Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2006

Ημερολόγια Χωρισμένων Ανδρών, μέρος Θ': Καπνός

Με τον Βασίλη βγήκαμε δυο ραντεβού. Το πρώτο ήταν απόγευμα Σαββάτο, Ιούνη μήνα. Ξεκινήσαμε από το Μοναστηράκι και φτάσαμε στο λόφο του Φιλοπάππου. Στον Λουμπαρδιάρη γάμος γινότανε και μας κεράσανε κουφέτα κι ένα λεκανάκι ζεστό νερό για το ποδόλουτρο.



Ο Βασίλης ήταν αρχαιολόγος και στο λόφο πάνω μου έλεγε για τις περιπέτειες του σε διάφορες ανασκαφές. Έλεγε πολύ βαρετά πράγματα αλλά στο δικό μου μυαλό η λέξη 'αρχαιολόγος' ισοδυναμεί με μια μόνο εικόνα.



Επίσης μου μίλησε για τις Καρυάτιδες, τη παλιά αγορά, τα τείχη του Πειραιά και γενικά ό,τι ετοιμόρροπο σοβά έχουμε στην Αθήνα.



Για τη ζωή του το μόνο που έμαθα ήταν πως η προηγούμενη του σχέση ήταν με έναν τύπο που δεν εκτιμούσε καθόλου τον Βασίλη και χωρίσανε το Μεγάλο Σάββατο όταν μετά την Ανάσταση ο Βασίλης είχε ετοιμάσει ρομαντικό δείπνο με σολομό, αστακούς, πατέ κλπ. Η σχέση έληξε το ίδιο βράδυ όταν ο φίλος του βρέθηκε με τον αστακό καπέλο λόγω υπέρμετρης αχαριστίας.



Το ραντεβού τελείωσε κατά τις 10 το βράδυ με μια χειραψία καθώς τα φιλιά παντός τύπου απαγορεύονταν επειδή είχα καπνίσει δυο τσιγάρα.



Είχα αποφασίσει πως δεν ήθελα να γίνω λαμπαδηδρόμος οπότε και δεν θα ξανασυναντούσα τον Βασίλη. Μετά όμως από ένα τηλεφώνημα του με θέμα την «ευτυχή συγκυρία» της γνωριμίας μας, αποφάσισα πως ίσως και να άξιζε μια δεύτερη ευκαιρία.



Τρίτη βράδυ. Είχα να καπνίσω πάνω από μια μέρα γιατί ο Βασίλης μπορεί να είχε τις αναλογίες κούρου αλλά, είχε και τη μύτη λαγωνικού.



Βρεθήκαμε στη Βικτόρια. Πήγαμε σε ένα κινέζικο και όταν ήρθε η ώρα να παραγγείλουμε ζήτησε ένα εμφιαλωμένο νερό. Τη μάζεψα τη γύφτισσα και φύγαμε άρον άρον. Όσο περπατούσαμε μου έλεγε πως τα βράδια δεν τρώει για να διατηρήσει τη σιλουέττα του.



Περπατούσαμε περίπου 1,5 ώρα γιατί δεν μπορούσαμε να αποφασίσουμε που διάολο να ρημαδοπάμε. Καταλήξαμε στα Εξάρχεια, σ’ ένα μπαρ με «ωραία σοκολάτα». Σε αυτό το μπάρ τα χόμπιτ θεωρούνταν ψηλοί πελάτες.



Ο Βασίλης ήταν πολύ, πάρα πολύ δυσαρεστημένος με τη συμπεριφορά μου. Σε ένα λογύδριο, κατά τη διάρκεια του οποίου νομίζω πως ακούσαμε ΟΛΗ τη δισκογραφία της Janis Joplin, μου ανέλυσε πως η αναποφασιστικότητα μου για το που θα πάμε να πιούμε καφέ ήταν πολύ κακό στοιχείο του χαρακτήρα μου. Του είπα πως μου θύμισε μια γνωστή μου που έκανε την τρίχα - τριχιά. Η απάντηση στο "ποιά γνωστή σου;" δεν εκτιμήθηκε ιδιαίτερα.



Κάποια στιγμή που τελείωσε το ντελίριο –μην με ρωτάτε τι έλεγε, εγώ από ώρα είχα αρχίσει να τραγουδάω στο κεφάλι μου- μου παρέθεσε τους 4 κανόνες που θα έπρεπε να ξέρω και να τηρώ στη σχέση μου με τον Βασίλη. Συνοπτικά:

(1) Είχε σαν χόμπι να εξαφανίζεται. Αν δηλαδή για ένα μήνα δεν τον έβρισκα πουθενά και ξαφνικά μου έστελνε ταχυδρομικό περιστέρι από το Θιβέτ, θα έπρεπε να το σεβαστώ.



(2) Θα έπρεπε να του συστήσω όλους μου τους φίλους κι εκείνος –με πολύ αντικειμενικά κριτήρια – θα επέλεγε την τυχερή πεντάδα των φιναλίστ που θα συναναστρεφόμουν. Αν κανένας δεν πέρναγε τα προκριματικά θα μου δάνειζε τους δικούς του.



(3) Βανδές, Γαρμπές, Ρέμοι, reality, Ηι 5 και λοιπά σανσόν κόβονταν μαχαίρι. Σε στιγμές επιβράβεύσης επιτρέπονταν τα τραγούδια της Αλεξίου. Όσα φυσικά υπέγραφε ως Χάρις και ουχί ως Χαρούλα. Όλα τα άλλα αντιστοιχούσαν σε θανατική ποινή.



(4) Αν ήμουν καλό παιδί, σε 1 μήνα θα με πήγαινε στους γονείς του που από τις περιγραφές του φαίνονταν υπέροχοι άνθρωποι.




Ζήτησα ευγενικά άδεια να πάω μέχρι το περίπτερο. Μου έδωσε την άδεια. Όταν επέστρεψα με ρώτησε αν συμφωνούσα με όσα είχα ακούσει. Σκέφτηκα πως θα ήταν προτιμότερο να του δείξω παρά, να του απαντήσω.

