Τετάρτη, Νοεμβρίου 23, 2005


Πάμε στο Παρίσι να γίνουμε ερωτευμένοι??

9 σχόλια:

Sadie είπε...

"Pame na fygoume ap'ayti tin poli..." ki as pame opou na'nai. Simasia exei oxi pia edw.

---. είπε...

:DDD

Καλό Νανάκο!

Ανώνυμος είπε...

Καλά, δεν έχω πρόβλημα μ'αυτή την πόλη, αλλά και το Παρίσι λέει, ειδικά αυτή την εποχή...

Alkisti είπε...

Μα τοσα χλμ για να γινεις ερωτευμενος....Κανει κρυο τετοια εποχη εκει.Καλυτερα ανοιξη να πας, που κυκλοφορουν και οι πεταλουδιτσες και οι μαϊμουδιτσες...;)

mindstripper είπε...

Tί ωραίο!... Νομίζω θα χαμογελάω για πολλή ώρα ακόμα.

Θέλω, θέλω! :-)))

Ανώνυμος είπε...

avec vous, oui, pourquoi pas?

Neilys είπε...

Χμ... το έχω πάρει από κακό μάτι πια το Παρίσι, πολύ ωραίο δε λέω αλλά όποτε προγραμματίζω να πάω κάτι γίνεται και δεν πάω πουθενά!!!

nanakos είπε...

"Απόψε είδα ένα όμορφο όνειρο: είμασταν αγκαλιασμένοι σ'ένα παγκάκι κοντά στον Πύργο του Άιφελ και απλά εισέπραττε ο ένας τη στοργική αγκαλιά του άλλου. Χωρίς υπερβολές, χωρίς ωραιοποιήσεις, χωρίς προκλήσεις... Ξύπνησα χαμογελώντας γεμάτος ενέργεια και αγάπη για όλο τον κόσμο. Σ'ευχαριστώ που μπήκες στον κόσμο μου με χίλιους τρόπους και μου'δειξες κι άλλους δρόμους πορείας.
(Καλά μάλλον το τρέχων post μ'επηρέασε στην πλοκή του ονείρου, το αποτέλεσμα όμως ήταν πέρα για πέρα αναζωγονητικό.)
Thanks again... "

Δεν ξέρω ποιός/ά μου έστειλε αυτό το σχόλιο με mail αλλά, είναι τόσο τρυφερό που δεν γινόταν να μην σας το δείξω... Εγώ ευχαριστώ...πολύ!

Gourouna είπε...

Εγώ από του χρόνου θα τριγυρνώ στο Champs ?lys?es σαν αξιοθέατο (κυρίως) αλλά και για να ολοκληρώσω τις σπουδές μου (που ουδεμία σχέση έχουν με το sex.)

Παρ'όλα αυτά, όλα τα αγόρια από τα γύρω blogs είστε από τώρα καλεσμένα!

Σας περιμένω!