Τρίτη, Ιουνίου 10, 2008

Pride

Τον τελευταίο καιρό, με αφορμή τους γάμους στο δημαρχείο της Τήλου, έχει ξεκινήσει ένα φεστιβάλ συζητήσεων και αναλύσεων για τα δικαιώματα των gay. Λόγια, λόγια, πολλά λόγια, ο κάθε κακομοίρης να βγαίνει και να λέει το κοντό και το μακρύ του κι ένας δήμαρχος που ένα καλό πήγε να κάνει στον τουρισμό του τόπου του και μέσα σε μιά μέρα έγινε κι αυτός 'θεά'. Το δικό μου θλιβερό συμπέρασμα είναι πως μερικοί άνθρωποι περιμένουν την αποδοχή των άλλων για να αισθανθούν "περήφανοι".
Σε κάποιο ρεπορτάζ για το gay pride του Σαββάτου, άκουσα κάποιον να λέει πως "σήμερα είναι η μέρα που είμαστε περήφανοι γι' αυτό που είμαστε". Να υποθέσω πως τις υπόλοιπες 364 μέρες του χρόνου αυτοί οι άνθρωποι ντρέπονται για τη ζωή τους? Ή μήπως είναι κάτι σαν την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου ή την ημέρα της γυναίκας ή την γιορτή της μητέρας που μόνο τότε επιτρέπεται να γιορτάσουμε τον έρωτα κ.ο.κ.?
Προσωπικά, στα 32 χρόνια ζωής μου, δεν έχω νιώσει να έχει καταπατηθεί κάποιο δικαίωμα μου. Αν ξυπνούσα δηλαδή αύριο και άκουγα στο ράδιο την είδηση της κατάκτησης των gay δικαιωμάτων, θα είχε αλλάξει η ζωή μου ως προς τί? Θα πήγαινα στο περίπτερο και θα γλυφόμουν με τον γκόμενο μου και αν η περιπτερού ξύνιζε θα της έτριβα στα μούτρα την "Διακήρυξη των Δικαιωμάτων" μου και θα φώναζα την αστυνομία να την συλλάβει? Επειδή είμαι λιγάκι αργός σε μερικά θέματα αναρωτιέμαι: αυτοί που ουρλιάζουν για τα gay δικαιώματα κυκλοφορούν στον δρόμο και τους πετάνε ντομάτες? Ή τους σφυρίζουν έξω από τις οικοδομές "τί φρούτα βγάζει η Καλαμάτα?" Και αν συμβαίνει αυτό - που αντικειμενικά πρόκειται για ένα μπανάλ σενάριο επιστημονικής φαντασίας- ποιό δικαίωμα προσπαθούν να κατοχυρώσουν? Την κατά βούληση χρήση του χαμηλοκάβαλου χωρίς τα επακόλουθα σχόλια?
Προσπαθώ να καταλάβω τον βαθμό της διάκρισης για τον οποίο κουβεντιάζουν αλλά κάποιο πρόβλημα αντιμετωπίζω. Ίσως επειδή δεν έπεσα ποτέ θύμα κανιβαλιστικών σχολίων, ούτε με έκραξαν, ούτε με πήραν με τις μπανανόφλουδες. Αλλά ούτε και το επέτρεψα ποτέ. Απλά γιατί δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου κομμάτι μιας μειονότητας και ως εκ τούτου δεν πίστεψα πως στερούμαι κάποιου κοινού δικαιώματος. Δεν καταλαβαίνω ποιόν ρατσισμό υφίστανται οι gay που δεν υφίστανται οι υπέρβαροι, οι κοντοί, τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες, τα παιδιά με έναν γονέα ή όσοι δεν έχουν παντρευτεί μέχρι τα 40.
Είναι βέβαια και το επιχείρημα του γάμου! Εκεί βέβαια δεν θα ακούσεις κανέναν να πει "θέλω να παντρευτώ τον καλό μου γιατί θέλω να επισφραγίσω την παντοτινή μας δέσμευση για αγάπη και αφοσίωση". Ο γάμος πρέπει να επιτρέπεται για να είναι κατοχυρωμένοι κληρονομικά! Hellooo! Υπάρχει και το πωλητήριο!
Κουράστηκα ν' ακούω σαχλαμάρες! Κουράστηκα ν' ακούω για 'ντουλάπα' (με διαφορά το πιο kinder-έκπληξη έπιπλο του σπιτιού) από ανθρώπους με σοβαρά προβλήματα αυτοεκτίμησης. Η περηφάνια δεν είναι γαλόνι να σου την απονείμουν. Ούτε βουνοκορφή να της καρφώσεις την εμπριμέ σου σημαιούλα. Άνοιξε λίγο το κεφαλάκι σου και κοίτα το ημερόλογιο σου: έχουμε 2008! Αν είσαι περήφανος, είσαι περήφανος τελεία και παύλα. Και, κυρίως, είσαι περήφανος άνθρωπος. Ούτε στρέητ, ούτε γκέι. Απλά περήφανος.

41 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δυο είανι οι πιθανότητες: είτε είσαι πολύ ισορροπημένος και ευτυχής είτε είσαι πολύ μαλάκας. Πάντως ο Βαλλιανάτος δεν θα χαρεί ακι πολύ όταν το διαβάσει αυτό!

georgethebeast είπε...

axou piga kai itan the terror the terror
anyhoo kala perasame...asxima den itan eixame kai ekplijeis!!
kai fisika ego tha to rotiso kai as kopseis vathmous apo to grapto mou


mono 32?

oni είπε...

"Απλά γιατί δεν θεώρησα ποτέ τον εαυτό μου κομμάτι μιας μειονότητας και ως εκ τούτου δεν πίστεψα πως στερούμαι κάποιου κοινού δικαιώματος." Συμφωνώ απόλυτα.

Γνώμη μου είναι πως όποιος -δε- νοιώθει περήφανος γκετοποιείται μόνος του. Εμένα οι φίλοι μου ξέρουν για μένα, ούτε "coming out" έκανα ούτε τίποτα, με ρωτούσαν για "γκομενάκι" και τους έλεγα "ναι βγήκα τις προάλλες με έναν". Δε μου αρέσει να κρύβομαι ούτε να λέω ψέματα στους δικούς μου ανθρώπους. Και επιλέγεις άτομα στη ζωή σου που σε αγαπούν γι' αυτό που είσαι. Το να είσαι γκει όπως λες και συ δεν είναι κάτι διαφορετικό. Απλά είσαι. Ο Νανάκος, ο όνι, κτλ. Οι άνθρωποι με ανασφάλειες είναι πιστεύω αυτοί που προσπαθούν να φτιάξουν "κλίκες-ασπίδες προστασίας" και μ' αυτό τον τρόπο χάνουν μόνοι τους τα δικαιώματά τους.

