Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2005

Το Συμβούλιο


Προχτές το βράδυ είχαμε συμβούλιο στη πολυκατοικία. Για τη κακή μου τύχη, εκείνη την ώρα επέστρεφα από τη βόλτα με το Λένυ. Στην είσοδο ήταν περίπου 15 άτομα. Με μέσο όρο ηλικίας τα 400 φαντάζεστε τις αντιδράσεις μόλις αντίκρυσαν το Λένυ.
- Να αυτός μου έφαγε το πατάκι της πόρτας, είπε ο παπούς του 6ου και μ' έδειξε.
- Εμένα μου 'φαγε δυο τομάτες που μου 'πεσαν από το καρότσι της λαικής, είπε η κυρία Φράγκου.
- Εμένα μου πήρε 20 ευρώ από τη σύνταξη, είπε μια μαντάμ που πρώτη φορά έβλεπα.
Χριστέ μου! Σκυλί μεγαλώνω ή τον 50Cent?!
- Κύριοι, σας διαβεβαιώ πως ο σκύλος μου δεν τρώει ούτε πατάκια, ούτε λαχανικά και σίγουρα δεν κλέβει συντάξεις.
- Και ποιός μου πήρε τα λεφτά μου??????
- Και ποιός μου έφαγε τις τομάτες? Μετρημένες τις είχα για να φτιάξω γεμιστά.
- Με το καλοριφέρ τι θα γίνει? Χτες το βράδυ νόμιζα πως ήμουν στη Κοριτσά.
- Το καλοριφέρ θα ανάβει 8-10 το πρωί και 10-11 το βράδυ.
- Λίγο είναι. Μέχρι ν'αρχίσει ο Ευαγγελάτος έχει ξυλιάσει το σπίτι.
- Το παπού είναι γέρο. Το βράντυ μελανιάζει από κρύο.
- Το πετρέλαιο είναι ακριβό φέτος. Πρέπει να κάνουμε οικονομία.
- Να φτιάξουμε και την κεντρική κεραία. Δεν το πιάνω καθόλου το Alter.
- Να βάλουμε και θυρωρό. Κάποιος μου κλέβει τα "Χιώτικα Νέα" από το γραμματοκιβώτιο μου. Κι εγώ το σκύλο υποπτεύομαι.
- Nα διώξουμε το σκύλο και τον λοχία του ισογείου. Έχει γιομίσει τρίχες το ασανσέρ.
- Ο λοχίας?
- Ο λοχίας μαγειρεύει συνέχει όσπρια και βρωμοκοπά η πολυκατοικία.
- Το καλοριφέρ θα ανάβει 8-10 το πρωί και 8-10 το βράδυ. Τη Κυριακή θα το ανάβουμε μισή ώρα παραπάνω.
- Μα θα πεθάνουμε από το κρύο.
- Να πάρετε σόμπες.
- Απαπαπα! θα μας κάψει τα χαλιά!
- Της κυρίας Οικονόμου ο παπαγάλος πέρυσι έκατσε πάνω στη σόμπα και λαμπάδιασε το καυμένο.
- Μα πως βρέθηκε ο παπαγάλος πάνω στη σόμπα?
- Δε ξέρω. Να φύγει ο σκύλος από τη πολυκατοικία!
- Ο Λένυ δεν έχει να πάει πουθενά. Κι αν δεν κάτσετε καλά θα τον βάλω να σς κλέβει ΚΑΙ το επικουρικό. Πάμε Λένυ, είπα και κάναμε ηρωική έξοδο από τον Πύργο της Βαβέλ με τη σκέψη πως σε λίγες ώρες κανένας από τους ηλικιωμένους δεν θα θυμόταν το παραμικρό από αυτή την Εθνοσυνέλευση.

5 σχόλια:

mistounou είπε...

Ξεκαρδιστικό!....

so-de-lovely είπε...

θανουλινι μου αγαπημενο τι θα εκανα και χωρις εσενα το τσαμενο ...

mindstripper είπε...

Πάω να αγοράσω ένα λουκέτο ασφαλείας για το κλουβί με τους παπαγάλους μου (ή να τους βαλσάμωνα καλύτερα;)

Storyteller είπε...

Αυτό δεν είναι συμβούλιο πολυκατοικίας είναι η φωλιά του κούκου...ό Νίκολσον λείπει (και η Θεοπούλα εδώ που τα λέμε). Εγώ λέω να κάνετε συχνότερα συνεύλευση με θέματα που θα εγείρεις εσύ Νανάκο... τα οποία θα περιέχουν και σασπένς..έτσι για να ξιτάρεις και λίγο τους γέρους!

averel είπε...

Μηπως μενεις στην πολυκατοικια μου?