Πέμπτη, Ιουνίου 19, 2008

Στ' ασανσέρ που συναντιόμαστε


Προχθές το μεσημέρι, κλειστήκαμε με την Πωλινίτσα στο ασανσέρ του ΑΒ στη Μαυρομιχάλη. Ενώ κανονικά δεν θα είχαμε πρόβλημα να μείνουμε εκεί με τις ώρες και να μπουρδολογήσουμε για τη νεκρώσιμη ακολουθία μας, οι μόνες προμήθειες που είχαμε ήταν χαρτιά υγείας και πλαστικά ποτηράκια. Όπως καταλαβαίνεις, έπρεπε επειγόντως να βγούμε γιατί μαζί με τον αέρα πολύ σύντομα θα τελείωνε και η επίδραση του τελευταίου - πριν 2 ώρες περίπου - γεύματος μας. Το μπουτόν του κινδύνου φυσικά και δεν λειτουργούσε όπως επίσης και το τηλέφωνο του ασανσέρ. Σ' ένα ρεσιτάλ αποκοτιάς τηλεφωνήσαμε στο 131 για να μας συνδέσει με το κατάστημα, να τους ειδοποιήσουμε, να μας βγάλουν και να πάμε όλοι ήσυχοι στα κοντινότερα Goodys.

Tηλεφωνήτρια: Πληροφορίες καταλόγου, θέση τάδε, πώς μπορώ να σας εξυπηρετήσω?
Πωλινίτσα: Σας παρακαλώ πολύ, έχουμε κλειστεί σ' ένα ασανσέρ στο κατάστημα Βασιλόπουλος στην οδό Μαυρομιχάλη ...
Tηλεφωνήτρια:Καλέσατε τις πληροφορίες καταλόγου, η πυροσβεστική είναι το 199
Πωλινίτσα: Ναι, το ξέρω. Θέλω να βρείτε το τηλέφωνο του καταστήματος και να με συνδέσετε
Tηλεφωνήτρια:Μάλιστα, μισό λεπτό... Πού είπατε πως είστε?
Πωλινίτσα: Στον Βασιλόπουλο στη Μαυρομιχάλη.
Tηλεφωνήτρια:Μαυρομιχάλη, μάλιστα... δεν υπάρχει Βασιλόπουλος στη Μαυρομιχάλη, μήπως είστε σε άλλο κατάστημα?
Πωλινίτσα: Όχι κυρία μου στη Μαυρομιχάλη είμαι
Tηλεφωνήτρια:Ναι, αλλά μήπως είστε σε άλλο σουπερμάρκετ? Στον Πριζουνίκ μήπως?
Πωλινίτσα: Στον Βασιλόπουλο στη Μαυρομιχάλη είμαι και θέλω να έλθει κάποιος να μας βγάλει από το ασανσέρ.
Tηλεφωνήτρια:Τί να σας πω? Δεν υπάρχει Βασιλόπουλος στη Μαυρομιχάλη. Να σας συνδέσω με τον Βασιλόπουλο στην Καστέλλα?
Πωλινίτσα: Κυρία μου, με ακούτε τί σας λέω? Είμαστε κλεισμένοι σ' ένα ασανσέρ στν Βασιλόπουλο της Μαυρομιχάλη...
Tηλεφωνήτρια:...και τί να σας κάνω εγώ? Ό,τι βλέπω στο σύστημα σας λέω. Δεν μπορείτε να σπρώξετε λίγο την πόρτα και να βγείτε?
Πωλινίτσα: Τί λέτε κυρία μου? Το τηλέφωνο του καταστήματος θέλω για να ειδοποιήσω την ασφάλεια και να μας απεγκλωβίσει
Νανάκος: Μην φωνάζεις γιατί ρουφάς πολύ αέρα.
Tηλεφωνήτρια:Δεν είστε μόνη σας?
Πωλινίτσα: Όχι κυρία μου, δεν είμαι μόνη μου. Μπορείτε να μου βρείτε το τηλέφωνο πριν πεθάνουμε εδώ χάμω?
Tηλεφωνήτρια:Σας είπα δεν το βρίσκω. Μήπως είναι καταχορυμένο με άλλο όνομα?
Πωλινίτσα: Τί άλλο όνομα κυρία μου? ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ! Και του πουλιού το γάλα!
Νανάκος: Ε ρε πούστη μου! Ήταν ανάγκη να πέσουμε στη μαλακισμένη?!
Tηλεφωνήτρια:Το άκουσα αυτό που είπε ο κύριος!
Πωλινίτσα: Αυτό το ακούσατε, εμένα που σας ζητάω ένα γαμημένο τηλέφωνο τόση ώρα γιατί δεν με ακούτε?
Tηλεφωνήτρια:Γιατί κυρία μου δεν είμαι υποχρεωμένη να σας εξυπηρετήσω. Από την καλή μου την ψυχή σας βοηθάω. Γιατί κι εγώ είμαι άνθρωπος κι έχω συναισθήματα κια πληγώνομαι και δεν μπορείτε να μου μιλάτε έτσι...
Πωλινίτσα: ...
Νανάκος: Τί σου λέει?
Πωλινίτσα: Θάνο, δεν καταλαβαίνω τί γίνεται. Εκεί που μιλούσα με την τηλεφωνήτρια μπήκε στη γραμμή η Σάρλοτ!
Νανάκος: Η Γιόρκ?
Πωλινίτσα: Η Γιόρκ Γκόλντεμπλατ.
Νανάκος: Το τηλέφωνο το βρήκε η μαλάκο ή θα μας βρούνε στις ανασκαφές?
Tηλεφωνήτρια:... και να μου δώσετε τα ονόματα σας να σας κάνω μήνυση στο συνδικάτο...
Πωλινίτσα: Α, να χαθείς τρελλή!
Τηλέφωνο: Τουτουτουτουτου

