεί τη γνωριμία αρτιμελούς αδύνατου κυρίου έως ογδόντα ετών με σκοπό το γάμο. Αδιάφορο οικονομικό. Δεκτοί γονείς.

tsok είπε...

Όλα τα αντισός!!! Με το καλό τα αποτελέσματα καλοί μου συμμαθηταί.

1. Ερρίτιμε επικεφαλής της τοπικής αυτοδιοίησης του δισύλλαβου ακριτικού νησιού στη μέση του πουθενά,
Δια της παρούσης επιστολής και χρησιμοποιώντας την απλή γλώσσα ενός εφήβου που αφουγκράζεται τα σύγχρονα προβλήματα και αντιδρά σε αυτά υψώνοντας τη δική του παιδιάστικη φωνή, επιθυμώ όπως σας συγχαρώ για την απόφασή σας ....
2. Από β’ πιστολάκι σε συνοικακό κουαφίρ στον Ασπρόπυργο να φτάσω να γίνω α) πέρσοναλ μανικουρίστα της Χρουσαλά, β) μασέζ της Αννούλας Φλωρινιώτη γ) υπεύθυνη βγαλσίματος φρυδιών του Ρακιντζή
3. Καλό μου κορίτσι/αγόρι νομίζω ότι τα 240 λεπτά που έχουμε περάσει μαζί σου έχω δείξει με όλους τους τρόπους ότι σ’ αγαπώ, ότι είσαι το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή μου αυτή τη στιγμή και ότι μπορώ να κάνω τα πάντα για σένα, αλλά, κατάλαβέ το, δεν μπορώ να φύγω από την Αθήνα και να αφήσω την Καλομοίρα απαρηγόρητη που δεν κέρδισε... Έλα στη θέση μου!
4. Νέα παραλαβή από το Κριεκούκι!! Τη λένε Ντόμνα, είναι 120 κιλά, φυσική ξανθιά, από εξαίρετη οικογένεια βοοειδών (100% αγνά προϊόντα της ελληνικής γης) με τεράστια μόρφωση. Στις ελεύθερες ώρες της απαγγέλει Ηρόδοτο, γράφει σονέτα στην καθαρεύουσα και προβληματίζεται πάνω στις θεωρίες του Σοπενάουερ. Τιμή εκκίνησης...
5. Είμαστε ΑΑ, η Άληστις κι η Άννα,
Η μία ξεπουλήθηκε, η άλλη είναι πο#$@*@...
(τίτλος τραγουδιού ΑΑ και χορηγός οι μπαταρίες του Γερμανού)
6. ε
το πρώτο sushi bar στην κεντρική αγορά, δίπλα στα σφαχτάρια του κυρ-Ανέστη.
7. ε
Η σέξι οδοντίατρος Ιακωβίδου γιατί έδινε λειψή δόση αναισθητικού στους ασθενείς της...
8. ε
Πεινάω...
9. ε
Φίρμα στους Κάτω Γαργαλιάνους, όπου τραγουδάει στο καλύτερο μαγαζί του χωριού, το μαντρί του Μπάμπη
10. α
του την πέσαν οι ανταγωνιστές του για το προεδριλίκι. Προβοκάτσια, καταλαβαίνετε...
11. ε
Τυλιχτής στου Μπαραϊκτάρη που μαζεύει και τα καλύτερα τεκνά..

oni είπε...

1) "Πίσω μου σ'έχω Σατανά" είπα, κοιτάζοντας την Αλεξία που ξανάγινε Γιώργος, σταυροκοπήθηκα και είπα: "Γιατί δε σ' αφήνουνε να παντρευτείς, αφού είσαι ένα υγιές αγορίτσι;" -"Μου κόλλησαν τη ρετσινιά του πόρνου της Συγγρού καλό μου αγόρι", μου απάντησε και γω σάστισα, διότι στη Συγγρού έχει εξαίρετους ανθρώπους.

2) Μου αρέσει να μαγειρεύω όπως η Βέρα Λάμπρου στα μεσημεριανάδικα, καθώς κάνω φούρλες και τρώω τούμπες χορεύοντας στους ρυθμούς της Shirusho. Τα κάνω όλα για τη δημοσιότητα. Σπεσιαλιτέ μου; Πέρκα με σκορδαλιά στην οποία μέσα λιώνουμε μία μπανάνα και περιχύνουμε στο τέλος με παστέλι. Το απόλυτο αφροδισιακό.

3) Δεν ξέρω καν που είναι η Χάλκη πουλάκι μου. Αλλά για τις μοναχικές νύχτες που θα περάσεις όσο εγώ εκδράμω στον Σαν Τροπέ, θα σου πάρω όλο το σιντί της Αρβανιτάκη και δέχομαι να τραγουδήσουμε πριν τον οριστικό αποχαιρετισμό μας και το "οι φίλοι μου χαράματα".

4) Συμπαθητική 55άρα, φιλόζωη (έντιμος πρότερος βίος με γουρούνι), υπερπροστατευτική, άνθρωπος με ευαισθησίες και όχι αναίσθητη όπως κάποιοι άλλοι, ζητάει γνωριμία με καλοστεκούμενο 70άρη για να του δίνει το χάπι του όποτε το χρειαστεί.

5) Πίνω χύνω μόνο μην παχύνω (το τραγούδι αναφέρεται στα μοχίτο στην παραλία της Κατερίνης, λίγο έξω απ' το Κωλοσέο, που αφήνουν και στάμπα στα ρούχα και έχουν και πολλές θερμίδες)

6) α) Τρανσέξουαλ για να μάθει σε όλα τα τσουπωτά αγόρια πως πρέπει να ντύνονται, πότε να γδύνονται και πως να εκφράζονται όπως αυτή. Με τακτ.

7) γ) Η γλυκιά Βάσια πριν κατηγορηθεί για την προμελετημένη απόπειρα δολοφονίας του πρώην άντρα της, όταν έγλειφε ο καψερός το φαγητό απ' το πιάτο και ένοιωθε κάτι πικρό (ήταν το ποντικοφάρμακο).

8) α) Λέννιν, διότι το Στάλιν είχε εξαντληθεί.

9) α) Γραμματόσημο, τη φτύνεις και τόσο κολλάει. Κυκλοφορεί μόνο σε μεγέθη έξτρα λάρτζ, αυτή και η Τζούλι Μασίνο.

10) α) Και δη δις!

Μπόνους: Γιουσουφάκι στους κήπους του πασσά στα Γιάννενα

Με τιμή oni. Έχω και γενέθλια σήμερα, κανόνισε δάσκαλε να βάλεις κάτι παραπάνω!

YO!Reeka's είπε...

1. Όπως είναι αναπόφευκτη η εξέλιξη του κοινωνικού προτσές, ομοίως η νομιμοποίηση της συμβίωσης ομόφυλων ανθρώπων δεν μπορεί παρά λάβει θεσμική υπόσταση.
2. Θέλω να πρωταγωνιστώ στα μεσημεριανάδικα και να με πλακώνονται Hello, Downtown και Espresso ποιος θα με πρωτοκάνει εξώφυλλο.
3. Ξέρω ένα καλό κουτούκι αρμένικο που κάνει audition για νέο σχήμα. Ο υπεύθυνος είναι φίλος μου, λέγεται Ταβόρ Ξεσκισιάν.
4. Ψηλή, ξανθιά, ανεξάρτητη οικονομικά, ζητεί ιερέα για σύμφωνο συμβίωσης και ό,τι προκύψει.
5. Τα πίνω όλα, και του Θωμά!
6. (α δεν το ξέρω ας πω το...) Δ!
7. ΤΟ ΞΕΡΩ ΤΟ ΞΕΡΩ ΝΑ ΤΟ ΠΩ??!!! εκείνη που σκότωσε τους γείτονες με τα δηλητηριασμένα τηγανόψωμα!!!
8. ΛΕΝΙΝ!
9. διπλά πλατινένια!!
10.η πέγκυ ζήνα, της έκλεψε ο ρήγος την ξανθιά περούκα που φορούσε στην αφίσα λέμε
11. exotic dancer (το χω το χω)

fevis είπε...

1.Όταν η φίλη μου η Πέτρος ήρθε στο κομωτήριο την Δευτέρα και μου έδωσε την πρόσκλσηση για τον γάμο της με την Θανάση στην Τήλο, η πρώτη μου αντίδραση μετά το αρχικό σοκ ήταν να την πλησιάσω δίπλα στους λουτήρες και να την ρωτήσω "Εσύ μαρή δεν ήθελες δεσμέυσεις, έτσι μου έλεγες κάποτε. Τι σου έκανε αυτή η πατόγια, μάγια μην χέσω?"

2.Έχω βρει μόλις την απόχρωση ξανθού που μου ταιριάζει και αναζητώ σπόνσορα να μου σηκώσει το βυζί στον Φουστάνο για να μπορώ να παίρνω βαθιές ανάσες για τις κορώνες. Μέχρι τότε προπονούμαι διαρκώς στο κλαρίνο.Ίνδαλμα μου, εννοείται, η Σάσα Μπάστα.

3. Του απαντώ "πες μας τι πίνεις και δεν μας δίνεις" και φεύγω με τον φορτηγατζή από το διπλανό τραπέζι που μου κάνει όλη νύχτα ματάκια.

4. Κυρία με αγωγή και ήθος που αγαπά την φύση αναζητά κύριο με ανάλογα προσόντα για την δημιουργία φάρμας που θα ειδικεύεται στην εκτροφή χοίρων. Δεκτά και ινδικά χοιρίδια. Κάνουμε καλύτερες τιμές σε κατόχους κουπονιών μεγάλων Super Markets.