Πέμπτη, Μαρτίου 30, 2006

Jaws Redux: Για να θυμούνται οι παλιοί & να μαθαίνουνε οι νέοι

Είδα για πρώτη φορά "Τα σαγόνια του καρχαρία" στη τρυφερή ηλικία των 8 στο θερινό 'Σπλέντιτ' στον Πειραιά."Θες να πάμε να δούμε μια ταινία με ψάρια?" με ρώτησε η γιαγιά. Κοντοστάθηκα. Στο μυαλό μου 'έπαιξαν' οι εξής σκέψεις: Πιθανότητες να πρωταγωνιστούν οι Thundercats ή έστω και ένας Νίντζα: καμία. Εναλλακτική υπ. αρ. 1: να βγω να παίξω με τα παιδιά της γειτονιάς και να καταλήξω σάκος του μποξ στο ασανσέρ της ίδιας μου της πολυκατοικίας. Εναλλακτική υπ. αρ. 2: να πάω στα ξαδέλφια μου, το Γιώργο και τη Ματούλα (aka η Φαρφούρα) και να καταλήξουμε όλοι μαζί σάκοι του μπόξ από τους γονείς, τη ξαδέλφη Στέλλα, τον αρραβωνιαστικό Διαμαντή και τον γκόμενο της αποκάτω με το αλλήθωρο λυκόσκυλο. Αποτέλεσμα: κι αύριο μέρα είναι για με μπαουλιάσουν στο ξύλο!Με βάζουν λοιπόν αναμετάξυ τους παπούς και γιαγιά αγκαλιά με μια πορτοκαλάδα χωρίς ανθρακικό και μια σακουλάρα πατατάκια (από μικρό ήμουν διακριτικό παιδί και δεν μασούλαγα σαν ενοχλητική κατσίκα). Αρχίζει η ταινία. Βυθός (πλήττω). Κι άλλος βυθός (πλήττω λίγο ακόμα). Μια κοπέλα βουτάει στο νερό. Γυμνή (πλήττω θανάσιμα, Θανάση μου). Το μυαλό μου άρχισε να πετάει στα θέματα που μ' έκαιγαν εκείνες τις μέρες: στη καινούρια στολή Νίντζα που έφτιαχνα για το καλοκαίρι, στα καλτσόν της μαμάς μου που θα χρησιμοποιούσα για μάσκα, στο Γιαννάκη το Μάμαλη που ήταν στη πρώτη θέση του death list μου, στους γονείς μου που τους στεναχωρούσα πολύ και κάθε βράδυ που ξάπλωναν αναστέναζαν από τη στεναχώρια. Λες να με δώσουν για υιοθεσία όταν ανακαλύψουν πως πούλησα τις σούβλες του φούρνου στο Νικολάκη το Κακάτση με αντάλλαγμα ένα ρομποτάκι με δαγκάνες??΄Και ξαφνικά, η κυρία στην οθόνη άρχισε να χτυπιέται, να φωνάζει, να ολοφύρεται και να μπουρμπουλιάζει. Δυο να χάνεται, μια να ανακάμπτει. "Τι 'θελες μαρή κακομοίρα να κολυμπάς στ' άπατα?" η γιαγιά. Να μου έχει μείνει το πατατάκι στο φάρυγγα. Και μετά σιωπή. Σιγή στο πέλαγο. Μια τελευταία μπουρμπουλήθρα κι ένας αναστεναγμός από τον παππού. "Τι έπαθε παππουλάκο η κυρία?" "Την έφαγε ο καρχαρίας γιατί δεν ήτανε κυρία κι έκανε νυχτιάτικα τσίτσιδη μπάνιο" ψιθύρισε η γιαγιά. Συμπέρασμα: το ψάρι λέγεται καρχαρίας και τρέφεται με δεσποινίδες που είναι γυμνίστριες ΚΑΙ νυχτερινές κολυμβήτριες. Στην οικογένεια μας δεν έχουμε καμία τέτοια οπότε κίνδυνος κανένας!Η ταινία έχασε πάλι το ενδιαφέρον της κι εγώ άρχισα να κάνω από μέσα μου τον πολλαπλασιασμό του 9 γιατί ήταν δύσκολος 'αρθιμός' και πριν λίγο καιρό ο κύριος Παστίας με είχε εξευτελίσει δημοσίως λέγοντας "Τα 10 λεπτά που θες για να φας τη μπομπονέλα να στρωθείς και να μάθεις το 9. Ηλίθιε!" Της μάνας σου, έπρεπε να του πω αλλά, ποτέ δεν ήμουν γλωσσοκοπάνα - στο Δημοτικό.
Στη ταινία ένα παιδάκι με κίτρινο στρώμα πλατσούριζε ανέμελο. Η μοιρά του 'παιξε όμως άσχημο παιχνίδι και ο καρχαρίας το κατάπιε σα χαπάκι. Και πετάχτηκε κι ένας πίδακας αίματος!! Σοκ! Τι έγινε ρε παιδιά? Ποιός το γαμεί το 9 x 7? Καλά η δεσποινίς αλλά το παιδάκι? "Τι έγινε παππουλάκο? Γιατί το ψάρι έφαγε το αγοράκι?" "Αυτό βρήκε Νανάκο μου, αυτό έφαγε!" Τι λες τώρα???? Αυτές είναι τρομερές εξελίξεις! Συμπέρασμα: Kαρχαρίας είμαι, ό,τι βρω μπροστά μου καταπίνω! Κι αν βρει εμένα που είμαι και δελφινάκι και κολυμπαώ ξεμπράτσωτο στα βαθιά? Ξαφνικά ο κόσμος αναποδογύρισε. Περιττό να σας πω ότι ο Μάμαλης έπεσε αμέσως από το νούμερο 1 του death list και στη κορυφή έκανε hot shot debut ο καρχαρίας - που παρεπιπτόντως μέχρι εκείνη την ώρα δεν είχα δει κιόλας. Αυτόματα η ταινία με απορρόφησε γιατί έπρεπε να δω τον εχθρό.Και τον είδα!
Πως να το νικήσω αυτό το πράμα που μπροστά του έμοιαζα με mesulid?! "Έχουμε τέτοια ψάρια στο Γαλαξείδι??" ρώτησα το παππού με αγωνία. "Δε νομίζω, Νανάκο μου." Αρθιμιτική μπορεί να μη σκάμπαζα αλλά ήμουν βέβαιος πως το "δε νομίζω" και το "αποκλείεται" χωρούσαν ανάμεσα τους πολλές λέξεις και κυρίως πολλούς δολοφονικούς καρχαρίες. Τη γιαγιά δεν έκανα τον κόπο να τη ρωτήσω γιατί είχε ήδη πιάσει κουβέντα με τη διπλανή της και λέγανε για κάτι κόπιτσες από τον "Καλυβιώτη". Παντού αδιέξοδο! Ξαφνικά άρχισα να βλέπω καρχαρίες να βγαίνουν από το νεροχύτη, τη λεκάνη, το μπιντέ ακόμα και από το μπουκάλι της πορτοκαλάδας μου. Τι την ήθελα χωρίς ανθρακικό, να τα τώρα!Μέχρι να τελειώσει η ταινία είχα βγάλει τα πρώτα σπυράκια της εφηβείας. Το τέρας πέθανε αλλά αυτό δεν με καθησύχασε καθόλου. Είχα και τη γιαγιά που έλεγε και ξανάλεγε "Μα πως τα εκπαιδεύουν έτσι τα ψάρια να παίζουν?" Πιθανότητες το ψάρι να ήταν ψεύτικο: απολύτως καμία!Πάνε τα μπάνια μου. Πάνε τα καλοκαίρια μου. Κρίμα το καινούριο μου γαλάζιο μαγιουδάκι από την Alouette. Όταν γύρισα, πρόωρα γερασμένος, σπίτι ρώτησα το μπαμπά μου αν είχε δει τόσο μεγάλα ψάρια στα ταξίδια του. "Ουουου!! κι ακόμα μεγαλύτερα!" I was officially doomed! Και μαζί η αδελφή μου, η Μαρία, η Βούλα, η Χριστιάνα, ο Μάριος, ο Θύμιος, ο Νίκος, ο Χρήστος, η Μαίρη, η Βασιλικούλα. Σα το σκυλί στ'αμπέλι θα πηγαίναμε όλοι.

