Δευτέρα, Απριλίου 04, 2005

Στερητικό σύνδρομο

Μια χαρά είχα κι εγώ στη ζωή μου και πάνε να μου την κόψουν κι αυτή. Τι θα γίνει αν χαθεί το μέλι από τα ράφια? Τι θα γίνει αν απαγορέψουν στον κυρ-Γιώργη να αρμέξει ξανά τις μελισσούλες του? Τι θα κάνω που τα παχουλά μου δαχτυλάκια είχαν συνηθίσει να κάνουν μακροβούτια στη γυάλα με το μέλι? Τι θα τους πω? Πάει το γιαούρτι, πάει και το μέλι! Πάνε τα σέλινα, πάνε και τα μαιντανά!Τι θα τρώω όσο θα κοιτάζω το ταβάνι και θα αναρωτιέμαι "Ποια είναι η Νταίζυ που φοράει ράσα και ξεκίνησε την καριέρα της στο Βόλο?" (Έλα τώρα που δεν ξέρεις!) Σε λίγο θα απαγορέψουν τα τορτελίνια, το ζαχαρούχο και τις μαγιονέζες. Τι θα τρώω? Γιατί δεν απαγορεύουν τις Απόκριες? Γιατί δεν πριονίζουν όλα τα ξυλοπόδαρα, να μην φοβάται και η Τιτινέλ? Δεν καταλαβαίνω γιατί τα έχουν βάλει με το μέλι και δεν καταδιώκουν τη ρόκα, το λάχανο, το μαρούλι - τόσα και τόσα ζαρζαβατικά δεν τρώω. (Παρεπιπτόντως, υπάρχει περίπτωση ο σκύλος μου να είναι αλήθωρος, κουφός και βλάκας.)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ti dikaiologia exeis simera poy den egrapses mia koubenta stin amoiri mana?