5.Εγώ Αβάνα και συ Χαβάνα.

6. το άλφα καλέ.

7. το γάμα για την γνωστή ιστορία με το τέως στεφάνι της. Όχι τον Φουστάνο, το άλλο τον σκηνοθέτη- μαθηματικό- πάμπλουτο- κορακοζώητο.

8. το άλφα και πάλι

9. τηλεκάρτα και κρασί λευκό και ροζέ...

10. το άλφα ουάνς ειγκέην

11. λαχειοπώλης

Ερμής είπε...

http://hermesthedog.blogspot.com/2008/06/blog-post.html

(στο τσάκ πρόλαβα το τρίωρο!βατά τα θέματα φέτος.)

kangerlussuaq είπε...

Γαμώ το φελέκι μου, και είχα διαβάσει μόνο Μπάρμπα, Αγαθάγγελο και είχα βρει το σάιτ της ΟΛΚΕ!


1)Δήμαρχε της Τήλου,
Η ανίερη συμμαχία της ισοπεδωτικής μααστριχτικής νοοτροπίας σας και του ευρωμονοδρόμου πλήττουν κυρίως και καίρια τα τιμια, λαϊκά ορθόδοξα στρώματα. Η σταχανωφική προσήλωσή σας στον αφελληνισμό και την απονομιμοποίηση της Ορθοδοξίας δεν θα περάσει. Η ανανοηματοδότηση της ιστορικότητας μας αποτελεί sine qua non για την αναδρομική σύνδεση μας με την εθνική αναπαράσταση, όπως αυτή εκφράζεται από το ρητό “Το σεξ πολεμάει την τερηδόνα, καθώς ανθίζει η ανεμώνα” .

ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΜΥΚΟΝΟ!

2) Με λένε ΝΤΙΝΑ ΔΕΡΤΙΛΗ. Οι φήλες μου λέναι πήσω απ' την πλάτι μου ότη ήμε μεγάλι τσιμπουκοπνίχτρα. Επιτέλους, θέλο να φήγο από το δεφτεροκάναλο που παρουσιάζο το τηλεπαιχνήδη με τα γράματα και τουσ μαλάκες που περημένουν στις γραμές 090 και να πάο σε κανένα μεσυμεργιανάδικο τις πρωκωπής και να αρπαχτό με καμιά από τις κλόσες του πάνελ. Θα με βοϋθήση και η μαμά να μου κάνει Πή-Αρ για τα καλιστεία. Έχω και λόουερ. Οι άλες τι παραπάνω έχουν δηλαδής; Μετά, θα καμω καμιά βιζιτούλα και βλέπουμαι. Α, ξέχασα να πο: άλαξα και το όνομα. Από ΝΤΙΝΑ ΔΕΡΤΙΛΗ, έγινα ΝΤΕΡΤΙ-ΝΤΑΓΙΑΝΝΑ

3) Yes im hay hoghits
eka berem
Hove sareri,
luyse arevi
You wanna be with me,
You think and dream of me
Come qele, move qele.

Έχω μια φίλη, την Κέλλυ Κελεκίδου και υποστηρίζει ότι της έγραψαν τραγούδι. Μια και σε βρήκα και τα τραγουδάς τα αρμένικα, να σου δώσω το τηλέφωνο της να της εξηγήσεις τι συνέβη στ' αλήθεια; Άντε κι άμα το καταλάβει το ξανασυζητάμε για Χάλκη, Φερόες, Φώκλαντς, Νησιά της Βασίλισσας Καρλότας (όχι της Συγγρού), γιατί όχι και Ναγκόρνο Καραμπάχ που 'ναι και κοντά στην Αρμενία;

4) ΑΑΒΟΡΑ: Με λένε Μαργαρίτα. Έλα να με μαδήσεις να σου πω αν σ' αγαπώ. Τηλ. 693-04552354. Μόνο σοβαρές προτάσεις.

5) “Αν είσαι σπίτι, τοτε ετοιμάσου για ΚΑΒΑΛΑ”

6)Το βρήκα είναι το Α! Επίσημο ποτό της Σχολής η “τραβελλάδα με πάγο”, γιατί και το τρίτο φύλο έχει ψυχή

7)ε) Αλίκη Αρβανιτίδου, γνωστή φαρμακομούνα

8)ε) ΡΟΜΙΛΝΤΑ πρέπει να το λένε το εικονιζόμενο τριχωτό τετράποδο, αν θυμάμαι καλά. Αν δεν το λένε Ρομίλντα, τότε πρέπει να το λένε ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΝΑΪΝΤΕΡ, στάνταρ

9)ε) φανατική θαυμάστρια της Τζίνας Βαρώνη και του βιομαγνητικού μασσαζοτσαγιού της

10)α) Ο Πρόεδρος του Συλλόγου Ληστευθέντων (εμ κερατάς, εμ δαρμένος)

Μπόνους:
γ) και είμαι σίγουρος ότι τον θυμάμαι να λέει: “Καλέ κύριε, βοήθηστε με λίγο να πάρω γαλατάκι για το παιδάκι μου γιατί αυτά που βλέπετε είναι λατσές. Α και να πάω να βρω τ' αδρέφια μου στην Καζαμπλάνκα... Λίγο μπερντε καλέ κύριε κι εγώ ολόκληρη φακιροπίπιζα θα κόψω”

Ανώνυμος είπε...

Αγαπημένε μου Νανάκο,
Αυτό είναι το πρώτο μου τεστ. Ή καλύτερα το πρώτο μεγάλο τεστ αφού υπήρξε και κάποιο άλλο πριν από μερικούς μήνες (που ήμουν και ο μόνος που πέρασα) που εκείνο ήταν και η πρώτη φορά που σου έγραψα. Με βαθιά συγκίνηση, τρέμουλο στο χέρι και στο κάτω χείλος……. Παραθέτω λοιπόν τις απαντήσεις-απόψεις μου όπως τις βίωσα μετά από 8 μήνες ανάγνωσης σου.


1
«Σε σένα μιλάω, Νανάκο…»
Αποφάσισα να γράψω ένα γράμμα στον δήμαρχο της Τήλου αυτήν την φορά, όμως την τελευταία στιγμή Κύριε Νανάκο σκέφτηκα πως η δημοσίευση της επιστολής μου από το δικό σου blog θα είχε μεγαλύτερη αξία και φυσικά ουσιαστικότερα αποτελέσματα για το μείζον πρόβλημα που βρήκε την συμμαθήτρια μου Αλεξία (πρώην Γιώργο).
Καταρχήν θέλω να σε ευχαριστήσω για τον χρόνο που θα διαθέσεις και που διαθέτεις διαβάζοντας αυτές τις πρώτες γραμμές.
Είμαι πραγματικά κλονισμένος με όσα ακούς να συμβαίνουν γύρω μου σε έναν χώρο του παραλόγου σε μια επικίνδυνη αποστολή στη χώρα των αισθήσεων. Στα άδυτα μονοπάτια της καρδιάς και του μυαλού. Σε ένα μόνιμο παιχνίδι του φωτός με την σκιά, του ήλιου, του ζωογόνου ήλιου που γεμίζει τις καρδιές μας……………….

2
Θέλω να κάνω καριέρα στη Showbiz
α) αν η φράση ειπωθεί σε έντυπο τύπο συνοδευόμενος από μια πρωτότυπη φωτογράφιση όπου η καλλονή/ος είναι σε ανάλογη προκλητική πόζα και με το απαραίτητο (θελκτικό-πρόστυχο) βλέμμα, τότε καλά να πάθουμε που διαβάζουμε έστω και τους τίτλος του εν λόγο εντύπου.
β) αν η φράση ειπωθεί στο ραδιόφωνο (πράγμα διόλου απίθανο), σίγουρα είναι η εκπομπή του Πέτρου Κωστόπουλου που προσπαθεί να ανεβάσει την ακροαματικότητα του σταθμού του.
γ) αν τώρα η φράση ειπωθεί στην τηλεόραση…..
ι) Bravo καλώς ήρθατε!
ιι) μπράβο καλή μου τα κατάφερες!
ιιι) και εμείς τι φταίμε?

3
Ε! τότε να πάς στην Eurovision να εκπροσωπήσεις του χρόνου την Αρμενία, μην σου πω και το Αζερμπαϊτζάν!!!

4
Πω-πω-πω ευκαιρία
Ψηφίστε Μανωλία
Να χει ο δρόμος δυο τζουρά
Αντί για υπουργεία,
Να πηγαίνουν οι αδερφές
Να δικέλουν σερμελιές
Και να αβέλουν τις μπαρές.

5
Καλά ακόμα τον τίτλο της συνεργασίας ψάχνουμε; Εδώ σας δίνω το πρώτο κουπλέ μαζί με το ρεφραίν.
Τους όρκους μου στους έδωσα
Και πια δεν σε πιστεύω,
Πιο πέρα από την θάλασσα,
Τον ουρανό γυρεύω.

ΑναΓούλα μου έφερες για μια φορά ακόμη
Μα Στάθη Ψάλτη δεν μπορώ
Γιατί είμαι η Πρωτοψάλτη
6
Το Ευάκη, το Εαυάκη την προσπάθεια του κάνει και αυτό. Τι άλλο μπορεί να κάνει; Αφού είναι πια γριά (δια στόματος Κάρμεν).

