Κυριακή, Σεπτεμβρίου 24, 2006

Straight για μια εβδομάδα: Μέρα Έκτη

Step 6 : S E X



Το ραντεβού μας με τη Λίτσα ήταν για τις 8 το βράδυ. «Το Σάββατο το απογευματάκι, μην κανονίσεις τίποτε» της είχα πει από την Τρίτη «θα περάσω από το σπίτι σου να κάνουμε σεξ και μετά θα πάμε να δούμε το ‘Snakes on a plane’».
Με τη Λίτσα γνωριζόμαστε πάνω από 11 χρόνια. Σχεδόν αδέλφια πλέον, ήταν η πρώτη μου επιλογή για τη βραδιά του τελικού της εβδομάδας που διανύω. Όμορφη, σχετικά χυμώδης και με πολλούς γκόμενους στο ενεργητικό της. Και Σκορπιός στο ζώδιο. Αυτό δεν ξέρω γιατί ήταν κριτήριο αλλά λένε πως οι Σκορπιοί είναι οι καλύτεροι εραστές. Αυτό βασικά είναι άλλο ένα urban legend όπως ‘οι άνδρες με τη μεγάλη μύτη’ αλλά αφού η λαογραφία είναι με το μέρος μου, τόσο το καλύτερο.
Η Λίτσα δεν είχε πρόβλημα με το να κάνουμε σεξ. Δεν έχει πρόβλημα με το σεξ γενικά. Το πλεονέκτημα, άλλωστε, των γκέι έναντι των στρέητ είναι πως ένας γκέι άνδρας μπορεί να κάνει πιο εύκολα σεξ με μια γυναίκα απ’ότι ένας στρέητ. Σε αυτό φυσικά φταίνε οι γυναίκες που εκτός από καριέρα, έρωτα και σούσι έχουν κι αυτή τη σταυροφορία: να κάνουν τουλάχιστον έναν γκέι στρέητ.
Στην Αγγλία, η συγκάτοικος μου Ελένη – παγκοσμίου κυπέλλου προδιαγραφών γυναικάρα- θεωρούσε φυσικό να τριγυρίζει ολόγυμνη σ’ ένα σπίτι 140 τετραγωνικών – ενίοτε καπνίζοντας ένα τσιγάρο ‘μάυρο’, μεγάλο σαν καρότο. Μια φορά είχε ‘ξεχάσει’ ανοιχτή την πόρτα του μπάνιου όση ώρα ξύριζε το νι της. Μετά από 2 χρόνια μου είπε πως όσο δεν της έκανα κοπλιμέντα για το σώμα της και δεν της ριχνόμουν, τόσο δαιμονιζόταν. Ίσως γι’ αυτό μια μέρα που έλειπα μάζεψε τα πράγματα της κι εξαφανίστηκε. Τι να πω?
Τέλος πάντων, η Λίτσα δέχτηκε, σχεδόν αδιαμαρτύρητα να περάσουμε μια βραδιά διαφορετική απ’ όσες είχαμε συνηθίσει.
Έφτασα σπίτι της λίγο μετά τις οκτώ και τέταρτο. Η Λίτσα μαγείρευε.

