Κυριακή, Οκτωβρίου 12, 2008

To άλλο σου μισό



Νατάσα: Εγώ τώρα ποιά είμαι?
Γιώργης: Εσύ είσαι εγώ.
Νατάσα: Κι εσύ ποιά είσαι?
Γιώργης: Εγώ είμαι εσύ!
Νατάσα: Το χέρι με τα μπιζού τίνος είναι?
Γιώργης: Της Τάμουτας είναι. Μετά τις 20 παραστάσεις θα της δείξουμε και το πόδι.
Νατάσα: Γιατί μας βγάλανε Victor/Victoria?
Γιώργης: Γιατί ο φωτογράφος έφαγε για βράδυ σουπιές με σπανάκι και ξύπνησε με καούρες.
Νατάσα: Και τί απεικονίζουμε ακριβώς για να ξέρω τί θα πω αν με ταπεινώσει ο πρώην?
Γιώργης: Μια αθηναϊκή πίστα μετά το πυρηνικό ολοκαύτωμα.
Νάτασα: Τέλεια! Πολύ προχωρημένη ιδέα! Ποιός το σκέφτηκε?
Γιώργης: Ένας ταλαντούχος.
Νατάσα: Θα του στείλω τα cds μου.
Γιώργης: Άργησες: τον σταυρώσανε χτες βράδυ έξω από το μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης.
Νατάσα: Ποιάς?
Γιώργης: Μιάς, μην ασκολείσαι. Η Τάμουτα πού είναι?
Νατάσα: Βγήκε να πάρει πλίξ.
Γιώργης: Μόλις γυρίσει να την βάνεις να γυαλίσει τα ντράμς.
Νατάσα: Μόλις γυρίσει θα την βάνω να μου κάνει πεντικιούρ με ρολό για να μαθαίνει στην οικοδομή.
Γιώργης: Είσαι μεγάλο σκολείο! Είναι τιμή μου που θα είμαι μαζί σου μέχρι την 28η Οκτωβρίου.
Nατάσα: Κι εγώ πολύ χαίρομαι που θα σε βοηθήσω να κλείσεις την καριέρα σου.

17 σχόλια:

tsok είπε...

Τέλειος ο διάλογος!
Έξτρα πόντος για αναφορά στο Βίκτωρ/Βικτώριο = η καλύτετη ταινία όλων των εποχών με την πιο υπέροχη μουσική του Χένρι Μανσίνι όλων των εποχών!
Έχω μόνο μία απορία: Βας ιστ πλιξ?

xipasmenos είπε...

Την ίδια απορία έχω και γω....πλιξ; Σαν απορυπαντικό των 70ς ακούγεται!!!

Psipsinel είπε...

hihihihihi

BLUEPRINTS είπε...

να'σαι καλά, ότι πρέπει ήταν για πρωϊνό ξύπνημα Δευτέρας, καλή σου βδομάδα

kangerlussuaq είπε...

Πόσο πιο "πάτο" μπορεί να πιάσει η Αθηναϊκή πίστα; (ρητορική ερώτηση, δεν περιμένω απάντηση)

Είδα αφίσες με φωτοσοπιασμένο Χάρη Ακριτίδη και Πανταζο-Βοσκόπουλους στις στάσεις των λεωφορείων. Όχι άλλο photoshop!

An-Lu είπε...

Μόλις σήμερα τους πέτυχα κι εγώ τους διχασμένους και προσπαθούσα να δω την Ταμουτα κάπου....υπέθεσα ότι κολλήσαν τα λάθος μισά ;-)

An-Lu είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
georgethebeast είπε...

pantos aneta tha mporouse na einai afissa gia to saw 6:the terror now is transgender

Ανώνυμος είπε...

emena mou aresei...

Ιφιμέδεια είπε...

Ενώνω τη φωνή μου με τη λαϊκη απαίτηση να μάθουμε τι είναι το πλιξ.

Εν τω μεταξύ εμένα η αφίσα μου μεταδίδει σαφώς το μήνυμα πώς θα ήταν ο Μαζώ αν έκανε πιάτσα στη Συγγρού (before-after).

Ανώνυμος είπε...

Νομίζω είναι είδος κομμωτηρίου;
mis en plis?

patsiouri είπε...

Victor-Victoria, douze points!

Ανώνυμος είπε...

Νομιζω οτι το πλιξ ειναι κατι που βαζουν οι γιαγιαδες στα μαλλια τους για να τα κραταει,κατι σαν προ'ι'στορικη λακ,αλλα σε υγρη μορφη

Tanila είπε...

Εγώ ψηφίζω απορρυπαντικό, σαν το ΟΜΟ, σε προϊστορική μορφή.

kangerlussuaq είπε...

Τι είναι το Μπλιξ;

Για να το έχει πάρει η Τάμουτα, πρέπει να είναι κάτι από τα παρακάτω είδη πρώτης ανάγκης:

α)κότσος εξτένσιον

β)πασαλειψατερ μαλλιών (ισιωτικό, κατσαρωτικό κλπ, ανάλογα με το αν ο Ερμής είναι ανάδρομος ή όχι)

γ)η νέα διαδραστική σειρά μαθημάτων ελληνικών της Λινγκουαφόν μέσω συμμετοχών Ελλάδας-Κύπρου στη Γιουροβίζιον (Επίπεδο 2, συμπεριλαμβάνει ερμηνευτική ανάλυση των τραγουδιών: "Κλόουν" της Αφροδίτης Φρυδά, "Μιλάς Πολύ" του Αναστάζιο, "Ντίρι Ντίρι Τρεχατήρι" του Μπίγαλη, "Χόρεψε" της Μαριάννας Ζορμπά κ.ά.)

vatraxokoritso είπε...

τι απαίσια αφίσα!

Marina είπε...

Ερμηνεία για το πλίξ. Το χρησιμοποιούσαν οι κυρίες στη δεκαετία των '60ς-70ς στα κομμωτήρια. Μετά το λούσιμο, βάζανε το πλίξ που ήταν σε σπρει στα μαλλιά,κάτι σαν τους σημερινούς αφρούς-μους-τζέλ, κράταγε το χτένισμα, και μετά τα τύλιγαν στα ρόλεϊ. Η μητέρα μου το χρησιμοποιούσε τότε πολύ, το θυμάμαι