Τρίτη, Σεπτεμβρίου 01, 2009

Σόλα: μια κόκκινη γραμμή

Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη. Η πρώτη μέρα μετά τις διακοπές για κάποιους. Η πρώτη μέρα του χρόνου για κάποιους άλλους. Η πρώτη μέρα για μιά πιο ελαφρυά ανταύγεια του μπλε για την σπιτονοικοκυρά μου.
Για 'μένα είναι η πρώτη μέρα μετά την πρώτη μου βουτιά. Πριν 2 μήνες βούτηξα στο νερό και είναι λες κι εκείνο το μακροβούτι κράτησε 60 ακριβώς εικοσιτετράωρα. Βαθιά, πολύ βαθιά, κάθε μέρα και βαθύτερα πέρασε ένα καλοκαίρι και η αλμύρα σφίγγει ακόμα τόσο ασφυκτικά το δέρμα μου.
Οι διακοπές για 'μένα τελείωσαν. Και μαζί τους τελείωσε μια αλυσίδα από δυσάρεστες και κουραστικές μέρες που προηγήθηκαν. Τελείωσε η αποχή, η απραξία, η συναισθηματική κόπωση, η βαρυθυμία, οι ενοχές και η ανομονή για τον καινούριο δίσκο της Whitney Houston.
Φυσικά κι έχω πάρα πολλά να σας διηγηθώ. Αλλά σε λίγο έρχεται η πίτσα μου και στο dvd ήδη παίζει το Anacondas 4: Blood trail (και τρέχα και γύρευε). Από αύριο.
Eίναι η πρώτη μέρα. Η καινούρια μέρα.

11 σχόλια:

Juan είπε...

Kalh epistrofh an auto einai dunato gia olous autous pou douleuoumaste. Mas menenoun bouties ma sta xartia. kouragio Nanake mou. 8a exoume kai allo ena kalokairi

fevis είπε...

Άντε μπράβο γιατί μας έλλειψες.... Βέβαια η πίτσα είναι ιερό πράγμα, και δεν είμαι εγώ που θα μπω ανάμεσα σε σένα και σε 'κεινη αλλά για μάσα γρήγορα να πάρει σειρά και το καημένο το blog... Φιλάκια!!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλώς όρισες, άντε και σε περιμένουμε!!!

Ανώνυμος είπε...

Fwtografies tis spitonoikokyras exoume??

Ερμής είπε...

Welcome back!:>

nanakos είπε...

Και καλώς σας βρήκα, φυσικά! Ελπίζω να είστε όλοι ανανεωμένοι και πιο λαμπεροί από beautέ!
Fvs, ελπίζω η φθινοπωρινή υγρασία να μην σ' έχει κάνει κατσαρή σαν poodle!
Toodles!

An-Lu είπε...

60 ημέρες (και νύχτες σίγουρα) διακοπές ;;;;;;; Και το πετάς έτσι ανερυθρίαστα;;;;;;

[Germanos] είπε...

welcome back φιλε

Loucretia είπε...

Μπα;; βρηκες τον δρομο;; :-ΡΡ

BLUEPRINTS είπε...

Καλώς επέστρεψες, άντε προσαρμόσου λίγο και τα λέμε (τώρα Ανακόντα με πίτσα ταιριάζει;)

Σουσουράδα είπε...

Άντε καλή επάνοδο και καλή δύναμη! Εμείς εδώ παρεούλα, μην αγχώνεσαι για τίποτα!