20 χρόνια μετά... Όλοι οι προαναφερθέντες ζουν. Στα χρόνια που μεσολάβησαν γνώρισα και άλλους καρχαρίες, τεράστιους κορκόδειλους, πιράνχα (του γλυκού νερού αλλά και της θάλασσας), μπαρακούντα, χταπόδια, καλαμάρια, φάλαινες δολοφόνους κ.α. Στα βαθιά ακόμα ψιλοφοβάμαι να κολυμπάω και μάλλον θα φοβάμαι για πάντα. Σ' αυτό μου το φόβο συνεπικούρησαν και διάφορα urban legends του στυλ "Τα μάθατε? Μια κοπέλα τη κατάπιε καρχαρίας στην Ιτέα. Μόνο το κάτω του μαγιό της βρήκαν...Τα μάθατε? Στην Ιτέα ένας καρχαρίας έφαγε το κεφάλι μιας κυρίας". Η Ιτέα βέβαια ίσως και να είναι η ασχημότερη πόλη στο πλανήτη γι αυτό πιθανολογώ πως οι καρχαρίες μετά από μυστική συμφωνία, να προσπαθούν να την εξαφανίσουν με τον τρόπο τους. Αλλά πάλι ένας μαίστρος να πιάσει και να τους μπερδέψει, τι είναι Ιτέα-Γαλαξείδι? 17 χιλιόμετρα και στη μέση νερό!

(Update: Χρόνο πολύ δεν είχα αλλά δεν ήθελα να αφήσω το blogάκι μου άγραφο. Γι' αυτό είπα να ξαναβάλω ένα παλιό αγαπημένο post)

Τρίτη, Μαρτίου 28, 2006

WANTED


Ποιά είναι η γυναίκα που ψάχνει τη γιαγιά ?
Για ποιόν δουλεύει ?
Γιατί την αναζητά ?
Ποιό ένοχο μυστικό κρύβεται στην Αυστραλία ?
Τι πραγματικά ξέρει η γιαγιά ?
Και τι σχέση έχουν όλα αυτά με τη σαρακοστιάνη νηστεία ?

Δευτέρα, Μαρτίου 27, 2006

Tέλος εποχής

Kαι να σας πω και κάτι; Η ώρα άλλαξε. Μαζί της άλλαξε και η εποχή και το χρώμα στα φύλλα. Λιώνουν τα χιόνια, ξυπνάνε οι αρκούδες, σηκώνουμε τα χαλιά. Σήμερα το πρωί, παρ' όλη την κούραση ξύπνησα νωρίς για να πάω βόλτα το παιδί που τώρα τελευταία νιώθει παραμελημένο.
Πήγαμε βόλτα στη παραλία. Παντού άνοιξη. Ακόμα και η θάλασσα έχει την ηρεμία της εποχής. Όσο ο Λένυ έπαιζε με τα μανταρίνια του και τσαλαβουτούσε στο νερό σκεφτόμουν... Σκεφτόμουν τα κλισέ. Τις κλισέ εικόνες που έχουμε για την άνοιξη. Βόλτες ερωτευμένων τις Κυριακές, ανεμελιά στη παραλία, να περνάς κάμποσα λεπτά της ημέρας μπροστά από ένα ψυγείο με παγωτά προσπαθώντας να αποφασίσεις πιο λαχταρά περισσότερο. Βασικά όταν ακούμε άνοιξη σκεφτόμαστε λουλούδια (εξαιρούνται οι μανιοκαταθλιπτικοί που όταν ακούνε άνοιξη σκέφτονται κλειστά πατζούρια). Για ανθρώπους σαν εμένα, των οποίων η ροπή προς το κλισέ αναγράφεται στη ταυτότητα, άνοιξη θα πει συντροφιά, λιακάδα και ένα τραγούδι της Nina Simone. Νομίζω πως μετά από 2 χρόνια ίσως και να βαρέθηκα λίγο να βγάζω μόνος βόλτα τον Λένυ. Και η άνοιξη είναι ένα καλό πρόσχημα για να θυμηθώ πως επιλέγοντας πολλές φορές τη μοναξιά τελικά την συνηθίζουμε και ίσως, βουλιάζουμε στην έπαρση της απόλυτης αυτάρκειας. Νομίζω πως πέρασε αρκετός καιρός για 'μένα αλλά δε ντρέπομαι να ομολογήσω πως δεν ανήκω στη κατηγορία εκείνων που τα καταφέρνουν "μια χαρά μόνοι τους":
Καταρχάς, δεν μπορώ να δέσω μόνος μου τα δερμάτινα κορδόνια. Χρειάζομαι κάποιον να με διορθώνει όταν φωνάζω "Ε, Λένυ!" γιατί όλοι μπερδεύονται και νομίζουν πως το σκύλο μου τον βάφτισα "Ελένη". Χρειάζομαι κάποιον να μου κόβει τις πατάτες και να ξέρει πότε να με σταματήσει όταν παραγγέλνω φαγητό. Είναι τόσα πολλά αυτά που δεν μπορώ να κάνω μόνος. Και μου πήρε λίγο καιρό αλλά τελικά κατάλαβα πως δεν είναι οτι δεν μπορώ να τα κάνω μόνος. Απλά έτσι δεν έχει ουσία. Και δεν έχω λόγο να υποκρίνομαι το αντίθετο. Αποφάσισα πως δεν έχει νόημα να περιφρονώ τις αδυναμίες μου. Ο ήλιος πλέον ζέστανε τις μέρες και ίσως αυτό να είναι το πραγματικό νόημα της άνοιξης: να ζεσταίνει τις άνασες μας. Και να μας θυμίζει πως ο χρόνος τρέχει. Δεν υπάρχει λόγος να τον σπαταλάμε προσπαθώντας να γίνουμε κάτι που δεν λιώνει.

Με πολλή αγάπη, "Αν μου τηλεφωνούσες/ Δώδεκα"