7
Εδώ νομίζω ότι υπάρχει ένα λάθος. Η κατηγορία είναι Depon extra και όχι απλό αναβράζον. Αλλά ποιος είμαι εγώ που θα σε αμφισβητήσει κύριε!
Λοιπόν: Φαρμακούλα
Γυναίκα κοντή αδύνατη ή μη, ξανθιά ή μελαχρινή δεν έχει σημασία. Το κοινό χαρακτηριστικό της είναι ότι νομίζει ότι βρίσκετε παντού (κάτι σαν τις κατσαρίδες). Είναι όμως στην αφάνεια και μια στο τόσο απασχολεί τα μέσα με ότι μέσον διαθέτει(ποδήλατο, αυτοκίνητο, δόντια, στήθος, φόνο….) και βασικό προσόν της είναι να αναπολεί τις παλιές καλές δόξες της. Ποια είναι;
Μα φυσικά η Χριστίνα Παππά, η Σοφία Αλιμπέρτη, η Βάσια Παναγοπούλου και η Λίλα Καφαντάρη.


8
Τι κι αν η αξιολάτρευτη και καθόλα αξιαγάπητη αδερφή σου έκανε λάθος στην ταυτότητα του παιδιού.
Τι κι αν εσύ έπαθες τα οκτώ απαντά εγκεφαλικά.
Τι κι αν σε όλους τους αναγνώστες το μην έχει το παιδί ταυτότητα και λόγο ύπαρξης, τους έφερε σε μία στηρίζουσα κατάσταση…..
Η τρομερή γιαγιά και τα 10 ταψιά παστίτσιο που έφτιαξε έμειναν στην ιστορία τόσο για την νοστιμιά τους, όσο και για τον Λέννυ-Λέννιν που με την στάση του απέδειξε πανηγυρικά σε όλους μας, πως μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος?

9
Η ΠόπηΜαλιωτάκη έχει γίνει:
α) γραμματόσημο (έτσι πιστεύει)
β) αφίσα-κάρτα-κορνίζα (μαζί με τον ΓιάννηΓαλάτη στα σοκάκια της Μυκόνου)
γ) τηλεκάρτα (γιατί ποιος την χρησιμοποιεί σήμερα που γεμίσαμε κινητά τηλεφωνά)
δ)διπλά πλατινένια (στο σπίτι της διπλανής πλατινένιας ξανθιάς γειτόνισσας της)
Ο Θεός να μας φυλάει τι άλλο θα γίνει!!!!!!!

10
Μα όλοι αυτοί που πίστεψαν και στήριξαν τον Τσίπρα! Θέλει και ερώτημα;

ΕΡΩΤΗΣΗ BONUS
ΑΠΑΝΤΗΣΗ BONUS ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΕΞΙΑ ΠΡΩΙΝ ΓΙΩΡΓΟΣ
Άντε καλέ! Ποιος διαδίδει αυτά τα κουλά για μένα; Σε τεστ κουλεμανσόν τα βρήκατε; Άκου να δουλέψω! Γιατί; Για να μου σπάσει κανένα νύχι; Αγάπη μου εγώ Γιώργος δεν υπήρξα ποτέ. Ο μόνος Γιώργος που ξέρω είναι ο Γιώργος Μαρίνος. Α! και ο Γιώργος Μαζωνάκης που είπε και το ομώνυμο τραγούδι με λένε Γιώργο!

vassilis

Ανώνυμος είπε...

1) Σε 'σένα μιλάω δήμαρχε! Είδα ένα όνειρο: πως οι άνθρωποι που ο καλός θεούλης έπλασε καθ'εικόνα κι ομοίωση ζούσαν ευτυχισμένοι. Ξεπερνώντας τα στίγματα της ηθικής και της ταξικής απολυταρχίας. Έφτιαχναν οικογένειες με αρχές, δομή και δεσμούς αγάπης. Με μάνα που τα παιδιά φωνάζουν "μανούλα" κι εκείνη λυγά από καρδιοχτύπι και πατέρα που κοιτούν σαν ήρωα ντομάτα θαυμασμό.Μπαρντόν, γιομάτα ήθελα να γράψω!

2)"Τα πίνω όλα, τα πίνω όλα, χάπια ουίσκι και κόκα κόλα"!

3) Κάνω τον αδιάφορο και πως ψάχνω κάτι στο σκέπασμα του καναπέ. Μόλις καταλάβει πως δεν αντιδρώ στο σχόλιο του και με ρωτήσει τί κάνω εκεί του λέω: " Τι να κάνω βρε μάτια μου? Το κομμένο ντεπόν κυνηγάω στο σεντόνι"

4) "Ελάτε να πάρετε κοκκινόχωμα, γλάστρες και καστανόχωμα, ο ανθοπώλης σας. Βασιλικά και γλάστρες. Φακελλάκια για μεταφύτεμα!"

5) "Η σωτηρία της ψυχής
είναι στο Κωλοσέο
σαν ινστιτούτο αισθητικής
που ανήκει στον Βαζαίο"

6) δ

7) γ - μπρίκια κολλάμε?! Για μπόνους βαθμούς υπογραμμίζω πως σε τηλεφωνικές συνδιαλέξεις της μιλούσε για την Αρβανιτάκη με τα καλύτερα λόγια (μουνόπανο, ξερακιανή καριόλα κλπ κλπ)

8) α - τς,τσ, τς!

9)δ - και μάλιστα διαδικτυακά!

10) α - με κλειστά μάτια!

11) γ - ας είναι καλά ο κύριος Καμπούρης, την περάσαμε την τάξη.

Δάσκαλε, μας γάμησες φέτος!

Ανώνυμος είπε...

1. Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε της Νήσου τούτης!
Καθώς είμαι ένα παιδάκι και ακόμα υποστηρίζω ότι γράφω αφ’ εαυτού μου και αυτοπρος(κ)όπως τα γράμματά μου, έρχομαι να θίξω το μεγάλο θέμα των ημερών – Γάμος Ομοφυλοφίλων!

Στη συνέχεια θα αραδιάσω πολλές πολλές λέξεις τις οποίες σαφώς θα χρειαστεί η βοήθεια λεξικού Μπαμπινιώτη, Εγκυκλοπαίδειας Πάππυρου Λαρούς και Χάρρη Πάτση συλλύβδην. Πολλές από αυτές ούτε και εγώ τις ξέρω αλλά τις προτιμώ καθώς κανείς δε θα καταλάβει τι γράφω! Κυρίως θα προσπαθήσω να μην πάρω καμία θέση, μπερδεύοντάς σας με περίεργες λέξεις (μή μου γυρίσει και στα μούτρα μεθαύριο)!

Θα κλείσω με πρόταση να καλέσετε τον κύριο εκπρόσωπο του συλλόγου Λέσβιων για μια παρτίδα γκολφ και να συζήτησετε το θέμα Νησί και Gay!

Μετά θα συνεχίσω να αποδεικνύω περίτρανα ότι δεν έχω παιδικά χρόνια και θα καταλήξω στα 28 μου με πολλά ψυχολογικά, άλυτα προβλήματα και με σύντροφό μου τον Γαλάτη (με διπλό πλατινένιο).

ΥΓ. Την επιστολή αυτή θα την αφιερώσω στον καινούριο μου φίλο Santikai Christos (Υμνοι/ Legend Records)

2. "Θέλω να κάνω καριέρα στη showbiz"

Step by Step:
Σπούδασα μουσική/ θέατρο/ σκηνοθεσία κλπ – ή όχι!
Κυνήγησα την ποιότητα με πάθος!
Αυτή με έφτυσε!
Μπήκα σε reality και με κόψανε στα προκριματικά!
Προσπάθησα γίνω συμπαρουσιαστής του Αρναούτογλου
Βγήκα στις κοσμικές στήλες σε σοβαρά έντυπα μέσα!
Σήμερα τραγουδάω σε μουσική σκηνή με μεγάλα ονόματα όπως Σάσα, ΧΑΡΑ ΚΕΦΑΛΑ κλπ!

Ain’t showbiz sweeeeeet!??!?!?!

3.
Του/ της τραγουδάς Qele Qele με ανεπαίσθητο τίναγμα στήθους για να δείξεις ότι ακούς τον προβληματισμό του/ της!
Κάνεις τη μεγάλη κουβέντα του πόσο έχεις πληγωθεί από τη γρήγορη σκέψη και κινήσεις παλαιότερα με ένα αδιόρατο δάκρυ στα ακροβλέφαρα! (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ στο σημείο αυτό είναι να φαίνεται όσο πιο φυσικό γίνεται!)
Του/ της αναλύεις την πορεία σου μέχρι σήμερα και τα προβλήματα που έχεις στο γραφείο.
Μεταφέρεις το πρόβλημα στην εταιρέια σου και στην άδειά σου που είναι όντως μικρή και κυρίως μέσα στον 15αύγουστο (ΚΑΙ-ΠΟΥ-ΝΑ-ΤΡΕΧΟΥΜΕ-ΤΩΡΑ-ΠΟΥ-ΘΑ-ΕΧΟΥΝ-ΒΓΕΙ-ΟΛΟΙ-ΣΤΟΥΣ-ΔΡΟΜΟΥΣ)
Υπόσχεσαι ρομαντικά ΣΚ σε κοντινούς προορισμούς!
Συμβιβάζεσαι με ένα τριήμερο στο Βραχάτι (ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ-να φανεί δική του/ της ιδέα!!!!)
Φεύγεις για το σπίτι και δεν ξανασηκώνεις το τηλέφωνο!

