Τετάρτη, Απριλίου 05, 2006

While you were working

Aγαπημένε μου φίλε,

γνωρίζω πως μετά από αυτό το post η σχέση μας θα αλλάξει - προς το χειρότερο εννοείται! Δεν με νοιάζει όμως! Σκοπός αυτού του blog είναι να λέει την αλήθεια: κι ας είναι πιο γυμνή κι από τη Σύλβια Δεληκούρα, πιο σκληρή κι από τη στύση του κ. Δήμου εκείνο το πρωινό του 1955 στο Μόναχο, εγώ θα τη βροντοφωνάζω.


Η αλήθεια, λοιπόν, λατρεμένε μου blogger είναι πως χτες το μεσημέρι που ίδρωνες στο γραφείο σου, που έτρεχες σε meetings, που μιλούσες με τη κολλητή σου τη Μαργίτσα στο τηλέφωνο και της έλεγες πόσο τα σιχάθηκες όλα και θα ήθελες να βρίσκεσαι σε μια παραλία, εκείνη ακριβώς την ώρα εγώ ΗΜΟΥΝ στη παραλία που ονειρεύοσουν!!


Εγώ, ο Λένυ, η Πωλινίτσα, ο Αλεξούλης, το Λετιτσιόνι, η Λόλα και ο Ναμπούκος ήμασταν όλοι εκεί.



Στο Καβούρι. Στη καντίνα "Ο Μώλος" που τα μύδια είναι κ-ώλος! Απλωθήκαμε κάτω από τον ήλιο σαν τα χταπόδια και το μόνο που μας ένοιαζε ήταν να μην βρέξει ο Λένυ την transexual του πίσω τραπεζιού (η οποία, όταν τελικά την έβρεξε, διατήρησε τη ψυχραιμία της). Φάγαμε καλαμαράκια, χειροποιήτη μελιτζανοσαλάτα, ονειρεμένες χιλιοτηγανισμένες σε μαζούτ πατάτες, τηγανιτά "να ζήσω ή να πεθάνω" μύδια και μια σαλάτα λάχανο. Εγώ επειδή, ως γνωστόν δεν το πολυτρώω το λάχανο έφαγα ένα χωριάτικο λουκάνικο με έξτρα πατάτες και μαγιονέζα.
Ο Λένυ και η Λόλα βουτούσαν κάθε 15 λεπτά στη θάλασσα και εμείς τους καμαρώναμε. Άλλοι καμαρώνουν που το παιδί τους είπε "μα-μα", εγώ καμαρώνω που γίνεται δεινός κολυμβητής και ξάνθινε η ουρά του. Τι να κάνω...


Με αυτή την απροσδόκητα υπέροχη βόλτα εγκαινιάσαμε την καλοκαιρινή σεζόν. Αυτό και με την μοναδικά θετική σκέψη πως τελικά αυτή είναι η ομορφιά της ζωής: να έχεις δυο φίλους να μοιραστείτε τον ήλιο, τον καφέ και τη μπουκιά σας. Με άλλα λόγια, εγώ εσύ και το πιστό μας σκυλί!


Λες να πούμε 'καλό καλοκαίρι' από τώρα? Κι αν μας καταραστούν οι βαρυχειμωνίτες των blogs?
Σκρού δεμ! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!
Σας χαρίζω κι αυτό το τραγουδάκι για να μπείτε στο πνεύμα: Kokomo - The Beach Boys

21 σχόλια:

άρχοντας Κώστας είπε...

Είναι πρώτη φορά που βλέπω φώτο του Λένυ. Ρε συ είναι ΚΟΥΚΛΟΣ!

loukoumaki είπε...

nanaki μου τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές! Κούκλοι είστε όλοι σας όχι μόνο ο Λένυ!Καλό καλοκαίρι και ας είναι νωρίς ακόμα και να είναι γεμάτο με πολλές τέτοιες "ηλιόλουστες" μέρες! :)

snikolas είπε...

Nanako μπράβο σου. Έξω να είσαι όλη μέρα και να κάνεις χαβαλέ. Αλλά ρε φίλε… στην υγειά μας ήπιες κάτι;

vasvoe είπε...

τέλεια τα σκυλάκια σας! κι εσείς καλοί είστε.

jojo είπε...

στην υγειά σας, και στην υγειά του καλοκαιριού που μας έρχεται!

πάντα τέτοια νανάκο και σια....;)

Katerina ante portas είπε...

Kαλοκαίρια και χειμώνες, αγάπη να υπάρχει, μοιάζουν αν ξεπεράσεις τις ..μικρές κλιματολογικές διαφορές! :)
Να είσαστε όλοι τόσο ευτυχισμένοι όσο απαθανατίζεστε!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάλι δεν μπορώ να το παίξω υπεράνω...
Σε μισώ, σε μισώ, σε μισώ, τέτοια posts θα έπρεπε να λογοκρίνονται πάραυτα.
(Καλά πλάκα έκανα ρε συ, να περνάς υπέροχα με τους ανθρώπους και τα ζώα που αγαπάς, αλλά πιές κάτι και στην υγειά μας, κι ας είναι τύπου cola)

nanakos είπε...

Κώστα my lord, ο Λένυ σ' ευχαριστεί και μου είπε να σου πω οτι είμαστε πολύ όμορφο σόι (σσ υπερβάλλει λίγο αλλά οκ!)