Υ.Γ. Βέβαια ένα πράγμα θα ήθελα στη ζωή μου και δε νομίζω να το αποδεχτούν πολλοί. Να υιοθετήσω κάποια στιγμή ένα παιδί. Αλλά σύμφωνα με πολλούς "δε θα μεγαλώσει φυσιολογικά". Και ρωτάω γιατί...

Υ.Γ.2 Let the hate-mail begin! :S

Ανώνυμος είπε...

"Ο γάμος πρέπει να επιτρέπεται για να είναι κατοχυρωμένοι κληρονομικά! Hellooo! Υπάρχει και το πωλητήριο!"
Εγώ θα σου απαντούσα:
Helloooo! δεν είναι μόνο τα κληρονομικά. Είναι και τα φορολογικά και τα της κοινωνικής περίθαλψης και πολλά όλα. Είναι το θέμα της κατοχύρωσης της συμβίωσης και των δικαιωμάτων που έχεις σε μια σχέση γενικά. Όταν ο φίλος σου η ο σύντροφός σου ή ο γκόμενός σου (ή όπως θέλεις πέστο) πεθαίνει στην εντατική και δεν μπορείς να τον δεις γιατί επιτρέπονται μόνο άτομα της "άμεσης οικογένειάς του", τότε θα σου έλεγα εγώ αν θα ήθελες να είσαι παντρεμένος (και άμεση οικογένειά του) για ναι μπορείς να βρίσκεσαι διαρκώς κοντά του. Κι αυτό δεν είναι παράδειγμα, είναι αληθινή περίπτωση. Δυστυχώς ή ευτυχώς η κοινωνία μας είναι βασισμένη πάνω στο μοντέλο του γάμου και της "οικογένειας" και πρέπει να συμβιβαστούμε με αυτά τα μοντέλα για να μπορέσουμε να έχουμε τις συνήθεις απολαβές που ένα straight ζευγάρι λαμβάνει ως δεδομένες.
Για όλα αυτά εγώ (μένω στο εξωτερικό) είμαι ήδη παντρεμένος με τον φίλο μου και νομίζω ότι ο γάμος είναι κάτι που όταν σκέφτεσαι σοβαρά να περάσεις το υπόλοιπο της ζωής σου με κάποιον θα πρέπει να τον σκεφτείς (και όχι να τον σνομπάρεις αφ΄υψηλού δήθεν σαν κάτι που εσύ ή σχέση σου δεν έχει ανάγκη).

Ανώνυμος είπε...

Αμπελοφιλοσοφιες της ντουλαπας και γνωμες που κανεις δεν ζητησε.

Ερμής είπε...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Νανάκο...

George Tsitiridis είπε...

Αγαπητέ Νανάκο..
καταρχήν το γεγονός οτι δεν σου συνέβη εσένα κάποιο περιστατικό στην ζωή σου δεν σημαίνει οτι εισαι ο κανόνας. Μάλλον εισαι η εξαίρεση .. αν και πιστεύω οτι όλο και κάπου κάποτε κάποιος θα σε έκανε να αισθανθείς άσχημα για το οτι είσαι ομοφυλόφιλος.
Την ημέρα της Pride διαδηλώνουμε απλά για το οτι είμαστε περίφανοι και πολεμάμε για την διαφορετικότητα μας 365 μέρες το χρόνο.
το γεγονός οτι βγήκαν φασίστες να μας σπάσουν στο ξύλο και πετούσαν αυγά και αλέυρι ειδικά φέτος και οχι τις άλλες χρονιές δείχνει οτι ειδικά φέτος ανησύχησαν γιατί αποκτούμε δύναμη.
Επίσης το να μπορείς να αισθάνεσε εσυ σήμερα οτι δεν έχεις λόγο να περελάσεις (που ειναι διακιωμά σου) το οφείλεις σε κάποιους που κάποτε πολέμησαν γ αυτο.
Τελος να πω οτι υπάρχουν ακόμα θύματα βίας στο σχολείο στην κοινώνία στο δρόμο παντου.
Υπάρχουν γονείς που δεν αποδέχονται τα παιδιά τους
καθηγητές που σιωπούν
φασίστες που ασκουν βία και σκοτώνουν
χώρες που η ομοφυλοφιλία διώκεται
όπως επίσης 2 γάμοι στην Τήλο που κανεις δεν θέλει να περάσουν σαν νόμιμοι γιατί άραγε?
όλα αυτά δεν θα αλλάξουν ίσως την δική σου ούτε και την δική μου ζωή αλλά την κατάσταση γενικότερα ..

Ανώνυμος είπε...

Νανάκο γενικολογείς, αοριστολογείς και περιπτωσιολογείς τόσο πολύ, που ενώ έχω δεκάδες επιχειρήματα να σου αντιτάξω, αισθάνομαι πως ειλικρινά δεν αξίζει τον κόπο.
Εντελώς συμπερασματικά, αδικείς τον εαυτό σου με τον αβάσταχτο κυνισμό σου (ο οποίος είναι ολοφάνερος σε ΟΛΑ τα κείμενά σου, by the way), και τέλος πάντων, όταν σε πιάνει αυτό το ξινισμένο judgemental υφάκι σου (9 φορές στις δέκα, δηλαδή), κυριολεκτικά τα γαμείς όλα.
Δικαίωμά σου βέβαια, και λόγος δεν μου πέφτει. Πάσσο. Συνέχισε να είσαι περήφανος κατά μόνας, λοιπόν, αλλά μην κρίνεις δράσεις και συμπεριφορές μόνο και μόνο επειδή δεν μπορείς να σκεφτείς πέρα από ένα πρώτο επίπεδο.
Για το ότι εσύ μπορείς να είσαι σήμερα περήφανος χωρίς την ανάγκη των pride, σκέψου ποιοί έκαναν κάτι για να το κατοχυρώσουν όλο αυτό για χάρη σου. Και μάλιστα σε καιρούς που πολλά είχαν να χάσουν από αυτό το ρίσκο τους.
Φιλικά.

nanakos είπε...

Δημήτρη, έχεις δίκιο. Οι φορολογικές ελαφρύνσεις είναι ένα προνόμιο των παντρεμένων ζευγαριών και σίγουρα δεν θα έπρεπε να περιορίζονται σε αυτούς. Δεν είμαι εναντίον του γάμου συνολικά. Το αντίθετο μάλιστα. Απλά δεν πιστεύω στον γάμο που βασίζεται στην κατοχύρωση των φοροαπαλλαγών. Δεν έχω ακούσει όμως έναν να λέει πως θέλει να παντρευτεί γιατί θέλει να γεράσει μαζί με τον άνθρωπο που αγαπάει. Σε τελείως προσωπικό επίπεδο, αυτός είναι ο μοναδικός λόγος για να παντρευτείς κάποιον ανεξαιρέτως ερωτικού προσανατολισμού. Ελπίζω και εύχομαι εσύ να είσαι η εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα.