Just For The Hell of It

4.
Κυρία ετών 40 ζητά ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΓΟΥΡΟΥΝΙ για σοβαρή γνωριμία με σκοπό το γάμο! Επίπεδο χαμηλό, απαραιτήτως να έχει βγάλει το δημοτικό και να μη γνωρίζει βασικές γρμματικές έννοιες (όπως επιθετικοί προσδιορισμοί και γένη)!

5. Προτινόμενοι τίτλοι:

- με διαφορά στήθους
- (εναλλακτικά στήθος με στήθος)
- Θωμά ΕΙΜΑΙ σπίτι
- Θα ζήσω ελεύθερο ΤΟΥΛΊ
- Σύγκορμη!
- Τί τη θες τη Λαμία αφού υπάρχει η Ιταλία
- Μια μέρα Μαδάς – (Προτίνεται για TV spots – Στεγαστικά Δάνεια, Δάνεια Καταναλωτικά – Δάνεια νέας επιχειρηματικότητας!)

6. Σαφώς η σωστή απάντηση είναι Σχολή Τραβεστί με ειδικότητα:
- Η συνταγή του πετυχημενου Τραβεστο-Μαϊντανού:
- Βρείτε το κατάλλξλο περίττωμα του κατάλληλου θηλαστικού για τους συν-πανελίστες (Βουναλάκου – Περίττωμα Ελέφαντα)
- Κάντε σαφείς παραλληλισμούς με παλιούς ηθοποιούς και νέα TV-υποποροϊόντα (Γ. Βασιλειάδου – Μαίρη Σκόρδου)
- ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ... ποιός τη χρειάζεται!

(Περισσότερα στη συνημμένη μπροσούρα της σχολής – Δίδονται σπουδαστικά δάνεια)

7. Σαφώς ε!!!!! Χι Χι Μαρία Σαμπανιώτη! (Αυτή είναι δύσκολη ,,, μόνο 5 ... διαμαρτύρομαι ... και ξεματιάζομαι στα έντυπα όλο το χρόνο για να διαπρέψω στις εξετάσεις!!!!!)

8. Ευκολάκι ... βλέπεις σκύλο με παρακλητικό βλέμα. Ζητά καινούρια παπούτσια για το σχολείο και κασετίνα τρανσφόρμερς....
Και πίσω από τον κερατωειδή διακρίνεις μια υφέρπουσα δολιότητα προς τα μπριζολάκια του αφεντικού του ... ΜΜΜΜ Λέννυ!!!

9. Κοίτα το σκέφτηκαν για γραμματόσημο αλλά χάλαγε το concept λόγο χώρου. Τηλεκάρτα το ίδιο! Το αφίσα κάρτα κορνίζα είναι δωσμένο...

Το Δ! το Δ!

10. Δεν φταις αλλά είναι οι εξελίξεις που τρέχουν! Ο Σεργιανόπουλος!

11. ε. Διμοιρήτης στα ΜΑΤ

xasodikis είπε...

Παραδέχομαι ότι είμαι αδιάβαστος, αλλά για να μη δώσω και λευκή κόλλα (ή μάλλον λευκό κόμεντ) θα απαντήσω σε δύο ερωτήσεις για την τιμή των όπλων:

ΕΡΩΤΗΣΗ 4: Ώριμη κυρία εκπάγλου καλλονής, σοβαρή, γλυκομίλητη, καλο(ανα)θρεμμένη, αρίστη οικοκυρά, χριστιανικοτάτων ηθικών αρχών, αναζητά κύριο αναλόγων προσόντων με καλό σκοπό και αδυναμία στα χοιρινά μπριτζολάκια, για σοβαρή γνωριμία και ό,τι ήθελε προκύψει.

ΕΡΩΤΗΣΗ 9: Η Πόπη Μαλιωτάκη έχει γίνει...:
(ε) Επαρκής λόγος για να αρχίσουμε τα ψυχοφάρμακα ομαδικώς

Άντεκαιτουχρόνουνά'μαστεκαλά!

BLUEPRINTS είπε...

ουφ, πολύ δύσκολα τα θέματα φέτος...
1. Αξιότιμε κε Δήμαρχε της Τήλου, με την ευκαιρία της τέλεσης του γάμου μεταξύ ομοφυλοφίλων στο ιδιαιτέρου κάλλους νησί σας, δράττομαι της ευκαιρίας να αναλύσω το πανανθρώπινο κι αναφαίρετο δικαίωμα όλων των συνανθρώπων μας προς την πάσης είδους ισότητα. Κι όταν εννοώ ισότητα...
2. Θέλω να παίζω καθημερινά στις ειδήσεις του Σταρ (με τα ανάλογα κινούμενα μεταξύ των φράσεών μου), να γίνω πρωτοσέλιδο στην Εσπρέσσο, να κάνω ντουέτο με Πόπη/΄Εφη/ Σάσα ή ότι σας βρίσκεται εύκαιρο, κλπ.
3. Εδώ παίζουν 2 εκδοχές: α) του/της τραγουδάς κάτι με εξίσου βαθύ μήνυμα, όπως: Θωμά/Θωμαίς είσαι σπίτι; γιατί σε παίρνω και μιλάει (ακόμη καλύτερο το "τσάμπα καίει η λάμπα" αλλά παραείναι προφανές), β)δημιουργείς παντελή σύγχιση πηγαίνοντας την κουβέντα στην Eurovision: τύπου (αφού ο στίχος που τραγούδησε περιέχει την Αρμενία), τι λες για το Κέλε-κέλε, σου άρεσε;
4. Γλυκομίλητη, ξανθιά, ώριμη κυρία σε όλα της, αναζητεί αντίστοιχο κύριο επιπέδου για να γίνει το "γουρουνάκι" της
5. Κυκλοφορώ και προκαλώ (να σε αηδιάσω άλλο δεν μπορώ)
6. α δαγκωτό (το ξέρει καλά)
7. γ, επίσης δαγκωτό (αν και στο Ε σκέφτομαι καμμιά 10αριά ακόμη "καριερίστριες)
8. Το βαφτιστικό του είναι το β, αλλά επειδή είναι ερώτηση παγίδα, το δ, με εσένα που έμπλεξε το παιδί μια σταρ του βγήκε από μέσα του (τι κούκλος... ο σκύλος βρε όχι εσύ)
9. ε - ξεφτίλα / καθημερινή σχεδόν χειμωνιάτικη είδηση στο Σταρ - κι όχι μόνο
10. το α, γιατί απ'ότι μαθεύτηκε ήθελε να ξαναβγεί πρόεδρος και πλήρωσε κάτι γνωστούς του βαλκάνιους να κάνουν το ντου

Αυτή η ερώτηση bonus είναι που με ταλαιπωρεί κάθε χρονιά και παίζω την καλή βαθμολογία μου:
ε - κομμώτρια

(έχω ήδη στείλει με courier μια τηγανιά πατάτες, σαλαμάκι για το Λένυ και γλυκό του κουταλιού μαζί με βίντεο της Ρούλας για τη γιαγιά)
Σ' ευχαριστούμε φανταστικέ δάσκαλε

Ανώνυμος είπε...

Την 1 ερώτηση δεν προλαβαίνω να την απαντήσω την είχα αφήσει για το τέλος επειδή ήταν δύσκολη άλλα πέρασε η ώρα και ο εξεταστής ζητά να κατεβάσουμε τα μολύβια και να παραδώσουμε τα γραπτά. Δεν πειράζει καλύτερα έτσι δεν θα αριστεύσω όπως στο koulemanson test και θα γλιτώσω τη ζήλια του φίλου μου του oni . Αν και σκοπεύω να ρεφάρω με την ερώτηση bonus

2) η φράση υποδεικνύει πως μιλάμε για ένα άτομο το οποίο διαθέτει ένα όραμα μακρύ, μεγάλο και βαθυστόχαστο.

3) Αν μαρή κάθε βράδυ σου εργένικο χόρευες το qele qele το αρμένικο, τότε το μπούτι σου δεν θα ήταν κοτομπέικον. Μετά από το συγκεκριμένο χωρισμό επέρχεται ο χωρισμός που είναι και το ποθητό αποτέλεσμα ύστερα από την θρασύτατη πρόσκληση στην Χάλκη.

4) Ονομάζομαι Βιόλα Σουλέλογλου, είμαι αφράτη, γλυκομίλητη, ευφραδής, κωλοπετσωμένη και ταλαιπωρημένη γυναίκα από περιπέτειες του παρελθόντος. Αναζητώ κύριο για γνωριμία ή για ότι άλλο προκύψει, τον οποίο θα τον χαρακτηρίζουν τα παρακάτω: υγιής (ούτε ασπιρίνη να μην παίρνει), εργατικός, να μην χάνει ποτέ τις αισθήσεις του και να γνωρίζει την δουλειά του μπόγια ή του χασάπη για να με βοηθήσει να κλείσω κάτι παλαιούς λογαριασμούς.
Δεκτές μόνο σοβαρές προτάσεις. Όλοι οι ενδιαφερόμενοι σκανάρονται και τσεκάρονται από την συνιφάδα μου πριν έρθουν σε επαφή μαζί μου. Η συνιφάδα μου είναι η κυρία που είχε εμφανιστεί μαζί μου στο γυαλί.

5) Το ντουέτο θα λέγεται Κολοσσαιο. Για την Άλκηστη θα αποτελεί το νέο μουσικό της προορισμό, ενώ για την Αννούλα ο τίτλος θα υπαινίσσεται το μαγαζί που δοξάστηκε όσο καμία άλλη, το μέρος όπου θριάμβευσε ενάντια σε αγριεμένους κοτσαμπάσηδες του κάμπου που ορμούσαν επάνω της για να την αποκτήσουν.

