Πέμπτη, Μαΐου 10, 2007

Κοίτα να μαθαίνεις


Πρώτα ήρθε εκείνη και μετά το καλοκαίρι. Και μετά άλλο ένα καλοκαίρι. Και λίγο πριν την τελευταία άνοιξη, ήρθε ο χειμώνας. Προσπαθείς, προσπαθείς αλλά να την κερδίσεις ξανά δεν μπορείς. Απλά, δεν μπορείς. Μην κάνεις σχέδια, μην ελπίζεις, μην ονειρεύεσαι, μην κοιμάσαι χαμογελώντας με την εικόνα της στην αγκαλιά σου.

Μην ακούς αυτά που λένε: οι καρδιές δεν γιατρεύονται. Δεν υπάρχει λόγος να γιατρευτούν ή να ξεχάσουν. Ο χρόνος δεν διορθώνει τίποτε. Μόνο να παραδεχτείς πρέπει. Να παραδεχτείς πως νικήθηκες, πως η καρδιά σου ράγισε κι έχασες άλλο ένα κομμάτι της. Μόνο η αδυναμία σου να την ξεχάσεις θα σε βοηθήσει. Καμιά καρδιά δεν είναι πιο δυνατή από την ραγισμένη.

Αν θες να βουλιάξεις, κρύψου μέσα στην οδύνη σου. Μην ακούς κανέναν, μόνο τους κόμπους στο λαιμό σου. Σκοπός είναι να κόβεις την καρδιά σου σε κομμάτια και να τ' αποχαιρετάς. Αν αρχίσεις να ράβεις αυτά τα κομμάτια, σε λίγο καιρό αυτό που έλεγες καρδιά δεν θα σου μοιάζει. Κι αντί να ξεχάσεις αυτήν ή όποια άλλη, θα ξεχάσεις την αφετηρία σου.

Γι' αυτό μην προσπαθήσεις άλλο. Απλά δέξου πως έσπασες, πως γονάτισες και πονάς πολύ. Και πριν το καταλάβεις, θα ξαναβρείς το αίμα που έχασες. Και ένα άλλο καλοκαίρι.

21 σχόλια:

so-de-lovely είπε...

Μα Νανακο μου ουτε και οι Αφες Χατζημπαλη δεν θα τα λεγαν τοσο σοφα και ακριβοδικαια! Κι αυτες εχουν σπουδασει κιολας. Ενω εσυ τα λες ως παθων και μαθων απο την πρωην ραγισμενη σου καρδια με την ελπιδα να γιατρευτουν κι αλλες καρδιες ...

YO!Reeka's είπε...

ωχ ωχ ωχ

Ανώνυμος είπε...

Ki egw to pistevw afto, Nanako. Den yparxei logos na ypodyomaste tous dynatous. Afti isws na einai i megalyteri plani tou anthrwpou.
Elpizw kapoia stigmi na to katalavoume afto.

Se kalimerizw.

snikolas είπε...

Ωχ… κάποιος έπαθε ζημιά!

[Germanos] είπε...

Ζημιές παθαίνουμε όλοι ενίοτε.
Τις καταχωρούμε στα βιβλία και συνεχίζουμε

Δυστυχως για αυτου του ειδους τις ζημιες δεν υπάρχει φοροαπαλλαγή

Ανώνυμος είπε...

εεεμ, ο ερως μ'ερωτα περνα. (μου το λεγανε, δεν το πιστευα, -τσκ! κοινοτυπια!- καποια στιγμη εγινε. τωρα τραγουδαω το "συγγνωμη κυριε, ποιος ειστε"..)

nanakos είπε...

DonnaBella, πάλι καλά να λες! Μια φίλη μου τρσγουδούσε το "Wanted dead or alive". O πρώην της κατέληξε στο νοσοκομείο δυό μέρες πριν η φίλη μου ανακαλύψει την Καμπάλα! U gotta do what u gotta do!

[Γερμανέ], δεν υπάρχει φοροαπαλλαγή! Πολλές φορές, καλώς ή κακώς, δεν παίρνουμε ούτε την επιστροφή που δικαιούμαστε. Ή έτσι νομίζουμε.

Ανώνυμος είπε...

i know exactly what you mean...

κάθε φορά που σπάει η καρδιά μου, νομίζω ότι είναι τελειωτικό, αλλά κάθε φορά που ξαναφήνομαι να αγαπήσω, είναι καλύτερα από την προηγούμενη, γιατί είμαι εγώ πιο γνωστική.και καλύτερη. κι ας κρατήσει λίγο.

η μόνη καρδιά που θα μένει ίδια, είναι μια καρδιά παγωμένη, κι αυτό όχι γιατί το επιλέγει, αλλά γιατί κανείς δεν θέλει να την αγγίξει.

irrelevant

Ανώνυμος είπε...

Αν γνωριζόμασταν, θα νόμιζα ότι το έγραψες σήμερα ειδικά για μένα ..

Ανώνυμος είπε...

Irrelevant, δεν υπάρχει μεγαλύτερη αλήθεια από το συμπέρασμα σου!

Trilian είπε...

εντάξει λοιπόν το παραδέχομαι...

nanakos είπε...

Irrelevant, όντως έχεις δίκιο!

