Παρασκευή, Μαΐου 08, 2009

Αν σου λείπω

Προχθές το βράδυ είδα στην τηλεόραση το παρακάτω βίντεο κλιπ. (Σας έχω πει για την τελευταία μου μανία με τα Δρακουλίνια και τα Cheetos Mexicana πουπαίρνω αντί για βαλεριάνα κάθε βράδυ?) Ο τραγουδιστής λέγεται Στέλιος Μάξιμος / όποιος βρει το σκοινί να τον δέσει. Οκ, το τραγούδι είναι τόσο φρικτό που και με τον ήχο στο mute σε πονάν τ' αυτιά σου. Αυτό που με παραξένεψε περισσότερο ήταν το σενάριο του κλιπ. Pay atention:
Χτυπάει το κουδούνι κι εμφανίζεται στο κατώφλι της πόρτας ζεύγους τρίτης ηλικίας ο Στέλιος Μάξιμος (υποθέτω τουλάχιστον πως είναι ο ίδιος) αγκαλιά με ωραιότατο ανθοκήπιο. Μπαίνει στο σαλονάκι, κάθεται η ντάμα κι ο παππάς στο καναπεδάκι κι εκεί αρχίζει το μαρτύριο της Γκεστάπο: ο γαμβρός αρπάζει ένα μικρόφωνο (με stand) κι αρχίζει να λέει, να λέει, να φωνάζει και να χειρονομεί. Κάποια στιγμή εμφανίζεται κι ένας φίλος του ράπερ, κάθεται αυτός νευριασμένος στη μπερζέρα κι ο ράπερ λέει τα δικά του, πιάνοντας το μπούτι του. Το ζευγάρι εμβρόντητο στην καρέκλα ενώ αν παγώσουμε την εικόνα θα ακούσουμε τις φωνές στα κεφάλια των ηλικιωμένων: "ανάθεμα και μυριανάθεμα τα μπαλέτα της εγγόνας/ σήκω Μπαγιαντέρα για να δεις τα σουξέ της εποχής κλπ". Προς το τέλος, εμφανίζεται μια κοπέλα 18 κιλών, από αυτές που τρώνε ένα μαρτίνι και 2 πακέτα τσιγάρα για μεσημεριανό, τυλιγμένη με μιά πετσέτα. Ο τραγουδιστής γυρίζει, την κοιτάει και ξαναγυρίζει στο ζεύγος που, υποθέτω, από τα πολλά "στοπ" και "γυρίζουμε" του σκηνοθέτη έχει πάει κι έχει έρθει τρεις φορές στα εφημερεύοντα. Στο τέλος βγάζουν όλοι μαζί μιά αναμνηστική φωτογραφία για να'χουν να θυμούνται την αποφράδα μέρα. Όλοι πριν του ράπερ γιατί συνέχισε να πιάνει το μπούτι του και κόπηκε στο βαρόμετρο κόσμιας συμπεριφοράς.
Αυτό είναι όλο κι ό,τι κατάλαβες, κατάλαβες. Η μόνη λογική εξήγηση που κατάφερα να δώσω και να δικαιολογήσω το σεναριακό εύρημα είναι πως ο τραγουδιστής υποδύεται το χαπάκι της πίεσης, γι' αυτό κι απευθύνεται στους ηλικιωμένους. Και η κοπέλα είναι η αποκλειστική που προσέχει το ζεύγος (και στη συνέχεια θα τους κληρονομήσει). Αν έχετε καμιά καλύτερη ιδέα, please διαφωτίστε με γιατί χτες οδηγούσα 4,5 ώρες και πολύ με απασχολούσε το θέμα. Με απασχόλησε και η ελληνική ραπ, εν γένει, αλλά τώρα δεν προλαβαίνω - γιατί χτες μπορεί και να παντρεύτηκε η Μέρεντιθ τον Ντέρεκ και πρέπει να το διαλευκάνω. Toodles!

16 σχόλια:

kangerlussuaq είπε...

Κάτι μου ρίχνουν στον καφέ κάθε πρωί και έχω παραισθήσεις. Χτες είχα τον "Αφρικάνο" της Σαρρή, σήμερα έχω αυτό. Να δώ τι θα δώ αύριο.

constantinos alexacos είπε...

Η κοπελιά είναι η αποκλειστική μεν, θέλει να τους ξεκάνει δε!

Crucilla είπε...

Καλημέρα κεφάτε και όμορφε!

nanakos είπε...

Και φρόντισες να μας στοιχειώσεις κι εμάς με τον Αφρικκάνο! Εύγε!

Crucilla είπε...

Αμ το άλλο...Είναι και digital signle, ευτυχώς δεν θα κοπεί σε cd.
Δευτερον, γιατί η τάση υπαγορευει να τραγουδάνε με τα πόδια ανοιχτά?
( όρα ΄Σάκης)
Και αν ειδες τη Μεντή φέτος στο ρόλο της Παπαγιαννοπούλου, θα καταλάβεις τι κάνει εκεί η κοπέλα με τα μπουρνούζια...

nanakos είπε...