6) α
7) γ
8) α
9) γ
10) α

BONUS το ε

Όλα τα αγάπησε η Αλεξία. Το ψωνιστήρι γιατί εμπεριείχε το κίνδυνο που αναζητούσε, την επαιτεία γαιτί αναδείκνυε το υποκριτικό της τάλαντο, το επάγγελμα του λαχειοπώλη επειδή της επέτρεπε να ζεσταίνεται και να διώχνει την υγρασία από το νοτισμένο δωμάτιο καίγοντας τα λαχεία. Η απάντηση exotic dancer είναι παγίδα. Πάνω από όλα λάτρευε να ντύνεται Αγ. Βασίλης και να λέει τα κάλαντα (με τη συντροφιά νάνου – νοικιασμένου από το τσίρκο). Της ξυπνούσαν θύμησες από χαρούμενες, γιορτάρες και οικογενειακές στιγμές στην όμορφη επαρχιακή της πόλη όπου ο αλκοολικός πατέρας της άρπαζε τις εισπράξεις της.

ria είπε...

1) Κύριε, εσείς καλέ με το χαρτί ανάμεσα στις δυο κυρίες με τα άσπρα και το πέπλο στο κεφάλι, κάνετε την αλατιέρα? γιατί η μία φέρνει στο σουγλάκο με φουστάνι και η άλλη στην κόρη της κυρίας πίτσας της ψιλικατζούς, αλλά αυτή τα έχει με το μάκη, τέλος πάντων, πρέπει να βγαίνετε φωτογραφίες με κύριες περίπου ίσες για να είστε σε μια κάποια συμμετρία, τώρα δείχνετε λίγο...

2)είμαι ξανθιά (εγγονή της γκαρνιέ), έχω γαλάζια μάτια (το βεβαιώνει και ο οπτικός που μου πούλησε τους γαλάζιους φακούς επαφής), έχω τελειώσει σχολή κομμωτικής (ένα τρίμηνο στο κουαφίρ σούλα στο καματερό), είμαι καλή νοικοκυρά (κάνω καλές ... πίτες) και ζητώ να γνωρίσω καναλάρχη ή μεγαλοστέλεχος καναλιού από πολύ κοντά!

3)τι φοβάται περισσότερο ο άνδρας?τη δέσμευση και το κέρατο. του λέω, υπέροχα, να πάμε εχω ένα παλιό γκόμενο εκεί και πάντα όταν βρισκόμαστε θελει να θυμώμαστε τα παλιά. και πέρνω ονειροπόλο ύφος.

4)δεν είναι βόας δεν είναι κροταλίας είναι η κίτσα από το μαγευτικό καρπενήσι. κορίτσι για σπίτι, μ'αυτή δε θα χρειαστεις ποτέ πουλόβερ, είναι πιο τριχωτή από σενα. δε θα χρειαστείς ποτέ μουλάρι για τα ξύλα, τα σηκώνει μόνη της. δε θα φοβάσαι κανένα, έχει προστάτη. αυτό το κορίτσι ποιος θα το πάρειιιιιιιιιιιι???????

5)το δίδυμο που σκοτώνει

6)γ

7)γ

8)δ

9)γ

10)β

ερώτηση μπόνους: το δ

καλά έσκισα πάλι!

kanataki είπε...

σκατα ρε πουστη μου

ΣΚΑΤΑ

nanakos είπε...

Να υποθέσω πως αυτή είναι η απάντηση σου στα θέματα?!

Alitovios είπε...

Ερμήνευσε την φράση "Θέλω να κάνω καριέρα στη showbiz".

Ψάχνω χορηγό

tsok είπε...

"σταχανωφική προσήλωση"..
kangerlussuaq, απλώς προσκυνώ
Εύγε!

kangerlussuaq είπε...

@ tsok

Είδες τι μπορεί να πάθει κανείς αν πάει κουλεμανσόν διακοπές στη Βόρειο Κορέα;

Ανώνυμος είπε...

Απάντηση 1:
Όταν οι καταπληκτικές φίλες μου η Γιώργος και η Τάσος μου στείλανε την πρόσκληση για το γάμο τους εκστασιάστηκα. Δεν ήξερα αν θα έπρεπε να νιώσω πολύ περήφανος ή περήφανη που τα δύο πιτσουνάκια μετά από τόσο καιρό σχέσης αποφάσισαν να παντρευτούν. Γι' αυτό φόρεσα κατευθείαν το φούξια φουστάνι με το ντεκολντέ αφού πριν πήγα για αποτρίχωση για να δείξει ο ντεκολντές , τις ψηλοτάκουνες γόβες μου και το τυχερό μου μωβ πιρπιλί στριγκάκι και συνέταξα αυτή την επιστολή προκειμένου να εκδηλώσω τη χαρούμενη χαρά μου. Επειδή όμως σφήνωσε το τακούνι σε μια λακούβα στο λιμάνι αποπροσανατολίστηκα και απορρόφήθηκα από ένα άλλο πλήθος που πήγαινε για 'τάμα' στη Μύκονο. Μπορεί να μην είδα το γάμο , έστειλα ευχέα από μακριά, αλλά είχα εξαιρετικές επιτυχίες και εμπειρίες στη πανέμορφη Μύκονό Μας.
Συμπληρώνουμε: πέτυχα επίσης και μια συνάδελφο αξούριστη, με ράσο και ένα μικρό χρυσαφί τσαντάκι που είχε πάρει φωτιά. Της φώναξα: 'Μαρή σταμάτα ! Σου έχει πάρει φωτιά το τσαντάκι, θα καείς!' Εκείνη γύρισε και αφού με λιβάνισε λίγο με το τσαντάκι απάντησε: 'Σώσον κύριε το λαό σου ( δεν θα είχε επιτυχίες χτες το βράδυ )
Και στα δικά μας οι ελεύθερες !!

Απάντηση 2: Γδύστε με, βρίστε με, ξεφτιλίστε με, με τις κάμερες τραβήξτε με

Απάντηση 3: Εγώ τα μοναχικά Σαββατόβραδα κάνω μπάνιο, ξουρίζομαι, ακούω Βανδή και τραγουδώ μαζί της :" Δέστε μου τα μάτια να μην τον ξαναδώ και ρίχτε με στον γκρεμό..." μετά νανάκια

Απάντηση 4: Αγγελία γνωριμίας για το κελεπούρι:
"Ξανθιά, ομιλητική, ευρυμαθής, ειλικρινής, ευγενική, με πλούσιο λεξιλόγιο και ένα οπλοστάσιο επιχειρημάτων και επιθέτων που θα το ζήλευε και ο Κώστας Πρέκας απόφοιτη του πολεμικού ναυτικού, έχει κάνει καταδύσεις και μελέτη πάνω σοτν κόσμο της φάλαινας, αναζητεί σύντροφο αναλόγων προσόντων με τη φάλαινα. Πληροφορίες, 'Παρατράγουδα' Σάββατο-Κυριακή απόγευμα

Απάντηση 5: Τον παίρνω 22 και τον γυρίζω -2

Απάντηση 6: (γ) ασυζητητί για πρακτικούς λόγους. Αν δεν το έχει πει ακόμα να το πει

Απάντηση 7: (δ) Η Λίλα Καφαντάρη όπως έμπλεξε

Απάντηση 8: (δ) Τιμή και δόξα

Απάντηση 9: (α) γραμματόσημο για Αυστραλία

Απάντηση 10: (β) για να κλέψουν και τη δόξα της Έφης Σαρρή

Απάντηση 11: (δ) λαχειοπώλης που έκανε επετεία μαζί με δανεικό παιδί από τους τσιγγάνους (γ) και στα διαλείμματα exotic danser ( α) χωρίς ψωνιστήρι (α) γιατί πάνω απ' όλα είναι αξιοπρεπής

Ιφιμέδεια είπε...

Για να είμαι έντιμη δάσκαλε, αρχίζω να γράφω τις απαντήσεις μου εδώ χωρίς να διαβάσω των συμμαθητών Κουλεμανσονιστών μου.

ΕΡΩΤΗΣΗ 1

Αγαπητέ κύριε δήμαρχε Τήλου,

καθώς εχτές το βράδυ γύριζα στο σπίτι μου από την συγκέντρωση των Ιεχωβάδων, είδα να κάθονται σε ένα παγκάκι στο παρκάκι ένα αγοράκι κι ένα αγοράκι. Ήταν οι δύο φίλοι μου ο Τάκης και Λάκης. Έκλαιγαν γοερά και σκούπιζαν τα μάτια ο ένας του άλλου με ένα μαντηλάκι.

-Τι έχεις Λάκη; Τι έχεις Τάκη; τους ρώτησα.
-Πίσω μου σ'έχω Σατανά, ψιθύρισαν εκείνοι και σταυροκοπήθηκαν. Κι εδώ μας βρήκες πανάθεμά σε;
-Γιατί κλαίτε καλοί μου φίλοι; Ποιός κοινωνικός ρατσισμός σας στιγματίζει; Ποιά άπονη κοινωνία σας απομονώνει, σας γυμνώνει, σας πληγώνει;

Οι φίλοι μου αμέσως σήκωσαν τα υγρά τους μάτια και κοίταξαν βαθιά μέσα στα δικά μου. Είδα να καθρεφτίζεται η ελπίδα, το καράβι εκείνο που δεν μπορούν να βυθίσουν ούτε η απελπισία ούτε η απονιά ούτε η απάνθρωπη βούληση ενός άκαρδου ιερατείου.

