Παρασκευή, Ιουνίου 13, 2008

Πάντα καλά!

Τα κλείνουμε ΟΛΑ. Σταθερά, κινητά, κομπούτερς, μέηλς. Κρεμάμε στην εξώπορτα την πινακίδα που γράφει "Ψάξε, δεν θα με βρεις!" και για τρεις μέρες βουλιάζουμε: στην ξαπλώστρα, στον καναπέ, στο κρεββάτι, στη γωνιά του μπαρ αγκαλιά με μια μπουκάλα batida, όπου τέλος πάντων ανήκει ο καθένας. Για λίγα μόνο εικοσιτετράωρα πατάμε την παύση στους ανάδρομους πλανήτες και την πιο ανάδρομη πραγματικότητα των τελευταίων ημερών.
Βάζουμε την εγκεφαλική δραστηριότητα στο μίνιμουμ, τις βαθιές ανάσες στο μάξιμουμ και κλείνουμε τα μάτια. Να χαλαρώσουμε λίγο και από την Τρίτη... come what may!
Καλό τριήμερο α τούτι!

9 σχόλια:

Ερμής είπε...

Ωραία...άλλο ένα τριήμερο χωρίς Νανάκο... Θα ψάξω υποκατάστατο στο φαγητό...Έτσι μπαίνουν τα κιλά!

Tanila είπε...

Στάσου!
Μύγδαλα!

Juan είπε...

Ρε Νανακε, εμένα θα μου λείψεις. Αληθεία

An-Lu είπε...

A tutti στο μουσούδι σου Νανάκο mio!

Ανώνυμος είπε...

τριημερο? τι ειναι αυτο?
εγω δουλευω αυριο, την κυριακη και την δευτερα!!!!
καλα να περασετε ολοι σας ολοι κι αν κανετε!!!!!
vassilis

patsiouri είπε...

Τουλάχιστον δουλεύει άλλος ένας αύριο, Κυριακή και Δευτέρα...

George Tsitiridis είπε...

το βλέπω να βρέχει ..
αλλά θα αράξουμε..
καλο 3ήμερο λοιπον... παιδιά μου

BLUEPRINTS είπε...

κι εγώ δουλεύω... καλά να περάσετε όσοι αποδράσετε

γυάλινο δάκρυ είπε...

Άδικο, άδικο, άδικο... Εγώ πρέπει να περιμένω άλλες 2 βδομάδες για να ξεκουραστώ και να βρω την ησυχία μου..
Καλά να περάσεις!!