Πέμπτη, Νοεμβρίου 17, 2005

Beauty & the Freak!


H Τερέζα γνώρισε τον Άγγελο από το Internet. H Tερέζα ήταν τότε σε διακοπές στη Χαλκίδα. Αυτή 28, αυτός 38. Αντάλλαξαν -θολές- φωτογραφίες, μίλησαν από το τηλέχωνο (που λέει και ο Ρον) και κανόνισαν να συναντηθούν όταν θα επέστρεφε από τη Χαλκίδα. Σε δυο μέρες, δηλαδή.

Δυο μέρες μετά ο Άγγελος μετρούσε αντίστροφα τα λεπτά. Μεγάλος ενθουσιασμός! Στο κινητό της Τερέζας άρχισαν να φτάνουν τα μηνύματα σωρόν σωρηδόν. Ένα δεν απαντούσε, τρια μηνύματα "Που είσαι? ανησυχώ!!!!!!!!!!!!" ακολουθούσαν. Μοιραίο λάθος πρώτο: του είπε πως έφτανε το βράδυ κατά τις 9 στην Αθήνα. Μοιραίο λάθος δεύτερο: του έκλεισε ραντεβού κατά τις 10 στο σπίτι της! Είχε αποδώσει τα υπεράριθμα μηνύματα στους Ολυμπιακούς Αγώνες που ξεκινούσαν την άλλη εβδομάδα και είχαν εξιτάρει πολύ κόσμο.

Το Τερεζουλίνι έφτασε στο σπιτάκι της στις 9.10 το βραδάκι. Πλησιάζοντας την πόρτα άκουσε μια φωνή. Παραθέτουμε την έκβαση της βραδυάς αυτούσια και χωρίς επεμβάσεις!

(Στην είσοδο της πολυκατοικίας)
- Τερέζα?
- Ναι?
- Ο Άγγελος είμαι!
- Καλησπέρα...Εεεεμμ, λίγο νωρίς δεν ήρθες?
-Ναι. Είμαι εδώ από τις 8.30. Ανυπομονούσα!!
Πιθανότητες να είναι ο παρανοικός δολοφόνος με το κατσαβίδι της Κυψέλης: άσε δεν θέλω να ξέρω!
- Οκ, έλα πάνω.

(Στο ασανσέρ)
- Είσαι πολύ όμορφη!
Η Τερέζα χαμογέλασε αμήχανα αναθεματίζοντας την ώρα που πήγε κι έμεινε στον τέταρτο όροφο!
-Λοιπόν? Εγώ πως σου φαίνομαι? Σου αρέσω?
Για Δελαπατρίδης καλός είσαι.
-Τι να σου πω βρε Άγγελε? Δεν σε είδα και καλά. Ας ανέβουμε σπίτι να πιούμε ένα ρημαδομαρτίνι να σε δω καλύτερα.
- Μμμμμ!

(Στο σαλόνι)
- Κάθησε όπου θες. Δώσε μου μόνο δυο λεπτά να ανοίξω λιγάκι το σπίτι και να ποτίσω τα λουλούδια. Να καλέσω τον μπόγια, την αστυνομία, να βρω που έχω κρύψει τη διαθήκη μου και να τηλεφωνήσω στη μαμά μου να την αποχαιρετήσω και να με σχωρέσει.
-Ναι, ναι κάνε δουλειά σου. Μου αρέσει να σε βλέπω να κάνεις δουλειές.
Ότι μ' έβλεπες και χτες να χλωρινιάζω τα μπαλκόνια και με θαύμασες. Χριστέ μου, ας με πυροβολήσει τουλάχιστον να πάω γρήγορα.
Όση ώρα η Τερέζα πηγαινοερχόταν πανικόβλητη, ο Άγγελος μιλούσε χωρίς τελεία και κυρίως χωρίς θέμα. Η Τερέζα πήγε στο μπάνιο μήπως βρει ένα όπλο για να μην πάει σαν το σκυλί στ' αμπέλι. Βρήκε ένα μεγάλο νυχοκόπτη. Μέχρι και το νύχι του T-REX κόβεις με τούτο! Το 'βαλε στη τσέπη της κι έκατσε μαζί με τον Χάνιμπαλ στο σαλόνι.