«Έλα μισό λεπτάκι να με βοηθήσεις» μου είπε «ψήνω κέηκ και έχω βάλει κοκκινιστό στη κατσαρόλα. Φτιάχνω και μια μελιτζανοσαλάτα και είμαστε έτοιμοι».
«Έτσι έχεις σκοπό να μ’ερεθίσεις» τη ρώτησα
«Έννοια σου, καθάρισε τις μελιτζάνες και σε 5 λεπτά θα σ’ έχω κάνει μουνοπαγίδα»
«Άντε να δούμε» είπα κι άρχισα να ξεψαχνίζω τις μελιτζάνες
«Δεν μου είπες, πως το φαντάζεσαι? Με θες σκλάβα, νοικοκυρά, αυταρχική, γατούλα. Θες να βάλω στολή?»
«Τι στολή?»
«Έχω κάτγουμαν, βασίλισσα της νύχτας, καουμπόισα και νομίζω πως κάπου έχω κρυμμένο κι ένα ζευγάρι ολλανδέζικα τσόκαρα»
«Μωρέ Λίτσα, να σου πω κάτι? Οι άνδρες της ηλικίας μου έχουν ένα θέμα με την Λέια από την ‘Επιστροφή των Τζεντάι’, στη σκηνή με το χρυσό μπικίνι. Το’χω δει και στα Friends. Έχεις κανένα κίτρινο μπικίνι?»
«Έχω αλλά μόνο το κάτω. Σουτιέν δεν ψωνίζω. Μας κάνει?»
«Όχι άστο. Τέλος πάντων, δεν θα ντυθείς τίποτε και βλέπουμε»
«Καλά. Θες να μιλάμε απλά? Να μιλάμε βρώμικα?»
«Θα έλεγα να μη μιλάμε καθόλου»
«Και πώς θα καταλάβεις πως τα κάνεις όλα σωστά?»
«Καταρχάς, θα είμαι παρόν στο δωμάτιο. Εκτός κι αν τόσες μέρες έχεις καταλάβει πως θα το κάνουμε τηλεφωνικά»
«Χαστουκάκια παίζουν?»
«Από τέτοιο interview τους περνάς τους γκόμενους κάθε φορά?»
«Όχι αλλά τους ψαρεύω. Όσο είμαστε στο ποτό πετάω κανένα ‘ο πρώην μου με είχε χαστουκίσει/κλωτσήσει/ταπεινώσει κλπ’ και από τις αντιδράσεις καταλαβαίνω».
«Είμαι τόσο περήφανος για ’σένα»
«Κι εγώ για ‘ μένα. Κι αν μας πάνε όλα καλά απόψε, την άλλη εβδομάδα θα φέρω και τη Στέλλα να βλέπει»
«Καλή ιδέα. Να φέρω και τον Λέννυ και μια κάμερα και να πουλήσουμε την ταινία στη Κίνα»
«Γιατί στη Κίνα?»
«Γιατί στην Αλβανία, Λιτσάκι μου, έχεις πολλούς γνωστούς»
«Ξέρεις που είναι το μουνί?»
«Ο Μιχάλης? Πήγε στην αδελφή του στα Μέγαρα. Θα ‘ρθει αργά»
«Όχι ρε μαλάκα αυτό το μουνί. Το ‘τσεπάκι’ της γυναίκας»
«Ελπίζω να το ‘χεις στη θέση του, μη φρικάρω τελευταία στιγμή»
«Στη θέση του το’χω. Αλλά αν δεν το βρίσκεις, αν λέμε, ρωτώντας πας στη πόλη»
«Έννοια σου θα το βρω»
«Και, Νανάκο μου, πάνω απ’όλα ψυχραιμία. Ό,τι κι αν γίνει εσύ ψυχραιμία»
«Με τρομάζεις λίγο!»
«Ρε παιδί μου, μπορεί να μην σου σηκωθεί, να μην μπορείς να βάλεις το προφυλακτικό, να μην με ‘φτιάχνεις’, να με δεις να βαριέμαι, χίλια δυό. Μην δώσεις σημασία»
«Εγώ ήδη έχω αρχίσει να βαριέμαι αλλά δεν βλέπω να σε απασχολεί»
«Σε μισό λεπτό τελειώνω»

Μόλις τελειώσαμε με τα μαγειρικά, η Λίτσα καθάρισε γρήγορα την κουζίνα και καθίσαμε στο σαλόνι.
«Να σου βάλω ένα ποτό?» με ρώτησε ναζιάρικα
«Λίγη βυσσινάδα θα την έπινα»
«Με βυσσινάδα θα φτιαχτείς ρε μαλάκα? Θα σου βάλω μια μπύρα»

Η Λίτσα μου έφερε μια μπύρα κι έβαλε μουσική. Από τα ηχεία άρχισαν ν’ακούγονται κλαρίνα σε ερωτικούς ρυθμούς. Η Λίτσα άρχισε δήθεν και τάχα να λικνίζεται.

«Παιδί μου είσαι ηλίθια? Με το κλαρίνο του Σαλέα θα κάνεις στριπτίζ?»
«Γιατί τι έχει? Να βάλω τα καινούρια του Κιάμου? Σήμερα τα πήρα»
«Με δουλεύεις? Άστο, χέστο το στριπτίζ γιατί είσαι και μπατάλα»
«Καλά… πιάσε μου τα βυζιά».
Κάθισε δίπλα μου και της έπιασα το στήθος.
«Τώρα που μου πιάνεις τα βυζιά, πως νιώθεις?»
Δεν της απάντησα.
«Πιάσε μου τον κώλο…έτσι μπράβο…τώρα που μου πιάνεις τον κώλο, πως αισθάνεσαι?»
«Άστο Λίτσα! Χέστο δεν μας βγαίνει»
«Γιατί? Μια χαρά τα πας»
«Μια χαρά τα πάω αλλά πριν γίνει το γαμήσι άρχισαν τα exit polls. Άστο δεν πειράζει»
«Να βάλω κάτι πιο σέξυ»
«Να βάλεις τα παπούτσια σου να πάμε σινεμά»
«Είμαστε σε καλό δρόμο, μην τα παρατήσουμε τώρα»
«Που τον είδες τον καλό δρόμο που είμαστε σα να γυρίζουμε ερωτική σκηνή για τις ‘Τρελλές Σφαίρες’»
«Δεν έχεις κι άδικο. Κι εγώ δεν έχω πολύ όρεξη σήμερα αλλά δεν ήθελα να στο χαλάσω. Κλείστηκα και στο ασανσέρ το απόγευμα. Να το κάνουμε όμως κάποια στιγμή. Την Παρασκευή μπορείς?»
«Μπα, δε νομίζω Λιτσάκι μου. Την Παρασκευή αρχίζει το 'Dream Show' και μάλλον θα έχω πάθει μερική αμνησία»
«Α, καλά! Αν θυμηθείς πάντως, έλα να το δούμε εδώ και να σου κάνω τορτελίνια»
«Με τυρί?»
«…και μανιτάρια!»