Πισογλέντη, οι φασίστες πετάνε μολότωφ, καδρόνια και πέτρες σε κάθε πορεία που γίνεται. Τί σημαίνει όμως το "φέτος ανησύχησαν γιατί αποκτούμε δύναμη" που γράφεις? Ποιοί ανησύχησαν? Τί δύνα μη αποκτούμε? Σε σχέση με τί? Και σίγουρα υπάρχουν γονείς που δεν αποδέχονται τα παιδιά τους, θύματα βίας στο σχολείο, φασίστες, καθηγητές που σιωπούν. Δεν στρέφονται όμως όλοι αυτοί μόνο εναντίον των ομοφυλόφιλων. Είναι άνθρωποι που αρνούνται το αλλιώτικο, το καινούριο και το διαφορετικό. Είναι οι ίδιοι που βρίζουν τον καλό μαθητή και τον λένε σπασικλάκι κλωτσώντας τον, είναι οι ίδιοι που χτυπάνε τις γυναίκες τους γιατί έτσι γουστάρουν, είναι οι ίδιοι που χτυπάνε τους αλλοδαπούς στα αστυνομικά τμήματα. Ο κόσμος δεν φοβάται τους ομοφυλόφιλους. Φοβάται γενικώς.

Ανώνυμε, το σχόλιο σου είναι εξίσου γενικό με το δικό μου. Κάποιοι έκαναν τα πάντα μέχρι σήμερα για να απολαμβάνουμε τις ελευθερίες μας γενικά. Αλλά δεν βασίζω την προσωπική μου περηφάνια σε κανένα pride. Αντιστοίχως, πολύ φιλικά.

Ανώνυμος είπε...

αγαπημενε μου Νανάκο,
νομιζω οτι θα έπρεπε να δεις το θέμα λιγο πιο ειδικά και όχι τόσο γενικά όπως το βλέπεις. ή για να είμαι πιο σαφής θα πρέπει να το διατυπώσεισ διαφρετικά.....
σκέψου το λίγο καλύτερα!
vassilis

weetabx είπε...

Είμαι δημόσιος υπάλληλος και πρόκειται σύντομα να προσληφθώ στην ΕΕ, οπότε θα μετακομίσω στο εξωτερικό. Ο σύντροφός μου, με τον οποίο συζούμε εδώ και τρία χρόνια, είναι επίσης δημόσιος υπάλληλος, δάσκαλος σε δημοτικό σχολείο.

Ο νόμος επιτρέπει σε έναν δημόσιο υπάλληλο που είναι σύζυγος δημοσίου υπαλλήλου διοριζόμενου σε διεθνή οργανισμό να λάβει για αρκετά χρόνια άδεια άνευ αποδοχών για να ακολουθήσει τον/την σύζυγό του στο εξωτερικό.

Συνιστά διάκριση το γεγονός ότι ο σύντροφός μου δεν θα μπορέσει να με ακολουθήσει;

kanataki είπε...

η πληροφορία που επιλέγω να συγκρατήσω είναι ότι επιτέλους είσαι και εσύ 32

υγ κατα τ αλλα παραδοξως έχεις απολυτο δικιιο
υγ είδες?? τιποτα δεν κρατησα για μενα
υγ βρωμονανακο
υγ ε,βρωμονανακο
υγ με τ ονομα

Ανώνυμος είπε...

nanako,εισαι χρονια μπροστα!αυτη τη στιγμη εχει εκπομπη στον alpha για την Αννα Γουλα(μεταξυ αλλων).Βρε,λες ο Μπαξεβανης να διαβαζειτο μπλογκ σου;

George Tsitiridis είπε...

nanako οι φασίστες δεν πάνε σε πορείες για το Μακεδονικό , την οικολογία , το περιβάλλον , το ποδοσφαιρο..
και γιατί ειδικά φέτος εμφανίστηκαν??
γιατι πήρε δημοσιότητα λόγο των ΄γαμων.
οσο σκάμε και δεν μιλάμε μας αποδέχονται.
την pride όπως και κάθε πορεία την κανεις συμβολικά.
Περίφανος εισαι κάθε μέρα.
αλλά μέσα απο την pride. ..αποκτούμε ορατότητα και την έχουμε ανάγκη.

phoinix είπε...

dear nanako

σε βρίσκω εξαιρετικά υπερβολικό!!!
Επιδή εσύ δεν έχεις δεχτεί ρατσισμό ή επειδή εσένα δεν σε επηρεάζει όταν και αν δέχεσαι ρατσισμό αυτό δεν σημαίνει οτι συνολικά οι gay δεν δέχονται ρατσισμό.
Διάβασε λίγο το ποστ του Άλεξ στο http://istherelifeafterbirth.blogspot.com/
για να κατανοήσεις καλύτερα τον ορισμό του ρατσισμού.

Σε βρίσκω πολύ κυνικό και ισοπεδωτικό.
Κατανοώ την χρήση του χιούμορ και της υπερβολής στο blog σου και το διασκεδάζω αρκετά, αλλά σε αυτή την περίπτωση επέτρεψέ μου να διαφωνήσω και να σου πω πως στις μεσημεριανές εκπομπές ακούγονται αντίστοιχα σχόλια απο άντρακλες παρουσιαστές

best wishes
phoinix


ΥΓ: όσο αφορά τον γάμο HELLO αλλά υπάρχει και η θέληση να εκφράσεις την αγάπη σου και να μοιραστείς την ζωή σου με ένα άνθρωπο.

Ken είπε...

Ο τελευταίος λόγος που υπάρχει ο γάμος είναι για να διαβεβαιώσεις τον σύντροφό σου ότι τον αγαπάς και θέλεις να γεράσεις μαζί του.

Περισσότερο υπάρχει για τα κληρονομικά, τα φορολογικά κλπ, και κυρίως για να αναγνωρίζεται αυτή η σχέση απ' την κοινωνία.

Η εντύπωση που έχουν αρκετοί straight είναι πως οι gay κάνουν σεξ με όλους, και αν ακούσουν ότι έχεις γκόμενο, η αντίδραση είναι να σε ρωτήσουν "για πόσες μέρες;"

Επειδή ένα κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας θεωρεί τους ομοφυλόφιλους καρικατούρες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου, γι' αυτό και χρειάζονται να κατοχυρωθούν δικαιώματα όπως αυτό του πολιτικού γάμου. (Δυστυχώς) χρειάζεται ν' αποδείξουμε ότι είμαστε φυσιολογικοί άνθρωποι με συναισθήματα, ανάγκη για συντροφικότητα, και όνειρα για μετά τα 50.

