Τρίτη, Μαΐου 24, 2005

LOVIN' HELENA

Είμαι πάρα πολύ ευτυχισμένος που το Παπαριζάκι παπαριζώθηκε στην κορυφή της Ευρώπης! Έφαγα πίτσα (την πιο αηδιαστική της ζωής μου με κιμά, φέτα και αντσούγιες), καρδιοχτύπησα, προσευχήθηκα, βγήκα στους δρόμους. Και το βρακί μου ν'ανεμίσω για την Ελενίτσα αλλά έπεσε σε laundry day και δεν φόραγα. Χαίρομαι που θα φιλοξενήσουμε την Eurovision εδώ χάμου του χρόνου γιατί με αυτή την ευκαιρία θα μπορέσουμε να της δώσουμε έναν άλλο αέρα. Καταρχάς, θα πρέπει να κάνουμε κάτι για ν'αναβαθμίσουμε τον ρόλο των νίντζα στη Γιουροβίζιον. Οι ξένοι επισκέπτες όλο και σε κάποιο ελληνικό reality της καταστροφής θα πέσουν πάνω και θα μάθουν ελληνικά συνθήματα όπως: "σε εκτιμώ και σε σέβομαι...δεν είναι κοντά μου...είμαι ο εαυτός μου...εδώ μέσα έχω πάρει 28 κιλά". Όλο και κάποια παλιακιά αδελφή θα έχει ξαμολυθεί στα καλντερίμια για να μάθει στους Μαλτέζους τα " είσαι θεά αγάπη μου...σε λατρεύω αγάπη μου... θεά τον έκανες το μουσακά (αγάπη μου)... έχεις Κρόνο μωρή (αγάπη μου) και δεν σου κάθεται η κατέ". Ο Δανίκας μαζί με τα Κατσιμιχάκια θα οργανώσουν μια σεμνή καθιστή διαμαρτυρία (στα Προπύλαια φαντάζομαι) εναντίον του θεσμού. Το κανάλι Seven -αν υπάρχει του χρόνου- θα προβάλλει σε επανάληψη το αποψινό θέμα Eurovision - Aνεργία - Διαφθορά (όχι δεν κάνω πλάκα). Με λίγα λόγια, θα περάσουμε κοτσάνι!

7 σχόλια:

Revekka είπε...

Μα καλά, με τίποτα δεν είμαστε ευχαριστημένοι πια????????Γιατί τόση καυστικότητα?Έτσι λέγαμε για τους Ολυμπιακούς και όμως όλοι πήγαν για εθελοντές...Να πάρουν λίγη από τη δόξα!(Μια άλλη πλευρά τοπυ εθελοντισμού...)

dgalanis είπε...

μήπως να πάμε κι εμείς εθελοντές στη Γιουροβίζιον μπας και κλέψουμε κάτι από τη δόξα του Φωκά Ευαγγελινού;

nanakos είπε...

Να σου πω, δεν θα είχα πρόβλημα αλλά είμαι λίγο μπατάλας και ενδέχεται να πέσω πάνω στη τραγουδίστρια και να την κάνω σιδερότυπο για τα μπλουζάκια του Ε.Ο.Τ.

Revekka είπε...

Θες να πεις δηλαδή ότι αν ήσουν χορευτής, θα ήθελες να μην αναφερθεί το όνομά σου?Έλα τώρα!Μεταξύ μας είμαστε!

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά δε ξέρω αν φιλοδοξείτε να γίνετε ή είστε ήδη χορευτές, εμένα το πρώτο από τα αριστερά της Έλενας (χορευτή) ποιός θα μου τον γνωρίσει ;

Ανώνυμος είπε...

Δημητράκη μου είσαι σε λάθος site!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί καλέμ μιά απλή επιθυμία εξέφρασα κι'εγώ ο άμοιρος... !