Παρασκευή, Απριλίου 07, 2006

Raining weekend: Πριν & Μετά

Τα δελτία καιρού λένε πως αυτό το Σαββατοκύριακο θα έχει βροχές και καταιγίδες. Που σημαίνει πως τα όνειρα για ηλιοθεραπεία πάνε στο διάολο!



Ελπίζω μόμο να μην πλημμυρίσει το σύμπαν αύριο το βράδυ γιατί είχα σκοπό να βγω. Όχι τίποτε σπουδαίο: η μαμά ενός φίλου μου έχει Bazaar με κοσμήματα κι έλεγα να πάρω κάτι για το Πάσχα. Μην πάω και αστόλιστος στην εκκλησιά χρονιάρες μέρες.



Είμαι τόσο μπαφιασμένος τις δυο τελευταίες μέρες που αν μείνω σπίτι, δεν θα με χωράει ο τόπος.



Αλλά πάλι... θα κάνω τη γυμναστική μου,



θα ξαπλώσω στο κρεββατάκι μου ,



και θα μιλήσω με την Πωλινίτσα μου στο τηλέχωνο με τις ώρες (τσιμπόντας κάτι ελαφρύ).



Θα πήγαινα σινεμά αλλά μου πιάνεται ο κώλος τόση ώρα ακούνητος.



Τέλος πάντων, ας μην το γκαντεμιάζω. Ελπίζω τουλάχιστον τη Κυριακή να έχει λιακάδα γιατί έχω κανονίσει να πάω για κυνήγι με τη Φανή στου Φιλοπάππου.



Σας φιλώ πολύ! Καλό Σαββατοκύριακο!

6 σχόλια:

ellinida είπε...

Αγορίνα μου δεν ξέρω τι σου έταξε ο άλλος ... αλλά με μας θα περάσεις καλύτερα .
Ο Λαμπρούκος είναι τελειωμένος .

Idάκι είπε...

Τέλειο!

Άσπρο-μαύρο
Όνειρα κάνω
Πως θα σε ξαναδώ


:-P

so-de-lovely είπε...

Ax nanako mou tha me parete ki emena sto kinigi me tin Fani? PPPPLLEASSSSSSSSSSSSE!

northaura είπε...

καλό σκ ρε τρελλάρα :-)

Neilys είπε...

Kalo S/K!!!
P.S. to banneraki etoimazetai!

henrygrey είπε...

hahahahaha Καταπληκτικόοοο!!

Καλό Σαββατοκύριακο να χεις!!