(Στο σαλόνι μέρος δεύτερο)
-Τι κάνεις την άλλη Παρασκεύη Τερέζα?
- Αν υπολογίζω σωστά θα παρακολουθώ από ένα σύννεφο τα εννιάμερα μου. Την άλλη Παρασκεύη είναι η έναρξη των Ολυμπιακών.
- Γι αυτό σου λέω. Έχω δυο προσκλήσεις και θα ήθελα να έρθεις. Ξέρεις, θα πάρω κι εγώ μέρος.
-Είσαι αθλητής?
- Όχι. Θα παίξω στο πιάνο 2 κομμάτια που έγραψα για τους Ολυμπιακούς. Είναι πολύ φίλος μου ο Βαγγέλης και μου το πρότεινε.
-Ποιός Βαγγέλης?
- Ο Παπαθανασίου!
-Αααα!! Ο Vangelis!!
- Eίσαι μουσικός?
- Ήμουν πιλότος στην Αμερικάνικη Αεροπορία, μετά δούλεψα στη British και τώρα δουλεύω σε τράπεζα. Αλλά σπίτι μου έχω ένα πιάνο με ουρά και τέσσερα κομπιούτερ και γράφω μουσική.
-Σαν τον Φοίβο ένα πράμα.
-Όχι βέβαια. Εγώ γράφω μουσική για αγγέλους!
-Σωστό και αυτό. Ο Φοίβος είναι συνθέτης πίστας. Ώστε συνθέτης?
-Ναι και έχω γράψει και τη μουσική για το νέο σίριαλ του Φώσκολου. Θα κάνει και τρίτο με τίτλο "Λαβύρινθος" και του έγραψα τα τραγούδια. Θα βγει και σε cd.
-Θα το πάρω! H Madonna θα έρθει τελικά στην έναρξη?
- Κανονικά δεν πρέπει να πω αλλά ναι! Θα έρθει και αυτή και πάρα πολλοί άλλοι πιο διάσημοι από τη Madonna. Είναι πολύ καλή μου φίλη ξέρεις.
- Πιο διάσημος από τη Μαντόνα είναι μόνον ο Ε.Τ. Αλλά θα μου πεις, τι σου λέω κι εσένα, κακομοίρα?!
- Κοντά είσαι!
-Μάλιστα! Να σου φέρω κάτι να πιείς? Τσάι, ένα ποτό? Μην πάρεις τα χάπια ξεροσφύρι και σε πειράξουν.
-Όχι τίποτε. Θα ήθελα πολύ να έρθεις στη Έναρξη. Θέλω να ψάχνω το χαμόγελο σου την ώρα που θα παίζω.
- Με τόσο κόσμο θα τελειώσουν οι Ολυμπιακοί του Πεκίνου κι εσύ θα ψάχνεις ακόμα. Εξάλλου φαντάζομαι πως θα προτιμούσες να δώσεις τα εισιτήρια σε κάποιον φίλο σου παρά σε κάποια που γνώρισες πριν 10 λεπτά.
-Έχεις πολύ ωραία μάτια! Γεμάτα ελπίδα!
Είναι η ελπίδα πως θα μου φτουρήσει ο νυχοκόπτης. Και τότε ο Άγγελος άπλωσε το κουλό του στο μπούτι της Τερέζας. Εκείνη τραβήχτηκε διακριτικά.Σοκ!
-Δεν σου αρέσω?
-Κοίτα Άγγελε. Φαίνεσαι πολύ καλό παιδί αλλά δε νομίζω πως ταιριάζουμε.
-Γιατί?
Η Τερέζα σκέφτηκε να απαντήσει: Γιατί δεν συνηθίζω να βγαίνω με τύπους που παίρνουν πάνω από 4 ηρεμιστικά χάπια την ημέρα. Γιατί προτιμώ να στέλνω εγώ τους άνδρες στο Δαφνί και όχι να τους παίρνω ετοιμοπαράδοτους με το κλειδί στο χέρι. Γιατί δεν χωνεύω τον Guy Ritchie. Γιατί νομίζω πως έχεις αρθρίτιδα στα δάχτυλα και προγναθισμό που προσωπικά με φρικάρει και είναι σα να μιλάω με τον Γκμόχ. Γιατί αν συνεχίσω μάλλον δεν θα προλάβεις να κουρδίσεις τη πιανόλα για την Έναρξη.
Η Τερέζα όμως απάντησε: Δεν υπάρχει γιατί. Απλά δε νομίζω πως ταιριάζουμε. Είσαι ωραίος τύπος αλλά όχι ακριβώς ο τύπος μου.
-Μάλιστα. Κρίμα. Κι εγώ έκανα τόσα όνειρα.
Το ξέρω πως είναι οδυνηρό να σου γκρεμίζω τα όνειρα που έκανες εδώ και 20 λεπτά αλλά...!
Ακολούθησε μια δίλεπτη σιωπή. Η Τερέζα σκέφτηκε πως ήταν μια ζωή φλύαρη και τα τελευταία της δευτερόλεπτα τα περνάει στην απόλυτη μουγγαμάρα.
-Νομίζω πως είναι ώρα να πηγαίνω.
Ε, να μη σε κρατάμε. Σε λίγο θα βγάλει έκτακτο το Δρομοκαίτειο.

