Τρίτη, Νοεμβρίου 25, 2008

Η πρώτη μου φορά

Χθες το μεσημέρι πήγα στην Εθνική τράπεζα στα Εξάρχεια για να κάνω μια κατάθεση. Κρατούσα ένα φάκελλο με χρήματα, μια μπουγάτσα και το ipod που έπαιζε ένα τραγούδι των Radiohead που ευτυχώς τελείωσε γρήγορα και ακολούθησε όλο το νέο cd του Ρέμου.
Ήταν λίγο μετά τις 2 και η τράπεζα ήταν σχεδόν άδεια. Δεν πήρα νούμερο προτεραιότητας γιατί σκέφτηκα πως θα ήμουν ο επόμενος. Πίσω μου ακολούθησαν δύο κύριοι που ήταν πιο ρεαλιστές και τύπωσαν αμέσως νούμερο παίρνοντας τη δική μου σειρά. Τράβηξα ένα χαρτάκι και κάθησα.
Μέσα στο κεφάλι μου είχε κολλήσει ο στίχος "σε ανέχτηκα πολύ μα τελειώσαμε τρελλή" κι άρχισα να φαντάζομαι μια τρελλή κυρία που περιμένει τον άντρα της στο σπίτι φορώντας ένα πυρέξ για καπέλο. Το γαϊτανάκι των συνειρμών ξεκίνησε: πυρέξ - κανελλόνια - έχω μιά λιγούρα- δεν φτούρησε η μπουγάτσα - τί να κάνει το Μάο στη Θεσσαλονίκη? - τέλειωσε άραγε το φεστιβάλ?- μεγάλη μαλακία το 'Hancock'...
Δεν πρόλαβα να απολαύσω το ντανταϊστικό ταξίδι του μυαλού όταν η άκρη του ματιού μου συνέλαβε μιά περίεργη κινητικότητα: ένας αδύνατος τύπος με κατεβασμένο μάλλινο σκούφο στο πρόσωπο, έσερνε τον φρουρό μέσα στο κατάστημα πιέζοντας του το κεφάλι με ένα όπλο.
"Ληστεία!" φώναξε και σωριάστηκε η κοπελίτσα που καθόταν δίπλα μου που τόση ώρα κράταγε μούτρα στον φίλο της. "Ληστεία, ακίνητοι όλοι!" ξαναφώναξε και μια υπάλληλος της τράπεζας τρούπωσε αστραπιαία κάτω από το γραφείο λες και αντί για ληστή μας επισκέφτηκαν 6 ωραιότατα ρίχτερ.
Ο ληστής έριξε τον φρουρό στο πάτωμα. Μ' έπιασε μια ξαφνική στεναχώρια γιατί είναι πολύ καλός άνθρωπος: είναι ευγενικός κι επιτρέπει και τα σκυλιά στη τράπεζα. Ούτε οπλοφορεί. Ένα γουόκι τόκι έχει μόνο κι αυτό μάλλον θέλει μπαταρίες.
Ο νεαρός με την κουκούλα πέρασε από τα ταμεία με μια πλαστική σακούλα και απαίτησε τα λεφτά τους. Χωρίς να το συνειδητοποιήσω, έχωσα τον φάκελλο με τα λεφτά στο κάθισμα κι έκατσα πάνω του. Μόλις τελείωσε με τα ταμεία, έκανε μια γύρα στους πελάτες με παρατεταμένο το όπλο και τους άρπαζε τα λεφτά. Όταν έφτασε σ' εμένα με ρώτησε "εσύ τί έχεις?". "Δεν έχω τίποτα, για ανάληψη ήρθα". Χωρίς να το θέλω παρατήρησα τα σηκωμένα μου χέρια κι ένιωσα μιά προσωπική περηφάνια που τα χέρια μου ήταν τόσο καθαρά και τα νυχάκια μου κομμένα. Δεν μου απάντησε κι έτρεξε στην πόρτα. Φεύγοντας μας είπε: "Μην καλέσετε τους μπάτσους γιατί θα σας κάψουμε!". Και βγήκε τρέχοντας.
"Έλα Γιώργο. Μας έκλεψαν πάλι. Θα κατέβεις?" ήταν οι πρώτες λέξεις που ακούστηκαν από τον ένα ψύχραιμο ταμία. "Κλείσαμε, κλείσαμε για σήμερα" μας φώναξαν και βγήκαμε όλοι έξω.
"Γιατί δεν του έδωσες τα λεφτά σου?" με ρώτησε μετά ένας κύριος που μόλις είχε χάσει ένα φάκελο με 500άρικα (και το χαρτί της εφορίας). "Γιατί ήταν πάνω από 1,80 και λιγότερο από 60 κιλά: δεν δίνω τίποτα σε ανθρώπους κάτω των 80 κιλών". Ξαναφόρεσα τ' ακουστικά μου κι έβαλα τη Μισιρλού από το Pulp Fiction. Everybody cool this is a robbery.