Ανώνυμε/η...ποτέ δεν ξέρεις ;-)

tzo είπε...

Ακριβώς! Θα βρες το αίμα σου και θα είναι και καινούριο!!!

ξενιτεμένη είπε...

!!!!!
se diavazo kairo, den exo sxoliasei, an kai psofao me tis trash anafores sou kai to xioumor sou
alla simera me esteiles filtate nanako
!!!!!
kai ksana !!!!!

ξενιτεμένη είπε...

episis, perastika!

Ανώνυμος είπε...

Πρωτη φορα τετοια απελπισια,nanako...Τί σου συμβαινει?

nanakos είπε...

Ξενιτεμένη, κι εγώ σε διαβάζω :-Δ

Ανώνυμε/η, δεν μου συμβαίνει τίποτε. Σκέφτηκα πως είναι καλύτερα να γράψω αυτά που ήθελα να πω για να τα διαβάσει ξανά & ξανά κάποιος που τα έχει ανάγκη. Αν, φυσικά, του φανούν χρήσιμα.

Χρήστος είπε...

Kalimera nanako! Ki egw se diavazw kai mou aresei to xioumor sou kai mpla mpla mpla mpla...
Den se exw dei na kaneis paromoio post. Kai twra pou to ekanes apopoieisai tis efthynis legontas oti paei allou.
De mas eipes omws, olo trela kai xara to blog sou, kai mpravo, alla paromoies katastaseis me aftin tis parousas eggrafis den exeis moirastei mazi mas.. (An theleis fysika)
Thelw na pw oti kseroume perissotera gia tin antipathitiki geitonisa para gia ena erwtiko adieksodo tou nanakou..
Telika o nanakos pligwnetai? San tin eggrafi enos filou pou egrafe oti de mporei na fantastei atoma san ti Vissi kai ti Vandi na pigainoun stin toualeta..
Se kalimerizw kai sou xamogelw!

the ibt είπε...

Νανάκε, αν θες και τη γνώμη ενός μικρότερου (:p) που πέρασε πολλά, θα σου έλεγα να μη κυλιέσαι στα μωσαϊκά για τέτοια ζητήματα διότι...

You got your hair, you got your head, you got your brains (?), you got your ears, you got your eyes, you got your nose, you got your mouth, you got your smiiiiiiiile.

Duncha?

nanakos είπε...

Χρήστο, έχω γράψει παρόμοια πόστ. Δεν αποποιούμαι την ευθύνη κανενός συναισθήματος. Εξάλλου για να τα γράψω αυτά σημαίνει πως τα έχω περάσει κι εγώ. Απλά το δικό μου συναισθηματικό Βατερλό συνέβη πριν ανοίξω το μπλόγκ. Όταν ξεκίνησα να γράφω όλα είχαν περάσει. Έκτοτε, δεν έχουν υπάρξει ερωτικά αδιέδοξα. Τουλάχιστον όχι σημαντικά. Απλά έτυχε η ερωτική μου ζωή να είναι απλούστερη. Αυτό είναι ατυχές κατά μια έννοια αλλά είναι και η αλήθεια. Φυσικά και πληγώνομαι (και σίγουρα πηγαίνω στη τουαλέττα!) και είμαι περήφανος για τη δική μου ραγισμένη καρδιά. Όταν έρθει η στιγμή για την χαρά ή την λύπη, θα το μάθετε. Μαζί θα το περάσουμε :-)
Ανταποδίδω την καλημέρα και το χαμόγελο επί 2 - λόγω Σ/Κ!

Αγαπημένε μου iblog, όλα αυτά είναι ο μόνος λόγος για τον οποίο αξίζει να κυλιόμαστε στα μωσαικά! Αυτός και ο Χάρι Πότερ, φυσικά!

Ανώνυμος είπε...

έτυχε να ψάχνω για ραγισμένες καρδιές και έπεσα στο blog σου. και εγώ είμαι σε χάλια κατάσταση και μάλιστα λίγο πριν την πρωτοχρονιά. εδώ και 2,5 χρόνια που είχαμε χωρίσει και την βλέπω τυχαία. και οι 2 γνωρίζαμε πως προχωρήσαμε στις ζωές μας μέσω τρίτων. προσωπικά νόμιζα πως την ξεπέρασα μιας και έχω σχέση εδώ και 1,5 χρόνο. Έλα όμως που η καρδιά μου άρχισε να χτυπάει σαν τρελή και έχασα τον ύπνο μου (βοήθησαν 1-2 φιλάκια που έπεσαν. μέχρι εκεί όμως).
τελικά κατάλαβα πως για μένα αυτή η κοπέλα είναι ο έρωτας της ζωής μου παρόλο που αυτή με χώρισε για άλλον. είμαι σε πάρα πολύ δύσκολη θέση. το χειρότερο είναι που δε θέλω να πληγώσω την τωρινή μου κοπέλα γιατί είναι ψυχούλα και περνάμε πάρα πολύ καλά.

μας αφιερώνω φίλε μου το τραγούδι του μέγα Καζαντζίδη, "οι αισθηματίες".

καλές γιορτές σε όλους και χρόνια πολλά. εύχομαι τα καλύτερα σε όλους