Παρασκευή, Μαρτίου 24, 2006

Soul II Soul

Προχθές διάβασα το άρθρο του περιοδικού SOUL για τους bloggers. Διαβάζω έτσι κι αλλιώς το περιοδικό αλλά αυτή τη φορά ομολογώ πως το διάβασα με μεγαλύτερο ενδιαφέρον για να ανακαλύψω τι στα κομμάτια γράφει για τους bloggers κι έχει γίνει εδώ το Σούλι! Δυο bloggers -που δεν αναφέρουν τα μπλογκονόματα τους- μιλάνε για τις κατηγορίες των μπλόγκς.
Τα χωρίζουν σε 10 κατηγορίες και αναφέρονται στα μπλόγκς που φιλοδοξούν να δημοσιευθούν, στους μετα-μπλόγκερς, τα χιουμοριστικά μπλόγκς, τα μπλόγκς που τη μια μέρα 'πεθαίνουν' και την άλλη έχουν 12 νέα πόστς, στα γκέι μπλόγκς, στα ρομαντικά κλπ κλπ.
Hell unleashed! Ποιός είδε τους bloggers και δεν τους φοβήθηκε! "Και ποια είσαι 'ΣΥ / που θα μου πεις ΕΜΕΝΑ" και τέλος πάντων ένα άνευ προηγουμένου κουλεμανσόν. Λάσπη ενάντια στους δημοσιογράφους που δεν λένε τα blogονόματα τους - είμαι βέβαιος πως θα γινόταν το ίδιο αν έπρατταν το αντίστροφο. Θεούς και δαίμονες απειλούν οι μπλόγκερς.
Όλα αυτά για ένα χιουμοριστικό άρθρο σε ένα μηνιαίο περιοδικό που προσωπικά βρήκα και πολύ αστείο! Και φαντάζομαι πως είναι καλύτερο να γράψεις για τα ρομαντικά μπλόγκς λέγοντας πως οι συγγραφείς τους "Τρώνε πεπόνι στο μπαλκόνι και ενίοτε ποστάρουν φωτογραφίες από τις διακοπές τους!". Νομίζω πως είναι ένα πολύ εύστοχο κι έξυπνο σχόλιο για μπλόγκς όπως αυτό της Σούζυς ή του Βατραχοκόριτσου. Ή όταν μιλάνε για τα χιουμοριστικά μπλόγκς και λένε πως "οι καριερίστες του είδους σκέφτονται σοβαρά να προσθέσουν ηχογραφημένα γέλια στις σελίδες τους. Γαμώ;" , βλέπω τον εαυτό μου σε αυτές τις λέξεις. Δεν είμαι καριερίστας αλλά αυτό με τα γέλια όντως το έχω σκεφτεί!! Γιατί θα έπρεπε να με προσβάλλει; Ίσως δεν προσβάλλομαι γιατί έχω τρομερά πεσμένο τον δείκτη αυτοεκτίμησης και το μυαλό μου φτάνει μέχρι το επόμενο σουξέ του Τριαντάφυλλου. Perhaps, perhaps, perhaps!
Ίσως πάλι δεν προσβάλλομαι γιατί το να αναγνωρίσω τον εαυτό μου σε μια τέτοιου είδους κατηγοριοποίηση είναι κάτι που μπορώ να αντιμετωπίσω με χιούμορ. Ίσως γιατί δεν παίρνω τον εαυτό μου τόσο σοβαρά και σε τελική ανάλυση δεν με νοιάζει τι θα γράψει και ο καθένας. Αν έμαθα κάτι αυτόν τον ένα χρόνο που πέρασα μαζί σας είναι πως στη μπλογκόσφαιρα το μόνο που έχει σημασία είναι η μοιρασιά. Τίποτε άλλο. Εδώ -υποτίθεται- πως ΟΛΑ επιτρέπονται και ΟΛΑ μπορούν να λεχθούν. Και η οποιαδήποτε κριτική δεν γίνεται για να βγούμε στα μπαλκόνια με τα τσόκαρα και να κραζόμαστε. Απλά γίνεται και την αντιμετωπίζουμε ο καθένας με τον δικό του τρόπο, συνήθως με χιούμορ. Δεν ήξερα πως το χιούμορ μας τελειώνει όταν κλείνουμε το μόνιτορ και ανοίγουμε τις σελίδες ενός περιοδικού.
Πίστευα πως η 'μπλογκόσφαιρα' χειροκροτεί το αστείο και το εύστοχο. Έστω κι αν μπαίνουμε εμείς στο μικροσκόπιο. Κανείς δεν είναι υπεράνω κριτικής και κανένας δεν είναι αναρμόδιος να κρίνει. Ελπίζω την επόμενη φορά, σε πιθανά μελλοντικό άρθρο να είμαστε όλοι πιο ψύχραιμοι. Ειδικά όσοιέχουμε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μας καλό θα ήταν να φερόμαστε και με την αντίστοιχη ευγένεια, αξιοπρέπεια και σεβασμό. Η μπλογκόσφαιρα είναι πολύχρωμη. Ούτε ροζ, ούτε κίτρινη.

(Το εν λόγω άρθρο παραχωρήθηκε κατόπιν αδείας στον Art Attack -που το ζήτησε με εξαιρετικά ευγενή τρόπο- και θα το βρείτε εκεί)

Πέμπτη, Μαρτίου 23, 2006

Reality Bites


Χτες στη δουλειά μου είχα μια πάρα πολύ παραγωγική ημέρα. Σβήστε το παραγωγική. Επιμορφωτική ήθελα να πω. 14 παιδιά που σιχαίνονται το "δήθεν", το "ευτελές", το κάθε τι "κενό" και που μοναδική φιλοδοξία τους είναι να βάλουν το δικό τους λιθαράκι στο μουσικό Σινικό Τείχος του Σαββόπουλου και του Παπακωνσταντίνου μου έμαθαν τα εξής:

1. Αυτά που ξέρατε για το κομοδίνο, να τα ξεχάσετε: Κομοντίνο το λένε, έχει σχέση με κάποιον Κωνσταντίνο (δεν διευκρινίστηκε) και υπάρχουν βάσιμες υποψίες πως είναι το μοναδικό έπιπλο στο σπίτι που έχει ονομαστική επέτειο.

2. Μετά από γκάλοπ που πραγματοποίησαν μεταξύ τους τα παιδιά επιβεβαιώθηκε πως μεθαύριο Σάββατο 25 Μαρτίου έχουμε διπλή γιορτή: γιορτάζουμε την Κοίμηση της Παναγιάς (που μας φυλάει) ΚΑΙ το "ΟΧΙ" που βροντοφωνάξαμε στους Βαυαρούς. Χρονολογία δεν διευκρινίστηκε γιατί θεωρήθηκε πολύ ταπεινωτικό να μπουν σε τέτοιες λεπτομέρειες (μην γίνει ρεζίλι κάποιος που ΙΣΩΣ και να μην θυμάται). Επίσης, έξτρα πόντους πήραν 4-5 παιδιά που γνώριζαν πως κάθε τέτοια μέρα γίνεται και παρέλασις.

3. Σε ένα από τα βιβλία που διάβαζαν τα παιδιά εντοπίστηκε η λέξη "αμάλγαμα". Η παραγωγή έκανε τα ανθρωπίνως δυνατά για να τη πετάξουν όξω από το σπίτι αλλά ήταν πλέον αργά: η οδύσσεια της είχε ξεκινήσει. Μετά από 18 περίπου λεπτά σπαζοκεφαλιάς και γλωσσοδέτη αποφασίστηκε πως η εν λόγω λέξη ήταν τυπογραφικό τρυκ και ο συγγραφέας εννοούσε "άγαλμα".

4. Το βιβλίο "Να ζεις, να αγαπάς και να μαθαίνεις" το έχει γράψει κάποιος Μπου-σκάγια. Στην ερώτηση "αυτός είναι ο γκόμενος σου;" η κοπέλα που διάβαζε το εν λόγω βιβλίο απάντησε διστακτικά "όοοοχι". Από το ύφος της δεν φάνηκε και πολύ σίγουρη.

5. Τα αυθεντικά cds έχουν ημερομηνία λήξης. 10 χρόνια το πολύ. Αν συνεχίσουν να παίζουν μετά από 10 χρόνια είναι παράνομα και μπορεί να συλληφθείτε.