Η περηφάνεια του pride δεν είναι για να αποδείξουμε στους εαυτούς μας πόσο περήφανοι είμαστε που είμαστε gay. Δείχνουμε στην υπόλοιπη κοινωνία, που χρησιμοποιεί τον όρο gay (και πούστης και αδερφή και όλα τα γνωστά) ότι δεν ντρεπόμαστε γι' αυτό που είμαστε, κι ακόμη περισσότερο ότι η ομοφυλοφιλία γενικότερα δεν είναι λόγος ντροπής.

Tanila είπε...

Tελικά δεν είπες τι φρούτα βγάζει η Καλαμάτα αγοράκι.
Ή μάλλον 32χρονε κωλόγερε.

Juan είπε...

Αγαπημένε μου Νανάκο: Όπως είπε ο Κύριος δε λα φραγκα "βρισκω την συγκινιση σου κάπως υπερβολική. Έχεις δίκαιο να πεις για περιφάνια οτι δεν πρέπει να έχεις μόνο μια μέρα. Μα δυστιχώς παιδί μου δεν είμαστε όλοι ίσοι. Δεν αντιδράμε ισα σε όλες τις περιπτόσεις. Το μοναδικό που με ενδιαφέρει, εμένα προσωπικά, είναι να'μαστε ίσοι μπροστά στο νόμο. Και οι ομοφιλόφιλοι δεν είμαστε ίσοι σε σύγχριση με τους στραιτ. Δεν μηλάω μόνο για τις κληρονομίες ή για τους φόρους, μηλάω ότι δεν είμαι ανόμαλος, δεν είμαι άρροστος και δεν παθαίνω τίποτα στη ψυχή μου, είμαι διαφορετικός και ο νόμος πρέπει να με βλέπει ίσος. Μηλάω για την ευκαρία να διαλέγω τί θέλω να κάνω. Εγώ είμαι σε σχεση με άλο ένα ανδρα εδώ και 6 χρόνια, δεν παντρευτήκαμε γιατί δεν 'θέλαμε. Αλλά χαίρομαι που μπορουμε να το κάνουμε. Είμαι οπως είμαι δεν είναι ένα πραγμα που μπορώ να κρύβω στο δομάτιό μου γιατί δεν είναι θέμα κανενός με ποιόν κάνω σεξ, πέρα από το σεξ υπάρχει ενας φυσικός κανονικός άνθρωπος που θέλει να διαλεξει, να ζεί κανονικά και να μην κρύβει οτι έχω συζυγό, δεν έχω συγκάτοικο. Ο συζυγός μου είναι ένα άνδρα και θέλω να το πω ελεύθερα και αν πρέπει να βγώ στους δρόμους να υρλιάζω για να προστατέψω τα δικεόματα μου να το πω θα βγώ.
Αλλιώς θεωρώ ότι είναι πολύ υγεινό να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας κάποιες φορές και εσύ το κάνεις πολύ καλά φιλιά Νανακε

Ανώνυμος είπε...

εγώ νομίζω ότι το θέμα είναι ΠΟΛΥ πιο γενικό από ό,τι ήδη το θέτεις και σε κατηγορουν για αυτό. το θέμα εδώ είναι η συμμετοχή στην πραγματικότητα επί ίσοις όροις αρκεί να δέχεσαι να παίζεις το συγκεκριμένο παιχνίδι με τους κανόνες του οι οποίοι σε κάποιο σημείο συγχεόνται και με κάποια καταναλωτική μανία. το ζήτημα είναι ο ΠΛΗΡΗΣ κυνισμός. δεν θέλω να συμμετέχω σε τίποτε γιατί όλα είναι ένα φεστιβαλ καταναλωτισμού και χειραγώγησης και λαιφσταιλ. αι στο διάλο ας ωριμάσουμε πια. αυτό που χρειάζεται είναι μία συνολικά ριζική αλλαγή διαχείρισης της πραγματικότητας. όλα τα άλλα είναι ημίμετρα. "δυστυχώς η πραγματικότητα μας επιβάλει να αντιμετωπίζουμε τη ζωή μας με το δίπολο οικογέναια/γάμος" αν δεν το αλαξουμε εμείς τότε ποιός θα το αλλάξει, οι οικογένειες? έλεος!

αμμος είπε...

Για μένα το ζήτημα είναι γενικότερο από τις επιλογές ενός ατόμου:
α) Οι πολίτες μιας χώρας πρέπει να έχουν ίσα πολιτικά δικαιώματα, ακόμα και αν δε τους ενδιαφέρει να τα ασκήσουν, όπως εσύ. Ακόμη και αν δεν το αισθάνεσαι ως διάκριση, δεν παύει να ισχύει για άλλους και να την αισθάνονται ως τέτοια.
β) Ο κοινωνικός ρατσισμός είναι παντού γύρω μας ακόμα κι αν δεν είναι δίπλα μας, στα χαμηλότερα μορφωτικά και κοινωνικά περιβάλλοντα των μεγάλων πόλεων, σχεδόν παντού στις επαρχιακές πόλεις και τα χωριά. Από πάντα οι πορείες γίνονταν είτε για υποστήριξη αμεσων συμφερόντων, είτε για αλληλεγγύη, δε χρειάζεται να υποφέρεις από ένα πρόβλημα για να σε ενδιαφφέρει η λύση του.

Για αυτό το λόγο δε βρίσκω και κανένα λόγο να κάνω κριτική στις επιλογές σου, όπως άλλοι στα σχόλια, τα κατάφερες έτσι, πολύ καλά έκανες και φαίνεσαι δυνατός άνθρωπος για αυτό το λόγο.

vatraxokoritso είπε...

Ξέχασες τις ξανθιές... Αυτές κι αν τρώνε κράξιμο!

Ανώνυμος είπε...

