Τετάρτη, Ιουνίου 15, 2005

Χ Χ Χ

(Η παρακάτω συζήτηση συνέβη χτες αργά το απόγευμα στο msn.messenger...)

Αγόρι: Γειά σου. Με λένε Νότη. Είμαι 14 χρονών, 1.95 ύψος, 53 κιλά, ενεργητικό...μπά! παθητικό αγόρι.

Χήρα: Είμαι η Τέττα, 39 χρονών, 1.52 ύψος, 84 κιλά, χήρα.

Αγόρι: Kααααύλααααα! Που είναι τώρα ο άντρας σου?

Χήρα: ......zdoup.......!

Aγόρι: Είσαι 'κει?

Χήρα: Nαι...εσύ είσαι μόνος στο σπίτι?

Αγόρι: Όχι...είναι εδώ ο παππούς μου, δυο φίλοι του, η Φιλιπινέζα μας η Σαριμπίντα, 3 γειτόνισσες και μια μάινα.

Χήρα: H Φιλιπινέζα είναι κοντή σα πινέζα?

Αγόρι: Είναι 1,84 με χυτά πόδια, θεληματικό πηγούνι και, 267 μπούκλες extensions από τα Aggelos Top Hair. Ο παππούς μου της τα πλήρωσε με το επικουρικό του Φεβρουαρίου.

Χήρα: Δός μου να της μιλήσω.

Αγόρι: Δεν μπορεί. Μαγειρεύει fajitas για το βράδυ.

Χήρα: Δός μου τον παππού σου.

Αγόρι: Δεν μπορεί. Πήρε την αναπηρική σύνταξη σήμερα και την παίζει στη πρέφα.

Χήρα: Kαλά...δός μου μια γειτόνισα.

Αγόρι: Δεν μπορούν. Βλέπουν "Βέρα στο δεξί" και σηχτηρίζουν το Στράτο. Τα βυζιά στη φωτογραφία δικά σου είναι ή καμιάς κολλητής? Σα γκανόνια είναι.

Χήρα: Δικά μου είναι. Τι γουστάρεις?

Αγόρι: Nα έρθω από εκεί να κάνουμε ένα τρίο με τον άντρα σου?

Χήρα: Mη λες τέτοια βρε αγοράκι μου... θα ξανακάνω "zdoup"!

Aγόρι: Τι είπα?

Χήρα: Χέστο! Θες να έρθεις να τριφτούμε?????

Αγόρι: Kααααύλαααααα!!!!! Έχεις και "βιδωτό'' να βάλεις?

Χήρα: Και βιδωτό και κουμπωτό και τρυπητό. Κι αν είσαι άτακτος θα στις βρέξω στα πισινά με το αντικολλητικό.

Αγόρι: Μη μου κάνεις όμως σημάδι γιατί δε θέλω αύριο στη γυμναστική να γράφει ο κώλος μου "Τefal".

Xήρα: Tι μουσική σε φτιάχνει?

Αγόρι: Progressive trance και death metal.

Χήρα: Δε πειράζει...σήμερα θ' ακούσεις Άγγελο Διονυσίου.

Αγόρι: Kααααύλααααα!!!!

Χήρα: ???!!!

Αγόρι: Είσαι τριχωτή?

Χήρα: Σα κοάλα. Θα είναι η πρώτη σου φορά?

Αγόρι: Όχι...το έχω ξανακάνει άλλη μια φορά. Με πήγε ο παππούς σε μια πόρνη, την Ισιδώρα. Ήταν πολύ καλά. Είχε πολύ μικρό πουλί και δεν πόνεσα καθόλου. Τον κολλητό μου, τον Σπυράκο, τον πόνεσε πολύ ο γυμνασιάρχης κι επειδή φώναζε έφαγε και 5 μέρες αποβολή. Οπότε "Δόξα τω Θεώ", να μην είμαι και αχάριστος.

Χήρα: Ti ώρα θα έρθεις?

Αγόρι: Nα ταίσω τη μάινα και θα'ρθω. Τι ώρα γυρίζει ο άντρας σου?

Χήρα: .... Ο άντρας μου είναι γυμνασιάρχης, λέω να μην είναι παρόν.

Αγόρι: ΟΚ! Καλύτερα! Που να' ρθω???

Χήρα: ....126, στη Κηφισιά. Πως θα 'ρθεις?

Αγόρι: Θα με φέρει η Σαριμπίντα. Τι γουστάρεις να σου φέρω?

Χήρα: Tίποτε μωρό μου.... α! αν βρεις ανοιχτό το μπακαλικάκι κάτω από το σπίτι, πες στον Τάσο να σου βάλει μισό κιλό Γερμανίας για τρίψιμο και θα σου τα δώσω τα λεφτά.

Αγόρι: Ok! Έρχομαι σε καμιά ώρα. Γεια

Χήρα: Bιάσου γιατί καίγομαι!!!

Αγόρι: Kααααύλαααα!

9 σχόλια:

Damsel in Stress είπε...

Και μετά ο μαλάκας ο Ανούϊγ καθόταν και έγραφε θέατρο παραλόγου. Τρομάρα του ... τίποτα δεν ήξερε απ' το σπορ, ΤΙΠΟΤΑ.

(μεγαλείο διάλογος)

Damsel in Stress είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Νανάκο μου γλυκέ, το μόνο παρήγορο είναι ότι αυτά τα γράφεις εσύ και δεν συνέβησαν ποτέ... Ελπίζω τουλάχιστον!!!

so-de-lovely είπε...

Ειμαι η Τεττα και θελω να βεβαιωσω υπευθυνα και εν γνωση των συνεπειων του νομου οτι ο παραπανω διαλογος ειναι 100% αληθινος και αυθεντικος και διεμηθφη μεταξυ εμου και του νεαρου Νοτη την Τριτη το απογευμα. Ευχαριστω!

Ανώνυμος είπε...

Κι εγώ είμαι ο αποπλανημένος Νότης και σας το βεβαιώνω επίσης!....καααααύλααααααααααα

so-de-lovely είπε...

Το θεμα ειναι οτι εγω ειμαι αληθινα η Τεττα ενω εσυ σιγουρα δεν εισαι ο Νοτης, καλε μου Δημητρη

Ανώνυμος είπε...

Όχι! Όχι! Όχι! Είμαι ο Πάνος, είμαι ο Πάνος, είμαι ο Πάνος, είμαι ο Πάνος!! (συνοδευόμενο από κτύπημα τακουνιού στο δάπεδο). Με βαφτίσανε Παναγιώτη στην Παναγία τη Τρυπητή μεγάλη η Χάρη της, η μητέρα μου με γωνάζει Νούλη και η φίλη μου η Σούλα από τα Σούρμενα Νούλα.
Κι αν δε με πιστεύετε μπορώ να σας πω και τη συνέχεια της ιστορίας…..

so-de-lovely είπε...

So prove it! Tell us how the story ends... or I will post it soon.

Ανώνυμος είπε...

You should know better, dear... To put it shortly you helped me lose my virginity, but sadly it was not enough to take away my sexual interest in men...

Notis
(alias Panos, alias Panagiotis, alias Noulis, alias Noula etc. etc. etc.)