Bonus νηστήσιμη info: Ο πνευματικός ενός παιδιού του είπε πως στη νηστεία αν λιμπιστείς μια μπανιέρα κεφτέδες μπορείς να την φας. Η νηστεία είναι περισσότερο δίαιτα, γιατί όταν ο Χριστούλης σταυρώθηκε ήταν πετσί και κόκκαλο. (Η συζήτηση αυτή είχε και άλλες, φιλοσοφικές κυρίως, παραμέτρους αλλά με είχαν ήδη μαζώξει οι paramedics οπότε και δεν παρακολούθησα)

Λέξεις & φράσεις για τη καρτέλα:
- Κριτική σε κάποιον που τραγουδάει τόσο βαρετά που σε παίρνει ο ύπνος: με ταξίδεψες
- Ο σπουδαίος τραγουδιστής/ συνθέτης κλπ κλπ : γαμάει ο πούστης
- "Χούφτωσε τα βυζιά μου": πιάσε τη καρδιά μου να δεις

Τετάρτη, Μαρτίου 22, 2006

Eπέτειος

Σήμερα βαριέμαι τόσο πολύ που είναι σα να έχει μπεί το πνεύμα του κυρίου Βαρετού μέσα μου. Εγώ είμαι τεμπέλης από άποψη, γιατί πρέπει να πάω να δουλέψω όταν έχει έρθει η άνοιξη κι ανθίζουν οι παπαρουνίτσες; Θα τηλεφωνήσω στη Μύριαμ & τον Τζόσουα να μου βρούνε μια καλή δικαιολογία για να μην πάω στη δουλειά. Χοχοχο!!

Με τούτα και μ΄ εκείνα χτες μπήκαμε κι επίσημα σε καλοκαιρινούς ρυθμούς και ετούτος δω ο μαχαλάς γιόρτασε ένα χρόνο ζωής. Κι επειδή cyber καριόκες δεν βρήκα, είπα να ξαναβάλω το πρώτο πρώτο πόστ μου:

Αγαπημένη μου Πωλινίτσα

Αγαπημένη μου Πωλινίτσα,απόψε έβλεπα στον ύπνο μου πως έτρωγα κουκιά ογκρατέν παρέα με τη Ναταλία Γερμανού, που ήταν ντυμένη νίντζα και μόλις είχε κερδίσει το Big Brother 1. Δεν θυμάμαι τι μου έλεγε αλλά, θυμάμαι πως είχε μούτρα και κάποια στιγμή μου έβαλε τις φωνές γιατί δεν είχα επιστρέψει τα dvds και γιατί οι αλλοδαπές μας παίρνουν τους άνδρες - ίσως να είπε και κάτι για τις συντάξεις αλλά δεν ορκίζομαι. Μετά ήρθε και η Beyonce και παρήγγειλε κοτόσουπα και μετά ξύπνησα....Ουουφφφφφ! Τι να σημαίνουν όλα αυτά? Τι μήνυμα μου στέλνει η μοίρα? Αφού ούτε κουκιά τρώω, ούτε είχα νοικιάσει ταινίες! Σε παρακαλώ, ρώτα την ψυχοθεραπεύτρια σου γι αυτά γιατί η δική μου με απείλησε πως αν ξαναπάω θα με βάλει σε group therapy, κι αυτό ούτε ξέρω τι είναι και στο κάτω κάτω δεν με νοιάζει. Σε κλείνω τώρα για να βγάλω το ποδήλατο μου βόλτα. Ζά σου.

Ένα χρόνο μετά και συνεχίζω να γράφω μηνυματάκια στη Πωλινίτσα μου, να έχω εμμονή με τους Νίντζα -αν και η τεχνική μου έχει βελτιωθεί σε συγκλονιστικό βαθμό- εξακολουθώ να καθυστερώ τις ταινίες. Η μοίρα βέβαια το έφερε να ασχολούμαι με ό,τι και η Ναταλία αλλά αυτό λέγεται κουλεμανσόν και όχι ατυχία.

Το μπλογκάκι μου το αγάπησα. Πολύ το αγάπησα. Και τα κείμενα και τα σχόλια και τους επισκέπτες και τα μπλογκάκια των επισκεπτών και μερικούς επισκέπτες όταν τους συνάντησα στον πραγματικό κόσμο. Και ο Λένυ τα αγάπησε όλα αυτά. Γιατί και οιδυο πιστεύουμε πως όλοι γράφουμε για ένα σκοπό. Ακόμα και ο Νίκος Δήμου γράφει με σκοπό να μας εξοντώσει. Αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό. Σκεφτείτε μόνο πόσο κόσμο έχει γλιτώσει από τα ηρεμιστικά χάπια. Το θέμα είναι να αναγνωρίσουμε σε κάθε μπλόγκ τον σκοπό του και να τον σεβαστούμε. Και να μην κρίνουμε απαραίτητα αυτόν που γράφει. Μερικοί ίσως και να μην είναι αυτό που γράφουν. Και αυτό όμως είναι δεκτό. Και νομίζω πως σιγά σιγά όλοι αρχίζουμε να δεχόμαστε τις ιδιαιτερότητες των άλλων.Κι έτσι να αγαπάμε όλο και πιο πολύ αυτά που γράφουμε και μοιραζόμαστε. Η αλήθεια άλλωστε είναι κάτι που άλλοτε μας αφορά και άλλοτε μας απειλεί. Και κάπου εκεί ανάμεσα βρίσκονται τα blogs. Τα blogs ΜΑΣ.

(Σας αφιερώνω αυτό το τραγουδάκι που είναι ό,τι πρέπει για άνοιξη και για λιακάδα: Save the last dance for me/ Bruce Willis)

