Δευτέρα, Ιανουαρίου 11, 2010

Η καλή η μέρα

Η ώρα είναι 05:50 και είμαι εδώ και δυό ώρες ξύπνιος. Έβλεπα στον ύπνο μου πως περνούσαν οι μέρες. Πώς είναι στο "Πιο λαμπρό αστέρι" με τη Βουγιουκλάκη και τον Δημήτρη Ραζέλλο που κυνηγιούνται στις ακρογιαλιές της Γλυφάδας, υπό τους ήχους του "γύρε στην πέτρα και δεν πειράζει", ενώ μαδιέται αχνά αλλά δαιμονισμένα ένα από εκείνα τα ημερολόγια τοίχου που στην πίσω πλευρά έγραφαν πετυχημένες παροιμίες? Αυτό έβλεπα. Μόνο που αντί να σβαρνιέμαι στα βότσαλα της παραλίας καθόμουν λέει σε μιά καρέκλα, ο χρόνος περνούσε και τα νύχια μου δεν μάκραιναν! Αυτό ήταν πολύ alarming γιατί (α) τα νύχια μου τα περιποιούμαι τουλάστιχον δις εβδομαδιαίως και (β) ακόμα και στην πιο άβολη καρέκλα θα βρω τρόπο ν' απλωθώ σαν φρεσκοπλυμένο κατωσέντονο αντί να κάτσω σαν καθωσπρέπει ουρσουλίνα.
Γύρισα από δω, χτυπήθηκα από 'κει στο τέλος σηκώθηκα. Αρχικά με πιάσαν τα διαόλια μου και σκέφτηκα να βάλω ηλεκτρική και να σηκώσω το τριώροφο στο ποδάρι. Αλλά το σπίτι λάμπει και δεν υπάρχει λόγος να μαδήσω τα χαλιά. Ζέστανα ένα σουβλάκι (της μαμάς) κι εκεί στην άκρη της κουζίνας μ' έπιασε ένας ανεξήγητος θυμός με τον Σκάι και το σλόγκαν "ούτε σταγόνα χαμένη". Ο θυμός προήλθε από ένα ντοκυμαντέρ που έβλεπα προχτές με ένα παιδάκι που δεν είχε πρόσωπο. Επειδή ήταν το πιο ανατριχιαστικό πράγμα που έχω δει στη ζωή μου (την Τζέσσυ Παπουτσή με μαγιό included) ξαγρύπνησα και προχτές. Σύνολο δύο αγρυπνίες! Γι' αυτό πήγα κι έβαλα πλυντήριο με 9 κάλτσες κι ένα σόρτς του τέννις.
Τώρα είμαι κάπως καλύτερα! Ο καφές είναι ζεστός, το κέηκ μισοφαγωμένο και το τασάκι έχει μόνο ένα τσιγάρο. Το ξέρω από τώρα πως κατά τις 11 θα κουτουλάω από τη νύστα αλλά χάρη στο νέο μου teenie-weenie μαξιλαράκι, τον Μαξ, μπορώ οπουδήποτε να ξεραθώ έστω και για ένα λυτρωτικό δεκάλεπτο.
Σήμερα είναι μιά μέρα με χιλιάδες υποχρεώσεις. Αλλά είναι πλέον η Καινούρια μέρα. Καλημέρα λοιπόν. Έστω κι άν πολύ νωρίς ακόμα.


10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Eπιτέλους Νανάκο!!! Καλή εβδομάδα! Μου έφτιαξες, για άλλη μια φορά, τη μέρα!

fevis είπε...

Καλημέρα Νανάκο μου και καλή χρονιά.. Μας έλειψες βλαμμένο...:-) Για μπες λίγο στο πρόγραμμα και ασχολήσου λίγο με το blog σου και με τους μαθητές σου που μας έχεις αφήσει σύξυλους στους πέντε δρόμους...Ακόμα και μια βαθμολογία σε τέστ μας χρωστάς αν θυμάμαι καλά...:-)
Φιλιά

Μια (σχεδόν) καθωσπρέπει (τέως) Ουρσουλίνα...

Αθανασία είπε...

Καλημέρα καλέ Νανάκο μας...ε,εμ μ αυτά τα φρικιαστικά,που πας κ βλέπεις κ εσύ πως να κοιμηθείς φυσιολογικά...ε,κ γώ είχα δεί ένα ντοκυμανταίρ για τη ζωή του Τζόν Μέρικ που ήταν ένα παιδί,που έπασχε κ αυτό από σοβαρότατη δυσμορφία στο πρώσοπο κ τελικά πέθανε κ έκανα να κοιμηθώ μιά βδομάδα η γυναίκα!!... αυτά έχουν ενδιαφέρον μόνο από επιστημονικής πλευράς,κ άσε καλύτερα τους γενετιστές κ αυτούς που ασχολούνται με τα του DNA να τα βλέπουν!!...και να μη τρώς πολύ βαριά το βράδυ...δεν κάνει καλό... οκ?...έυχομαι καλή χρονιά,με υγεία,ευτυχία,ευημερία κ με όλα τα καλά του κόσμου για σένα κ τους ανθρώπους που αγαπάς...κ..με λιγότερους εφιάλτες!....καλημέρες...

DonnaBella είπε...

epitelous vre!
kala, souvlaki sti 5 to prwi, auth that einai kainouria, high protein diet, e? :-p
kalh xronia, na meneis pio polles wres xytpnios, gia na vlepeis ta omorfa oneira sou na ginontai pragmatikothta ston xypnio sou. :-)

Ανώνυμος είπε...

Παίζεις και τέννις;;;;

Ιφιμέδεια είπε...

Τα βιβλία είναι οι πιό καλοί φίλοι των ανθρώπων (και όχι τα σουβλάκια).
Το ξέρεις κι εσύ ότι έχουν δίκιο οι αδελφές Κανέλλα και Μαρία Σακκέτου.

Άντε καλές γιορτές να έχουμε!

http://www.youtube.com/watch?v=uIydE04d8vs

kangerlussuaq είπε...

Αφού τα χαλιά ήταν καθαρά, θα μπορούσες κάλλιστα αντί για ηλεκτρική (σκούπα) να βάλεις ηλεκτρική κιθάρα...

Υ.Γ. εγώ κάθε μέρα ξυπνάω στις 6:00π.μ., ανεξαρτήτως αν έχω δει ή όχι ΣΚΑΪ...

An-Lu είπε...

Νέο Πρόγραμμα: Όχι φαί και όχι Σκάι αν θες να κοιμηθείς ;-)

Ανώνυμος είπε...

και το τραγουδάκι όνειρο χαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

17 Ιανουαρίου - Χρόνια Πολλά Νανάκοοοο!!!!

Γίνεται του χρόνου τέτοια μέρα να κάνεις ένα αφιέρωμα με φωτογραφίες στο μεγαλύτερο παζάρι της Αθήνας που γίνεται ανήμερα της ονομαστικής σου εορτής; Πάρε μία καλαθούνα παραμάσχαλα, το μωρό από τη μια και τα σκυλιά από την άλλη και τράβα να καλοπεράσεις! -:) lol