(Στην εξώπορτα)
-Καληνύχτα λοιπόν.(Δραματική παύση) Καλύτερα θα ήταν να μην ξαναμιλήσουμε.
-Όπως νομίζεις Άγγελε. Δεν θέλω να πληγώνεσαι.
-Καληνύχτα.
-Καληνύχτα και φιλιά στη Φωλιά του Κούκου.
Η πόρτα έκλεισε και η Τερέζα δεν πίστευε στη καλή της τύχη! Έβαλε το νυχοκόπτη στο ντουλαπάκι του μπάνιου και ξάπλωσε.

SmS1: Mε πλήγωσες πάρα πολύ!
(Η Τερέζα δεν απάντησε)
SmS2: Είμαι ένας υπέροχος άνθρωπος και κάποια μέρα θα κλαις και θα βασανίζεσαι που με έδιωξες. Δεν σου αξίζω. Καλή τύχη στο μοντέλο που ψάχνεις. Άγγελος
(Η Τερέζα δεν τόλμησε να απαντήσει)
SmS3: Μην τολμήσεις να με πάρεις για τα εισιτήρια!!
(Η Τερέζα χέστηκε)

(Το επόμενο πρωί η Τερέζα βρήκε ένα μήνυμα στον υπολογιστή της σταλμένο το προηγούμενο βράδυ)
Email: Είμαι ο Άγγελος. Σου ζητώ συγγνώμη για τα χτεσινά μηνύματα. Ήμουν πολύ θυμωμένος και λυπημένος. Τώρα τα βλέπω όλα πιο θετικά. Από χτες το βράδυ μετά από εσένα βρήκα τον έρωτα της ζωής μου. Μια κοπέλα που θα την αγαπάω και θα με αγαπάει για πάντα. Σε συγχωρώ. Αν θες μπορούμε να μείνουμε φίλοι. Σου στέλνω τα τηλέφωνα μου. Πάρε με για να βγούμε. Άγγελος

Message Deleted.

13 σχόλια:

Alkisti είπε...

Αν ειναι αληθινη ιστορια, αστα να πανε. Δεν υπαρχει τιποτα χειροτερο απο αυτη την παντελως ανασφαλη-κουκουρουκου (το θετω ευγενικα) συμπεριφορα. Απο τη μια ειναι αστειο αν το διαβαζεις, αλλα αν το ζεις...μετα πινεις ενα ωραιοτατο μαρτινι και κανεις το σταυρο σου που σωθηκες απο την παρανοια.

Chrisa είπε...

Μάλλον η Τερέζα είναι λίγο απρόσεχτη... Μα καλά πως κάλεσε έναν άγνωστο στο σπίτιτ της; Πάλι καλά που ξεμπέρδεψε έτσι εύκολα!!!!

mindstripper είπε...