28 σχόλια:

Throgos είπε...

Ζηλεύω!

€lisavet είπε...

ληστεία?

πλάκα με κάνεις φιλαράκι!!!

μήπως κατά βάθος είσαι Θεσσαλονικιός; :)

kangerlussuaq είπε...

Καταπληκτική εμπειρία, πιο συνταρρακτική και από Απροειδοποίητο Τεστ Κουλεμανσόν!

YO!Reeka's είπε...

τελειο!

patsiouri είπε...

Ω ρε φίλε....

Ούτε εγώ τους φοβάμαι τους ληστές των τραπεζών.
Συνήθως δε σου κάνουν κακό αν δεν κάνεις μεγάλη μαλακία...
Κρίμα για το φρουρό μόνο αν είναι και συμπαθητικό παιδί...

vatraxokoritso είπε...

Ψέματα; "Πες μου πως είναι ψέμα".

Εγώ θα είχα χεστεί από τον φόβο μου.

George Tsitiridis είπε...

gamati empiria prepei na einai ...
einai kai ligo ekdikisi...
kai ligo apo ola..
kai endasi
kai cinema ..

Ανώνυμος είπε...

Τα έχω παίξει με τα σχόλια όλων σχεδόν των παραπάνω!"γαμάτη εμπειρία,τέλειο,ζηλεύω(καλά αυτό κι αν ήταν!)"κτλ,δεν είμαστε με τα καλά μας!αυτά τα σκατά έχει κάνει η τηλεόραση,όλα τα βλέπουμε και τα ακούμε σαν ταινία.θα έπρεπε να κάνεις κανα μήνα να μπεις στο μπλογκ σου και μετά να αφήσουν οι δικοί σου ένα σχόλιο"δυστυχώς αγαπητοί αναγνώστες ο αγαπημένος μας νανάκος μας άφησε χρόνους διότι ένας ληστής τράπεζας τον είδε να ανακάθεται στο κάθισμά του και πάνω στον πανικό του τον πυροβόλησε".Τότε μόνο ΙΣΩΣ να χαμπάριαζαν πως πιθανώς τα πιστόλια που κρατάν οι κλέφτες ενίοτε εκπυρσοκροτούν και σκοτώνουν...
homeboy

George Tsitiridis είπε...

to andimetopizoume toso komika
oso ipodilonete stin foto kai sto keimeno...
iremise....
then to sxoliazoume apo tin mia plevra tou mono ..

Ανώνυμος είπε...

@homeboy

Η μεταμόσχευση χιούμορ δεν έχει ανακαλυφθεί ακόμα.

nanakos είπε...

Homeboy, έχεις δίκιο. Όντως τα πιστόλια σκοτώνουν και είναι από τις στιγμές που δεν έχεις περιθώρια για ηρωισμούς γιατί αν δεν φας εσύ τη σφαίρα μπορεί να την αρπάξει κάποιος άλλος δύστυχος. Όμως πρέπει να σου πω ότι στα 3 περίπου λεπτά που κράτησε η όλη ιστορία -προσωπικά μιλάω πάντα- δεν πρόλαβα να φοβηθώ. Mέχρι να συνειδητοποιήσω πως δεν ήταν φάρσα είχε κιόλας τελειώσει. Δεν ήταν πως ήμουν ψύχραιμος. Απλά δεν πρόλαβα να πανικοβληθώ. Και δεν φαντάζομαι πως είμαι ο μόνος όταν όλα γίνονται τόσα γρήγορα.

oni είπε...

Axaxaxa! kairo eixa na sou sxoliasw nanako mou alla pote de stamataw na gelaw me ola osa sou symbainoun. Ma kala ti psyxraimia htan ayth? Kai gw to idio 8a ekana me to fakelo basika an mporousa, alla eimai k xesths wres wres opote den kserw :P Exasa kila edw sta ksena pou hr8a opote fantazomai twra pou mai katw apo 80 kila 8a patwsw stis epomenes eksetaseis :/

georgethebeast είπε...

tha simfoniso me tin fasi oti den prolaveneis na fovitheis giati sinithos ayto to eidos listeias(apo kapoion o opoios thelei lefta kai den thelei na kanei kako)einai ton 2-4 lepton
mou exei simvei sto amaji opou pelatis jafnika vgazei maxairi kai leei ta lefta
tou deixno ta lefta (pou itan sinolo 15 euro!!!)anoije porta kai ejafanistike trexala
den prolava na tromajo giati opos eipa itan mia fasi 2 lepton(o tipos aplos anti na plirosei sto telos tis koursas ithele kai pliromi...ma toso kakos odigos eimai?)

pantos den zoulepsa to olo skiniko
alla exo mia diatiposi
mipos na kopseis ton remo?

