Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 15, 2005


Εσύ, αλήθεια, ποιόν περιμένεις να σε σώσει?????

19 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Eγώ περιμένω ακόμα τον πρίγκιπα στο άσπρο άλογο!Δε μπορεί... θα έρθει κάποτε... Αντωνία

0comments είπε...

Εμένα θα έρθει ο μπαμπάς μου που έχει τανξ και αρεοπλάνα!!

Παπαρούνα είπε...

0 comments:χαχα!!!:Ρ

neraida είπε...

Εγώ πάλι, μετά από την ήττα που έφαγα με τον πρίγκιπα που έσκασε μύτη (τώρα για να με σώσει ήταν, να με αποτελείωσει ήταν, μυστήριο θα μείνει) και μόλις τον φίλησα μεταμορφώθηκε σε βάτραχο... ε, δε περιμένω και κανένα να με σώσει. Εξάλλου η μαγεία δεν είναι στο σώσιμο, εκεί τελειώνουν όλα τα παραμύθια.

nanakos είπε...

Μα καλά, κανένας σας δεν περιμένει το Σούπερμαν, τον Μπάτμαν τον Σκαθαροζούμη έστω????
Νεράιδα, γιατί δεν κούνησες το μαγικό ραβδάκι σου να κάνεις τον βάτραχο γουρούνι??

kaltsovrako είπε...

Καλά ο superman δεν "χτύπησε την κάρτα";
Πώς διάολο επιστρέφει τώρα;(

Α ρε Λάζαρε κακό παράδειγμα έδωσες.
lol

Ανώνυμος είπε...

Εγώ περιμένω τον υδραυλικό γιατί τρύπησε το καζανάκι...παίζει αυτο?

so-de-lovely είπε...

Παντως εγω που περιμενω το Σκαθαροζουμη, δοξα το θεο ερχεται παντα στην ωρα του. Ειναι και πολυ ευκολο να τον καλεσεις, just say 3 times Beetlejuice!

nanakos είπε...

Ενώ τον Candyman τον φωνάζεις 5 κι αυτές μπροστά από τον καθρέφτη! Δοκίμασε το!! Μπορείς!

Provato είπε...

... τον εαυτό μου αλλά δεν έρχεται ο γαμημένος, δεν έρχεται...

τι να κάνω θα περιμένω κι άλλο....


μπε μπεεεε (με θλίψη σήμερα)

Η Κουρούνα είπε...

Εσένα περιμένω τόσο καιρό, που μου ΄χεις τάξει ρημαδογαμπρό, αλλά προκοπή δε βλέπω. Αντιθέτως, κοντεύω να βγάλω μούσια -ευκαιρία να μονάσω.

Provato είπε...

... τι εννοείς να βγάλει μούσια κουρούνα; αφού ήδη έχεις...

χιχι...

kaltsovrako είπε...

Μόλις 'εμαθα πως μπήκαν
τα λεφτά μου στην τράπεζα!!!!

Σώθηκα!
(ψιλοσώθηκα δηλαδή)

Marina είπε...

Μήνες περίμενα να με σώσει κάποιος ηλεκτρολόγος...γιατί είχα βλάβη σε ηλεκτρ. γραμμές και οι προσευχές μου εισακούσθησαν προχθές...που ήρθε επιτέλους ο καλός μου, ο ηλεκτρολόγος μου και με έβγαλε απο το σκοτάδι..επιτέλους πλημμύρισα στο Φώς..είδαμε την τύφλα μας στο σπίτι αυτό...

Gypas είπε...

Εγώ περιμένω το Τζοκερ για με σώσει...

violent unknown event είπε...

Εσένα!

nanakos είπε...

@ Violent: Σου είπα πως έχω πάρει λίγο στα γοφά. Δεν μπορείς να με φέρεις βόλτα...πλέον!

@ gypas: Εσύ μην περιμένεις τον Τζόκερ, σου κλήρωσε ήδη το Joker!! Βίον Ανθόσπαρτον!

@ Κουρούνα: Αγαπημένη μου Κουρουνίτσα, μη νομίζεις το παλεύω το (ανα)θεματάκι σου! Φθινοπώριασε βλέπεις κι όλα τα καλά τα γαλακτερά μπουτάκια κρυώσαν και τρούπωσαν στις φωλίτσες τους. Μην απελπίζεσαι και δε θ' αργήσει!

@ Πρόβατο: provataki... why so sad?

@ Kaltsovrako: Τώρα που πλούτισες μήπως ενδιαφέρεσαι για μια καλή κοπέλα που ξέρω???? Κουρουνίτσα τη λένε!

@ πολιορκητής: O Xαχανούλης? Δόξα τω Θεώ από κλόουν εδώ μέσα είμαστε υπερπλήτεις! (ο υπογράφων δεν εξαιρείται!)

Ανώνυμος είπε...

Batman begins kai twra Superman Returns?Pote tha bgei i tetarti tainia twn Pokemon?

Gypas είπε...

Ευχαριστώ ρε φίλε τα έμαθες τα νέα βλέπω... δεν έκανες κανένα σχόλιο όμως