Δευτέρα, Μαρτίου 20, 2006

Αμαρτία εξομολογουμένη


ΟΚ! Με το προηγούμενο πόστ αισθάνομαι πως σας γκαντέμιασα Δευτεριάτικα - για να λέει ο Λαμπρούκος πως χαρακώθηκε, φαντάσου πως θα έχει πάει στο προεκλογικό του γραφείο! Γι' αυτό θα ήθελα να μιλήσουμε για κάτι πιο ευχάριστο - αν και πρέοει να σας εξομολογηθώ πως μόλις 'ανέβασα' το προηγούμενο πόστ, ένιωσα αυτόματα καλύτερα! Anyway!
Θα ήθελα λοιπόν να μιλήσουμε για σκανταλιές!
Καλοκάιρι 1990. Γαλαξείδι. Οι γονείς λείπουν στην Βραζιλία και εγώ με την αδερφή μου περνάμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές με τη γιαγιά. Όλα τα παιδιά πήγαιναν στη ντίσκο στην άκρη του δάσους αλλά η γιαγιά δεν μας άφηνε να βγαίνουμε μετά τις 11. Θα μπορούσα να το σκάσω κρυφά αλλά η γιαγιά καμιά φορά ξύπναγε τα βράδυα και καθότανε ν' αεριστεί στο μπαλκόνι - και φυσικά να μας πει το επόμενο πρωί για τα "πουτανάκια" που γύριζαν μεθυσμένες στα σπίτια τους χαράματα. Μόνο μια λύση υπήρχε!
Τα "ταβόρ" τα βούτηξε η Μαρία από το φαρμακείο του παππού της. Το βράδυ πριν την επιχείρηση "Γιαγιά-αν-σε-ξεκάνω-έγινε-καταλάθος" δοκίμασα ένα ταβόρ για να έχω σίγουρο το κεφάλι μου. Το ένα δεν μου έκανε τίποτε. Αποφασίσαμε με τα άλλα κωλόπαιδα πως ο τυχερός αριθμός της γιαγιάς ήταν το 3!
Η γιαγιά μόλις 57 χρονών τότε δεν έπαιρνε ούτε ασπιρίνη. Άρα, δεν υπήρχε φόβος να πάθει κανένα καρδιακό.
Το επίμαχο βράδυ, η προετοιμασία ήταν πυρετώδης. Αγόρασα χύμα παγωτό καιμάκι και έριξα μέσα τα 3 λιωμένα χαπάκια. Το άφησα να λιώσει και λιγάκι και της το πήγα όσο καθόταν στο μπαλκόνι του σπιτιού της και μιλούσε αμέριμνη με την Μήτσα και τη Σινόη. Ήταν γύρω στις 10 το βράδυ. Εξαφάνισα ΟΛΕΣ τις καρέκλες από το μπαλκόνι και γενικά στον πάνω όροφο του σπιτιού μας έτσι ώστε και να ξυπνήσει τη νύχτα να μην έχει που να κάτσει. Βρήκα στην αποθήκη μια κούκλα που είχε φέρει η μαμά μου από την Ιαπωνία, την Τζετζού. Η Τζετζού ήταν μεγαλούτσικη σε μέγεθος και είχε φυσικό μαύρο μαλλί. The perfect decoy!
Όταν η γιαγιά ανέβηκε για ύπνο - κόντεψε να καταπιεί τη Μήτσα από το χασμουρητό - με ρώτησε γιατί είχα κλειστή τη μπαλκονόπορτα. "Κάνει ψύχρα απόψε, γιαγιάκα" της είπα.
Μέσα σε 15 λεπτά ροχαλίζανε όλοι: η γιαγιά, η Τζετζού και τα μαξιλάρια κάτω από τα σκεπάσματα! Ο Θύμιος, ο Δρόσος και ο Δημήτρης περιμέναν στη γωνία. Σειρά είχε ο Βασιλάκης ο οποίος θα έκανε το ίδιο αλλά εκείνον θα έπρεπε να τον κατεβάσουμε με σκάλα από το μπαλκόνι για να μην ξυπνήσει η Τέττα, γιαγιά του Βασίλη και συμμαθήτρια της γιαγιάς μου.
Στις 5 το πρωί που γυρίσαμε, ο λιμενάρχης μας έπιασε την ώρα που ο Βασιλάκης ανέβαινε στο μπαλκόνι του. Πριν ακόμα μιλήσει ο άνθρωπος, στα μισά της σκάλας ο Μπιλλάκος είχε ήδη κατουρηθεί από τα υστερικά γέλια. Μέχρι να εξηγήσουμε στον λιμενάρχη και να του υποσχεθούμε πως δεν θα το ξανακάνουμε είχε πάει 6.
Στο σπίτι μου ήταν όλα όπως τα άφησα. Όλοι ροχάλιζαν του καλού καιρού. Άνοιξα τη μπαλκονόπορτα και ξεράθηκα πολύ ευτυχισμένος.
Το επόμενο πρωί η γιαγιά κοιμήθηκε λίγο παραπάνω. Για την ακρίβεια, ενώ ξυπνούσε στις 7 -8 για να πάει στην εκκλησία, με το ζόρι σηκώθηκε στη 1. Για τις επόμενες 2 μέρες κουτούλαγε λιγάκι γι' αυτό και αποφάσισα να μην της ξαναδώσω 3 χαπάκια. Όπως αποδείχθηκε αργότερα, τα 2 της έφταναν και περίσσευαν :-)

Επιμύθιο: Τύψεις; Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής θεωρούσα πως καθήκον των παπούδων είναι να καταπίνουν και κανένα χαπάκι που και που ενώ, δικαίωμα των παιδιών είναι να το σκάνε τα βράδια από το παράθυρο. Όταν βέβαια επιστρέψαμε τον Σεπτέμβρη έμαθα από την από κάτω μας πως, τα απογεύματα του καλοκαιριού η γιαγιά πήγαινε στην εκκλησία και άναβε κεριά για να γυρίσω από το μπάνιο in one piece! Εκεί ένιωσα λιγάκι άσχημα.

Κυριακή, Μαρτίου 19, 2006

Μετρό

Τι θα γινόταν αν μια μέρα ξυπνούσαμε και αυτοί που αγαπήσαμε μας είχαν ξεχάσει; Τι θα γινόταν αν μια μέρα εκτός από μόνοι ήμασταν και κάτι λιγότερο από φαντάσματα;
Σήμερα στο μετρό, μια κοπέλα έκλαιγε γοερά στην αγκαλιά της φίλης της γιατί ο πρώην αγαπημένος της όταν του τηλεφώνησε της είπε "Δεν ξέρω ποιά είστε και τι θέλετε". Με μερικές λέξεις δεν πρέπει ποτέ να παίζουμε.
Στεναχωριέμαι όταν η δυστυχία δεν ξεκουράζεται τις Κυριακές. Κι αντ' αυτού αποφασίζει να κάνει βόλτες με το μετρό.



...and i think of you (e penso a te)/ Tanita Tikaram

Night is falling
I think of you
I’m walking home
I think of you
And as he calls me, yes I do
I think of you
How you doing?
I think of you
And I smile, I can’t hide
I think of you

I don’t know where your days are spent
Your lovers and you friends
But I know for sure
Of who you have been thinking

Far beyond the city’s lights
Are two who dream a life
Forgive them if they never find their freedom
Their freedom

It’s so late
I think of you
He walks me home
I think of you
I’m so sorry, I’m so tired
I think of you
And in the shadows
I think of you
I close my eyes
I think of you
Now I’m falling
I think of you

I think of you
As he calls my name, yes I do
I think of you
I think of you
I think of you
I think of you
I think of you

And in feeling
I think of you
And in breathing
I think of you
And in seeing
I think of you
And in living
I think of you

Παρασκευή, Μαρτίου 17, 2006

Γλωσσάρι μπερδεμένων ανδρών: Imaginary Girlfriend

Για πολλούς άνδρες είναι εξαιρετικά δύσκολο να αποδεχτούν τη σεξουαλικότητα τους - για τις γυναίκες δεν ισχύει στον ίδιο βαθμό γιατί όπως και να'χει, η γυναίκα που παίζει στη κατηγορία των 85 κιλών χωρίς ζώνη για την κοίλη σε έχει πιο πολύ του χεριού της.


Το θέμα μας είναι οι άνδρες. Δυστυχώς τους είναι ακόμα δυσκολότερο στην ερώτηση "έχεις κάποιο δεσμό;" να τραγανίσουν το μπριτζολάκι τους και να πουν "τσου!". Ή απλά να το βουλώσουν! Εκείνο είναι το κομβικό σημείο στη ζωή ενός άνδρα που αποκτά τη λεγόμενη "imaginary girlfriend" με κωδικό όνομα, η κοπέλα μου!


Συνήθως στην imaginary girlfriend προβάλλονται όλοι οι κρυφοί πόθοι του ομιλούντος. Έχουμε και λέμε λοιπόν:
"Η κοπέλα μου" -ανεξαρτήτως από το ποιός μιλάει - είναι κάπου ανάμεσα στα 20 και 28 αυστηρά.


