Σάββατο, Σεπτεμβρίου 24, 2005

Ευτυχισμένες Μέρες...Vol. I


Ξύπνησα κατά τις 4 το χάραμα. Τα σκυλιά είxαν δαιμονιστεί και είχα μια καούρα - άσχετη με τα σκυλιά. Το βράδυ είχα φάει ένα παγωτό, 2 σάντουιτς με λουκάνικο και 1 cheeseburger. Ήπια λιγάκι νερό κι έφαγα άλλο ένα cheese. Δε βαριέσαι? Έχω άλλα 2 καβάντζα και ένα κοκ στο ψυγείο. Αργούσα να κοιμηθώ και άρχισα να σκέφτομαι χαρούμενα πράγματα. Και γύρισα πίσω στα ευτυχισμένα σχολικά μου χρόνια.

1. Μια μέρα στη πρώτη Δημοτικού, είχα υποκριθεί πως έχω ζαλάδες γιατί έπρεπε να γυρίσω οπωσδήποτε σπίτι και να παίξω με τα καινούρια παιχνίδια που μου είχε φέρει ο μπαμπάς μου από την Γιαπωνία. Με πήγε η κυρία στο γραφείο του διευθυντή, του κυρίου Πλαφουτζή. Εκείνος έγραφε, εγώ κοίταζα το ταβάνι. Κάποια στιγμή, θυμάμαι, πήγε να πάρει ο ύπνος και ο διευθυντής νόμιζε πως μου 'βγαινε η ψυχή. Τινάχτηκε από το γραφείο του να με συνεφέρει, τινάζομαι κι εγώ από την τρομάρα. Τι μου είπε δεν θυμάμαι. Θυμάμαι μόνο πως επειδή είχα μυριστεί πως μάλλον θα περνούσα τη μέρα κλεισμένος σ' ένα γραφείο με τα πιο βαρετά μουστάκια του κόσμου άρχισα να κλαίω και να λέω πως ¨Θέλω τη μαμά μου!!!!¨. Σε 10 λεπτά είχε έρθει ο μπαμπάς μου να με πάρει, πέρασα όλο το μεσημέρι παρέα με τα καινούρια μου ρομποτάκια και ένα αγοράκι που δε θυμάμαι πια το όνομα του κατσαδιάστηκε την άλλη μέρα γιατί, είπα πως αυτός με είχε χτυπήσει και ζαλιζόμουν.
2. Στη δευτέρα Δημοτικού, κατά τη διάρκεια ενός διαλείμματος είχα μείνει στη τάξη μαζί με άλλο ένα κοριτσάκι που τις Απόκριες ντυνόταν Ολλανδέζα, και κλέβαμε πλαστελίνες. Όταν βγήκα για να δω αν ερχόταν κανείς η πόρτα έκλεισε με τόση δύναμη που το τζάμι έφυγε και έσπασε στο κεφάλι μου. Το τζάμι ήταν πλαστικό και ούτε που το κατάλαβα αλλά ήταν μια πολύ καλή ευκαιρία για να με ξαναπιάσουν ζαλάδες!!!
3. Στη πέμπτη Δημοτικού, την ώρα της προσευχής κλώτσαγα τον Βαγγέλη το Σούρσο γιατί μου είχε καταστρέψει ένα ζευγάρι παπουτσάκια με κλακέτες. Από το κυλικείο όμως μας παρακολουθούσε η κυρά Άννα, κυλικειώτισσα και θεία του Βαγγέλη. Όταν μπήκαμε στη τάξη, τρούπωσε μαζί μας και η κυρά Άννα, 2 μέτρα τρολ με πρόσωπο πλισέ και σκουλαρίκια κρίκους, και μου έδωσε το δυνατότερο χαστούκι της ζωής μου! Για πρώτη φορά στα σχολικά μου χρονικά είχα πραγματικές ζαλάδες!!
4. Στη Α' Γυμνασίου, μια θλιμμένη Παρασκεύη η ιστορικού μας ανακοίνωσε τους βαθμούς στο διαγώνισμα. Γενικός βαθμός : 06,5 (με άριστα το 20, φυσικά!) Ο βαθμός σημειώθηκε στο καρνέ που έπρεπε να υπογράψουν οι γονείς (Μαύρο Σαββατοκύριακο ερχόταν!). Η καθηγήτηρα προκειμένου να με βοηθήσει να διορθώσω το βαθμό μου, με σήκωσε να πω μάθημα. Εγώ προκειμένου να τονίσω πως πως στο σπίτι έχω πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω από το να διαβάσω ιστορία, δήλωσα αδιάβαστος! Δεύτερη σημείωση στο καρνέ σε λιγότερο από 15 λεπτά της διδακτικής ώρας (Μαύρο Σαββατοκύριακο ερχόταν και χωρίς βιντεοταινίες!). Μόλις έφτασα στο σπίτι είχα αλλάξει τόσα χρώματα στο πρόσωπο που η μαμά με πέρασε για δειγματολόγιο της REVLON. Άρπαξα την ευκαιρία και όλο το Σαββατοκύριακο έκανα τον Άγγλο Ασθενή. Ήταν τότε που η αδελφή μου μπερδεύτηκε κι αντί να μου φέρει την Οδύσσεια του Διαστήματος με τα κινούμενα σχέδια, μου έφερε εκείνη του Κιούμπρικ. Τη Δευτέρα το πρωί πήγα από τον παπού να μου δώσει το εβδομαδιαίο εικοσάρικο για το Σπαιντερμαν και μου υπέγραψε και το καρνέ - σχεδόν - χωρίς αντιστάσεις!
5. Στη Β' Γυμνασίου, άρχισαν "Οι Τρείς Χάριτες" τα βράδυα της Δευτέρας και επειδή δεν μπορούσα να χρησιμοποιήσω αυτό σαν δικαιολογία τις Τρίτες που με έπιαναν αδιάβαστο, άρχισα να λέω πως έχουμε οικογενειακά προβλήματα. Η δικαιολογία αυτή φορέθηκε πάρα πολύ κατά τα σχολικά μου χρόνια με αποτέλεσμα να φοβάμαι μήπως μπω κανένα μεσημέρι στο σπίτι και βρω τη μητέρα να πίνει καφέ με εντεταλμένη κοινωνική λειτουργό.
6. Στη Β' Γυμνασίου, ο παππούς μου πέθανε για δεύτερη φορά χάριν διαγωνίσματος στα Μαθηματικά. Όταν ο κος Λιγνός απόρησε με το κίτρινο πουκάμισο που φορούσα του απάντησα πως πέθανε αργά το βράδυ και ήταν κλειστό το Μινιόν. Ο παππούς πέθαινε σταθερά μια φορά τον χρόνο μέχρι να τελειώσω το σχολείο, δυο φορές στο Πανεπιστήμιο, δυο στο στρατό - με bonus διήμερη άδεια για μνημόσυνο στο Γαλαξείδι - και, άλλη μια για να αποφύγω ένα πολύ πιεστικό και εξαιρετικά πληκτικό ραντεβού!
7. Στη Γ' Γυμνασίου, ο ιστορικός μ' έπιασε να γράφω ένα χαρτί που τον αποκαλούσα 'κουραμπιέ' επειδή ήταν ντυμένος στ' άσπρα. Μου είπε πως τον έχουν αποκαλέσει και μαξιλαροθήκη και με χτύπησε με το βιβλίο της Ιστορίας (147 σελίδες με το γραμματόσημο του Υπουργείου).
8. Στη Α' Λυκείου, ένας υποδιευθυντής την ώρα των Γαλλικών με είδε από το τζάμι της πόρτας που είχα ανέβει στο θρανίο και φώναζα "Πέθανε ο Μολιέρος. πέθανε ο Μολιέρος!". Αντί να κάνει παρατήρηση στη καθηγήτρια για το ατίθασο τμήμα της, άνοιξε την πόρτα και με πήρε ευγενικά στο γραφείο του. Εκεί με λιγότερο ευγενικό τρόπο μέτρησα 22 χαστούκια, 4 κλωτσιές, 3 "Πτού σου" και αμέτρητες φορές την ερώτηση "Θα το ξανακάνεις?"
9. Στη Β' Λυκείου, ο χημικός δεν εκτίμησε ιδιαίτερα την αναπαράσταση από τους "Δαίμονες" που παίζαμε εγώ κι ο Παναγιώτης την ώρα του μαθήματος: ο Παναγιώτης κρατούσε ένα μικρό μπαλτά και προσπαθούσε να μου κόψει το χέρι για να μου βγάλει το χτικιό, όσο εγώ έλεγα "Δαίιαιαιαιμονες, Δαιαιαιαιαιαίμονες". Μας πέταξε κλωτσηδόν από την τάξη, ο μπαλτάς κατασχέθηκε και άλλο ένα κουλουράκι προστέθηκε στη βαθμολογία μας.

