Παρασκευή, Ιουνίου 10, 2005

HAPPY EVER AFTER

Αγαπημένοι μου....

σήμερα που παντρεύεστε, τι δώρο να σας κάνω??! Είμαι σίγουρος πως αυτές τις τελευταίες στιγμές της εργένικης ζωής σας τις περνάτε με αγγουράκια, πατάτες και λοιπά ζαρζαβατικά κάτω από των ματιών σας τις σακούλες. Σε λίγο θα έρθουν οι μακιγιέζ, οι κομμώτριες, οι πιστολατρίς (a.k.a. οι βοηθοί πιστολάκι) και, οι φίλοι singles που άλλοι θα θέλουν να ξυρίσουν τον γαμβρό - ωχ! ρε μαλάκα σου πήρα λίγο το αυτί αλλά, χαλάλι σου παντρεύεσαι σήμερα!- και, εκείνες που θα θέλουν να βεβαιωθούν πως η νυφούλα δεν θα γράψει τα ονόματα τους στο τακούνι με blanco για να μην σβήνει ούτε αν το ξύσεις με καλέμι. Εγώ δεν έχω παντρευτεί και οδηγίες για τον έγγαμο βίο δεν έχω να σας δώσω. Όμως είναι μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε:
--- Αν κάποιος την ώρα που ντύνεστε αρχίσει να τραγουδάει "Τώρα νυφούλα μου χρυσή που βγαίνεις απ' το σπίτι σου..." να ξέρετε πως ο τελευταίος γάμος όπου ακούστηκε αυτό το τραγούδι ήταν "ματωμένος" κι αίσιο τέλος δεν είχε.
--- Αν θελήσει κάποιος να διορθώσει κάτι με βελόνα και κλωστή πάνω σας, για να μην πιάσει γρουσουζιά πρέπει να σας ρωτάει "Τι ράβω?" και να απαντάτε "Το σάβανο σου καρικώνεις".
--- Αν τελευταία στιγμή σας πιάσει αυτό που λένε "cold feet" και αρχίσετε να αναρωτιέστε "Θεέ μου, τι παω να κάνω?... Εγώ είμαι μια πεντάμορφη, τι το παντρεύομαι το γατοκούραδο? ... Ούτε ένα μπριάμ δεν ξέρει να φτιάχνει η κατσίκα, σαν τον τσίρο θα γίνω από τη πείνα...κλπ κλπ" να θυμάστε πως τα δώρα σε γάμους που ο χωρός του Ησαία δεν παίχτηκε μέχρι το δεύτερο encore, επιστράφηκαν!
--- Αν εμφανιστούν πρώην γκόμενοι/ες στην εκκλησιά να ξέρετε πως δεν τους έφερα εγώ
--- Να πείτε στο catering να μην μαζέψουν τα φαγητά αν δεν φύγω και ο τελευταίος καλεσμένος.
--- Σε περίπτωση ατυχήματος που ο γαμβρός εμφανιστεί με ξεκούμπωτο φερμουάρ, φανεί η νυφιάτικη κυλόττα, πλακωθούν τα σόγια για τα προγαμιαία κλπ να δείξετε ψυχραιμία και να θυμάστε πως αυτά θα (μας) μείνουν από τη μεγάλη τούτη μέρα!
--- Να θυμάστε πως πάντα θα είναι κοντά σας κάποιος που σας καταριέται και θα προσπαθεί να σας καταστρέψει τη μέρα. Μην ανησυχείτε! Είναι πολλοί περισσότεροι αυτοί που θα ανυπομονούν να παντρευτείτε για να πάνε στη δεξίωση.
Βίον Ανθόσπαρτον!!

4 σχόλια:

so-de-lovely είπε...

Τι εγινε νανακο? Επιτελους τελειωσε το pre-nupt depression και βρηκες επιτελους κουμπι και πληκτρολογιο για να μας ενημερωσεις κι εμας για το αν ζεις ή πεθαινες? Αντε βρε και στα δικα σου! ή καλυτερα και στα δικα μας οι λευτεροι!

violent unknown event είπε...

Ένα έχω να πω: "Σούλα! Μπλούζες!"

Ανώνυμος είπε...

Και τον Κωστέτσο με τη στιρέλα απαραιτήτως !

Ανώνυμος είπε...

Και τον Κωστέτσο με τη στιρέλα απαραιτήτως !