Αλέξανδρε, ΕΣΥ, μόνον εσύ θα μπορούσες να μας βοηθήσεις! ανέκραξαν και οι δύο συγχρόνως

(σαφής αναφορά στο ομώνυμο τραγούδι της Καλής Φέρρη: συγχρόνως, συγχρόνως, πριν φύγει ο χρόνος, σας θέλω, σας θέλω και τους δυό).

Εσύ με την μαγική σου πένα θα μπορούσες, αλίμονο, αν μόνο ήθελες, να στείλεις μιά επιστολή στον δήμαρχο Τήλου: να του εξηγήσεις, να του πεις το πρόβλημά μας....

[....]

ΕΡΩΤΗΣΗ 2

Θέλω να μπορώ να βγαίνω στην τηλεόραση/πίστα/θέατρο/πανηγύρια/αρπαχτές αρκετά συχνά ώστε να μπορώ να έχω το υψηλότερο δυνατό κασέ στις βίζιτες.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3

Βγάζω από την τσάντα ανέμελη ένα φουλάρι για να το παίρνει ο αέρας όσο του απαντώ:

Θα ψάξω δρόμο τυχερό
μέσα από συμπληγάδες
και στην καρδιά σου με φτερό
θα γράψω δυο αράδες

Κι αν η καρδιά σου μ' αρνηθεί
δε θα με δεις να κλάψω
θα πάρω κόκκινο βαθύ
το δάκρυ μου να βάψω

Σε πέντε μαύρες θάλασσες
θα μπω να κολυμπήσω
αφού δε βρίσκω μια στεριά
για λίγο ν' ακουμπήσω

(Π. Θαλασσινός, στίχοι Η. Κατσούλης)

ΕΡΩΤΗΣΗ 4

Νεαρή ευειδής κυρία με πολύ ευαίσθητο ψυχικό κόσμο, συνεσταλμένη, ντροπαλή, κόρη γυμνασιάρχη και φιλολόγου, με δικό της εκτροφείο χοίρων, αναζητεί κύριο αναλόγων προσόντων για να μοιραστεί μαζί του τις ψυχικές ανησυχίες της. Προτιμώνται εκδοροσφαγείς. Δεκτές προτάσεις από επαρχία.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5
(παγίδα, όλοι ξέρουμε ότι η Άννα-Γούλα είναι fiction)

Τες πα. Προτείνω συναυλία κάτω από τους στήλους του Ολυμπίου Διός η οποία να μαγνητοσκοπηθεί και να σταλεί δώρο στους ΕΛ που κρύβονται κάτω από την επιφάνεια του Άρη του Κόκκινου Πλανήτη. Η Άλκηστις να ανεβοκατεβαίνει τους στήλους με μιά μπανάνα στο χέρι, η Άννα να κουνιέται σε κούνια δεμένη ανάμεσα σε δύο εκ των στήλων. Τίτλος ντουέττου: "Κούνια που σε κούναγε"

ΕΡΩΤΗΣΗ 6
(α)

ΕΡΩΤΗΣΗ 7
(δ)

ΕΡΩΤΗΣΗ 8
(β)

ΕΡΩΤΗΣΗ 9
(γ)

ΕΡΩΤΗΣΗ 10
(α)

ΕΡΩΤΗΣΗ BONUS
(γ) η επετεία στην Ομόνοια αγκαλιά με δανεικό μωρό από τους τσιγγάνους.

ΚΑΛΗ ΜΟΥ ΤΥΧΗ!!!!!

(βλ. σχετικό περυσινό επεισόδιο Δεν ήξερες, δεν ρώταγες)

Loucretia είπε...

Δασκαλε,

ειναι γνωστο οτι καθε φορα, σε καθε τεστ σου, αναδεικνυεται κι απο ενα καινουργιο αστερι (με εξαιρεση εμενα που ειμαι διαχρονικη κι αξεπεραστη, αλλα ας μη το κανω θεμα) :-ΡΡΡ

Κι ενω ερχομουν φορτσατη να ριξω φολα στο σκυλι τον Ερμη που μου πηρε περυσι τη πρωτια μεσα απο τα χερια, επεσα πανω στον πιο "κουλεμαν" μαθητη σου, αυτον με ενα ονομα γλωσσοδετη.

Συγγνωμη, αλλα αν δεν ειναι "κουλεμαν" ενα ατομο που κανει ευθεως αναφορα στον Αλεξει Σταχανοφ σε Τεστ Κουλεμανσον (απανωτα εγκεφαλικα ο Περισσος) κι επιπλεον εχει παει διακοπες στη Βορεια Κορεα (!!!!!), τοτε ποιος ειναι;;

Στον kangerlussuaq αναφερομαι και θα υπερθεματισω κι εγω μαζι με την tsok, πολλα respects!

Y.Γ. Προς διαγωνιζομενους:

Παιδια, μη ψαχνετε αδικα την "Φαρμακουλα", οι προτεινομενες απαντησεις ειναι παραπλανητικες!

Η πραγματικη Φαρμακουλα ειναι η Κανατακη, σας το λεω γιατι ξενυχτα στα υπογεια του Οικου μας, μελετωντας τις αξεπεραστες συνταγες των Βοργιων για να ξεκανει τον Δασκαλο!!
(της ευχομαστε καθε επιτυχια!) :-ΡΡΡ

nanakos είπε...

Ξαφνικά έγινες αηδιαστικά καλή και παινεύεις πόπολο πέραν του Οίκου???!! Και πιστεύεις πως αυτός ο μεταβολισμός χαρακτήρα είναι αρκετός για να αριστεύσεις χωρίς καν γραπτό??

ΧΑ!

Loucretia είπε...

(τα σιχτηρια μου μεσα....)

€lisavet είπε...

1) Εμένα, τον μικρό Αλέξανδρο, με λούζει κρύος ιδρώτας όταν συλλογίζομαι τη σκοτεινή περίοδο που διανύει η χώρα...καλά δεν τα λέω μπαμπά;

2) Θέλω να παίρνω το μπάνιο μου σε γάλα γαϊδούρας κι όλα αυτά σε ζωντανή σύνδεση.

3) Του προτείνω να επισκεφθούμε πρώτα τον παππού μου, που θέλει πολύ να τον γνωρίσει, στα Ζωνιανά.

4)Χέλι expert σε συσκευασία δώρου. Προλάβετε. Τα αποθέματα εξαντλούνται. Τώρα μαζί με το μαύρο κι ένα κόκκινο χέλι δώρο!

5)Άλκηστις - Άννα Γούλα, η συνεργασία της χρονιάς. Στα 2 μπουκάλια, 1 στεγαστικό δώρο και μαζί χαπάκια μαλόξ για το άγχος της αποπληρωμής του δανείου.

6) το γ) γιατί είναι η πρώτη τρανς στην Ελλάδα και γιατί στο χασμουρητό είναι καλύτερη κι απ'την τύπισσα της παλιάς διαφήμισης του περιέ με το λιοντάρι.

7)Το γ) γιατί όσο να πεις ο πρωην σύζυγος μια πίκρα την έφαγε.

8) β) γιατί θέλω να διαφέρω

9)διπλά πλατινένια στο yahoo. Κάτι πιο δύσκολο;

10)Το α) γιατί το έξυπνο πουλί, από το ράμφος πιάνεται.

μπόνους) λαχειοπώλης γιατί της έλαχε η τύχη να μπει στις πανελλήνιες Κουλεμανσόν. :P

billzouk είπε...

πω, πω, παλουκια τα θεματα και δεν εχω διαβασει. Θα κανω ομως και φετος την προσπαθεια μου!
ερωτηση 1.
Αγαπητε δημαρχε της μαγευτικης Τηλου, ονομαζομαι Αλεξανδρος Ανδρικοπουλος και σας στελνω αυτη την επιστολη σχετικα με το θεμα ...
(δικο σου Αλεξανδρε! την αρχη ζητησες και οριστε την εχεις!)

ερωτηση 2.
Θελω να φαει την σκονη μου η Βερα Λαμπρου! Θελω να με θαυμαζει ο νομαρχης! (ενας ειναι ο νομαρχης!) Θελω να εχουν αντικρισμα τα κρεββατια που κανω κι οχι να πηγαινουν στον βροντο!

ερωτηση 3.
του λεω οτι η ελευθερια αρβανιτακη που τοσο του αρεσει, θα εμφανιστει στην Λευκαδα (που θελω να παω)κι εχω κλεισει ηδη να παμε εκει, κι οριστε μου χαλασε την εκπληξη και τετοιος ανθρωπος ειναι, που κοιταζει μονο την παρτη του, ενω εγω τα σκεφτηκα ολα με γνωμονα τα γουστα του, αλλιως θα πηγαιναμε εξωτερικο να δουμε την μαντονα κλπ κλπ.

ερωτηση 4.
Εμφανισιμη κυρια με δυο συνταξεις δημοσιου, φλογερο μεσογειακο ταπεραμεντο και αναλογιες, ζητα κυριο με αναλογο φλογερο ταπεραμεντο, προκειμενου να ζησουν το "ποιος φοβαται την Βιρτζινια Γουλφ" στην Νεαπολη Νικαιας.

ερωτηση 5.
Αυτο το ντουετο δεν θα γινει ποτε, διοτι η Αννα δεν θα συνεργαστει με την Αλκηστις, τωρα που η δευτερη εχει πεσει τοσο χαμηλα!

ερωτηση 6. α. αλλα αν δεν της πετυχει, θα ιδρυσει σχολη για τρανς που θελουν να κανουν καριερα σε ελληνικα σηριαλ ως τεταρτοι ρολοι.

ερωτηση 7. ε. ολες! και ακομα ειναι στα μαχαιρια!

ερωτηση 8. α.

ερωτηση 9. δ.

ερωτηση 10. α.

ερωτηση 11. αν και καμια δουλεια δεν ειναι ντροπη, θα ρισκαρω το γ.

vague tourist είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ 1 - Κατηγορία: "Are you talking to me?"
Όταν ο φίλος μου Στεφανία ήρθε στη εκκλησιά το πρωί της Κυριακής, κυριολεκτικά εκτός εσωρούχων και πολύ επιθετικιά απέναντι στον εξομολογητή του, η πρώτη μου αντίδραση, μετά την τρελή ζήλια, ήταν να τον ρωτήσω τι τον έκανε να αντιδράσει έτσι άσχημα σε αυτόν τον ιερό χώρο. Η απάντησή του ήταν ρεαλιστική: «Κοίτα εδώ στο κούτελό μου, πριν το σκουπίσεις. Πάλι αστόχησε!»

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 - Κατηγορία: Πιο λαμπερή από ποτέ
Θέλω με την πρώτη μου δισκογραφική δουλειά να φάω τον Εθνικό Σταρ, την Έλενα Βασιλάκη, το Ματθαίο Γιαννούλη και την Άννα Γούλα μαζί. Α, και να πάω στο νούμερο ένα του dance chart του Billboard, εξυπακούεται.

EΡΩΤΗΣΗ 3 - Κατηγορία: Σαν ερωτευμένοι λιγκουίνι
Του/της εξηγώ πως όταν όλη η Ελλάδα (μαζί με τη Μακεδονία) είχε διχαστεί μπροστά στο δίλημμα Άλκηστις Πρωτοψάλτη ή Ελευθερία Αρβανιτάκη, εσύ δε μπορούσες να πάρεις θέση γιατί δεν είχες ξεπεράσει ακόμη την κρισάρα Μαντόνα εναντίον Σίντι Λόπερ. Κι αυτό έδειχνε - πιο πολύ κι από τους ωροσκόπους σας - πως πολύ σύντομα θα επέρχετο η σύγκρουσις κι ο χωρισμός.

ΕΡΩΤΗΣΗ 4 - Κατηγορία: Έχω πράμα που σαλεύει
Καθαρόαιμο αναζητά επιβήτορα. Σε ότι να’ ναι.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5 - Κατηγορία: Θωμά είσαι Κωλοσέο?
Πιες τα!

ΕΡΩΤΗΣΗ 6 - Κατηγορία: Ι.Ε.Κ.
Η Εύα Κουμαριανού δήλωσε πως επιθυμεί να ιδρύσει...
(ε) την πρώτη σχολή υποκριτικής για πέρασμα καρατερίστα σε αλμοντοβαρικό έργο

ΕΡΩΤΗΣΗ 7 - Κατηγορία: Depon Aναβράζον
Ποιά από τις ακόλουθες είχε το ψευδώνυμο "Φαρμακούλα"?
(ε) Η Κούλα Αγαγιώτου

ΕΡΩΤΗΣΗ 8 - Κατηγορία: Κολυμπήθρα
Τί όνομα αναγράφεται στην ταυτότητα του εικονιζόμενου σκύλου?
(ε) ο αριθμός του κινητού του ιδιοκτήτη κι ο αριθμός λογαριασμού με την αμοιβή για όποιον τον βρει και τον κρατήσει (το σκύλο)

ΕΡΩΤΗΣΗ 9 - Κατηγορία: Μπεγιονσέ στα κάρβουνα
Η Πόπη Μαλιωτάκη έχει γίνει...:
(ε) στάση τρόλεϊ

ΕΡΩΤΗΣΗ 10 - Κατηγορία: Ποιός νύχτα σ' έκλεψε?
Ποιος από τους παρακάτω έπεσε φέτος θύμα ληστείας?
(ε) Ο πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων των Φίλων για Πάντα

ΕΡΩΤΗΣΗ BONUS
Σε πρόσφατη εξομολόγηση της, η Αλεξία που παλαιότερα ονομαζόταν Γιώργος, δήλωσε πως το αγαπημένο της επάγγελμα ήταν...
(ε) τσολιάς για φωτογραφήσεις με τουρίστες στην Ακρόπολη

Ανώνυμος είπε...

Πριν αρχίσω να γράφω, δεδομένου ότι διάβασα μόνο τις SOSARES και ότι μπήκα στο εξεταστικό κέντρο με 4 μέρες καθυστέρηση, ρώτησα τη Magic 8 Ball μου:
- Μαγική μπάλα, θα με δεχτούν στις εξετάσεις καθυστερημένη;
- Κούνα το κι άλλο
- Μαγική μπάλα, να απαντήσω τουλάχιστο στην ερώτηση με το μικρό Αλέξανδρο, μια που πρόσφατα τον είδα από κοντά (!!!) και είναι θέμα που το κατέχω;
- Χλωμό
- Μαγική μπάλα, έχω ελπίδες να περάσω τις πανελλήνιες τελικά;
- Ούτε να το σκέφτεσαι
- Μαγική μπάλα...
- Έτσι πιστεύω
- Μα δε σε ρώτησα τίποτα
- Ποτέ δεν ξέρεις.

Μετά από όλα αυτά, με πόνο ψυχής δίνω λευκή κόλλα, αφού είναι προφανές ότι οι κόποι μου θα πάνε χαμένοι...

georgethebeast είπε...

Να δηλωσω οτι μισω να γραφω στα ελληνικα!!!!και φυσικα η ξολλα δεν θα εχει ουτε ενα τονο!!!!


1)
Δεν ξερω αν πρεπει να χαρω η να ληπηθω που γινανε γαμοι σε ενα νησι που δεν το ξερει ουτε η τατιανα...λυπηθηκα που με βλεμμα -ποτε να προλαβω να στειλω καμερα στο κολονησο-δεν μπορουσε να εχει δικο της υλικο και δανειστηκε απο τον συντροφο της!!
Αλλα χαρηκα που εγινε γιατι τωρα μεχρι να γινω και εγω 18 θα μπορεσω να παντρευτω στο αγαπημενο μου δημαρχειο τησ θεσσαλονικης και τον Ψωμιαδη να με παντρευει με τον νικο που εδω και 1 μηνα τα εχουμε!


2)Καταρχην πρεπει να ξεκινησουν πολλα νεα reality οπου μπορω να κανω σεξ με τον τραγουδιστη-μπαρμαν-κυνηγο-το θσβ του big brother..
Μετα να κλαφτω μπροστα στην καμερα λεγοντας οτι εγω ειμαι ενα φτωχο παιδι χρωσταω λεφτα γιατι το στιχημα ποθ επεξα δεν μοy εκaτσε και πηγα και τα εφαγα στο sodade οσα λεφτα ειχα για να πληρωσω το δανειο που ειχα παρει για να αγορασω τον χρυσο δονητη τησ μερσεντες...

3)Κοιταω και εγω τον φωταγωγο χωρις να πω κουβεντα..γυρναω τον κοιταω με βλεμμα παρθενας...ξανακοιταω φωταγωγο ξαναγυρναω και τον καληνυχτω με βλεμμα δεν μπορουμε να ειμαστε μαζι τον εχεις μικρο!

4)Αναζητω bisexual ποθ οταν τον λεω πουστρα να μην παρεξηγειται..επισης
να αντεχει s/m παιχνιδια με πλαστη γιατι μου αρεσει να κανω κουλουρακια....αν δεν μου κατσεις θα σε κανω video στο youtube.

5)ΣΑΝ ΚΩΛΟΣΣΕΟ ΠΟΥ ΞΥΠΝΑΕΙ

6)α
7)β
8)α
9)δ(ασ ειναι καλα το πιστα!)
10)α(και η γιαγια σου αλλα εκεινη περασε και καλα!)


BONUS BONUS BONUS

Ταξιτζου αλλα απο τοτε που ενας χοντρος με το ονομα γιωργος αποφασισε να γινει και εκεινος ταξιτζης εχασε το ενδιαφερον γιατι εκεινος τσακιζε στο σεξ ολους τους πελατες και δεν ειχε μεινει κανενας για αυτην




και να πατωσω εγω στη boom boom θα ερθω μα το ονομα της ανακσουναμουνα

Loucretia είπε...

Επειδη πρωι-πρωι, βρηκα στη πορτα μου κολλημενη απο δικαστικο κλητηρα εξωδικη διαμαρτυρια του Νανακου για την αμεση παραδοση του γραπτου μου, στελνω τις παρακατω απαντησεις τιμης ενεκεν, αν κι ειναι γνωστο οτι εχω αποφοιτησει απο την εποχη του Χαλκου :-Ρ

ΕΡΩΤΗΣΗ 1 - Κατηγορία: "Are you talking to me?"

«Αγαπητε αιρετε αρχοντα, ως μονιμο πλεον μελος της συντακτικης ομαδας της Espresso, ενωνω τη φωνη μου με τους πολυπληθεις και βαθυτατου στοχασμου αναγνωστες μας κι απαιτουμε οι επομενοι γαμπροι και νυφες της νησου σας, να ντυνονται για την ιερη αυτή στιγμη, αποκλειστικα από τον Vassilio Kostetso (ξερετε, αυτόν που αντιγραφει ο Roberto Cavalli). Eπισης, το κριθαρακι ναναι Misko»

ΕΡΩΤΗΣΗ 2 - Κατηγορία: Πιο λαμπερή από ποτέ
Ερμήνευσε την φράση "Θέλω να κάνω καριέρα στη showbiz"

«Βουρτσα χειριζομαι κυρα μου, όχι το DNA σου» (ατακα Λαζοπουλου από τις κομμωτριες των Δεκα Μικρων Μητσων)

EΡΩΤΗΣΗ 3 - Κατηγορία: Σαν ερωτευμένοι λιγκουίνι
Μετά από 4 ώρες γνωριμίας, ο/η νέος/η φίλος/η σου προτείνει να πάτε δεκαπενθήμερες διακοπές στη Χάλκη.