[Germanos] είπε...

Κατι ξέρω που συναλλάσομαι σε πέσος Μεξικού. Μου τρωει λιγη περισσότερη ωρα στο γκισε συναλλάγματος αλλα οι κλεφτες δεν τα καταδέχονται.
Ειδικά τα προπολεμικά με τον Εμιλιο Ζαπάτα ειναι μεγάλη ασφάλεια

One Big DJ είπε...

Egw pali na pw pws xairomai pou eisai kala. Me psiloanisixise to post. Bebaia tha mporouses na tou xwseis enan kwno odopoiias kai na ton eksolothreyseis heheheh

Tanila είπε...

1. Προσπαθείς να μας πείσεις ότι μοιάζεις με ανυπεράσπιστο γατάκι;

2. Εμένα δε θα μου δώσεις τπτ καλέ κύριε; Δηλαδή να μη προσπαθήσω ποτέ να σε ληστέψω;

Ιφιμέδεια είπε...

Καλά, ευτυχώς που δεν έπαθε κανείς σας τίποτε. Σε αντίθεση με σένα εγώ θα είχα προλάβει μιά χαρά να πανικοβληθώ -και γιατί όχι; να με πιάσει το γνωστό τρέμουλο που με πιάνει σε τέτοιες περιπτώσεις. Αλλά παρά τον πανικό μου θα είχα μάλλον κι εγώ σκεφτεί να κρύψω τον παρά.

Και επειδή πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούϊ μιά ακόμη δοκιμασία:

"Ληστεία, θα κάνω ληστείααα. Ψηλά τα χέρια και τέρμα τ'αστεία.."

Ποιός και που το πρωτοτραγούδησε; Ποιό το πραγματικό του επάγγελμα; Ποιά η στιχουργός;

phoinix είπε...

μια χαρά προφταίνω να πανικοβληθώ σε 3 λεπτά...εννοείται οτι με οπλάκι μπορώ και σε 3 δευτερόλεπτα...

θα κάνω καιρό να μπω σε τράπεζα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ αν αντίκρυζα κάννη όπλου, θα προλάβαινα να πανικοβληθώ σε 3 milisecond.
Αυτό που με κάνει έξαλλη είναι ότι οι ληστές τραπεζών περνιούνται και για κοινωνικοί επαναστάτες επειδή η τράπεζα είναι το κεφάλαιο. Οι φουκαράδες που τους βούτηξαν τα λεφτά τι ήταν; Οι μεγάλοι Κεφαλαιούχοι;

Ανώνυμος είπε...

NAKO! pls post μια φωτό γρήγορα:

Να είναι χριστουγεννιάτικο
Με κορδέλα ή χωρίς
κατά προτίμηση άρρεν

spread the x-mas spirit!
αν θες μη μου κάνεις άλλο δώρο

σε φιλώ σταυρωτά ;)

g for george είπε...

Απίστευτο...

Χαρά στο κουράγιο σου.

dokisisofi είπε...

ti epaize to ipod otan eixes psila ta xeria?

kangerlussuaq είπε...

Δε νομίζω Χατζηγιάννη πάντως (αν και το "Χέρια Ψηλά" ταιριάζει, δεν τον έχω ικανό το Δάσκαλο να πέσει τόσο χαμηλά). Εγώ πιστεύω ότι θα έπαιζε το:

Είσαι - είσαι - είσαι
Είσαι δημόσιος κίνδυνος,
Δεν πρέπει να κυκλοφορείς
γιατ' είσαι επικίνδυνος


της Χριθτίνας Δελλή

nanakos είπε...

Ρέμο άκουγα παιδιά! Στη λούπα!

xomeritis είπε...

!!!!!! ???????

Loucretia είπε...

Δεν τολμω να φανταστω τι θα γινοταν αν σου εκλεβε τη μπουγατσα...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ γενναία & θαρραλέα η κίνησή σου να κρύψεις τα χρήματα!
Βέβαια, σε περίπτωση που έκανε έρευνα ή καταλάβαινε πως λες ψέμματα, την είχες άσχημα... Πάντως, είναι απίστευτο τι σκεφτόμαστε όταν βρισκόμαστε σε καταστάσεις εκτάκτου ανάγκης π.χ. τα νυχάκια μου ήταν κομμένα (όπως είπες), τα πιο περίεργα ή άσχετα ή απίστευτα πράγματα :)

Ανώνυμος είπε...

Yannis-K, από πολύ παλιά έχει κατηγορηθεί για τη δημιουργία πέτρας στα νεφρά απλώς δε μαζεύτηκαν ποτέ πολλοί καταγγέλοντες για να γίνει ντόρος. Την απέσυραν σιωπηλά πριν το καταλάβει ο κόσμος...τι σχέση πάντως είχε αυτή η απορία με το θέμα του Νανάκου, ιδέα δεν έχω.