Οχι βρε Κρουτσίλα μου δεν κατάφερα να το δω γιατί τα Δευτερότριτα είχα να προσέχω την δικιά μας την αυτοκτονικιά. Μη συζητείς. BTW, είμαι πιο όμορφος από την τελευταία φορά που με είδες γιατί με γαληνεύει η εγκυμοσύνη. Μπέσος!

An-Lu είπε...

Λοιπόν είναι απλό: το παλουκάρι, όπως και ο ράπερ φίλος του δουλεύουν για εταιρία "singing cards" ή-πως-στον-κόρακα-το-λένε και αντί να δώσουν παράσταση μπροστά στην κοπελιά (η οποία ξεβρωμιζόταν τόσες ώρες), δώσαν την παράσταση στους γονείς της (οι οποίοι ακόμα ψάχνονται).
υγ Το δε υπεροπολυτελές διαμέρισμα, είναι ΣΙΓΟΥΡΑ στο Παγκράτι ;-)

nanakos είπε...

Τα πολλά και θερμά μου συγχαρητήρια Γοργόνα!

[Germanos] είπε...

ο Maximus παραγει τεχνη αν δεν το χετε καταλάβει.

Sophia είπε...

Όχι, ρε, ο γκόμενος της γραίας είναι και μοιράζεται τον πόνο του που η εν λόγω επέστρεψε στον πλειστόκαινο γραίο!!!
;-Ρ

Ανώνυμος είπε...

Toodles!

tsok είπε...

Στίχοι-μουσική Ανδράς Μπονάτσος. 'Nuff said...

Νίκος Κιτωνάκης είπε...

Τέλος πια στα βίντεα-υπερπαραγωγές με τις αρτίστες να ξεδιπλώνουν τα φουρά τους στα ηφαίστεια και τους καλλιτέχνες να τιγκάρουν το τζιπάκι με μοντέλες. Η οικονομική κρίση επιβάλει νέα ήθη στο ελληνικό τραγούδι. Διότι το λόου-μπάτζετ πέραν όλων των άλλων αναδεικνύει και τη σύνθεση.

(ρε τι κάνουν σήμερα οι συνταξιούχοι για να βγάλουν κάνα φράγκο)

patsiouri είπε...

Οχι ρε φίλε, δεν υπάρχει αυτό...
Να γελάσω η να κλάψω??????/

Loucretia είπε...

Αχ δασκαλε, δασκαλε....ντροπη, εδωσες τετοιο θεμα ετσι αβασανιστα ενω απο μονο του θα μπορουσε να ηταν το ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΑ για τις εισιτηριες εξετασεις στην Νανακειο Ακαδημια (και φυσικα για τις απολυτηριες)

Μιας κι ομως ειμαι ανιδιοτελης και μεγαθυμη, θα θεσω μερικες κοινωνιολογικες παρατηρησεις (μολονοτι εχω αποφοιτησει με τον μεγαλυτερο βαθμο :-Ρ) προκειμενου να βοηθησω τους μαθητες σου σε τυχον αιφνιδια τεστ καθοτι ο Ιουνης ειναι μια ανασα.

1) Μικροαστικο διαμερισμα οπου η γηραια κυρια περιφερεται με ταγιερακι ροζ Σανελ και περλες στο λαιμο... ενω ο συμβιος της κρατα ευμεγεθες κομπολοϊ, ταιριαστο ζευγαρι, κι οι 2 με χαντρες.

2)Η ανθοδεσμη που της προσφερει ο φερελπις αοιδος, εγκαταλειπεται σε μια καρεκλα αντι ανθοδοχειου, κινηση καθαρης αποδοκιμασιας.

3) Το μηχανημα που κουτρουβαλιαζει μεσα στο σαλονι, μοιαζει αρχικα με συσκευη παροχης οξυγονου, προφανης προσπαθεια τρομοκρατησης του γηραιου ζευγαριου.

4)Οπισθεν του αοιδου: αγαλματιδιο ινδικου ελεφαντα εν τω μεσω μανουαλιου. Το μανουαλι πιθανοτατα ξεμεινε απο τα τελευταια γενεθλια της γηραιας κυριας. Ο ελεφαντας παλι, ενθυμιο του γηραιου κυριου οταν υπηρετουσε με τον Λορδο Μαουντμπαντεν.

5)Ραπερ με τσακιση στο παντελονι;;;; τα υστερα του κοσμου!!

6)Για την οικογενειακη φωτογραφια με τη πετσετα στο κεφαλι,ας μη σχολιασω καλυτερα...

Σουσουράδα είπε...

Από πού ξεφύτρωσε αυτό το παλικάρι καλέ; Τι ντεκαντανσερί μας πλάκωσε μεσημεριάτικα κι είπα να ξεκινήσω ευχάριστα στην εβδομάδα μου, βάι βάι βάι.
Ο Αντρέας Μπονάτσος δεν έχει άλλη δουλειά να κάνει;