Νανάκο αυτό είναι το καλύτερο post που έχεις κάνει μέχρι στιγμής και με αφήνει έκπληκτο το πόσο open minded δείχνεις να είσαι μέσα από αυτό.
Δεν σημαίνει βέβαια ότι έχουν άδικο όλοι οι υπόλοιποι που προσπαθούν να πετύχουν ισότητα ανάμεσα σε gay και str8 όμως....
Από όλα αυτά που βλέπω, ακούω, διαβάζω σε ΜΜΕ το μόνο συμπέρασμα που βγάζω είναι ότι η συγκεκριμένη εκδήλωση πέρα από τα περίπτερα οργανισμών που προσπαθούσαν να ενημερώσουν τον κόσμο για κοινωνικά προβλήματα, ήταν ένα τσίρκο απ' όπου παρέλασαν η Σάρα και η Μάρα. Συγνώμη αλλά δεν νομίζω ότι έτσι θα αποδεχθεί η κοινωνία την συγκεκριμένη ομάδα, απλώς θα φτάσει σε ένα σημείο να την ανέχεται. Λυπάμαι αλλά δεν μπορούμε να πείσουμε τον κόσμο ότι είμαστε σοβαροί όταν η τηλεόραση έχει γεμίσει από ομοφιλόδοξους που τρελαίνονται σε εκπομπές που μιλούν μόνο για τρίχες και κουτσομπολιά, όταν τα άτομα που επιλέγονται να μιλήσουν εκ μέρους της gay κοινότητας σε μια σοβαρή εκπομπή είναι συνήθως πόρνες ή ψευτοκουλτουριάρηδες με μοναδικό επιχείρημα: "Ξέρεις πόσο ωραία είναι να τον παίρνεις?"
Μερικοί από τους σημαντικότερους ανθρώπους όλων των εποχών ήταν gay. Τα έργα αυτών και όσων ακολουθούν μπορούν να πείσουν την κοινωνία να αποδεχθεί την κατάσταση, όχι τα καραγκιοζιλίκια ενός underground lifestyle.
Λίγη αξιοπρέπεια και ποιότητα please... Είμαστε όλοι άνθρωποι, τίποτα περισσότερο, τίποτα λιγότερο!

George Tsitiridis είπε...

αντιγράφω απο τα λεγομένα σου...

η συγκεκριμένη εκδήλωση πέρα από τα περίπτερα οργανισμών που προσπαθούσαν να ενημερώσουν τον κόσμο για κοινωνικά προβλήματα, ήταν ένα τσίρκο απ' όπου παρέλασαν η Σάρα και η Μάρα.

Ειπε κανείς οτι η pride ειναι ποιητική βραδιά??
Ειναι μια γιορτή.






Μερικοί από τους σημαντικότερους ανθρώπους όλων των εποχών ήταν gay. Τα έργα αυτών και όσων ακολουθούν μπορούν να πείσουν την κοινωνία να αποδεχθεί την κατάσταση, όχι τα καραγκιοζιλίκια ενός underground lifestyle.

Δειχνεις να εισαι πολύ ρατσιστής.
Διότι ή θα τους αποδεχθείς όλους η οχι.
Τι θα πει καραγκιοζιλίκη?
ασε τον καθένα να κανει στην ζωή του ελέυθερα αυτό που θέλει και μην κρίνεις.


Λίγη αξιοπρέπεια και ποιότητα please...
ο καθένας έχει την δική του κουλτουρα και ποιότητα..

Ανώνυμος είπε...

Φίλε μου σέβομαι όσα μου λες και τα παραπάνω αποτελούν προσωπικές απόψεις χωρίς να έχω λόγο να έρθω σε αντιπαράθεση με κανένα. Όμως:
Το pride είναι γιορτή? Γιατί από τους περισσότερους άκουσα ότι είναι μια προσπάθεια να γίνει πιο ανεκτική η ελληνική κοινωνία στο θέμα της ομοφιλοφιλίας. Αν είναι μια απλή γιορτή τότε γιατί τόσος ντόρος για το θέμα? Και γιατί έγινε στο κέντρο της Αθήνας και όχι στο TerraVibe ή σε κάποιο υπαίθριο χώρο ώστε να μαζευτούν μόνο τα άτομα που ήθελαν να το γιορτάσουν?
Είμαι διαφορετικός γιατί έτσι νιώθω ή γιατί το αποζητώ σαν σκοπό προκειμένου να νιώσω ανώτερος από τους υπόλοιπους? Αυτό είναι που λέει ο Νανάκος, είμαι διαφορετικός γιατί το νιώθω εγώ και δεν χρειάζομαι την συγκατάθεση των άλλων γι'αυτό. Η πρώτη περίπτωση όμως είναι το καραγκιοζιλίκι που αναφέρω παραπάνω.
Για το τελευταίο επέτρεψε μου να συμφωνήσω μαζί σου στο θέμα της κουλτούρας, όμως η ποιότητα δεν είναι τόσο υποκειμενικό θέμα.

Ο αντίλογος δεν έχει πάντα αρνητικά αποτελέσματα. Αντιθέτως ο βασικός σκοπός του είναι να σκεφτεί κανείς και να δει πιο σφαιρικά τα πράγματα και στην πορεία να βρει καλύτερες λύσεις.

George Tsitiridis είπε...

και εγω επίσης δεν έχω σκοπό να μαλώσω ... απλά διαφωνούμε.
Ναι ήταν μια γιορτή και όπως κάθε πράγμα σ αυτό το κόσμο περνούσε και αυτό τα δικά του μηνύματα.... διαφορετικά για τον καθένα.
Εγινε στο κέντρο της Αθηνας για να ειναι στο κέντρο της Αθήνας. Δηλαδή στην Αθήνα τα πανηγύρια και τις γιορτές τα κάνετε σε ειδικό σημείο? Δεν μπορεί κάποιος να κλείσει μια πλατεία και να κάνει μαι εκδήλωση?
και αυτή η εκδήλωση δεν μπορεί να έχει και περίπτερα και show και τραγούδι και ομιλίες?
Τώρα σχετικά με το πρόγραμμα και το στησιμο δεν θα κρίνω.
Η επιτροπή του Pride αποφάσισε τη θέλει να κάνει την μέρα εκείνη, Σίγουρα σε άλλους άρεσε σε άλλους οχι σε άλλους πολύ και σε άλλουςε λίγο.
Εγω στέκομαι απλά στην διαδικασία και λέω οτι εμένα η βόλτα στην πλατεία η συμμετοχή στην πορεία και στο πάρτυ μου αρέσει.,,
Δεν κάνω την πορεία σε για την συγκατάθεση των άλλων ...

επιμένω οτι η ποιότητα ειναι υποκειμενική όσο η κουλτούρα...
Δηλαδή η Βίσση γιατί να ειναι υποκουλτούρα και το Θωμα εισαι σπίτι κουλτούρα??
Επειδή το λέει η Πρωτοψάλτη?
και γιατί κάθε φορά που μιλάμε για gay κουλτούρα πρέπει αυτή να ειναι ο Χατζηδάκης?
οιόν κοροιδεύουομε?? Αφού έχω δει οτι σε κάτι πάρτυ καλούνε απο τη νΣαρρή μέχρι δεν ξέρω και εγω ποιά άλλη...

Ανώνυμος είπε...

