Πέμπτη, Δεκεμβρίου 01, 2005

Caution!!


To whom it may concern.

Αυτό το Δεκέμβρη - τουλάχιστον μέχρι να φουρνίσω τη γαλοπούλα - θα ήθελα:

- να μην μου τηλεφωνήσει κανένας που να θέλει να κουβεντιάσει θέματα όπως : "με κυνηγούν οι κάρτες μου", "έχω δεσμό με τον περιπτερά, τον κουνιάδο του, τους αναπληρωματικούς του Πανιωνίου αλλά κάτι μου λείπει", "μόλις χώρισα και θέλω έναν ώμο να κλάψω", "είμαι 52 κιλά και μέχρι το ρεβεγιόν πρέπει να χάσω άλλα 5".
- απογορεύω οποιαδήποτε αναφορά σε ονόματα όπως Ορφέας Περίδης, Μελίνα Σκατά, MC Κλαίει-O-Xάρος-Τα-Στερνά-Του κλπ κλπ.
- απορρίπτω εκ προοιμίου οποιαδήποτε σε βραδυές ποίησης, πχιοτικού κινηματογράφου. θεματικές συνευρέσεις και γενικά βραδυές δυσεντερίας.
- όποιος μου ξανατηλεφωνήσει κλαίγοντας θα του κλείνω αυτόματα το τηλέφωνο.
- το αυτό ισχύει και για τους πρώην.
Όσοι δεν συμμορφωθούν θα αντιμετωπίζονται με το δέοντα κυνισμό που αυτές τις ημέρες λόγω γενικότερης γκαντίφλας μου περισσεύει. Θέλω να ηρεμήσω και να γελάσω. Ένα διάλειμμα από τα "Καθημερινά". Όπως όλοι μας. Τα κατατονικά θέματα θα περιμένουν για λίγο. Ήρθε η ώρα της μπουρδολογίας.

14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ok, σας καλώ λοιπόν σε μια βραδυά απαγγελίας Καρυωτάκη, μετά θα δούμε μια ταινία του Αγγελόπουλου και τέλος θα συζητήσουμε για το τρέχων βιβλίο του Ανδρουλάκη για το αν υπάρχουν ηγέτες σήμερα (ακούγοντας Μελίνα, Ορφέα, και λοιπούς πχιοτικούς καλλιτέχνες).
Α Νανάκο ξέχασα, θα σε πάρω τηλέφωνο να σου πω για τους τρέχοντες επιτυχημένους και μη ερωτές μου.
Καλά Χριστούγεννα σε όλους, χαμογελάστε αυτές τις γιορτές, τους βάζετε σε υποψίες...

so-de-lovely είπε...

Νανακο μου συμφωνω και επαυξανω.
Επισης απαγορευονται: τηλεφωνηματα με θεμα τον Γ.Λ., κουραστικες συζητησεις σχετικες με ταινιες, συμβολαια και δικηγορους, "μου'πες-σου'πα-δεν καταλαβα-τι εννοεις-ποιος ειμαι-που παω-η δουλεια μου-ποτε θα μου τηλεφωνησεις" κλπ
Τελος προτεινω να με παρεις να σε παρω να παρθουμε και να τρουπωσουμε για παντα σε ενα happy mall!

Ανώνυμος είπε...

Vre ante apo kei geloie pou tha perilaveis kai tous prwhn... Ante mhn anoixw to stoma mou kai mathoun oloi edw mesa poios eisai.
XAZOXAROYMENE!

Alkisti είπε...

ωχ και εδω βγηκαν τα μαχαιρια...αμαν πια...

Provato είπε...

μήνυμα ελήφθη... πάω κομμωτήριο...


μπε μπεεεεεε

Storyteller είπε...

Επισης απαγορεύεται να καλέσουν:
- καθε είδους τράπεζα για καθυστέρηση δόσεων καρτών και δανείων ή για την έκδοση νέων τραπεζικών προϊόντων (οχι αλλα δάνεια και κάρτες)
- στην εταιρεία telemarketing (οχι άλλα μηχανήματα κοιλιακών)
- σε αυτούς που παίρνουν κατα λάθος (οχι αλλοι άγνωστοι)
- σε φίλους που ρωτάνε τζαζλές ερωτήσεις (ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ)
-ΚΑΙ ΝΑΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΩΗΝ... ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ

Ανώνυμος είπε...

Laughing sheep pare kai perouka giati edw vlepw xemaliasmata

Ανώνυμος είπε...

Pote stamathse h mourdologia kai irthe twra h wra ths?

nanakos είπε...

@ Storyteller: Ε Γ Ρ Α Ψ Ε Σ !!!

@Laughing Sheep: ΤΟ ΑΥΤΟ!!

LOL LOL LOL

Ανώνυμος είπε...

Ε ότι θα δημιουργούσε τέτοιες αντιδικίες ένα τόσο δα μικρό σχολιάκι περί γιορτών δεν το περίμενα.
Ερώτηση υπό μορφή Υ.Γ: Γιατί οι πρώην συνεχίζουν να παίζουν τον ρόλο των νυν; Κουλάρετε παιδιά, η ζωή είναι απλά ένα παιχνίδι.
Ερώτηση αποκλειστικά σε laughing sheep: σε ποιό κομμωτήριο πηγαίνεις νά'ρθω κι εγώ; (ε για να κουρεύει πρόβατα θάχει τον τρόπο του)

Ανώνυμος είπε...

Μα τι γίνεται εδώ μέσα; Κύριε Νανάκο και κ. πρώην μήπως πρέπει να τα πείτε κατ' ιδίαν από το να τα λέτε δημοσίως και να μας ζαλίζεται με γελοιότητες;

snikolas είπε...

Μήπως μέσα στην λίστα σου πρέπει να προσθέσεις και το : Δεν θέλω να ξανά ακούσω το last Christmas του George Michael;

nanakos είπε...

Nικόλα μου έχεις ΆΠΟΛΥΤΟ δίκιο: όχι άλλο LAST CHRISTMAS!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Προς daisy: Αγαπητή μαργαρίτα (ή όμορφη, αναλόγως πως το βλέπεις), στο παιχνίδι της ζωής μας εμείς είμαστε που βάζουμε τους κανόνες και κανείς άλλος.Οι σημαδεμένες τράπουλες είναι απλά για τζογαδούρους και αποτυχημένους. Προτιμώ λοιπόν την πρωτοτυπία της δικής μου ζωής παρά τη συμβατικότητα μιας ζωής που τους κανόνες τους βάζουν άλλοι. Φιλιά