99,99% σπουδάζει στην Αγγλία και μάλιστα στο Λονδίνο. Φυσικά αν ποτέ σας ξεβράσει ο Τάμεσης στη πρωτεύουσα και ζητήσετε να την δείτε, 400% θα λείπει. Οι τρεις συνηθέστεροι προορισμοί είναι: shooting στη Νέα Υόρκη, Σκωτία και Άμστερνταμ.



Επειδή δε, οι περισσότεροι στερούνται και φαντασίας βάζουν την imaginary girlfriend να σπουδάζει κάτι εξαιρετικά βαρετό όπως οικονομικά ή ναυτιλιακά.



Οι imaginary girlfriends κατά κανόνα είναι πανέμορφες,


δυναμικές,


πολιτιστικά ενημερωμένες.



Η σχέση με το αγόρι τους συνήθως είναι σοβαρή και θα καταλήξει στο γάμο με το πέρας των σπουδών δηλαδή at the end of time!



Στη πορεία, ο φίλος σας θα σας αποκαλύψει πως έχουν προβλήματα στη σχέση, η οποία τώρα που το ξανασκέφτεται είναι μάλλον αδιέξοδη παρά τις απεγνωσμένες προσπάθειες του. Κι αυτό γιατί η κοπέλα είναι καριερίστα (και του ζητάει να μετακομίσει στην Αλβιόνα), αντιπαθητικιά κι άσπλαχνη.



Η κοπέλα έρχεται σπάνια στην Ελλάδα και όταν γίνεται αυτό, περνά ανεξήγητα πολύ χρόνο σε ανεξήγητα μεγάλες και μοναχικές βόλτες με τον σκύλο της.


Ο φίλος μας πολύ σπάνια χωρίζει άμεσα την imaginary girlfriend. Θα το κάνει μόνο όταν σας εμπιστευτεί απόλυτα και είναι έτοιμος να σας πετάξει τη βόμβα (κατ' εκείνον).


Μέχρι να γίνει αυτό, αν είστε λίγο προσεκτικοί, θα παρατηρήσετε πως έχει αφύσικα πολλά και ιδιάιτερα εκκεντρικά, για τον χαρακτήρα του, ξαδέρφια.

Πέμπτη, Μαρτίου 16, 2006

Μεσαίωνας: Father & son


Εδώ θα βρείτε το ωραίοτερο και τρυφερότερο post που έχετε διαβάσει τελευταία. Αν ψάξετε λίγο το blog θα ανακαλύψετε πως νιώθει ο μπαμπάς ενός μπόμπιρα κάθε φορά που κοιτά τον γιο του. Είναι από τις φορές που χαίρεσαι ν' ανακαλύπτεις πως το μέλλον βρίσκεται σε πολύ καλά και μαλακά χέρια. Διαβάστε το blog του Μεσαίωνα όσο παίζει στο repeat "Father and son". Θα ήθελα να γράψω πολλά όμως, δεν υπάρχει λόγος. Διαβάστε το και θα καταλάβετε.

Τετάρτη, Μαρτίου 15, 2006

Τρίτη, Μαρτίου 14, 2006

30

Είναι πολύ κακό που δεν αισθάνομαι καμία κρίση;που δεν θέλω να βάλω τα κλάμματα, τις φωνές και να καταραστώ τον χρόνο που περνάει; Έχω ακούσει τρομερές ιστορίες για την ημέρα που κάποιος γίνεται 30. Υποτίθεται πως σήμερα πρέπει να κοιτάξω τη ζωή μου και να καταπιώ μια χούφτα βαρβιτουρικά γιατί δεν είμαι πια 13 χρονών. Or am I ?!



Στα 13 μου ήθελα:

- να γίνω νίντζα,
- να τρώω μόνο αυγά με πατάτες τηγανιτές,
- να πάρω δικό μου σκύλο,
- να χορεύω στα πάρτυ,
- να μην υπνοβατώ τα βράδια μετά από θρίλερ στη τηλεόραση,
- να μην ξυπνάω νωρίς για το σχολείο και
- να ζήσω μια αγάπη σαν αυτή της Kylie και του Jason στο "Especially for you".

Έχουν περάσει ακριβώς 17 χρόνια και εξακολουθώ να θέλω τα ίδια ακριβώς πράγματα. Αν και πλέον έχω σκύλο και δεν χρειάζεται να ξυπνάω από το άγριο χάραμα για να πάω στο σχολείο. Στα χρόνια που μεσολάβησαν σπούδασα, έζησα μόνος, ερωτεύτηκα, γνώρισα πολύ κόσμο, έκανα νέους φίλους, αγάπησα πρόσωπα, εικόνες, ήχους, φωνές και μυρωδιές. Όμως ακόμα εξακολουθώ να κάνω φάρσες στα τηλέφωνα και να πετάω μπουγέλα από το μπαλκόνι. Η διαφορά φυσικά είναι πως τον ίδιο άνθρωπο που λες χαριτωμένο στα 13, στα 30 τον λες "jackass"! Ε, και?
Το θέμα είναι πως δεν νιώθω να έχουν περάσει τα χρόνια. Δεν έχω καμία ευχή. Δεν νιώθω νοσταλγία για τις ευτυχισμένες μέρες. Χαίρομαι που πέρασαν τα χρόνια και κύλησαν με τον πιο υπέροχο τρόπο. Χαίρομαι που είμαι 30 και δεν σβήστηκε από τα μάτια μου η λάμψη του παιδιού που έγραφε σκονάκια για 22 άτομα. Και χαίρομαι ακόμα περισσότερο που ξέρω πως και σήμερα θα έκανα ακριβώς το ίδιο πράγμα, χωρίς δεύτερη σκέψη, κυνισμό ή επιφύλαξη. Εκτός βέβαια και αν η ηλικία είναι σαν το ούζο που σε χτυπάει κατακέφαλα αφού σηκωθείς από το τραπέζι. Λες να το πάθω στα 60; Φαντάζομαι όμως πως μέχρι τότε θα είμαι σοφός δάσκαλος νιντζίτσου και θα τα αντιμετωπίζω όλα στωικά.