Ο καθένας έχει διαφορετική άποψη πάνω στο θέμα. Προσωπικά δεν με εκφράζει αυτός ο αγώνας που γίνεται για όλα όσα ανέφερα παραπάνω, ξέρω πολλά άτομα που επίσης δεν τους εκφράζει, άφησα το πρώτο μου σχόλιο διότι είδα ότι ούτε και τον Νανάκο εκφράζει και θα βάλω μια τελεία εδώ. Συγνώμη αν ήμουν κουραστικός.

gay super hero είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
gay super hero είπε...

'Ολοι αυτοί που πέρασαν την εφηβεία τους πιστεύοντας ότι είναι τα μοναδικά τέρατα πάνω στον πλανήτη.

'Ολοι αυτοί που κατέληξαν στους ψυχιάτρους και τα φάρμακα και -κάποιες φορές - στην αυτοκτονία.

'Ολοι αυτοί που είδαν τη ζωή τους να καταστρέφεται από γονείς, παπάδες, γιατρούς και "πνευματικούς".

'Ολοι αυτοί που ακούν κάθε μέρα στην τηλεόραση ότι δεν διαφέρουν σε τίποτα από τους παιδεραστές και τους κτηνοβάτες- και παρόλα αυτά παραμένουν δημιουργικοί και ισορρόπημένοι και δεν γίνονται serial killers.

'Ολοι αυτοί που ζούν χρόνια μαζί αλλά για το νόμο είναι απλά δύο ξένοι. Που μπορεί ο άνθρωπός τους να πεθαίνει αλλά δεν έχουν ούτε το δικαίωμα να τον επισκεφτούν στην εντατική.

'Ολοι αυτοί που τους έδιωξαν από το σπίτι γιατί τους άρεσαν τα γυναικεία ρούχα και δεν είχαν άλλη επιλογή από το πεζοδρόμιο.

'Ολοι αυτοί που έχουν σχέση με έναν ξένο αλλά δεν μπορούν να του εξασφαλίσουν ούτε άδεια παραμονής.

'Ολοι αυτή που δεν βρήκαν δουλειά γιατί αυτός που τους πήρε συνέντευξη υποψιάστηκε ότι είναι "τοιούτοι".

'Ολοι αυτοί που δουλεύουν σε σχολεία και τρέμουν μήπως μάθει κανένας τίποτα και τους κατηγορήσει ότι χαϊδεύουν "περίεργα" τα παιδάκια.

'Ολοι αυτοί που δεν τόλμησαν ποτέ να ζήσουν τις επιθυμίες τους και κουκουλώθηκαν στα γρήγορα για να μην τους κράξουν οι συγγενείς και η γειτονιά.

'Ολοι αυτοί που πεθαίνει ο άνθρωπός τους και έρχονται οι συγγενείς να πάρουν το σπίτι.

'Ολοι αυτοί που ποτέ δεν θα μπορέσουν να μεγαλώσουν ένα παιδί γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να το κάνουν σαν τα μούτρα τους.

'Ολοι αυτοί που τους έσφαξε ένας κακοποιός και δεν πρόλαβαν να δουν τα κανάλια να σκυλεύουν το πτώμα τους.

'Ολοι αυτοί που έχουν σταματήσει να παίρνουν προφυλάξεις γιατί κατά βάθος πιστεύουν ότι η ζωή τους δεν αξίζει τίποτα.

'Ολοι αυτοί που στο σχολείο δεν άκουσαν τίποτα ούτε για την ομοφυλοφιλία, ούτε για το ασφαλές σεξ.

'Ολοι αυτοί που ακούνε καθημερινά ότι "γκέι κουλτούρα" είναι πέντε σούργελα που διαβάζουν τα ζώδια στις μεσημεριανές εκπομπές.

Όλοι αυτοί που όταν μιλάνε σε φίλους για την ερωτική τους ζωή αλλάζουν το γένος για να μην τους υποψιαστεί κανείς - όταν δεν σιωπούν εντελώς ή δεν αραδιάζουν χοντρά ψέμματα.

'Ολοι αυτοί που δεν λένε τίποτα στους γονείς τους για να μην τους "στεναχωρήσουν" - και τελικά δηλητηριάζονται οι ίδιοι από τό θέατρο, τα μισόλογα και τις υπεκφυγές.

Όλοι αυτοί θα ακούσουν με μεγάλη ανακούφιση ότι το χειρότερο πράγμα που μπορεί να τους συμβεί είναι να τους φωνάξει κάποιος "σύκα" στο δρόμο. 'Οτι πρέπει να είναι ευτυχισμένοι γιατί τουλάχιστον δεν υπάρχει πια ο κίνδυνος να τους λιντσάρουν. 'Οτι κανείς δεν χρειάζεται να αντιδρά δημόσια για τίποτα - ο κάθένας μπορεί να ζει τη μικρή προσωπική του κόλαση ελεύθερα μέσα στους τέσσερις τοίχους του σπιτού του.

Εκ μέρους όλων αυτών, σε ευχαριστούμε Νανάκο.

nanakos είπε...

Gay Super Drama, may the force be with you.

gay super hero είπε...

Απόψε ένας φίλος είναι στη χειρότερη κατάσταση γιατί αναγκάστηκε να πει στους γονείς του ότι είναι γκέι και αυτοί τον έβρισαν. Τράβα πες του ότι θα πέρναγε τα ίδια αν ήταν υπέρβαρος ή κοντός. Τράβα πες του ότι αγωνίζεται για το δικαίωμα να φοράει χαμηλοκάβαλο.

Η αλήθεια είναι drama δυστυχώς και δεν εξουδετερώνεται με τον χαβαλέ.

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη αλλά δεν μπορώ να μην σχολιάσω κάποια πράγματα...

-Όλοι αυτοί που τους έδιωξαν από το σπίτι γιατί τους άρεσαν τα γυναικεία ρούχα και δεν είχαν άλλη επιλογή από το πεζοδρόμιο, που δεν βρήκαν δουλειά γιατί αυτός που τους πήρε συνέντευξη υποψιάστηκε ότι είναι "τοιούτοι".

Ειλικρινά δεν μπορώ να το ακούω αυτό πλέον! Το 90% των περιπτώσεων κατέληξε από επιλογή στο πεζοδρόμιο διότι ήταν too much να βρουν μια άλλη δουλειά (ναι, για το 10% λυπάμαι πάρα πολύ και θα ήθελα πραγματικά να είχε καλύτερη κατάληξη η ιστορία τους) Πάντα υπάρχουν επιλογές, μην κοροϊδευόμαστε τώρα! Δεν υπάρχει μαγαζί ή εταιρία πλέον που να μην δέχεται ομοφυλόφιλους για να δουλέψουν. Το πεζοδρόμιο είναι πάντα η εύκολη λύση και η καλύτερη δικαιολογία για το τι περνάμε εμείς οι gay.
(και by the way ο τρανσβεστισμός δεν συνδέεται και δεν αφορά άμεσα τους gay αλλά αποτελεί ψυχολογικό πρόβλημα στο οποίο συντελούν πολλοί παράγοντες κάτι που δεν ισχύει στην ομοφυλοφιλία)


Όλοι αυτοί που δουλεύουν σε σχολεία και τρέμουν μήπως μάθει κανένας τίποτα και τους κατηγορήσει ότι χαϊδεύουν "περίεργα" τα παιδάκια.