10. Στη Γ' Λυκείου, στην ώρα των Θρησκευτικών είχαμε διαγωνισμό τραγουδιού στα δύο τελευταία θρανία.Δυστυχώς ο θρησκευτικός το πήρε είδηση όταν ήταν η σειρά μου. Με σήκωσε στο πίνακα κι μ' έβαλε να τραγουδήσω το κομμάτι με το οποίο διαγωνιζόμουν: " Κυκλοφόρησε/ η φήμη σου αγόρι μου προχώρησε/ κυκλοφόρησε / βουίζει όλη η Ελλάδα/ κυκλοφόρησε" της Πωλίνας. Μόλις τελείωσα μου είπε απλά " Πάρα πολύ ωραία. Τώρα πήγαινε να το τραγουδήσεις και στον Λυκειάρχη"!

Στα σχολικά χρόνια υπάρχουν και κατηγορίες "Εξευτελισμοί", "Διακρίσεις", "Χαρούμενες αποβολές", "Κοπάνες" κλπ κλπ αλλά η σχολική χρονιά μόλις άρχισε κι έχουμε πολύ δρόμο ακόμα!! Όλοι μας!

15 σχόλια:

so-de-lovely είπε...

Το αληθινα δραματικο σε αυτες τις χαρωπες σκουλικες ιστοριες ειναι οτι ειναι περα για περα αληθινες.
Καλουμε επειγοντως συμμαθητες απο τον Αγιο Παυλο να καταθεσουν τις μαρτυριες τους!

mindstripper είπε...

Κόντεψα να κατουρηθώ πάνω μου απ' τα γέλια στο σκηνικό με το μπαλτά.
Πάντως στην αρχή δεν ήμουν σίγουρη, αλλά μέχρι το τέλος βεβαιώθηκα: σε πείραξε το νερό.

neraida είπε...

:)))

Φοβερό! Εγώ γέλασα πολύ με τον καθηγητή - κουραμπιέ - μαξιλαροθήκη!

Ανώνυμος είπε...

Fainetai oti oso megalwnes, toso se plakwnan stis sfaliares oi ka8igites. Sto likeio vre paidi mou metrouses xastoukia kai klwtsies? Imarton! Pote piges likeio, me tin Bougiouklaki? Telos, pantwn, gw ksilo 8imamai sto sxoleio 8imamai sta poli trifera xronia tis prwtis dimotikou (ligo prin tis prwtes ekloges pou kerdise to PASOK kai kaikan oi fakelloi). O tromeros dieu8intis NTARAMPAS evaze stin seira oli tin taksi na pernaei apo mprosta tou -milame gia oura san ston KOTSOVOLO me mia tamiaki- gia na eispraksei (i atakti taksi) karpazia apo palami noumero 52, wraia xronia!

Wrai i istoria sou, an kai i agapimeni mou einai ekeini me to karxaria.

nanakos είπε...

Αγαπητέ Vague Tourist, ήρθε η ώρα για άλλη μια εξομολόγηση: το κοκ δεν το έφαγα ΠΟΤΕ!!

sensualmonk είπε...

βρε συ! u r goooood! ;-)
[sorry, αλλά μόλις σήμερα σε "ανακάλυψα": διαδρομή a_live > tsouzei > u! :-)]

Idάκι είπε...

Νανάκο πραγματικά έχεις αφήσει εποχή στο σχολείο σου. Μια απορία έχω μόνο: ο παππούς σου ζει ακόμη, και αν ναι, του έχεις πει πόσες φορές πέθανε για το εγγόνι του;

:pp

nanakos είπε...

O μακαρίτης ο παππούς συχωρέθηκε το '89 μόλις 58 ετών κι ευτυχώς πριν έλθει η Ν.Δ. στην εξουσία γιατί ήταν και βαμμένος Πασοκτζής. Να φανταστείτε 3 χρόνια μετά τα κόκκαλα του ήταν ακόμα πράσινα! Επίσης να τονίσω πως στο σχολείο τιμήθηκα με ειδικό βραβείο για το ήθος και τη προσωπικότητα μου!! Κι εγώ κουφάθηκα όταν το έμαθα - γιατί είχα κάνει κοπάνα εκείνη την ημέρα με την Βιργινία και δοκιμάζαμε όλες τις πάστες του Fresh!!

Ανώνυμος είπε...

Hi there, You've done an excellent job. I’ll

definitely digg it and personally suggest to my friends. I'm
confident they will be benefited from this site.

Also visit my web-site; redsocial.todoesnegociable.com

Ανώνυμος είπε...

Hi, Neat post. There is a problem with your web site in internet explorer, would check

this… IE still is the market leader and a good portion of
people will miss your magnificent writing because of
this problem.

My web site ... Alicante Shopping Centre

Ανώνυμος είπε...

Definitely consider that that you stated. Your

favourite reason appeared to be at the web the

easiest thing to consider of. I say to you, I definitely get annoyed whilst folks
think about worries that they plainly don't recognize about. You controlled to hit the nail upon the highest and outlined out the

whole thing with no need side effect , folks can take a signal. Will probably be again to get more. Thank you

Look at my website; http://mboyaji.sakura.ne.jp

Ανώνυμος είπε...

It's the best time to make a few plans for the future

and it is time to be happy. I've read this put up and if I may just I desire to counsel
you few fascinating things or advice. Perhaps you could write next articles

referring to this article. I wish to learn more

issues approximately it!

My blog post :: autobuses ciudad directo castilla la mancha

Ανώνυμος είπε...

I've been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article

like yours. It is pretty worth enough for me. In my opinion, if all site

owners and bloggers made good content as you did, the internet will be much more useful than ever before.

my site; weather in Catral

Ανώνυμος είπε...

Thanks a lot for sharing this with all people you actually
know what you're talking about! Bookmarked. Kindly

additionally talk over with my web site =). We

may have a link alternate

arrangement among us!

Here is my webpage; koi.De

Ανώνυμος είπε...

This actually answered my downside, thanks!

Also visit my web site: http://www.murciaproperty.net/