SmS4:
"Μια κατσαριδούλα
η μικρή Τερέζα
έπεσε στο Τέζα
και τέ-εεε-ζαααα"
(Η Τερέζα άλλαξε σπίτι)

Αν ξαναδιαβάσω δικό σου ποστ από τη δουλειά να μου κάνεις nose piercing.
Πολλά φιλιά! :-)

nanakos είπε...

Η ιστορία όπως και οι διάλογοι είναι πέρα για πέρα αληθινοί. Η Τερέζα αρκετές μέρες αργότερα ανακάλυψε πως ο τύπος διατηρούσε και δεύτερο διαδικτυακό λογαριασμό στον οποίο και έδινε τα πραγματικά του τηλέφωνα για επικοινωνία. Η Τερέζα μετά από αυτό έβαλε μυαλό και σταμάτησε να μπάζει άγνωστα αρσενικά στο σπίτι. Τουλάχιστον μέχρι που τελείωσαν οι Ολυμπιακοί!
Ο Άγγελος κυκλοφορεί ελεύθερος ανάμεσα μας και ΔΕΝ είναι ο Σωτήρης!!!

nanakos είπε...

Είναι πιο ψηλός από εσένα και έχει στραβά δόντια!

sikia είπε...

Νανάκο, είχα γνωρίσει και εγώ έναν τρελό στην Ελλάδα μέσω Ιντερνετ και είχε και εκείνος το όνομα ΄Αγγελος. Βγήκαμε για καφέ, και μου είπε ότι έχει γράψει 4 βιβλία που έχουν μεταφραστεί σε πολλές ξένες γλώσσες και ότι θα έγραφε ένα και για μένα. Είπε ότι τον λέγανε Άγγελο Ηλιόπουλο, δεν έχω άλλες πληροφορίες να διασταυρώσω με τη φίλη σου γιατί έφυγα τρέχοντας μόλις μου είπε ότι συζητιέται να είναι υποψήφιος για μεγάλο διεθνές λογοτεχνικό βραβείο. Φαίνεται το έχει το όνομα.

nanakos είπε...

Sυκιά με άφησες άφωνο! Εντελώς άφωνο όμως!

Neilys είπε...

Πραγματικά φτηνά τη γλύτωσε η Τερέζα..!! Ας παραδειγματιστούμε και ας προσέχουμε περισσότερο με τις e-γνωριμίες! Σας αφήνω γιατί με καλεί ο Πρωθυπουργός στο γραφείο του, θέλει να αναλάβω τα καθήκοντά του ξέρετε..!

Sadie είπε...

Xaxaxaxa!!! Ta sxolia einai ola ta lefta!!!

nanakos είπε...

Αγαπητέ Σωτηράκη να μην τα ξαναλέμε! Η ταυτότητα του Άγγελου αποκαλύφθηκε μερικά σχόλια πιο πάνω. Μη μας εξαναγκάσεις να φωνάξουμε τον γιατρό σου!!

Gourouna είπε...

Αχ αγαπουλίνια μου, τι μου θυμίσατε τώρα... Ωραίο παιδί ο Άγγελος, δεν ξέρω αν θα ζηλέψει η Τερέζα, αλλά ήταν τέλειο το μωρό μου στην τελετή λήξης όταν οδηγούσε το ντάτσουν..!!!
Φιλούνια πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

emmm ego giati nomizo oti i Tereza einai Terezos kai o Aggelos eixe (exei) 2 spitia?Kai oti o Terezos perigrafei olo to skiniko mias pu oi perigrafi ton esoterikon skepseon exoun koina xaraktiristika?
Vasiko gia na fainete ali8ofanes to senario...einai o diaxorismos prosopon...an milane kai ta 2 prosopa me to idio stil...ti katsame ti varka!

nanakos είπε...

Μπορεί να είναι κι έτσι! Εσύ λύνεις μυστήρια άρα ξέρεις και καλύτερα. Τα 2 σπίτια όμως, που κολλάνε?!