Μιλάμε για καταστάσεις που ισχύουν σε μικρές κλειστές κοινωνίες όπου όσο και αν φωνάξει κανείς και διαμαρτυρηθεί οι αντιλήψεις αυτές ΔΕΝ πρόκειται να αλλάξουν! Πρέπει πρώτα να εισαχθεί ο όρος παιδεία και μετέπειτα η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση κτλ. Επίσης ο ρατσισμός δεν ισχύει είναι μόνο για τους gay. Μην ξεχνάμε τους αλλοδαπούς και άλλες υποκατηγορίες.


Όλοι αυτοί που ακούνε καθημερινά ότι "γκέι κουλτούρα" είναι πέντε σούργελα που διαβάζουν τα ζώδια στις μεσημεριανές εκπομπές.

Δώσε μου σε παρακαλώ ένα μόνο δείγμα, ένα, ότι δεν είναι έτσι σήμερα τα πράγματα! Ποια είναι η εικόνα που προβάλλεται διαρκώς στα ΜΜΕ? Ειλικρινά δεν μπορούμε και γι' αυτό να κατηγορούμε τους άλλους! Άσε που πλέον όλοι θεωρούν το απόλυτο trend να έχουν ένα φίλο gay, λες και είμαστε κατοικίδια. Έλεος!

Όλοι αυτοί που τους έσφαξε ένας κακοποιός και δεν πρόλαβαν να δουν τα κανάλια να σκυλεύουν το πτώμα τους.

Άλλη μια απόδειξη ότι τα ΜΜΕ συμβάλουν αρνητικά. Αναγάγουμε την πορνεία και τα ναρκωτικά σε έπος σχετικά με το μεγάλο πάθος που διακατέχει τον ήρωα μας και που απεγνωσμένα ψάχνει για την λύτρωση αλλά στο τέλος η νέμεσις τον κατασπαράζει.
Από το ένα άκρο στο άλλο δηλαδή.

Όλοι αυτοί που πέρασαν την εφηβεία τους πιστεύοντας ότι είναι τα μοναδικά τέρατα πάνω στον πλανήτη, που κατέληξαν στους ψυχιάτρους και τα φάρμακα και -κάποιες φορές - στην αυτοκτονία, που είδαν τη ζωή τους να καταστρέφεται από γονείς, παπάδες, γιατρούς και "πνευματικούς".

Πίστεψε με δεν ήταν απαραίτητα ομοφυλόφιλοι.

Ο φίλος σου θα πέρναγε τα ίδια αν ήταν ναρκομανής, η κοπέλα του ήταν αλλοδαπή και πολλά άλλα παραδείγματα που μπορώ να σου δώσω. Δεν νομίζω ότι ο αγώνας που γίνεται τα 10-20 τελευταία χρόνια θα αλλάξουν την στάση που έχουν οι γονείς του και οι γονείς όλων μας σ' αυτό το θέμα. Αν καταφέρει και εφαρμοστεί ο νόμος για υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια τότε η κατάσταση θα αλλάξει σε 1-2 γενιές. Τα str8 ζευγάρια δεν θα αλλάξουν ποτέ στάση, θα ανέχονται αλλά δεν θα δεχτούν ποτέ κάτι τόσο διαφορετικό γιατί δεν μπορούν να το καταλάβουν. Και φυσικά γιατί η μόνη εικόνα που βγαίνει προς τα έξω είναι: gay = sex parties και όργια μέχρι το πρωί, που και γι αυτό δεν ευθύνονται οι str8.

Gay Super Hero το σημαντικότερο επιχείρημα που πρέπει να προβάλεις είναι ότι στο Ιράν και σε πολλές άλλες χώρες, άνθρωποι θανατώνονται από το ίδιο το κράτος γιατί είναι ομοφυλόφιλοι.
Όλοι έχουμε υποστεί τα δείγματα ρατσισμού που αναφέρεις, όμως τα έχουν υποστεί και τόσες άλλες κατηγορίες ανθρώπων και σε μεγαλύτερο ίσως βαθμό. Το ζήτημα δεν είναι ο ρατσισμός στους gay, είναι ο ρατσισμός γενικά. Ξεκινάς από το γενικό για να καταλήξεις σε κάτι πιο ειδικό. Και ο Νανάκος απλώς σου λέει ότι όπως έχουν τα πράγματα για να αντιμετωπίσεις την κατάσταση πρώτα πρέπει να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου άσχετα από το αν σε δέχονται οι υπόλοιποι. Δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό σ' αυτό και για ποιο λόγο την βρίσκετε όλοι τόσο ισοπεδωτική σαν άποψη.

gay super hero είπε...

@ ανώνυμος

Καταρχάς δεν αναφερόμουν στους ομοφυλόφιλους, αλλά στους τρανσέξουαλ. Οι οποίοι όπως ξέρεις στην Ελλάδα δεν έχουν καμία άλλη επιλογή από το πεζοδρόμιο.

Επίσης δεν αναφέρομαι σε ανθρώπους που έχουν ψυχολογικά προβλήματα γενικώς, αλλά σε αυτούς που τα απέκτησαν γιατί η οικογένειά τους και η κοινωνία τους έμαθε να μισούν τους εαυτούς τους επειδή είναι ομοφυλόφιλοι.

Επαναλαμβάνεις ότι τα ΜΜΕ προβάλλουν μία εντελώς στρεβλωτική άποψη για τους γκέι και την κουλτούρα τους, άρα από ό,τι κατάλαβα δεν διαφωνείς μαζί μου. Είναι ένα ακόμα πράγμα που θα εξόργιζε οποιονδήποτε νορμάλ άνθρωπο.

Γράφεις ότι ο φίλος μου θα πέρναγε τα ίδια αν ήταν ναρκομανής. Δεν είναι ναρκομανής όμως - είναι ένας υγιέστατος και ταλαντούχος άνθρωπος! Επίσης δεν είμαστε αλλοδαποί αλλά έλληνες πολίτες. Μόνο που κάνεις αυτές τις συγκρίσεις είναι κάτι το εντελώς απαράδεκτο. Έλεος!

