Πέμπτη, Απριλίου 07, 2005

Επανάληψη

Είμαι το κουτάβι του Νανάκου και αύριο κλείνω μια εβδομάδα σε αυτό το σπίτι και θέλω να πω και στα άλλα κουτάβια πόσο ωραία είναι και αν θέλουν να έλθουν κι εκείνα να μείνουμε εδώ όλοι μαζουλάκι. Είμαι ελεύθερος να τρέχω όσο θέλω και να μασάω ό,τι θέλω αρκεί να είμαι super χαριτωμένος. Επίσης, είναι καλό όταν με μαλώνουν να δείχνω φοβισμένος γιατί έτσι σταματάει η κατσάδα και με παίρνουν αγκαλιά. Είναι καλό να αναστενάζω γιατί όλοι νομίζουν πως κάτι με βασανίζει και για να με κάνουν να νιώσω καλύτερα με μπουκώνουν με σαλάμια. Λερώνω όπου θέλω γιατί άκουσα πως σε λίγο θα μαζέψει ο κύρης μου τα χαλιά οπότε βιάζομαι να χέσω ό,τι προλάβω. Το βράδυ με κοιμίζει στο κρεββατάκι μου αλλά, πολλές φορές ξυπνάω και μαγειρεύω - γιατί η ξηρά τροφή είναι πολλά βαρετή. Χτές, βρήκα μπριζόλες και τις πέταξα στο φούρνο με πατάτες. Μετά κάθομαι με το πιατάκι μου και ψωνίζω από το Telemarketing. Έχω ψωνίσει έναν ατμομάγειρα, μια φρουτιέρα και ένα σετ με 32 μπαλλάκια τένις που σκοπεύω να μασήσω όσο θα λιάζομαι στο μπαλκόνι. Κρόσια δεν έχω αφήσει. Απαντάω τηλέφωνα και όλο λέω πως το αφεντικό μου είναι στο μπάνιο, γιατί δεν θέλω να πηγαίνει πουθενά και να μ'έχει όλη μέρα αγκαλίτσα. Μια μέρα σκοπεύω να του φάω όλα τα ρούχα για να μην πηγαίνει ούτε στο περίπτερο για σοκοφρέτες. Είμαι λίγο κωλόσκυλο, κατά βάθος αλλά τα κάνω όλα για το καλό του και μια μέρα θα μ'ευγνωμονεί. Γαβ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: