Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 07, 2006

Z O D I A C

Οι προβλέψεις του ζωδίου μου γι' αυτό τον μήνα είναι πολύ ευοίωνες: δυο εκλείψεις που γίνονται στο κεφάλι μου πάνω, μια πανσέληνος που με επηρεάζει και γενικά όλα τα καλά του Θεού! Ο.Κ! Ξέρω από τώρα πως ό,τι γκαντεμιά με κυνηγήσει θα την αποδώσω στα ζωδιακά φαινόμενα με ευχάριστες ατάκες του τύπου "αφού μου το 'πε η Ντάκου γιατί δεν μαντρώθηκα στο σπίτι"/"να τι παθαίνω για να μην ακούω τη Λουκά" κλπ κλπ.
Σήμερα το πρωί όμως ξύπνησα με μια ζωδιακή απορία: αφού όλα θα μου πήγαιναν στραβά κι ανάποδα γιατί σηκώθηκα σφυρίζοντας με χαρά? Αν οι εκλείψεις και οι πλανήτες φέρνουν την καταστροφή τότε ποιός ευθύνεται για την καλή μου τύχη? Αν ο μήνας τελικά αντί για πολλά στερητικά "α" φέρει ευτυχία και χαμόγελα θα μπορούσα άραγε να αναγκάσω -έστω και λίγες από αυτές- τις γελοίες/ανόητες/κομπογιανίτισσες αστρολοτζούδες να κλείσουν το γραφειάκι τους και πάνε να τυλίξουνε σουβλάκια?
Δεν πιστεύω στα ζωδία. Ποτέ δεν πίστεψα και ποτέ δεν καθόρισαν τη ζωή μου. Οι Ιχθείς αυτό τον μήνα θα περνούσαν μεγάλα δεινά λόγω εκλείψεων και πανσελήνου. Είμαι ο χαρακτηριστικότερος εκπρόσωπος του ζωδίου μου και σήμερα το πρωί ξύπνησα σφυρίζοντας το Raindrops keep falling on my head! Kαι όχι χωρίς λόγο!

Υ.Γ. Η αλήθεια είναι πως τώρα στην τιβι βλέπω τον Τέρενς Κουίκ να ξεφυλλίζει το Πλέιμπόι και τη Νατάσσα Θεοδωρίδου - που 'πιπτόντως έχει γίνει σαν τον Κατσουλίνο! Life IS tough!

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ποιος είναι ο κουτσουλίνος?
καλημερα
πεεεεεες

Ανώνυμος είπε...

ακριβώς ίδιο με το παραπάνω, Κατσουλίνος; εγώ πάλι που την είδα μου θύμισε κάτι σε πλύστρα εν ώρα εργασίας (όχι ότι έχω τίποτα με τις πλύστρες προς θεού). Όσο για το κυρίως θέμα κι εγώ ως δίδυμος τα ίδια δεινά θα περνούσα, αλλά όλα αρχίσουν και φαίνονται καλύτερα από σήμερα, στην πυρά οι αστρολοτζούδες λοιπόν...
cheer up boy

so-de-lovely είπε...

Εσενα αγαπη μου σε σωζει το feng shui που εχεις καταπιει απο μικρος στην σωστη τσεπουλα της κοιλιτσας σου! Χεσε τες μαρε τις κομπογιανιτισσες τις ζωδικατζουδες! εγω κοντευω να βγω στο καλντεριμι της ζωής και ολο λεφτα βλεπουν να μου ρχονται, γαμω την Ασιμπιλιο μου γαμω!

Provato είπε...

μετά από εκτεταμένες και ιδιαίτερα εμπεριστατωμένες επιστημονικές μελέτες που έχω κάνει το τελευταίο εικοσάλεπτο πρέπει να σου πω ότι έχεις απόλυτο δίκιο να μην καταλαβαίνεις τίποτα από την παράλογη λογική των ζωδίων σου.

θα σου πω μόνο το εξής: το ζώδιό μας παίζει κατά 20 τοις εκατό μόνο ρόλο στην αστρολογική "πραγματικότητα -κουλοσύνη" που μας αφορά μία δεδομένη χρονική στιγμή.

το υπόλοιπο 80 τοις εκατό είναι ωροσκόπος, η θέση των πλανητών, αλλά και πολλά ακόμα δεδομένα που που να εξηγώ τώρα (άσε που δεν τα ξέρω κιόλας...χε χε χε...)

άρα θεωρητικά μπορεί το ζώδιο σου νε υποτίθεται ότι περνά φεστιβάλ αναμαλλιάσματος αλλά εσύ να είσαι καλά διότι όλοι οι υπόλοιποι παράγοντες είναι στο απυρόβλητο.

αυτά

σε ζάλισα πάλι

μπεεεε μπεεε μπεε
(όπως παρατηρείς συνεχίζω να μην χρησιμοποιώ κεφαλαία... δεν το διακινδυνέυω... )

:-))

nanakos είπε...

Toλάχιστον, το τραγουδάκι πήρε όσκαρ και μετά ζήσαμε όλοι καλά! :-))))

alienlover είπε...

wraia einai ola auta gluke mou, alla o Katsoulinos poios einai ??

nanakos είπε...

O Kατσουλίνος ήταν ένας ηθοποιός των παλιών μπουλουκιών. Το πραγματικό του όνομα ήταν Βαγγέλης Κομματάς.

Ανώνυμος είπε...

Μα που τον θυμήθηκες τον Κατσουλίνο!!!