Λίγα λεπτά πριν ξετυλίξω την πρώτη εικοσάδα πλαστικών ποτηριών κι αρχίσω να δοκιμάζω τα όρια μου ως Κουταλιανός, τηλεφωνήσαμε οι ίδιοι στο κατάστημα από το τηλέφωνο που βρήκαμε στην απόδειξη!
Ευτυχώς, η κυρία Δέσποινα που είναι υπεύθυνη ταμείων, όπως είδαμε από την αφίσα στην είσοδο του σούπερ μάρκετ, έδρασε σε χρόνο μηδέν και πριν καλά καλά το καταλάβουμε άναψαν τα φώτα κι αρχίσαμε ν' ανεβαίνουμε. Για να ξανασταματήσει το ασανσέρ λίγα δευτερόλεπτα μετά! Η κυρία Δέσποινα όμως είχε στήσει καραούλι έξω από το ασανσέρ και όταν είδε πως δεν βγαίναμε πήγε και μας ξανατράβηξε. Βγαίνοντας σώοι, αβλαβείς και πιο πεινασμένοι από ποτέ, μας ενημέρωσε πως το κάνει συχνά αυτό το ασανσέρ τώρα που δουλεύουν στο φουλ τα κλιματιστικά!
"Θα βάλουμε πινακίδα" μας είπε φεύγοντας.
"Να βάλετε ανεμιστήρες" είπε η Πωλινίτσα και φορτωθήκαμε στη Μπουλού.

15 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

αχαχαχαχαχαχαχα
Σας καταλαβαινω παντως, ειναι και θεοσκοτεινο αυτο το ασανσερ.
Δεν ξερατε να παρετε εμενα, να παρω την ξαδελφη μου την Χαιδω που δουλευει στο συγκεκριμενο μαγαζι, να γλυτωσετε και την κουλη τηλεφωνητρια!
λολ.

An-Lu είπε...

Τέλος καλό όλα καλά νανακουλίνο μου!

oni είπε...

A oriste mia xara! Next time oloi ton billzouk sto thl! xexe

Bre Nanako mou oles oi symfores esena briskoun! Sa "ptysmenos" ap to 8eo pia!

P.S. Exoun k oi thlefwnhtries ais8hmata AKARDE!

nanakos είπε...

Billzouk, ευτυχώς που μόνο αυτό το ασανσέρ είναι θεοσκότεινο και όλα τα υπόλοιπα την ώρα της διακοπής ρεύματος είναι χαρά θεού! Και μετά μου λες, να σ' εμπιστευτώ την ώρα της ανάγκης! Ο Oni να τα βλέπει αυτά!

Άντζελα, σε λίγες μέρες έξω από την πόρτα του σπιτιού σου θα βρεις 2 18κιλες σακούλες σκυλοτροφής και ένα χοντρό καστανόξανθο σκυλί σ' έναν κουβά. Το σκυλί το λένε 'Λέννυ' και ο κουβάς θα έχει ένα σημείωμα που θα λέει "Ραντεβού τον Σεπτέμβρη". Σε φιλώ πολύ!

