Πέμπτη, Μαρτίου 22, 2007

gs-ass!

...

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μερικές φορές μου αρέσει πολύ που σ' έχω συντροφιά.

γραμμένο από το νανάκο, κλεμμένο και αλλαγμένο από την irrelevant.

(μην ασχολείσαι, τζάμπα θα του ανεβάσεις την επισκεψιμότητα)

nanakos είπε...

Απ' όσο γνωρίζω ο/η irrelevant δεν έχει blog. Τουλάχιστον όσες φορές έχει σχολιάσε εδώ, υπογράφει ανώνυμα και από κάτω ως 'irrelevant'. Σε περίπτωση που δεν είναι έτσι, μπορεί να βεβαιώσει πως δεν έχω επισκεφθεί ποτέ το μπλόγκ του/της γιατί απλά δεν ήξερα πως έχει! Κι εγώ πολλές φορές έχω παραθέσει από 'λέξεις' έως 'ποστς' άλλων. Πάντα όμως γιατί μου άρεσαν και πάντα υπογραμμίζοντας πως δεν είναι δικά μου.

Ανώνυμος είπε...

μα τι έγραψα?????????
σε μια πολύ-πολύ κακή μέρα(για μένα), ήθελα να τονίσω ότι μ'αρέσει το blog σου και ποιος τολμά να το κλέβει.
δεν ξέρω τι κατάλαβες.

η irrelevant-δεν-έχω-blog-και-δεν-θέλω-να-αποκτήσω

nanakos είπε...

Kατάλαβα πως έλεγες ότι εγώ είχε 'κλέψει/αντιγράψει' την παραπάνω πρόταση! Μάλλον, δεν διάλεξα την κατάλληλη μέρα για ν'απαντήσω σε κόμμεντς! Συγνώμη, το κεφάλι μου είναι λίγο σουρντάν- μπουρντάν!
:-)

Ανώνυμος είπε...

άσε, όλη η μέρα είναι κουλεμανσόν!!
(κι αυτό κλεμμένο :-) )

irrelevant

passer-by είπε...

Υπάρχει και η εξής 0.002% πιθανότητα.
Να έβαλε στο ποστ κάτι που είχε λάβει μέσω λ. ταχυδρομειου ώς ανέκδοτο, ξέρετε, από αυτά που κανουν τον κύκλο του ιντερνετ κάθε έξι μήνες και μεταφράζονται με μικροαλλαγές από γλώσσα σε γλώσσα και καταλήγουν ελαφρως διαφορετικα.
Ζητώ συγγνώμη από οποιον έγραψε το ανεκδοτο για τους Ιρλανδους, αλλά μου το έχουν στειλει 8 φορες μεσω ηλ.ταχυδρομειου και αδυνατω να παραθέσω την πηγη. (οχι οτι το ανέβασα, απλα στην περιπτωση που το ειχα κάνει για να καταλάβεις τι εννοω)
Δεν παω να κοιταξω το μπλογκ που λες, γιατι θα γινει τσαμπα θορυβος. Αν σου εκλεψε κειμενο, κακως.

Urfurslaag είπε...

"Μην ασχολείσαι, τζάμπα θα του ανεβάσεις την επισκεψιμότητα."

Ετσι είναι και προσπάθησε εσύ να το δεχθείς ως μια ένδειξη εκτίμησης από έναν αφελή.
Διαβάζει το μπλογκ σου, και του αρέσουν τα κείμενά σου αρκετά για να σου τα κλέψει.

Αλλά ουδέν κρυπτόν εις το ελληνικό βλογκοχωριό μας...

Ανώνυμος είπε...

Καλά Κύριε μου, ηρεμήστε! θα πάθετε και τίποτε και θερίζουν τα εμφράγματα στην ηλικία μας! Νομίζω ότι το παρακάνατε, το νόημα όλου αυτού είναι ότι ΔΕΝ υπάρχουν πνευματικά δικαιώματα, και ακόμη και να υπάρχουν δηλαδή, κουλ μπέιμπι δεν είσαι και ο Φιόντορ Κάφκα. Άλλωστε το να σε χρησιμοποιούν κατά οποιονδήποτε τρόπο είναι καλύτερο από το να μην ασχολείται κανένας μαζί οσυ! αι σιχτίρ δηλαδή!

snikolas είπε...

Θα τρελαθούμε τελείως! Έκλεβαν οι εφημερίδες, τώρα κλέβουν και οι bloggers από τους άλλους bloggers; Έλεος!

Ανώνυμος είπε...

afto pou leei oti ekane
einai alitheia apo mail to phre

mhn ton stavrosete den tou axizei
einai pragmatika kalo paidi

enas filos tou (pou oute o idios tha mathei poios eimai)

PS to mono pou tha mporouses na deis os thetiko einai oti ta keimena sou moirazontai meso mail

enas anagnosths blog pou den exei blog

enteka είπε...

μη μου συγχύζεσαι! επανόρθωσε και μοιάζει απόλυτα ειλικρινής. κι εγώ είχα λάβει κάποτε το κείμενο με μέιλ και δεν είχα ιδέα ότι ήταν δικό σου, μέχρι σήμερα που πήγα στα αρχεία σου να το βρω
(well done)
:)

fevis είπε...

Δες το θετικά όλο αυτό... Γράφεις τόσο καλά που κάποιοι σε αντιγράφουν και είσαι τόσο συμπαθής που οι υπόλοιποι σπεύδουν να σου συμπαρασταθούν... Τι να που και κάποιοι άλλοι που τους στολίζουν νυχθημερόν διάφοροι "ανώνυμοι"...Στην τελική, μη μασάς... Σε διαβάζουμε, γουτάρουμε και είμαστε μαζί σου....

nanakos είπε...

Άργησα να τα δω όλα αυτά γιατί είχα διακοπή ρεύματος! Όπως φαίνεται, βιάστηκα να βγάλω συμπεράσματα και θα επανορθώσω. Σας ευχαριστώ πολύ που ξεκαθαρίσατε τα πράγματα.