Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2006

Straight για μια εβδομάδα: Μέρα Πρώτη

Step 1 : De-gay your life!


Το πρώτο πράγμα που αποφάσισα να κάνω την πρώτη μέρα αυτής της μυστηριώδους εβδομάδας, ήταν να απαλλαχτώ απ’ ό, τι γκέι βρίσκεται στο άμεσο περιβάλλον μου. Αυτό δεν ήταν ιδιαίτερα δύσκολο καθώς: (α) δεν έχω τατουάζ με τη μύτη της Barbra Streisand, (β) στο εξώφυλλο της Ιεράς Σύνοψης δεν έχω κολλήσει τη Δέσποινα Βανδή και (γ) δεν σερβίρω cosmopolitans σε παλιά βινύλια των Pet Shop Boys και της Judy Garland. ΟΚ, μπορεί να έβλεπα ‘Κάντι-Κάντι’ μικρός αλλά in my defence, μου άρεσε η Ελίζα. Ούτε ο Άντονι, ούτε ο Άρτσι!
Έκρυψα τους δίσκους του Χατζιδάκι γιατί έχει πολλά γκλιν γκλον η μουσική του και δεν ταιριάζει στο νέο μου προφίλ. Προς στιγμήν σκέφτηκα να βάλω Καζαντζίδη αλλά είπα να μην το παραχέσω. Για περίπου μιάμιση ώρα προσπαθούσα να σκεφτώ έναν Έλληνα τραγουδιστή που να μην είναι αδελφή αλλά ούτε και πολύ μελό. Με την εις άτοπον απαγωγή κατέληξα στον Στέλλιο Διονυσίου και τον Βαλάντη. Νικητής του death match βγήκε ο Βαλάντης γιατί ο Στελλάρας είναι βάζελος και από αύριο θα είμαι ΚΑΙ ορκισμένος Ολυμπιακός! Μαζί με όλα έκρυψα και κάτι δίσκους όπερας γιατί έχω γνωστούς που αποδεικνύουν πως η Σκάλα του Μιλάνου είναι shortcut για τον δρόμο της straight απώλειας.
Στις ταινίες ήταν πιο εύκολα τα πράγματα: θρίλλερ, νίντζα, περιπέτειες, διαστημικά και το Beaches, που βγήκε αμέσως προτεινόμενο και αποχώρησε με συνοπτικές διαδικασίες.
Στη βιβλιοθήκη μου το μόνο μεμπτό που μπορείς να βρεις είναι μερικά βιβλία της Αλκυόνης Παπαδάκη και το «Οι άγγελοι δεν έχουν φύλο» της Τζένης Χειλουδάκη. Ταλαντεύτηκα από ‘δω, ταλαντεύτηκα από ‘κει και στα τελικά προκρίθηκε η Τζένη.
Στη ντουλάπα μου δεν βρήκα τίποτε ιδιαίτερα μεμπτό: ένα ζευγάρι Ferragamo με καμπανάκια, ένα ροζ κασκόλ, μια ροζ καρό βερμούδα από το Ράλφ Λόρεν – που πολύ θα εκτιμούσε το Βατραχοκόριτσο- και πολλά πολλά ρούχα που δεν μου κάνουν. Βρήκα κι ένα περικάρπιο με καρφιά (μεγάλη ιστορία) αλλά το κράτησα γιατί ίσως κάποια άλλη εβδομάδα αποφασίσω να γίνω gothic.
Άρχισα να κάνω βόλτες στο σπίτι για να βρω και άλλα αντικείμενα που θα στέκονταν εμπόδιο στις θεάρεστες προσπάθειες μου. Με μεγάλη μου χαρά δεν ανακάλυψα τίποτε άλλο που σημαίνει πως ίσως τελικά να ήμουν στρέιτ από παλιά και να μην μου το είχαν πει. Έβγαλα και το κόκκινο περιλαίμιο του Λέννυ και του φόρεσα ένα σκούρο δερμάτινο γιατί αν είναι να με πάρει ο κατήφορος he’s going down with me!
Έφτιαξα μια λίστα με πράγματα που δεν πρέπει να κάνω ως στρέιτ:

- Κομμένη η tv από τις 10 το πρωί έως και τις 8 το βράδυ γιατί αν παρασυρθώ από πρωινά, μεσημεριανά και ‘Κωνσταντίνου & Ελένης’ θα ξανακυλήσω.
- Κομμένο το Downtown.
- Koμμένος ο καφές με 5 κουταλιές ζάχαρη.
- Κομμένες οι συναναστροφές με έναν φίλο μου που χρησιμοποιεί ιδιαίτερα συχνά τη λέξη ‘θεά’, ‘κουλή’, ‘στρατώνας’και, με έναν άλλο που εξακολουθεί στα 30 του να παίζει ‘λάστιχο’.
- Επιστροφή στα άφιλτρα τσιγάρα ΧΩΡΙΣ να ανάβω αρωματικά κεριά.
- Αποχή από τη μπιρίμπα.
- Να αλλάξω την αφίσα των Hi-5 και να την αντικαταστήσω με μια παλιά του Πατσίνο από τον ‘Ταξιτζή’.
- Να κάνω ορθογραφικά λάθη.

Για μια στιγμή σκέφτηκα να κόψω και το blogging γιατί μου ‘χουν πει πως κυκλοφορούν πολλοί ομοφυλόφιλοι στη μπλογκόσφαιρα και θα πρέπει να αποφύγω τις κακές συναναστροφές. Μετά όμως αποφάσισα πως το μλογκο- idol μου γι’ αυτή την εβδομάδα θα είναι ο Νίκος Δήμου. Πήρα μια βαθιά ανάσα και ηρέμησα.
Κοιμήθηκα νωρίς γιατί έχω πολύ δουλειά.

24 σχόλια:

Afrikanos είπε...

χαχαχαχα

εισαι απαχτος!!!!

Afrikanos είπε...

(να'βαζα και κανα "ι"...αλλα είμαι ανορθογραφος σαν στρέιτ!

:-))))))))))

Ανώνυμος είπε...

TON ΚΑΡΑ-GAY ΚΙ ΑΝ ΤΟΝ ΠΛΕΝΕΙΣ, ΤΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΣΟΥ ΧΑΛΑΣ... ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ... ΑΔΙΚΟΣ Ο ΚΟΠΟΣ!

Ελένη είπε...

Αχ κύριε Νανάκε μου!

Δεν γίνεται να μείνετε στρέϊτ για 2 εβδομάδες; Πότε θα προλάβετε να μας πάρετε όλες εμάς τις ενδιαφερόμενες που σας αφήναμε ήσυχο επειδή είσασταν γκαίυ ;;;; :-))

nanakos είπε...

Αγαπημένη μου Ελένη, λυπάμαι πάρα πολύ: την επόμενη εβδομάδα έχω προγραμματίσει αμνησία! Σκέψου να το κάνουμε και να μην το θυμάμαι. Σαν να μην έγινε ποτέ!

Αφρικάνε, μόλις φτάσω στο κεφάλαιο G-point, να περιμένεις τηλεφώνημα μου!

Ανώνυμος είπε...

φτού γαμώτο!
έχασα την ευκαιρία όταν έλεγες ότι παντρεύεσαι, τώρα έγινες και str8 οπότε δεν έχω καμία ελπίδα!!! ουααααααααααα :(
(lol)

Ανώνυμος είπε...

.....''ίσως κάποια άλλη εβδομάδα αποφασίσω να γίνω gothic''....

Μου αρέσει που το πας θεματικά!!!

Ελένη είπε...

Αχ κύριε Νανάκε μου, πόσο με πληγώνετε. Καποτε γούσταρα ένα γκαίυ και προσπαθούσα να τον πείσω να μου κάτσει
-" Είμαι γκαίυ,σου λέω"
-"Σκασίλα μου, εγώ σε θέλω!"
-"Πάω με άντρες, μωρή τρελή!!"
-" Και'γω το ίδιο τί σύμπτωση!! Είδες που ταιριάζουμε;;"

Πάντως κύριε Νανάκε μου αν το αποφασίσετε το απονεννοημένο εδώ είμαι και δεν θα το πω πουθενά. Μόνο στο μπλογκ μου θα το γράψω!

YO!Reeka's είπε...

«...Κομμένες οι συναναστροφές με έναν φίλο μου που χρησιμοποιεί ιδιαίτερα συχνά τη λέξη ‘θεά’, ‘κουλή’, ‘στρατώνας’...»

χαχαχαχα τέλειο!

Ανώνυμος είπε...