Βημα 1ο.: block στο ΜSN
Bημα 2ο : remove από τη friend΄s list του Facebook
Βημα 3ο : delete από τα links του blog
(geek απαντηση)

ΕΡΩΤΗΣΗ 4 - Κατηγορία: Έχω πράμα που σαλεύει
Παρακολούθησε το σύντομο βίντεο που ακολουθεί και γράψε μιά σύντομη αγγελία γνωριμίας για την χαριέστατη πρωταγωνίστρια.

«Πρωην επιφανης σχολιαστρια του blog «Χοιροβοσκος» αναζητει δεξιο ιεροψαλτη αναλογων κυβικων για την εκπομπη «το 5λεπτο του Ευαγγελιστη» στο Extra Channel»

ΕΡΩΤΗΣΗ 5 - Κατηγορία: Θωμά είσαι Κωλοσέο?
Περιμένουν ιδέες για τον τίτλο του ντουέτου τους:

«Ριχνω Μπετα»

ΕΡΩΤΗΣΗ 6 - Κατηγορία: Ι.Ε.Κ.
Η Εύα Κουμαριανού δήλωσε πως επιθυμεί να ιδρύσει...

Φροντιστηριο για μεταξεταστεους της Νανακειου Κουλεμανσον Σχολης (προβλεπονται πολλοι φετος). Αριστα αποτελεσματα, επιτυχια εγγυημενη.

ΕΡΩΤΗΣΗ 7 - Κατηγορία: Depon Aναβράζον
Ποιά από τις ακόλουθες είχε το ψευδώνυμο "Φαρμακούλα"?

Ειπαμε, η Κανατακη αναφανδον.

ΕΡΩΤΗΣΗ 8 - Κατηγορία: Κολυμπήθρα
Τί όνομα αναγράφεται στην ταυτότητα του εικονιζόμενου σκύλου?

«Ξανθη Περρακη»

ΕΡΩΤΗΣΗ 9 - Κατηγορία: Μπεγιονσέ στα κάρβουνα
Η Πόπη Μαλιωτάκη έχει γίνει...:

Μακω μπλουζακι που θα το φοραει η Μαντονα στη συναυλια που θα δωσει στην Ελλαδα.


ΕΡΩΤΗΣΗ 10 - Κατηγορία: Ποιός νύχτα σ' έκλεψε?
Ποιός από τους παρακάτω έπεσε φέτος θύμα ληστείας?

Ο Προεδρος του Συλλογου «Τα Τορτελινια είναι Παντοτινα»

ΕΡΩΤΗΣΗ BONUS

Σε πρόσφατη εξομολόγηση της, η Αλεξία που παλαιότερα ονομαζόταν Γιώργος, δήλωσε πως το αγαπημένο της επάγγελμα ήταν...

Μοντελο στη Γκεη Ταρω Τραπουλα.

ΡΟΥΦΙΑΝΙΑ ΒΟΝUS

Κι επειδη ένα γραπτο, οσο καλο κι αν ειναι, δεν είναι τιποτα χωρις τη ρουφιανια του (θεμελιωδης αρχη του κουλεμανσον), δασκαλε εχω να καρφωσω τους εξης:

1) ο vague tοurist επαιζε δυνατα remix της Μπεσσυ Αργυρακη με τον Σωτη Βολανη και αποσπουσε τη προσοχη των φιλοτιμων μαθητων

2) o oni αντεγραφε από το blog του Perez Hilton

3) η κασσετινα του vassilis ζυγισε πανω από 12 κιλα γιατι ειχε κανει σκονακια όλα τα τευχη του Λοιπον.

Διατελω μετα τιμης,

Dr_MAD είπε...

ΕΡΩΤΗΣΗ 1

Σύντροφε Τάσο,

μετά χαράς μου πληροφορούμαι ότι τελέσατε σήμερα (σ.σ. 3/6) πολιτικό γάμο μεταξύ δύο ομοφυλοφίλων ανδρών. Θα κάνω πως δεν έμαθα ποτέ το γεγονός, μιας και η φιλία μας που μετράει έτη πολλά δοκιμάστηκε χτες. Δεν περίμενα να μου στείλετε και επίσημη πρόσκληση, αλλά τουλάχιστον ένα ενημερωτικό sms βρε αδερφέ. Γι'αυτό υπάρχουν οι τηλ-επικοινωνίες (< Τήλος). Αναμένω το επόμενο χάπενινγκ.

Με φιλικούς χαιρετισμούς,
Αλεξ


ΕΡΩΤΗΣΗ 2
Από μικρή δεν τα έπαιρνα τα γράμματα και η μάνα μου με έψηνε να κολλάω σε αγοράκια που οι πατεράδες τους είχαν φράγκα. Δυστυχώς, επειδή έχω κωλοχαρακτήρα και επειδή ήμουν στούρνος στο σχολείο, δεν κατάφερα να καπαρώσω κανέναν από την περιοχή (δρασης) μου. Γι'αυτό θέλω να βγω στο γυαλί να με βλέπει μεγαλύτερο αγοραστικό κοινό και να πάρω κάποιον που επιτέλους θα πληρώνει μπραφ και όχι με κάρτα.

ΕΡΩΤΗΣΗ 3
Επινοώ μια φανταστική ιστορία ότι δήθεν ο Ιερώνυμος μάλωσε με τον Πατριάρχη Κων/πόλεως και απαγόρευσε την είσοδο σε έλληνες υπηκόους. Κερδίζω λίγο χρόνο και την επομένη γράφω κείμενο σε blog που μόλις δημιούργησα που λέει ότι στη Χάλκη η ατμόσφαιρα είναι τόσο μολυσμένη από τα γειτονικά τούρκικα εργοστάσια πυρηνικής ενέργειας που έχει να σηκωθεί μόριο αρσενικού για πάνω από 10 χρόνια στο νησί. Το εκτυπώνω, φοράω θλιβερό προσωπείο και το παραδίδω κάνοντας τσκ τσκ τσκ.

Plan B
"Τέλεια! Πάντα ήθελε να πάει εκεί η μάνα μου!"

ΕΡΩΤΗΣΗ 4
Ζουμερή κυρία αναζητεί σύντροφο ευαίσθητο, αδύνατο και σπιτόγατο, ανεξαρτήτου ηλικίας. Βαρηκοοι ή και κωφοί θα προτιμηθούν.

ΕΡΩΤΗΣΗ 5
Τίτλος: Θωμά είσαι μπήχτης
CD single: Στο βαθύτερο σημείο

ΕΡΩΤΗΣΗ 6: γ

ΕΡΩΤΗΣΗ 7: Η Κούλα η φαρμακοποιός στη γωνία, ακόμα το έχει

ΕΡΩΤΗΣΗ 8: β

ΕΡΩΤΗΣΗ 9: ε = διπλάσια από την εποχή Μπριζολέ

ΕΡΩΤΗΣΗ 10: ε = ο Οττο Ρεχάγκελ (το α δεν είναι, γιατί αυτό έγινε πέρυσι)

BONUS: το γ -αν και το μωρό ήταν Πακιστανό και έδινε 40% προμήθεια

enteka είπε...

ωραίες ερωτήσεις!

1)Σε σένα μιλάω δήμαρχε της Τήλου. Είσαι σούπερ.

2) Θέλω να γίνω η νέα Βίσση, αλλά δε με χαλάει η θέση πανελίστριας στο Δεν Ήξερες Δε Ρώταγες.

3) χααχχαχχααχ

4) Bubbly, vivacious blonde into dirty talk. Comes with another (silent) blonde attached.

5) Να διασκευάσουν το Σ'αγαπώ (Πρωτοψάλτη -Ρέμου)

6) Την πρώτη σχολή που θα εκπαιδέυει ανθρώπους για τσακωμούς στις τρας εκπομπές. Θα διδάσκονται (και θα αναλύονται σημειολογικά, αισθητικά και επιστημονικά) όλοι οι τηλεοπτικοί καβγάδες της κυρίας Κουμαριανού.


7) Η Άννα Μαρία Κορομβούκη (google her, αν και είμαι σίγουρος ότι την ξέρεις)...

8) Λέννιν

9) έχει γίνει πλατινένια στο ίντερνετ, επειδή μέσα σε μια μέρα μπήκαν τριάντα χιλιάδες άνθρωποι στο yahoo και άκουσαν ένα πανάγνωστο τραγούδι της, της προ-μπριζολέ περιόδου της.

10)Ο πρόεδρος του Συλλόγου Ληστευθέντων και το έγραψες κι εσύ!

11) η επετεία στην Ομόνοια αγκαλιά με δανεικό μωρό από τους τσιγγάνους (την έχω δει την συγκεκριμένη εκπομπή! Και νομίζω ότι αναφέρθηκε και εκεί ότι η Αλεξία είναι φοιτήτρια της Σχολής για Τρα(ν)ς Καβγάδες της κυρίας Κουμαριανού.

χχχχχχχχχχχ