Τρίτη, Απριλίου 01, 2008

Αpril fools

Σήμερα ξύπνησα φανερά ανανεωμένος και πιο λαμπερός από ποτέ. Είδα ένα όνειρο όπου έτρεχα, έτρεχα, έτρεχα μ' εκείνα τα σιδερένια πατίνια που μου είχε φέρει ο μπαμπάς από την Αμερική με τις ασορτί τεράστιες επιγονατίδες. Έτρεχα να προλάβω έναν αγώνα μπάσκετ που γινόταν σε μια ταράτσα αλλά ξαφνικά αντί για την ταράτσα έφτασα στα γυρίσματα του τελευταίου επεισοδίου του "Δεληγιάννειου Πανεπιστημίου". Δεν θέλω να κάνω σπόιλερ της σειράς αλλά στο τέλος αποκαλύπτεται πως η Καίτη Κωνσταντίνου δεν είναι η Καίτη Κωνσταντίνου αλλά ο female impersonator, Διονύσης Ζάχος που με μιά θεατράλε κίνηση ξεπερουκιάζεται, αποκαλύπτεται η δολοπλοκία και ο Ρώμας παντρεύεται την ατάλαντη δασκάλα φωνάζοντας "Ζήτω η Kάρμεν Μιράντα".
Σήμερα η μέρα είναι πολύ φορτωμένη. Το βράδυ έχουμε τους Χρυσούς Σκούφους στους οποίους δεν θα πάω γιατί δεν με κάλεσε κανείς. Για να γιορτάσω όμως την μέρα της αθηναικής γαστρονομίας θα πάω στα McDonalds και θα πάρω αφρό cheeseburger και πατέ από nuggets. Το μεσημέρι θα δω τη Νατάσσα κι επειδή μου έσωσε ο καφές φίλτρου θα πεταχτώ μέχρι το περίπτερο να της πάρω nescafe κομπλέ για να κάνουμε και σπονδή στα χρόνια που πέρασε στις σκαλωσιές της οικοδομής. Το απόγευμα θα συνεχίσω τα μαθήματα σουηδικών στο Λέννυ γιατί αύριο θα τον στείλω στο ΙΚΕΑ να μου αγοράσει βιομηχανικούς κιοφτέδες.
Και τώρα πρέπει να σας αφήσω γιατί έχω πολύ τρέξιμο: έχω να πάω στο ψιλικατζίδικο, στο dvd κλάμπ να χαιρετήσω τη Μαργιάννα, να περάσω από τα απορρυπαντικά για καινούριο ντεοντοράν, να πάω στον Θρασσύβουλα για μαλλί, στο Τυροτρό για φέτα σκληρή, στη λαϊκή για καυκαλήθρες και στο καθαριστηρίο για να πάρω τα μπλέ μου βατραχοπέδιλα.
Τα λέμε αύριο και προσοχή μην σας κοροϊδέψουν σήμερις.

υγ. το ποστ αυτό είναι homage στην πολυαγαπημένη μου Εύη!

Κ α λ ό μ ή ν α!


7 σχόλια:

An-Lu είπε...

Μπορείς να φιλοξενήσεις τη μία σκυλιτσα μου για το καλοκαίρι;
Είναι στειρωμένη και θα κάνει καλή παρέα στο Λέννυ.

nanakos είπε...

Aντζελάκι μου, το Λέννυ, ως γνωστόν, τους θερινούς μήνες παίρνει τα μπάνια του στο εξωτικό Γαλαξείδι. Αν θες να πάρουμε τη μικρή εκεί με μεγάλη μου χαρά!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλό μήνα Θανούλη!

TzinaVarotsi είπε...

Kαλό μήνα στον Λέννυ (εσύ είμαι σίγουρη πως θα τον έχεις και δεν χρειάζεσαι ευχές) .. :))

fevis είπε...

Μην νομίζεις..Και μας που μας καλέσανε, σκατά περάσαμε.. 'Ηταν που ήταν η βραδιά κουλή ήρθαν και κάτι παλιοί δήθεν φίλοι και μας αποτελείωσαν... Φιλιά Νανάκο μου και καλό μήνα....

kanataki είπε...

κουλό μήνα

υγ πότε θα μου ΤΗΝ πάρεις??

υγ ή μήπως αυτό ήταν το πρωταπριλιάτικο αστείο?

alienlover είπε...

γαμώτο,ούτε εμένα με κάλεσαν. παλιοζωή!!!