Λουκουμάκι μου, τα συγχαρητήρια για τις φωτός θα τα μεταφέρω στη De-lovely η οποία μας γύρισε κι ένα μινι πολύ αποκαλυπτικό βιντεάκι! Σε φιλώ πολύ!

Νικολάαααακι, ως γνωστόν εγώ δεν πίνω αν και μια μπύρα χτες πολύ την λαχταρούσα. Πάντως ο Λένυ έκανε πολλές πολλές βουτιές στην υγειά σας. Μήπως να τον πάρεις στις καταδύσεις μαζί σου???!

Vasvoe, τα σκυλάκια σ' ευχαριστούν πολύ! Εμείς λιγότερο! (Καλό;;;!! :-))

Jojo μου, ΖΗΤΩ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!!! Πάντα τέτοια για όλους μας!

Κατερινάκι μου, συμφωνώ απόλυτα! Το καλοκαίρι είναι σαν το φως: το βρίσκεις όταν το θέλεις! Την καλημέρα μου!

Γιαννάκη μου, "μίσησε με δεν πειράζει/ μίσησε μεεεεε"! Κι εγώ θα με μισούσα!!!

so-de-lovely είπε...

Βρε κουτο γιατι δεν το λεγες οτι ηθελες μπυριτσα? Θα ειχε βοηθησει σημαντικα και στη χωνεψη/καψιμο του μαζουτ ... Σημερα παντως πολυ high η κοπανα και αυστηρα pavlova και kir royal ...

Λαμπρούκος είπε...

Κανένας δε θα σε χωνεύει στο τέλος με αυτά που κάνεις!!! Παλουκώσου και δούλευε!

Xilaren είπε...

εντάξει και μπράβο σας δηλαδήςςςς αλλά εγώ παρολίγο να τα μπήξω... άτιμο PMS!

nanakos είπε...

Λαμπρούκο, είναι 1:34 το μεσημέρι. Θα βάφω ζεστή σπανακόπιτα, θα πάρω ένα γιγαντιαίο nap όσο θα οργιάζουν τα μεσημεριανά. Μετά θα πάω για μια υπέεεεροχη απογευματινή πάβλοβα!! Σλούρπ! (Δούλεύω τη νύχτα αλλά ούτε και με νοιάζει, ούτε και με απασχολεί!)

Χιλ, τι είναι PMS??? ΄Ολο άγνωστες λέξεις μου γράφετε!

alienlover είπε...

Ντροπή.
Και.
Αίσχος.

Αντί να δουλεύετε κάνετε κοπάνες τέοιου τύπου. Κι εμείς εδώ, πνιγμένοι τα βιβλία.Άτιμη κοινωνία.Φφφφφφφ

nonplayer είπε...

ΟΚ, ζηλέψαμε. Φχαριστήθηκες τώρα;

:))

Chrisa είπε...

Αχ nanakoτον Λένυ τον είχα δει... Εσένα δεν είχα δει σε φωτό!!! Μια χαρα (παρ'ολο το χωριάτικο λουκάνικο). Ψιτ η κοπέλα είναι το αίσθημα; Μια κούκλα είναι!!!!

nanakos είπε...

Ναι Χρύσα μου! Τη λένε Λετίτσια, είναι η επίσημη αγαπημένη μου, σπουδάζει -φυσικά!!- στην Αγγλία κι εσύ είναι απόλυτη ανάγκη να ξαναδιαβάσεις ΟΛΑ τα Ημερολόγια Χωρισμένων!! :-)

Unknown είπε...

τι άλλο να θες, τώρα καταλαβαίνω και το τραγούδι Perfect day ;)

Loucretia είπε...

Νανακο μου, το λενε στο Χολυγουντ, μη παιζετε με παιδια ή σκυλια γιατι σας κλεβουν τη δοξα, το ιδιο επαθες κι εσυ τωρα, ολη η μπλογκοσφαιρα ξετρελλαθηκε με τον κουκλο τον Λενυ, οχι οτι εσυ πας πισω ;-))

Idάκι είπε...

ΛΟΥΚΡΗΤΙΑ;;;!!! Πέρασε η Πρωταπριλιά και ακόμη βρίσκω μη δηλητηριώδη σχόλιά σου;! Μήπως δεν έκανες πλάκα τελικά;!

Νανάκο μου πάντως όλοι κουκλιά είστε... αχχχχ η Λόλα παίζει να αποκτήσει απογόνους σύντομα; (αν είναι όντως αυτή το πανέμορφο τσόου). Γιατί ο Λένυ είπαμε είναι μικρούλης ακόμη!

Α, επίσης, εγώ δεν ζηλεύω. :-P

nanakos είπε...

Λουκρητία μου, θα σε παρακαλούσα να γυρίσεις σύντομα στο παλιό κακό σου εαυτό γιατί η Id ανησυχεί και τη βλέπω να σου'ρχεται με κανένα θερμούμετρο!! (Και να σου πω και κάτι; όντως είναι λίγο κούκλος ο μικρός μου και το ξέρει;-))

Ιd, το τσόου είναι ο Ναμπούκος, δεν έχω βάλει φωτό της Λόλας που είναι ένα θεόμουρλο τερριέ. Υπάρχει ένα βιντεάκι που γίνεται κουβάρι στην άμμο με το Λένυ αλλά, δεν το ανέβασα για να μην το παραχέσω...Σας φιλώ αμφότερες!

Ανώνυμος είπε...

Ε ναι λοιπον, ειναι πολυ κουκλος!!!!! (σήμερα τον ειδα!)