Καλά, πες μας τώρα ότι θα γίνεις και χορτοφάγος να τραβήξω ότι έχω και δεν έχω...
Πάντως εγώ θα σε στηρίξω αν θέλεις, έχω υπάρξει κάποτε και ξέρω (ή νομίζω, κάτι τέτοιο τέλος πάντων) ...

liliputaner είπε...

tha hthela na se sygxarw gia thn prospatheia apogkeopoihshs sou kai na sou thymisw na petaxeis kai ekeines tis maskes gia toys mayroys kuklous pou exeis krymmenes sto psygeio...:-)

mauvais garçon είπε...

Είναι λοιπόν επίσημο; Θα κάνεις την άντρας;

Idάκι είπε...

Ουφ, ανάσανα!! Προς στιγμήν, νόμισα πως θα κόψεις τις τηγανητές πατάτες.







(ΚΟΡΥΦΑΙΟ και είσαι θεόμουρλος και ενώνω τη φωνή μου με της Ελένης, αλλά αν έχεις προγραμματισμένη αμνησία next week απαιτώ μια μέρα τούτης της week να είναι αφιερωμένη στα θεογκομενάκια στα οποία επιτέλους θα κάτσεις - ναι, συμπεριλαμβάνονται τα πάλαι ποτέ παρανυφάκια λέμε).

Αθήναιος είπε...

"Θα κάνεις την άντρας;"

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Καλά φευγιό σκέτο είναι εδώ μέσα.ΛΟΛ

nanakos είπε...

Αδελφή, no sexual favours 4 u this week!

artfarted είπε...

Πολύ το φχαριστήθηκα το κείμενό σου. Το ξαναδιάβασα γιατί είναι το πρώτο χαλαρό, φίνο, εξαιρετικά αστείο γραφτό που έχω διαβάσει στην Ελληνική μπλογκόσφαιρα από άνθρωπο που δηλώνει γκέυ. Χωρίς θυμό, χωρίς πίκρες, χωρίς απωθημένα. Πως τα κατάφερες;

urbane71 είπε...

Πολύ διδακτικό το post σου, nanako :)
Πλησιάζουν γενέθλια και φιλοδοξώ να οργανώσω πάρτυ περί οπής (έτσι γράφεται;) με φίλους, αδέλφια και (περίπου) συγγενείς. Την προηγούμενη φορά, που δεν ήξερα από μπλογκ και εσύ δεν είχες γράψει το εκπαιδευτικό σου post, εκτέθηκα ανεπανόρθωτα με κάτι φρικτά αδελφίστικα cd: από Αλέκα Κανελλίδου, cd-προσφορά του γνωστού αντρικού περιοδικού "Diva", μέχρι best της Μπάρμπρα. Στα βιβλία η κατάσταση είναι πιο περίπλοκη, εκτός αν τα θέλει ο κώλος σου κι έχεις φάτσα κάρτα τα άπαντα του Μάκη Δελαπόρτα. Οπως και να 'χει, σ' ευχαριστώ.

UrbanTulip είπε...

Καλη straight βδομαδα νανακο.
Το μονο καλο αυτης της ιστοριας ειναι οτι εχεις κατεβασει το ποστερ των Hi-5! ελπιζω που θα περασει η βδομαδα να μην την ξανανεβάσεις! (το ροζ στα ρουχα is the new straight statement)

Ανώνυμος είπε...

Ti grafeis vre ZWON gia to Xatzidaki?

nanakos είπε...

Artfarted, ευχαριστώ για το ευγενικό σχόλιο. Πικρία και θυμό δεν έχω για τίποτε. Απωθημένα έχω 2: να δουλέψω στο ραδιόφωνο και στο τσίρκο! Σοβαρολογώ!

Ανώνυμος είπε...

Στον "Ταξιτζή" παίζει ο Ντε Νίρο, φιλαράκο!

Ισως κάποια απο τις επόμενες εβδομάδες να γινόσουν και λίγο σινεφίλ;

nanakos είπε...

Ανώνυμε, έχεις απόλυτο δίκιο! Ντρέπομαι για το αδικαιολόγητο λάθος και σ' ένδειξη μεταμέλειας δεν θα το διορθώσω και θα το αφήσω να με ταπεινώνει για πάντα! Σόρυ!

Ανώνυμος είπε...

Χεχε αυτό είναι ό,τι πιο πρωτότυπο έχω δει ποτέ σε blog!! ;)

Ανώνυμος είπε...

eisai enas iperoxos man !!!