Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 08, 2006

Ένα απόγευμα Σεπτέμβρη

Την ώρα που γυρνούσαμε με τον Λένυ από την απογευματινή μας βόλτα στη Πειραϊκή, είδα το μεγαλύτερο φεγγάρι που έχω δει ποτέ στη ζωή μου: ολοστρόγγυλο, βαθύ πορτοκαλί, τόσο καθαρό που διέκρινες τα σημάδια στην επιφάνεια του. Μόλις εκείνη την ώρα ξεπρόβαλλε από τις ράχες των βουνών. Καθίσαμε για λίγο στην παραλία να το χαζέψουμε. Ακόμα και ο Λένυ το κοίταζε – ή τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε. «Φθινοπώριασε» του είπα. Κι εκείνη τη στιγμή, χάσαμε και το τελευταίο ίχνος της μελαγχολίας μας. Μάλλον γιατί ένα τόσο όμορφο απόγευμα δεν σου αφήνει περιθώρια για σκιές. Η δροσιά του φθινοπώρου σε καταδιώκει. Κάθε τι που σκέφτεσαι είναι γεμάτο από ‘ξεκίνημα’. Και είναι μεγάλη χαρά να ξέρεις πότε πρέπει να τινάξεις την άμμο από το παντελόνι σου και να φορέσεις το πουλόβερ σου. Τέλος εποχής. Δεν ξέρω αν χαίρομαι περισσότερο για τις τελείες της ζωής μου ή για τα νέα κεφάλαια. Ρωτάω τον Λένυ, δεν ξέρει να μου πει. Κοιτάει το φεγγάρι και είμαι σίγουρος πως σκέφτεται τη Λώρα. Kαι δεν έχει και άδικο: τι να κάνεις το φθινόπωρο χωρίς τη σιγουριά (ή την ελπίδα) πως κάποιος θα σε σκεπάζει τα βράδυα;! Όλα από εκεί ξεκινούν κι εκεί - ευτυχώς- καταλήγουν. Κι αυτή είναι μια υπέροχη σκέψη για να ξεκινήσεις την υπόλοιπη ζωή σου.

Γυρίσαμε σπίτι χορτασμένοι από το σούρουπο κι ανυπόμονοι για όσα μας περιμένουν. Και αυτά είναι τα τραγούδια που ακούγαμε αυτό το υπέροχο απόγευμα του Σεπτέμβρη στη παραλία:

1... Chasing cars / Snow patrol

2... Over my head (Cable car) / The Fray

3... Set me free / Jam & Spoon feat. Rea Garvey

4... Jack talking / Dave stewart & the Spiritual Cowboys

5... By your side / Sade

6... Mona Lisa / Nat King Cole

7... From a distance / Bette Midler

8... Queen of rain / Roxette

9... For just a moment (St. Emo's Fire) / David Foster

10... Now & forever / Richard Marx

11... Babe / The Styx

12... Your love is king / Will Young

10 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

Καθαρές σκέψεις, όμορφα τραγούδια, ανοιχτοί δρόμοι στη ζωή.

Καλό φθινόπωρο.
Θα'ναι.

satya είπε...

Mona Lisa... τί μου ξύπνησες τώρα..
Όμορφο μπλογκ, καλώς ήρθα.

Ανώνυμος είπε...

Ίδιο σκηνικό, άλλη γειτονιά, έλειπε η θάλασσα, υπήρχε η νοσταλγία. Θα βρεθεί ποτέ εκείνος, το φεγγάρι θα είναι πιο όμορφο αν το κοιτάζεις από την αγκαλιά του.
Κι εκείνη η σκιά στο φεγγάρι αριστερά, έκλειψη έλεγε η Μαριάνθη, η θλίψη των ανθρώπων σκεφτόμουν εγώ.

Ανώνυμος είπε...

AKSIOS...Exeis kai ta dyo agapimena mou mesa.... ;)

alienlover είπε...

Γλυκε μου, τι ωραία τραγουδάκια που μας έβαλες :)))!!
Πολυ ωραίο το σκηνικό.. Σεπτέμβρης.. πάντα με γεμίζει αισιοδοξία αυτός ο μήνας..
Φιλί μεγάλο, καλημέεερες!!!

Ανώνυμος είπε...

Τα 4 πρωτα τραγούδια είναι το κάτι άλλο.Να σαι καλά και ευχαριστούμε για όλα!

nanakos είπε...

Καπετάνισσα, σίγουρα θα είναι... θα δεις!! :-)

Satya & Argyrenia, καλως ορίσατε στο μαχαλά. Βγάλτε παπούτσια και χαλαρώστε :-)

DJ, ποιά απ' όλα είναι τα αγαπημένα σου ???

Τζάζυ, ήρθαν και οι νέες ταινίες και η δροσιά. Πολλοί μπλόγκερς ήδη ζεσταίνουν την άλλη άκρη του κρεββατιού ;-)

Αέναε, ειδικά το πρώτο κομμάτι έχει κιόλας λιώσει στο cd. Για το Jack talking, δεν θα το συζητήσω! Χαίρομαι πάρα πολύ που σου άρεσαν!

Μικρό μου άλιεν, να νυύνεσαι καλά εκεί στη ξενιτιά. Να διαβάζεις και να μην πίνεις πολλές μπύρες! Φιλί μεγαλύτερο!

Έντεκα, ;-) ;-) ;-) ;-)

Ανώνυμος είπε...

Einai yperoxo pws me ti mousiki mas vazeis mesa sti zwi kai tis pio omorfes stigmes sou.

Ανώνυμος είπε...

to for a moment kai to queen of rain.. :)

northaura είπε...

η πειραϊκή δίνει τέτοια φεγγάρια συνέχεια. εκεί ήμουν κι εγώ, δεν έβαζες λίγο πιο δυνατά τη μουσική ντε;;