Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2005

ΣΣςςςςςςς!!!!

Έρχονται στιγμές που ξυπνάω το πρωί και ο μόνος ήχος που θέλω ν' ακούσω είναι ο ήχος που κάνει το καπάκι της μαρμελάδας. Αλλά εσύ μιλάς. Μιλάς, μιλάς! Για τα ανοιχτά ντουλάπια, για τη διπλανή, για το ΕΚΑΣ.
Έρχονται στγμές που θέλω να συγκεντρωθώ για να δουλέψω αλλά εσύ μου τηλεφωνείς και μου μιλάς. Μιλάς, μιλάς, μιλάς! Για τη πλήξη σου, τις τρίχες της Βίσση(ς), τα βαρετά σου ραντεβού.
Έρχονται στιγμές που θέλω να κοιμηθώ ήσυχος αλλά εσύ με ξυπνάς και μου μιλάς, μιλάς, μιλάς! Για το σουβλάκι μου που δεν μοιράστηκα μαζί σου, για τους φίλους σου που σηκώνουν το πόδι όταν κατουράνε, για τα παιχνίδια σου που είναι κάτω από τον καναπέ και δεν τα φτάνεις.
Έρχονται στγμές που θέλω να απολαύσω τη στιγμή που κάνω σεξ αλλά εσύ μιλάς, μιλάς, μιλάς! Για το ποιός είμαι εγώ, ποιός είσαι εσύ, τι κάνουμε, που βαδίζει η κοινωνία τούτη.
Έρχονται στιγμές που θέλω να σου πω μόνο μια λέξη: Σκάσε! (για τραγουδάκι πρόκειται!)
*αν δεν το πεις, τουλάχιστον θα το χορέψεις!*

(Αφιερωμένο στη γιαγιά, το φίλο, το σκύλο, τον άγνωστο γκόμενο και σε όποιον αξίζουν αυτά τα 5 γραμματάκια!)

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ένα "γεια" είπα να πω ο κακόμοιρος ... :-)

. είπε...

ρε συ..... και γω μιλάω πολύ, πολύ όμως.... να σκάσω;;;;;

nanakos είπε...

Oxi agapi mou! To post afora aftous pou milane poly me monadiko skopo na se eksontwsoun! Gi afto kai to tragoudaki! :-)

Ανώνυμος είπε...

καλά, μη σπρωχνέστε, όλοι μιλάμε πολύ, αλλά δεν το αφιερώνει σε μας τους ανώνυμους θαυμαστές του ο άνθρωπος. Είναι πάντως ένας καλός τρόπος να πεις στον άλλο αυτό που νιώθεις μέσω ενός τραγουδιού (βγαίνεις κι από τον κόπο...)

mindstripper είπε...

Παφφφ(;)

:P

nanakos είπε...

Dear Vague, λιγότερο obvious??? Αυτά τα λογάκια να τα λες σε ανθρώπους που λειτουργούν και σε άλλα 'πίπεδα πέραν του προφανούς! Εγώ δεν έχω άλλο!!! ¨-)
Dear Αδελφούλα...what??!!!

mindstripper είπε...

Είναι ο ήχος της τσιχλόφουσκας Νανάκο μου (μου το έχουν πει κιόλα', καλύτερα να μασάω). Αλλά να σου πω κάτι; Από την ώρα που διάβασα ετούτο εδώ που έγραψες και κατέβασα και το τραγούδι, όλο σκέφτομαι:

Να σκάσω ή να χορέψω; (vague, πριν μιλήσεις, δεν ρώτησα εσένα) :P

(παφφφ)

so-de-lovely είπε...

Νανακο σουπερ νι της λασπης και της υγρασιας αλλη τουρτα τρως και αλλη ανακηρυσσεις την ωραιοτερη ολων των εποχων!
Η αγαπη μας τα συντριμια μιας τουρτας....