Δυστυχώς όλα τα παράπάνω αίσχη συμβαίνουν στην Ελλάδα και όχι στο Ιράν. Δεν χρειάζεται να περιμένουμε να μας κρεμάνε στην πλατεία Συντάγματος για να αντιδράσουμε. Το ότι κάποιος είναι περήφανος μέσα στους τοίχους του σπιτιού του δεν του δίνει το δικαίωμα να ειρωνεύεται όσους προσπαθούν για κάτι παραπάνω.

Ανώνυμος είπε...

"...όσους προσπαθούν για κάτι παραπάνω".

Ευτυχώς που υπάρχουν κάτι τρελλές γκετοποιημένες σαν κι εσένα και οι γκέι σήμερα αντιμετωπίζονται σαν νευρωτικές καρικατούρες.

Ανώνυμος είπε...

Το προηγούμενο σχόλιο δεν ήταν δικό μου.
Όπως είδες δεν διαφωνούμε σε όλα. Οι τρανσέξουαλ είναι ένας άλλος μεγάλος κλάδος ο οποίος εντάσσεται πιο πολύ σε ψυχολογικά-ιατρικά ζητήματα και όχι τόσο σε κοινωνικά. Παρόλα αυτά επιμένω ότι υπάρχουν πάντα επιλογές. Έχω φίλη τρανσέξουαλ η οποία ζει μια πολύ ήρεμη ζωή με τον σύντροφο της, κάνει την δουλειά της και είναι μια χαρά γενικά. Βέβαια αυτή είναι η εξαίρεση στον κανόνα αλλά δείχνει ότι υπάρχουν επιλογές.
Αυτό που προσπαθώ να πω με όλα τα παραπάνω είναι ο ρατσισμός γενικά....κτλ κτλ
Και τέλος δεν ειρωνεύτηκε κανείς κάτι. Προσωπικές απόψεις του καθενός είναι.

phoinix είπε...

"Και τέλος δεν ειρωνεύτηκε κανείς κάτι. Προσωπικές απόψεις του καθενός είναι."

ε όχι και δεν ειρωνεύτηκε κανείς κάτι!

εάν αυτό το σχόλιο του φίλτατου nanakou
"Gay Super Drama, may the force be with you."
δεν περιέχει ειρωνία τότε εδώ στον πλανήτη μου κάνει άλλο καιρό!!

δηλαδή οκ ο nanakos είναι cool και δεν αντιμετώπισε τίποτα απο όλα αυτά..(ή απλά τα ανέχεται) και μια χαρά είναι αυτό.
Και μαζί σου ρε nanako να σπάσουνε τα γκέτο και οι μιζέριες.
'Ομως πιστεύω πως τα γκέτο φτιάχνονται για να σπάσουν. Για να γίνουμε πιο δυνατοί μέσα σε ομάδες και να ζητήσουμε όλοι μαζί αυτά που δικαιούμαστε.

Αν ο nanakos δεν συμφωνεί πάω πάσο αλλά απο τη στιγμή που ανεβάζεις ένα post πρέπει να περιμένεις και τα ανάλογα σχόλια..Το να ειρωνεύεσαι τον άλλο είναι λίγο χμμμ..πως το λένε να δεις..κακεντρέχια.

Με φιλικούς χαιρετισμούς προς ανώνυμους και μη.

Alitovios είπε...

Εν ολίγοις άμα είσαι gay, κοντός και χοντρός τη γάμησες.

Ανώνυμος είπε...

Νανάκο μου ένα ποστ με τη γνώμη σου ανέβασες κι έπεσαν όλες οι παραληρηματικές να σε φάνε.

@ phoinix
όταν γράφεις ένα κείμενο περιμένεις τα σχόλια όλων. Αλλά όχι και τα υστερικά παραληρήματα του καθενός που χτες το βράδυ 'ενας φίλος του είπε στους γονε'ις του πως ήταν αδερφή.! Ε Λ Ε Ο Σ πια με τη Κατερίνα Χέλμη!

υγ. έχω μπλόγκ αλλα΄δεν το δίνω γιατί πού να μπλέκεις τώρα με την βάση δεδομένων του gaydar!

phoinix είπε...

@ ανώνυμος

"
υγ. έχω μπλόγκ αλλα΄δεν το δίνω γιατί πού να μπλέκεις τώρα με την βάση δεδομένων του gaydar!"

υστερικό παραλήρημα κανείς?

George Tsitiridis είπε...

o nanakos ανέβασε ενα σχόλιο μια άποψη του και πολύ καλά έκανε.
την ανέβασε φυσικά για να υπάρξει διάλογος.
Οταν ομως μπαίνει ένας ο οποίος ειναι και ανώνυμος(πίξαμε στην ανωνυμία... που ειναι τα αρχίδια σας ρε άντρακλες?) και γράφει ρατσιστικά σχόλια του τύπου μπήκαν οι υστερικές να σε φάνε ..
και μιλάει για τρελλές και καρικατούρες... τότε πάμε να λύσουμε τον δικό μας ρατσισμό και την ομοφοβία...

ο κακός μας εαυτός ξαναχτυπά και να μας κάνει μίζερους κακούς ηλίθιους και ρατσιστες...
ε ναι υπάρχουν οι τρελές και οι κουνιστές και οι νταλικοτές λεσβίες..
ο ομοφυλοφιλικός αγώνας δεν αφορά όλους?
αφορά μόνο τον gay τύπου queer aw folk?
ο καθένας ας έχει την αποψή του και ας σέβεται και τον άλλο

Ανώνυμος είπε...

Για να ξεκαθαρίσω λίγο τα πράγματα το κάθε nick στο νετ είναι συνώνυμο της ανωνυμίας. Και όντως το άτομο που το έγραψε αυτό παραπάνω είναι απαράδεκτο. Από την μια προσπαθείς να κάνεις μια σοβαρή συζήτηση και από την άλλη βλέπεις τέτοια σχόλια το οποία την καταστρέφουν τελείως.

Manolis Vamvounis είπε...

'ντουλάπα' (με διαφορά το πιο kinder-έκπληξη έπιπλο του σπιτιού)

apla, i ataka tou mina :)

poly kala ta les, nomizw oti sumfwnw sxedon se ola...

egw pou blepw tin diafora anamesa se ellada-agglia - opou edw ta pragmata ine elefthera se shmeio ahdias k exeis oles tis manades na bgazoun tous gious me tous gamprous eksw sta poustompar gia potaki kai kamaki...

ayti ine isws i basiki diafora -- i oikogeneia. Agglia to paidi molis to psiliastei paei k to leei sti mama kai to mpampa. o pantremenos ama tou tin baresei sta 40 k tin dei Marinella, anoigei porta- pairnei sunenaitiko diazugio, kai meta kanoun oloi mazi xristougenna kai prwtoxronia sto spiti me gunaika - paidia kai gomeno... Ellad aapo tin alli...