Δευτέρα, Μαρτίου 13, 2006

Νο 7


A new beginning.
Σε λίγες ώρες ξεκινά μια υπέροχη εβδομάδα. Όσο διαβάζετε αυτές τις γραμμές, αυτές οι καταπληκτικές 7 μέρες έχουν ήδη ξεκινήσει. 7 οι μέρες της, 7 και ο δυνατότερος αριθμός στο κόσμο της μαγείας. Σας προσκαλώ να περάσουμε μια αληθινά ανοιξιάτικη εβδομάδα: λίγο ο ήλιος, λίγο μια βόλτα, λίγο τα παγωτά ό,τι και όπως μπορεί ο καθένας. Θα πέσω για ύπνο και θα ξυπνώ με τη βεβαιότητα πως τίποτε στραβό δεν συμβαίνει και κανένας δεν ξέχασε να φορέσει το γλυκύτερο χαμόγελο του.
Retain eye contact.
Aυτές τις μέρες θα έχουμε όλοι αδιέξοδα, υποχρεώσεις, προβλήματα, δουλειά, μια έκλειψη κλπ κλπ. Προτείνω από τώρα τη μεγαλύτερη σκοτούρα της εβδομάδας: "ποιό τραγούδι θα μας εκπροσωπήσει στη Eurovision?!" Πως θα ήταν οι ζωές μας αν αυτό ήταν το μεγαλύτερο μας πρόβλημα; Και μην αρχίσετε ανοησίες "άλλη έννοια δεν είχαμε / ποιός χέστηκε κλπ κλπ". Ξέρετε πολύ καλά τι θέλω να πω. Kαι όσοι κάνετε τους ανήξερους ρωτήστε το διπλανό σας, τα σκονάκια επιτρέπονται!
Αυτή την εβδομάδα θέλω να κοιτάξω τον ήλιο και ν' αναπνεύσω φως. Και θέλω παρέα.
Σας στέλνω το πιο ανοιξιάτικο φιλί μου, το πιο διακριτικό χασμουρητό μου κι ένα μοναδικά γαλανό τραγούδι για να ξεκινήσετε χαμογελώντας: Flying - Nice little penguins

Πέμπτη, Μαρτίου 09, 2006

Ημερολόγια Χωρισμένων Μέρος Η: Θεσσαλονίκη ερωτική πόλη

To ραντεβού μας το είχε κανονίσει η Η. Φίλος της εκείνος, καλύτερος φίλος της εγώ, είπε να κάνει το καλό. Ούτως ή άλλως, πάντα πίστευε πως τα προξενιά ήταν το δυνατό της σημείο.

Μέχρι τότε είχα μιλήσει μετον Άλεξ μερικές φορές στο τηλέφωνο και μου είχε στείλει και δυο κάρτες - στις οποίες είχε υπογράψει ως "ο γιος του ανέμου" (αυτό μάλλον είναι εναντίον μου).

Συναντηθήκαμε ένα Μαρτιάτικο βράδυ στη Σαλονίκη, ανήμερα των Όσκαρ. Με περίμενε στο δρόμο δίπλα σε ένα κάδο απορριμάτων. Όταν αντιλήφθηκα πως δεν μπορούσα να ξεχωρίσω τον κάδο από τον "κουβά", κατάλαβα πως ήταν αργά για να χτυπήσω το κεφάλι μου στο τοίχο.

Ήταν πιο ψηλός από εμένα, πολύ αδύνατος και με την κατατονία ζωγραφισμένη στο μαυριδερό -από σολάριουμ- πρόσωπο του. Όταν βγήκα από το ταξί, άπλωσε το χέρι του με τέτοιο υποτονικό τρόπο που ασυναίσθητα αντί να το σφίξω το φίλησα.

Το χειρότερο είναι πως αντί να μου πει "Τι κάνεις ρε μαλάκα!" χαχάνισε δήθεν ντροπαλά.

Του είπα πως τελικά θα έμενα σε ξενοδοχείο για να μην τον ταλαιπωρώ αλλά, εκείνος ήταν ανένδοτος. Και πήγαμε σπίτι του.
Το σπίτι του έμοιαζε με θεματικό πάρκο. Το θέμα ήταν "Frozen: Μην ανάψεις τη θερμάστρα".

Αφού έριξα πάνω μου ένα πόντσο και ήπια λίγη βότκα από το φλασκί μου καθήσαμε να τα πούμε. Ο Αλεξ. είχε βάλει ένα cd με εύθυμα και πολύ αισιόδοξα τραγούδια. Ενδεικτικά θυμάμαι το "Πάλι άσκοπο ξενύχτι/ σφίγγει πιο πολύ το δίχτυ" της ΓΚανελλίδου,

το "Για σενανε μπορώ γυμνή να βγω στο δρόμο" της μεγάλης κυρίας

κι εκείνο που λέει κι αν με σαπακιάζει στο ξύλο και με βγάζει στο πεζοδρόμιο "τον αγαπώ και είναι δικός μου/ γιατί είναι βλέπεις ο άνθρωπος μου" της άλλης μεγάλης κυρίας (του Β' Παγκοσμίου).

Αφού μου μίλησε για όλες τις μεγάλες κυρίες με σεβασμό και δέος άρχισα να χασμουριέμαι και η βραδυά τερμάτισε με το δραματικό: "So long, farewell, auf wiedersehn, goodbye".

Την επόμενη μέρα αποφάσισα πως δεν ήταν δυνατό να είχα πέσει τόσο έξω στην εκτίμηση μου και, δεν γινόταν να με μισούσε τόσο πολύ η φίλη μου. Είπαμε να βγούμε μια βόλτα να περπατήσουμε. Ήταν 11 το πρωί.Μέχρι τις 8 το βράδυ περπατούσαμε με γρήγορο βήμα.

Καθίσαμε να ρημαδοπιούμε μια μπύρα. Όλο το πρωινό που περπατάγαμε -και κοντέψαμε να φτάσουμε στα σύνορα- τα μόνα θέματα που καταφέραμε να κουβεντιάσουμε ήταν η μοναξιά, το κενό, ο θάνατος και κάτι λιμάνια. Κουλεμανσόν σανσόν δηλαδή.
Και ήταν και τυχερός γιατί κάτι Κούντερες, Ντουόρκιν,Πλάθ κλπ κλπ τα είχα πρόσφατα και είχαμε και κάτι να πούμε. Σκέψου να τον συναντούσα τώρα που τα ενδιαφέροντα μου κινούνται σε άλλες σφαίρες.

Καθίσαμε λοιπόν να πιούμε κάτι. Παίρνω μια μπύρα εγώ, παίρνει ένα μπέηλις η Κική Δημουλά, ήρθε και ο αρραβωνιαστικός της φίλης μου και κάναμε όλοι τους ανύποπτους. Ο Άλεξ κάποια στιγμή έτρωγε φυστίκια και κοίταζε μαγνητισμένος το ποτήρι του. Και αναφώνησε με ένα γλυκό αναστεναγμό:"Αχ, και να 'μουν φυστίκι να πέσω να πνιγώ μες το ποτό μου".

Όπως καταλαβαίνετε, η βραδιά τελείωσε όπως το πρώτο "Dream Show": με συνοπτικές διαδικασίες. Πήγαμε σπίτι και ξάπλωσα ΑΜΕΣΩΣ.
Ο Αλεξ. ήρθε στο κρεβάτι μου και μου χαίδευε το κεφάλι. Εκείνος να θέλει αν μου πει παραμύθι, εγώ να θέλω να τον δαγκώσω.

Υποκρίθηκα ροχαλητό -το βαρύ με τα κρεατάκια- και μετά από λίγο αποχώρησε.

Το πρωί σηκώθηκα 20 λεπτά πριν από την ώρα που έπρεπε να φύγω. Ο Άλεξ. ήταν στο μπαλκόνι με ένα καυτό μίνι μπουρνούζι και χιλιάδες μανταλάκια αγκαλιά...

κι απλώνε κάτι σωβρακοκυλόττες του.

Απ' ότι μου είπε η γειτονιά τον έβλεπε συχνά έτσι.

Εγώ δεν τον ξαναείδα ποτέ. Την τελευταία φορά που άκουσα νέα του, δούλευε στο λιμάνι της Πάτρας.