11 σχόλια:

snikolas είπε...

Νανάκο μία εβδομάδα λείπω και βλέπω έχεις γυρίσει τον κόσμο ανάποδα! Ελπίζω να πετύχει έστω και για μια φορά το όλο εγχείρημα για να διαβάσω και το ημερολόγιο χωρισμένων μετά!!! :)

Ελένη είπε...

Πολύ-πολύ καλό αλλά κύριε Νανάκο μου είστε ψευταράκος. Επειδή στη ζωή μου το έχω κάνει και με 2-3 καραγκαίυ ( αυτά τα μπαισέξουαλ ξέρετε στους άντρες τα ακούω βερεσε...)ορκίζομαι στο Ευαγγέλιο ότι είναι και γαμώ τους εραστές!

Έχετε δίκιο πάντως για τις γυναίκες που θέλουν " ν'αλλάξουν" τους γκαίυ. Τί κακό και αυτό.

Μόλις έσπασα το 10ο ποτήρι αυτής της εβδομάδας...

liliputaner είπε...

Λέια-Επιστροφή Τζεντάι- χρυσό μπικίνι-Friends, pio super den ginetai!H tainia kalh telika?

Ανώνυμος είπε...

You are sooooo Ross!
hahahahhaah
Kala apisteyta surrealistiko skiniko!!!Kalista tha mporouse na ginei kai episodeio apo tioptiki seira!hahahaha mpravo! :)

Ανώνυμος είπε...

Ζου Νανακο μου , ζου-ζου-ζου.... γιατι δεν θελεις να βγεις να το φωναξεις να το πεις οτι εισαι αμαρτωλος και ακομα με ποθεις?
Ι won't tell if you don't.

nanakos είπε...

Ελένη μου, την επόμενη φορά θα σε προτιμήσω! Το υπόσχομαι!
Το S.O.A.P. ήταν πολύ καλό και με φοβερό twist: ένας τύπος που σε όλη την ταινία τον θεωρούν όλοι αδερφή, στο τέλος αποκαλύπτεται πως έχει γκόμενα καουμπόισα!!

:-)

enteka είπε...

sketi apolaysi!

Ανώνυμος είπε...

Μα εσύ έφτασες στην πηγή και νερό δεν ήπιες βρε παιδί, (η αλήθεια είναι ότι με τόσες ερωτήσεις και καθάρισμα μελιτζάνας και σε άνθρωπο με πριαπισμό θα του έπεφτε... σόρυ Λιτσάκι). Πάντως η προσπάθεια πρέπει να ολοκληρώνεται για να θεωρείται απορριπτέα ή όχι, έτσι την επόμενη κάντη με μια λιγότερη φίλη θα πρότεινα,
thanks for the laugh all this week, kisses

Ανώνυμος είπε...

Νανάκο φωνάζω τον γάτο μου. Όντως είναι νάνος, αλλά όσο μπόι του λείπει, τόσο μυαλό και ζωηράδα έχει. Πάντως είναι 6 μηνών και σε μέγεθος δεν ξεπερνά ένα γατί το πολύ τριών μηνών!!

loukoumaki είπε...

Νανακο μου λίγο ακόμα και θα τα κατάφερνες!! Αυτή η Λίτσα με τις μελιτζάνες φταίει!!!! Την επόμενη φορά να με προτιμήσεις..μετά μπορείς να με απορρίψεις, δεν θα σου κρατήσω υπέρτατη κακία μου έχει ξανασυμβεί!! :)

Katerina είπε...

Μμμμμμ καθηλώθηκα στο racconte αγαπητέ μου! Την επόμενη φορά προτείνω η μελιτζάνα να είναι ωμή και τσακώνικη, μπορεί και να βοηθηθείτε στο έργον..