Τετάρτη, Οκτωβρίου 08, 2008

Ευχαριστώ τα Εξάρχεια

Προς του κατοίκους των Εξαρχείων

Αγαπητοί κάτοικοι των Εξαρχείων

Θα ήθελα να σας ενημερώσω πως ευθύνομαι σε μεγάλο βαθμό για τους ρημαγμένους καθρέφτες των διπλοπαρκαρισμένων αυτοκινήτων. Για σπασμένες ζάντες από ρόδες που δεν ίσιωσαν κατά το παρκάρισμα. Για βαθουλωμένες πόρτες και γρατζουνισμένα πλαϊνά αυτοκινήτων που παρατήθηκαν άτσαλα και χωρίς δεύτερη σκέψη κλείνοντας γωνίες και δρόμους. Για στραπατσαρισμένους προφυλακτήρες που βρέθηκαν παρκαρισμένοι - κυριολεκτικά- πάνω στο δικό μου, αγνοώντας την πιθανότητα πως κάποια στιγμή θα χρειαστεί κι εγώ να ξεπαρκάρω.
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που με βοηθήσατε να αντιμετωπίζω πλέον το αυτοκινητάκι μου (a.k.a.. τη Μπουλού) ως τανκ. Με την απλή νοητή πινακίδα στα αυτοκίνητα σας "Χτύπα! Το αξίζω" κατάφερα σήμερα να κυκλοφορώ χαρούμενος κι αμέριμνος στους στενούς δρόμους της ακόμα πιο στενής σας συνοικίας. Σας χρωστώ μεγάλη ευγνωμοσύνη που διαψεύσατε τις όποιες φοβίες του μπαμπά μου πως η ζωή του αυτοκινήτου στα Εξάρχεια είναι δύσκολη.
Δεν θα μπορούσα να τα είχα καταφέρει χωρίς την πολύτιμη βοήθεια σας.
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου,

Νανάκος.

6 σχόλια:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Έλα και γω στα Εξάρχεια μένω,
σε βρίσκω λίγο υπερβολικό ή μου φαίνεται?

georgethebeast είπε...

katholou ypervoliko den ton vrisko!!!
eidika ta vradia ta ejarxeia einai xeirotera kai apo kolononaki se peak time kai me skoupidiara!!!eilikrina to oti kathe foititis kai foititria gia na paei gia kafe thelei kai to gamooxima mazi eleos pia....

Ανώνυμος είπε...

Μου τη δίνουν οι στραβές ρόδες!!!!

Unknown είπε...

aponomi timitikis plaketas pote tha dwthei? (psemata.vasika gia ton mpoufe endiaferomai)

fevis είπε...

Να αφήσεις τις δικαιολογίες και να παραδεχτείς πως τόσα χρόνια, και ακόμα να μάθεις να οδηγείς... Σε έχουν επικηρύξει το ξέρεις? Θα πήγαινα εγώ να εισπράξω την αμοιβή (ένα γουρουνόπουλο ψητό, τρεις μερίδες πατάτες τηγανητές και δυο κουπόνια για σεξάκη με τον Πρόβατο) αλλά έχε χάρη που είμαι ανώτερος άνθρωπος...Την Τανίλα όμως να την φοβάσαι....:-)

Tanila είπε...

Aγγελία:
Αναζητώ άτομο που να του αρέσει το ψητό κρέας γουρουνιού και να μην τρώει την πέτσα για να εισπράξουμε την ως άνω αμοιβή.