Tanila είπε...

Eύγε!
Αυτό με το τηλ. στην απόδειξη ΜΕΤΑ το μαλλιοτράβηγμα με την τηλεφωνήτρια μου θυμίζει μίστερ Μπιν.

g for george είπε...

Αυτά πρέπει να τα τραβάτε βίντεο.

Ανώνυμος είπε...

αγαπημένε μου Νανάκο,
δεν θα το πιστέψεις... πριν 2 ώρες κλείστηκα σε ανσανσερ στη Ηρ. Αττικού σε μια πολυκατικια.....
ουτε θυρωρος ουτε τιποτα. κανεις δεν με άκουγε. το 199 με έσωσε.. χαχαχαχαχαχαχχα
vassilis

Ανώνυμος είπε...

Απολαυστικός!

alienlover είπε...

το'χει η μοίρα σου πάντως να σου συμβαίνουν όλα τα κουλά..μήπως να το κοιτάξεις;

Ανώνυμος είπε...

Συγνωμη, αλλα το συγκεκριμενο ειναι πολυ στενο για ασανσερ σουπερ μαρκετ και θεοσκοτεινο χωρις καν διακοπη! Ασε που εχουν και κατι μαλακιες εξω απο την πορτα στον πρωτο οροφο και δυσκολευει την εξοδο! Γι αυτο πλεον παω στα Πετραλωνα - Θησειο που εχει τεραστιο ΑΒ και μου τα στελνουν και σπιτι! (αυτο το κομμεντ βγηκε πολυ κουλεμανσον, μπορει παρακαλω να συμπεριληφθει στην κολλα του διαγωνισματος μου;)

Ανώνυμος είπε...

Όπως πάντα μοναδικός! Εσείς οι δύο είστε εκρηκτικό ζευγάρι. Κουλή απορία κουλού αναγνώστη: "Αλήθεια, γιατί δεν καλέσατε κατ'ευθείαν την Πυροσβεστική να σας βγάλει; Ωραίο τζέρτζελο θα'παιζε στο μαγαζί! Θα νόμιζαν ότι έπιασε φωτιά το μέρος κ θα γινόταν το έλα να δεις. Επίσης, ναι, κάποιος σ'έχει μουτζώσει. Φιλιά πολλά κ ήρεμα με τα ασανσέρ (τις τηλεφωνήτριες δεν τις φοβάμαι)

Loucretia είπε...

Ωραιο το στορυ, αλλα δεν φανταζομαι να θες να πιστεψουμε οτι ειναι αληθινο!
Διοτι ποιος νοημων αναγνωστης σου, θα πιστεψει οτι πηγες στον ΑΒ και πηρες μονο χαρτια υγειας και πλαστικα ποτηρακια, jesus στο κατ' εξοχην γκουρμε σουπερμαρκετ εσυ βγαινεις με εξοπλισμο για camping!

Επισης δινω ολο το δικιο στη τηλεφωνητρια, αυτα τα παιδια δουλευουν με συγκεκριμενη βαση δεδομενων κι ακουν χιλιαδες κουλα καθημερινα, σε λιγο θα τους ζητατε και προυπηρεσια διασωστη στα ΕΚΑΜ!

nanakos είπε...

Αν θες να ξέρεις Λουκρητία, ατίθαση εσύ Βοργία, στις τσάντες δεν υπήρχε τίποτις φαγώσιμο πέραν μισής μπαγκέτας (σκέτης) κι ενός κουτιού με κάτι ακατανόμαστο (σε πηχτό σκατόζουμο έμοιαζε και μύριζε τόνο) που ήταν για την Πωλινίτσα. Βέβαια, όση ώρα ψωνίζαμε έφαγα ένα διχτάκι με Babybel, μια σοκοφρέτα, πατατάκια με ρίγανη κι ένα μικρό μίλκο. Βασικά, σωληνάρια με τυρί έψαχνα αλλά δεν βρήκα. Λες να τα κατήργησαν?!

Η συγκεκριμένη τηλεχωνήτρια μπορεί να δουλεύει και παρτ τάιμ σε τμήμα τράπεζας για ληξιπρόθεσμους λογαριασμούς. Το'χε!

George Tsitiridis είπε...

gamato!!
xaxaxa

Manolis Vamvounis είπε...

kala, nanako mou, super pernate, xairomai :D

thumises k agapimeno soukse - akoma pio agapimeno videoclip - k fusika Valanti se epoxes tsigano-cult-chic! eyge eyge